Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2011, 14:56
Verwijderd
En OMG ik lees een artikel uit mijn reader geschreven door de docent, en nu hoor ik het hem vertellen in mijn hoofd
Advertentie
Oud 27-10-2011, 14:57
Verwijderd
Daarom vond ik het ook grappig dat ze naar een gele eend vroegen, want je zou toch zeggen dat dat wel opvalt bv. een grijze toyota ofzo, dan is het logisch dat mensen maar gewoon aannemen dat één van al die grijze auto's wel een toyota geweest zou zijn. Maar een gele eend onthou je toch wel, dus ook als die er níet was, zou je denken.
Oud 27-10-2011, 14:58
Verwijderd
Huhu. Ik was aan het stressen, en toen dacht ik weer aan het college over nazi-Duitsland. Toen dacht ik oh ja, grappig filmpje kijken (ja, serieus, van Nazi-Duitsland) en nu ben ik weer blij
Oud 27-10-2011, 15:02
Verwijderd
Ik verbaas me meerdere keren per jaar over mensen op geld&recht of wonen&werken die zeggen "ik hou het thuis echt echt echt niet meer uit want het is daar verschrikkelijk, maar ik heb geen geld om het huis uit te gaan want ik wil dan wel een appartement met massagedouche en niet gewoon een studentenkamer hoor, bah, en ik wil ook geen bijbaantje behalve als dat inhoudt dat ik mijn hobby uitoefen voor vijftig euro netto per uur, dus wat moet ik nou?"
Oud 27-10-2011, 15:04
Verwijderd
En natuurlijk meerdere keren per week over mensen op liefde&relatie die zeggen "ik ben verliefd op iemand en ik wil graag verkering maar ik ga niet met hem/haar praten hoor want dat durf ik niet, wat nu".
Oud 27-10-2011, 15:05
Verwijderd
Ja ach.

Jongens, ik ga me klaarmaken en vertrekken voor mijn tentamen. Wish me luck, met mijn geheugen. Zometeen zegt iemand 'kijk die Gele Eend' en dan zie ik de rest van het tentamen alleen nog maar Gele eenden voor me

Vergeet ook vooral Seksualiteit en L&G niet met: Is mijn penis niet te klein en 'Ik heb een jongen gepijpt, ben ik nu zwanger?'
Oud 27-10-2011, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ja ach.

Jongens, ik ga me klaarmaken en vertrekken voor mijn tentamen. Wish me luck, met mijn geheugen. Zometeen zegt iemand 'kijk die Gele Eend' en dan zie ik de rest van het tentamen alleen nog maar Gele eenden voor me

Vergeet ook vooral Seksualiteit en L&G niet met: Is mijn penis niet te klein en 'Ik heb een jongen gepijpt, ben ik nu zwanger?'
Maar dat is een andere categorie, niet de categorie 'hoi ik wil het onmogelijke fix dat eens voor me'

Ik wens je geen geluk want je kunt het zelf, maar wel: Succes met je tentamen!
Verwijderd
Blijft Ach
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En natuurlijk meerdere keren per week over mensen op liefde&relatie die zeggen "ik ben verliefd op iemand en ik wil graag verkering maar ik ga niet met hem/haar praten hoor want dat durf ik niet, wat nu".
Of: "een meisje heeft me afgewezen, wat moet ik doen om haar voor me te winnen?"
Oud 27-10-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Of: "een meisje heeft me afgewezen, wat moet ik doen om haar voor me te winnen?"
Of: "Ik ben een jongen van 15 jaar. Ik wil graag seks met jongens maar ik ben 100% hetero. Is dit normaal?"
Oud 27-10-2011, 15:12
Verwijderd
Ja, selectief geheugen is een raar iets. Deze test is mooi:

En dit is ook vrij hilarisch:

Oud 27-10-2011, 15:19
Verwijderd
wtf, die person swap is echt bizar
Oud 27-10-2011, 15:21
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
En dit is ook vrij hilarisch:

[filmpje]
Wattttttttttttttttttttttttttttttttttttt.
Oud 27-10-2011, 15:27
Verwijderd
Meh ik moet zometeen werken in Amsterdam en ik vind het maar stom. Ik ken het hotel niet, ik ken de stad niet, dat wordt lachen
Oud 27-10-2011, 15:28
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Meh ik moet zometeen werken in Amsterdam en ik vind het maar stom. Ik ken het hotel niet, ik ken de stad niet, dat wordt lachen
Maar Amsterdam is gaaf! Ik houd kapot veel van Amsterdam. <3 Bijna net zoveel als van de stad waar ik woon.
Oud 27-10-2011, 15:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, selectief geheugen is een raar iets. Deze test is mooi:

[filmpje]
huh ik zag m gewoon hoor
Maar ik kon niet de tel bijhouden
Oud 27-10-2011, 15:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb een keelontsteking en nu zit er allemaal witte pus op mijn amandelen.
Oud 27-10-2011, 15:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Geil.
Oud 27-10-2011, 16:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo. Ik heb een mooie simpele strakke spijkerbroek gekocht en een smalle leren riem en een heel leuk-truttig jurkje van de h&m waar vast de halve wereld in loopt, maar ach hij was zo leuk
Oud 27-10-2011, 16:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nu zijn we natuurlijk allemaal benieuwd wie dat was.
Spoiler
Oud 27-10-2011, 17:11
Verwijderd
Komt me niet echt bekend voor.
Oud 27-10-2011, 17:18
Verwijderd
Hmm, ik denk dat ik morgen maar even naar Mons ga.
Oud 27-10-2011, 17:19
The Larch
The Larch is offline
Mons? Is dat Twents voor je moeder?
Oud 27-10-2011, 17:20
Verwijderd
Goeienavond iedereen!
Oud 27-10-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Mons? Is dat Twents voor je moeder?
Nee, Frans voor Bergen.
Oud 27-10-2011, 17:33
Verwijderd
Wat is deze:
Citaat:
Ik doe haar soms zo'n pijn en dat doet mij weer pijn en dat is moeilijk. En ze verdient het ook niet, maar.... *zucht*
Ik hoop dat de beschadigingen niet te diep gaan/blijvend worden...

