Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2011, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Maar, maar. Het voelde juist wél alsof ik het aan het doen was!
Ik denk dat het verschil is dat ik blijkbaar mezelf kan verbazen als ik voor andere mensen nodig ben, en als ik dat kan, kan ik ook voor mezelf zorgen.

Late tijdstippen maken me altijd een beetje theatraal.
Advertentie
Oud 28-10-2011, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Goh. Bestaat er serieus een geen nood, wel politie nummer ? Dat wist ik niet eens
Natuurlijk, je gaat toch niet voor alles 112 bellen? Het is 0900 88 44.

Ze noteerde en ging kijken of er nog meer mensen gebeld hebben en dan gaat er waarschijnlijk wel iemand die in de buurt is even kijken. Ze vroeg wel of het geen vuurwerk was maar snapte ook dat ik dat juist niet kon inschatten dus het was wel goed dat ik iets liet weten.
Oud 28-10-2011, 22:17
Verwijderd
http://www.nu.nl/werk-en-prive/26501...-burn-out.html

Citaat:
Jonge werknemers hebben minder vaak een burn-out dan oudere werknemers. Van alle 15- tot 25-jarigen had een op de tien te maken met burn-outklachten. In de leeftijdscategorie 25 tot 55-jarigen ging het om ruim een op de zeven werknemers.
1 op 10 ? Dat is toch echt belachelijk veel, of ben ik gewoon zo moe dat ik het even niet snap
Oud 28-10-2011, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk, je gaat toch niet voor alles 112 bellen? Het is 0900 88 44.

Ze noteerde en ging kijken of er nog meer mensen gebeld hebben en dan gaat er waarschijnlijk wel iemand die in de buurt is even kijken. Ze vroeg wel of het geen vuurwerk was maar snapte ook dat ik dat juist niet kon inschatten dus het was wel goed dat ik iets liet weten.
beter.

Nee, ik ga inderdaad niet voor alles 112 bellen. Maar ik dacht dat het meer was: Of je belt 112 als het spoedeisend is, of je belt zeg maar. Niet . Of naar het politiebureau zelf ofzo
Verwijderd
Dat is 10%, maarja relatief minder dan in die groep van 25 tot 55-jarigen ;x
The Larch
The Larch is offline
Misschien heb je nu wel iemand het leven gered, Quis!
Oud 28-10-2011, 22:19
Verwijderd
Citaat:
beter.

Nee, ik ga inderdaad niet voor alles 112 bellen. Maar ik dacht dat het meer was: Of je belt 112 als het spoedeisend is, of je belt zeg maar. Niet . Of naar het politiebureau zelf ofzo
Haha, andersom juist. Voor heel veel dingen moet je gewoon het meldnummer bellen. Naar het politiebureau toegaan is enkel als je aangifte wil doen of zo, of als je je hostel uit geknikkerd bent en een nachtje in de cel wil slapen.
Oud 28-10-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Misschien heb je nu wel iemand het leven gered, Quis!
Ik denk het niet, maar ik wil vooral niet morgen in de krant lezen dat er 'te laat politie was omdat niemand het melde.' Dat zou ik mezelf niet snel vergeven, denk ik.
Oud 28-10-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Dat is 10%, maarja relatief minder dan in die groep van 25 tot 55-jarigen ;x
Ja maar ik bedoel. Ik ken echt niemand in mijn hele omgeving van 15-25 jarigen met een burn out
Oud 28-10-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Haha, andersom juist. Voor heel veel dingen moet je gewoon het meldnummer bellen. Naar het politiebureau toegaan is enkel als je aangifte wil doen of zo, of als je je hostel uit geknikkerd bent en een nachtje in de cel wil slapen.
Weer iets geleerd
Oud 28-10-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik bedoel. Ik ken echt niemand in mijn hele omgeving van 15-25 jarigen met een burn out
Nee maar het is natuurlijk ook zo van 'oh ehhhhh hoe geven we dit makkelijk weer Henk.' 'ja 1 op 10 klinkt wel lekker Jan!' terwijl het misschien 0,8 op 10 is ofzo
Oud 28-10-2011, 22:22
Verwijderd
Huhu, tsja. Ik dacht echt dat het bij jongeren nauwelijks voorkwam. Als in echt, 1 op 100 ofzo of 1 op nog heel veel meer.
Oud 28-10-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
http://www.nu.nl/werk-en-prive/26501...-burn-out.html

