Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en @ Dobermann: het gaat er helemaal niet om wat wij al dan niet van je politieke voorkeur denken. Ik gok dat met hier heus wel in de gaten had dat je niet zo zwart-wit ingesteld bent als je je gisteren voordeed.
Dat neemt niet weg dat het irritant en onnodig is om niet op goede argumenten in te gaan en ik denk dat om vooral dat laatste mensen steeds geagiteerde reageerden, in elk geval ondergetekende. Als je discussieert als een troll word je ook behandeld als een troll, heel simpel. Als je chargeert, gaan anderen in veel gevallen ook chargeren. Dat je het nu alsnog wil rechtzetten door te doen alsof we 'te dom' waren om aan te voelen dat je het heus heus heus niet zo bedoelde, is nogal een zwaktebod, vind ik. Ik snap niet waarom je niet OF bij je punt OF je punt bij als er argumenten zijn die je overtuigen, maar het in plaats daar van op je publiek, dat je blijkbaar onterecht niet verdedigde, afschuift. Oh en voor er iemand komt zeggen dat ik het allemaal niet zo serieus moet nemen heb ik bij dezen die opmerking al gemaakt. 24/7 politiek correct zijn is een zeerrr serieuze aangelegenheid. Laatst gewijzigd op 04-10-2011 om 07:02. |
![]() |
|
|