Ik hou zo veel van haar
Oud 27-10-2011, 17:55
Verwijderd
goeieavond.
Oud 27-10-2011, 17:55
Verwijderd
Avond.

Ik moet in mijn eentje eten, en dat vind ik niet leuk
Oud 27-10-2011, 17:59
Verwijderd
Sann naamzoek we zijn weer hetzeeeeelfde, ik krijg ook dit: Popper

Je bent erg rationeel. Je probeert altijd het tegendeel te bewijzen. Niet iedereen kan jouw gevoel voor humor op prijs stellen.
Oud 27-10-2011, 18:00
Verwijderd
Ik heb hem ingeleverd, maar hoe. *slik*
Oud 27-10-2011, 18:02
Verwijderd
Wat moest je inleveren dan?

Poging doen tot film starten.
Oud 27-10-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Wat moest je inleveren dan?

Poging doen tot film starten.
film

een economie pta dat 3 of 4keer meetelt.
Oud 27-10-2011, 18:08
Verwijderd
Wat, in hemelsnaam, is een PTA? Het enige PTA wat ik ken is het PTA dat wij aan het begin van elk jaar kregen met daarin alle toetsen maar die hoef je zelf niet te maken

En ja, film. 5de poging ondertussen, maar voorlopig lijkt hij het te doen.

Nevermind Hij doet het niet. Wachten op nieuwe computer dan maar.
Oud 27-10-2011, 18:09
Verwijderd
Een toets dat meetelt voor het examen.

tvmet video/dvd/blue-ray???, ;atop van iemand lenen.ofzo bij iemand anders gaan kijken.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm, ik denk dat ik morgen maar even naar Mons ga.
'even'?
Verwijderd
Je moet toetsen inleveren ? Wij moesten toetsen gewoon maken
Oud 27-10-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Je moet toetsen inleveren ? Wij moesten toetsen gewoon maken
ik was dus vandaar.inleveren digitaal is handiger en lig niet na te stressen.
Oud 27-10-2011, 18:12
Verwijderd
WTF ik wil dat ook met al je boeken erbij altijd goede cijfers
Oud 27-10-2011, 18:14
Verwijderd
Mehh, ik moet naar de stad voor o.a. handschoenen maar ik heb helemaal geen zin alleen te gaan.
Oud 27-10-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:
WTF ik wil dat ook met al je boeken erbij altijd goede cijfers
, alleen dit kon j niet uit de boeken halen, bepaalde formules invullen in excel. en dta lukte niet echt, mn hulp is de hele dag geirriteert en bezig, en een adnere weet niks ervan af.
ik heb wel eens een boektoets gehad. dat was chil, vooral las het 3keer meetelde.
Oud 27-10-2011, 18:17
Carn
Carn is offline
Waar is Sherlock eigenlijk heen.
Oud 27-10-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
, alleen dit kon j niet uit de boeken halen, bepaalde formules invullen in excel. en dta lukte niet echt, mn hulp is de hele dag geirriteert en bezig, en een adnere weet niks ervan af.
ik heb wel eens een boektoets gehad. dat was chil, vooral las het 3keer meetelde.
Serieus ik snap de helft niet van wat je probeert te zeggen eigenlijk. Maar het zal vast
Oud 27-10-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Serieus ik snap de helft niet van wat je probeert te zeggen eigenlijk. Maar het zal vast
en toch antwoord geven.

mn pc-nerd-hulp heeft een slechte dag.
Oud 27-10-2011, 18:27
The Larch
The Larch is offline
De hond kan tegenwoordig zichzelf uit de riem bevrijden. Niet handig.

En eigenlijk wil ik nu nog een hand tekenen, maar om in de keuken te gaan zitten tekenen terwijl iemand daar zelfmoordpogingen aan het doen is lijkt me toch niet zo'n heel briljant plan.
Verwijderd
Ik moet echt een nieuwe tas een die ik voor school en gewoon kan gebruiken. die wat ik nu heb is kapot.
ik weet wat ik vergeten ben te kopen handschoenen en een sjaal, de mijn is weg op een of andere manier.
Verwijderd
Citaat:

En eigenlijk wil ik nu nog een hand tekenen, maar om in de keuken te gaan zitten tekenen terwijl iemand daar zelfmoordpogingen aan het doen is lijkt me toch niet zo'n heel briljant plan.
Oud 27-10-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:

gebruik een ijzeren ketting.

zelfmoordpogingen
Oud 27-10-2011, 18:28
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
O ik vond het eigenlijk wel grappig klinken. Alsof onze keuken dagelijks het toneel is van pubermeisjes die eerst theedrinken en dan hun polsen doorsnijden.
Oud 27-10-2011, 18:29
Verwijderd
Ja, als je het zo zegt

En waarom kan iedereen zo goed tekenen. Jij met je handen, en nu Em óók met haar handen. Sowieso al die mensen op Art.

Ik wil ook handen kunnen tekenen!
Oud 27-10-2011, 18:30
Verwijderd
Citaat:
O ik vond het eigenlijk wel grappig klinken. Alsof onze keuken dagelijks het toneel is van pubermeisjes die eerst theedrinken en dan hun polsen doorsnijden.
Net zo als in een film die ik heb gezien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten