Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook daarna gok ik, maar mijn vrienden waardeer ik dan ook meer in hun sociale kwaliteiten en niet perse in datgene wat ze doen. En die waardering is vaak een lang traject. Ik ben ook altijd huiverig als mensen zeggen dat ze "snel vrienden maken". Dat kan ik ook; aardig zijn en leuke dingen samen doen; maar of ik ze ook echt op waarde schat is wat anders. Ik heb bijvoorbeeld ook amper "vrienden overgehouden" van die twee studies.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zijn sociale kwaliteiten minder waard dan 'datgene wat ze doen'? Oh, en ik heb überhaupt weinig vrienden overgehouden aan studies en school e.d. trouwens. |
![]() |
|
Whut? Hoe kan dat dan? Ben je al zo oud?
Ik voel me trouwens behoorlijk 'meh' sinds ik terug ben van Lowlands de powlands. ![]() Allemaal kuthumeuren en slecht nieuws hier thuis gemengd met verwarring over wat er in m'n eigen domme hoofd allemaal gebeurd. Ik ben hier geen happy camper.
|
Niet meer weten waar de fuck ik mee bezig ben, wie/wat ik ben, realisatie van een beginnende soort van verliefdheid waar ik niks mee kan, ziekmakende onzekerheid en verwarring over wat te doen met het hele familiedrama.
Ik voel me een beetje een zielig hoopje atm.
|
Verwijderd
|
Het ene ministerie dat formulieren meegeeft die door het andere ministerie juist per 1 augustus ongeldig zijn verklaard. Gemeente die er niks mee kan en niet aan uitzonderingen doet. Gebel, te horen krijgen dat de nieuwe - digitale - formulieren ook voor gedoe zorgen omdat daar geen stempels op staan, dat er overlegd moet worden en dat ik teruggebeld wordt. Heerlijk, bureaucratie.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar ben ik me terdege van bewust.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
bam sneak sneak pieuw pieuw bam augment hack hack hack raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|