Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nou ben ik niet bang aangelegd maar ik lag daar wel met klamme handjes ![]() |
![]() |
|
![]() |
mja de eerste keer boorden ze een gat door de kies en probeerden ze hem met een soort haak eruit te trekken. dat lukte niet echt en op een gegeven moment zat die arts met z'n knie in mijn zij af te zetten. krrrrrrrrrrrrr
![]() de tweede keer werd dan ook besloten het ding gewoon te verbrijzelen en de stukjes op te zuigen ![]() |
![]() |
|
Ah ja verstandskiezen trekken... Fijne uurtjes waren dat toch. De tweede keer was m'n mond niet genoeg verdoofd en moest er twee keer bijverdoofd worden
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar uiteindelijk viel het me nog mee hoor, dacht dat het veel erger zou zijn ![]()
|
idd, die van mij hadden ook noeste wortels. Kaakchirurg moest zelfs nog een of andere speciale ubertang uit een kast zoeken want het lukte allemaal niet
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik luister liever een etmaal naar Frans Bauer dan naar een nummer van Spinvis of Roosbeef, van dat semi-poëtisch gemompel gecombineerd met een minimalistische muzikale invulling, brrr. Bijna even erg als Balkanmuziek.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb geen verstandskiezen
![]() ![]() Bij m'n zusje zijn ze laatst trouwens alle 4 tegelijk getrokken, onder narcose en zo, omdat ze horizontaal groeiden ![]()
|
Verwijderd
|
VSM is toch niet helemaal homeopathie? Ik dacht gewoon natuurproducten. Zo werkt Prrrikweg bijvoorbeeld echt wel tegen de jeuk, en ik vind Spiroflor altijd heel erg verkoelend als ik last van m'n kuiten heb ofzo. Het wordt ook gewoon in de drogisterij verkocht, dus volgens mij is het niet homeopathie zoals we homeopathie kennen. Maar dat weet ik niet zeker. Ik schakel een hulplijn in: Carn!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zelfs als het niets zou doen, is het fijn trouwens
![]() Net als citrosan trouwens.. dat ook niet veel meer doet dan 1 paracetamolpilletje (in citrosan zit 500 mg paracetamol en 50mg vitamine C geloof ik). Maar toch werkt het beter dan 1 paracetamolpilletje gewoon.. omdat het lekker warme citroendrank is ![]() ![]()
|
|