Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ging nooit met de trein onder de 16, omdat er geen reden toe was. Anders had ik vast wel gemogen, want zodra ik vroeg of ik naar een meeting mocht, mocht het gewoon. Ik had zelfs al mensen bereid die nog wel met mijn ouders wilden bellen om ze te overtuigen als het nodig was (dat het goede mensen waren en geen kinderlokkers), maar ik mocht gewoon gaan, wel nadat ze wilden weten wat een forum was natuurlijk.
![]() Oh wacht, ik lul, daarvoor ging ik wel met vrienden op zomertour.
|
Ik móest op mijn 16e alleen met de trein naar Utrecht, want er kon niemand mee. En ik geloof niet dat mijn ouders het een probleem vonden, maar zelf ben ik eigenlijk veel te neurotisch.
![]() Maar waarschijnlijk vond ik dat zelf allemaal het engst. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerder ging ik wel vaak met mijn zus met de trein, vanaf dat zij 14 en ik 13 was, onder het 2-weten-meer-dan-1 principe. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Treinen is an sich wel een prettige manier van reizen. Lekker relaxed zitten, slapen, boekje lezen, niksdoen. Alleen jammer dat er onvoorspelbare vertragingen zijn, het soms enorm druk is en de dienstregeling niet altijd even handig (en niet 24-uurs
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Achgossie, arme Sarah, ik zou wrs in paniek raken in zo'n geval. "WTF, WAAR IS IEDEREEN?!"
Dat had ik btw toen we met school naar Rome gingen. In de brief stond dat we om half 3 's nachts zouden verzamelen op school. Dus ik was wakker gebleven en m'n vader bracht me naar school, maar er was echt niemand. Dus ik was helemaal gestresst en dacht dat ik mss verkeerd had gekeken en dat het half 3 's middags was en dat iedereen al weg was zonder mij.... Maar ik was blijven wachten en uiteindelijk kwamen er wel mensen. Het bleek dat er die dag op school was verteld dat de tijd was gewijzigd, maar aangezien ik spijbelde bij het leven, had ik daar natuurlijk niks van meegekregen. DERP!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hoewel er dan toch wel veel mensen zijn die op de fiets naar het station gaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoiets lijkt me idd ook wel schrikken, dan sta je daar midden in de nacht! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||