Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil ook heel veel titels zodat ik die thuis kan laten zien en ik heel rijk word en mijn hele familie mee kan nemen naar heel dure restaurants. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(ik dacht, ik maak m zelf even!)
|
Verwijderd
|
Wat ga ik zo eten, jongens. Qua groente heb ik bloemkool en broccoli, dus dat gaat er sowieso allebei doorheen. Maar verder?
1) Gebakken aardappelschijfjes (vers, niet uit een pakje) met kruidenboter en een stuk rookworst OF 2) Spaghetti met kaas, knoflook en een vegetarisch lapje. Ik kan niet kiezen. Vooral omdat de rookworst niet heel lekker is, en de aardappelschijfjes wel maar de vegetarische shiz past niet zo bij de aardappels en in spaghetti heb ik wat minder zin. WAT NU. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Egyptologendag; een korte indruk:
Egyptoloog 1: "Verdomme Henk, da's een gave mummie." Egyptoloog 2: "Ja Harry, daar zeg je me wat, daar zeg je me wat. Ken je die grap van bol. com?" Egyptoloog 1: "Ja Henk, die ken ik. Jammer dat je weer de sfeer verpest." Egyptoloog 3: "Wat vinden jullie van piramides?" Egyptoloog 1: "Piramidevormig, en vooral oud". Egyptoloog 2: "Kom, we gaan wat eten bij Shoarma De Nijl".
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, de lachwekkende site is vooral deze, om aankomend studenten te lokken: http://www.studereninleiden.nl/studi...errane-wereld/ En dan vooral al die quotes aan de linkerkant van mensen ![]() |
![]() |
|
Ik stel me een egyptologendag meer zo voor:
"Hmmmmmhmmmhmmm." (dit is een Vlaamse man, klein, in zo'n onderzoekerspakje, beige. Hij kijkt naar een scarabee.) "Ooooo!" (dit is een klein vrouwtje met pony en bril met gekleurde glazen, ik weet niet waar ze naar kijkt en dat is niet relevant.) "Ja-ja." (oudere man, groot, rijzig, grijs, weet erg veel en heeft in zijn jeugd nog de Himalaya beklommen.) Alle mensen op de dag (die wordt gehouden in een lokaaltje van de plaatselijke kerk) zijn variaties op deze types, en ze zeggen alleen 'hmmmm' 'ooooo' en 'ja-ja'. Af en toe mompelt iemand iets in het Assyrisch en dan valt iedereen hem enthousiast bij. Achteraf gaan ze, inderdaad, shoarma eten.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet totaal niet wat ik me erbij moet voorstellen. Mijn docent die Egypte onder de Farao's geeft is een beetje een verlegen iemand volgens mij. Staat altijd met papiertjes te frunniken en te doen, en ach. Prima docent verder, maar ik zie dan 30 mensen, die allemaal niet weten wat ze moeten zeggen, en dan staan ze stupide naar een mummie te kijken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik stel me een Egyptologendag eerder voor als net te weinig mensen in een net te grote en te dure gehuurde zaal bij een of ander instituut, terwijl ze luisteren naar een ''interessante spreker'' uit het veld (zo eentje die bij al die dingen komt en ook altijd hetzelfde verhaal afsteekt, vaak met veel verwijzingen naar eigen publicaties), dan gaan lunchen met kleffe broodjes met broeierige vleeswaren erop, elkaar aansprekend over dingen als ''dat Facebook he, dat is me toch een potje ingewikkeld'' en dan 's middags middels een ''ludieke, op waarheid gebaseerde casus'' kennismaken met de nieuwste onderzoekstechnieken waarbij ze ook nog een hun samenwerkingsvaardigheden aanscherpen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|