1 op 10 ? Dat is toch echt belachelijk veel, of ben ik gewoon zo moe dat ik het even niet snap
Het is slechte journalistiek. Burn-outklachten hebben is niet hetzelfde als een burn-out hebben. Net als spierpijn hebben niet hetzelfde is als een blessure hebben.
Oud 28-10-2011, 22:24
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Nee maar het is natuurlijk ook zo van 'oh ehhhhh hoe geven we dit makkelijk weer Henk.' 'ja 1 op 10 klinkt wel lekker Jan!' terwijl het misschien 0,8 op 10 is ofzo
Dan nog. Ik vind het ook heel veel. Maar misschien tellen ze iedereen die voor zijn vijfentwintigste dood is ook wel als burnout.
Verwijderd
Citaat:
Dan nog. Ik vind het ook heel veel. Maar misschien tellen ze iedereen die voor zijn vijfentwintigste dood is ook wel als burnout.
Het is ook veel ja. Zelfs als het 'maar' klachten zijn.
Verwijderd
Mooi het ligt niet aan mij.

Goed. Weet iemand een leuke film oid die op youtube staat? Ik wil echt heel graag een film kijken, maar mijn laptop trekt dat niet. Mijn laptop trekt alleen youtube op bagger kwaliteit. Dus nu wil ik een leuke film op youtube. Met bagger kwaliteit.
Oud 28-10-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Maar je interpreteerde het dus wel verkeerd (door hun schrijfstijl).
Oud 28-10-2011, 22:26
Verwijderd
Ja.

Oh jee ik ben een slechte historicus. Want nu heb ik niet genoeg aan bronnenkritiek gedaan. En dat is heel stom want het vak daarvan is het vak waar ik mijn beste tentamen van heb gemaakt dus dan wordt het later echt bagger met mij
Oud 28-10-2011, 22:27
Verwijderd
Precies, dat moet je AL KENNEN DAAROM BESTAAN ER OPLEIDINGEN
Oud 28-10-2011, 22:28
Verwijderd

Ik word later een faalhistoricus. Of ik ga net zo'n boek schrijven als hoe heet die gast. Even zoeken, dat was echt een fantastisch boek
Verwijderd
Hee, je zit op school om te leren hč! En het is wel logisch dat zulke taalkundige dingen je niet direct opvallen, als in: ik ben daar ook wel een rare in dat het me wel meteen opvalt.
The Larch
The Larch is offline
Citaat:

Goed. Weet iemand een leuke film oid die op youtube staat? Ik wil echt heel graag een film kijken, maar mijn laptop trekt dat niet. Mijn laptop trekt alleen youtube op bagger kwaliteit. Dus nu wil ik een leuke film op youtube. Met bagger kwaliteit.
High School Musical natuurlijk! <3
Oud 28-10-2011, 22:30
Verwijderd
Ah! Het mysterie van de hunebedden : buitenaardse hulp? van Frits Bom die beweerde dus daadwerkelijk dat aliens de hunebedden hebben gemaakt . Of dat het iets te maken had met vloedgolven. En er waren echt fantastisch grappige plaatjes bij
Oud 28-10-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ah! Het mysterie van de hunebedden : buitenaardse hulp? van Frits Bom die beweerde dus daadwerkelijk dat aliens de hunebedden hebben gemaakt . Of dat het iets te maken had met vloedgolven. En er waren echt fantastisch grappige plaatjes bij
Klinkt net zo goed als die historicus die laatst beweerde dat Hitler niet dood was maar gevlucht was naar Argentinië
Verwijderd
Neee, dat is een antihistoricus !

Ja :') het bestaat. Antihistorici. Huhu. Die ontkennen dingen. Zoals de holocaust.
Verwijderd
Oh oeps.
Verwijderd
Citaat:
Niet Erich von Däniken?
Oud 28-10-2011, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Niet Erich von Däniken?
Nope. Het was echt van Frits Bom; het werd als voorbeeld in college gebruikt. Ten minste, Frits Bom was toch presentator en alles? Volgens mij was het alleen maar een beetje in de trant van Däniken. Gewoon, omdat het kon enzo.
Oud 28-10-2011, 22:34
Pierrot
Pierrot is offline
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Dat soort boeken zijn best wel tof ja! Mijn opa heeft een boek met daarin perfect uitgelegd waarom de CIA samenwerkt met snood buitenaards leven. Erg leerzaam allemaal.
Verwijderd
ik word later als hij maar dan vrouwelijk!

Ik ben weer blij. Sound of Music liedjes <3
Oud 28-10-2011, 22:35
Verwijderd
Wie is dat nu weer?
Pierrot
Pierrot is offline
Aliens Guy.
Verwijderd
Citaat:
Dat soort boeken zijn best wel tof ja! Mijn opa heeft een boek met daarin perfect uitgelegd waarom de CIA samenwerkt met snood buitenaards leven. Erg leerzaam allemaal.
Hahahah
Oud 28-10-2011, 22:36
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Neee, dat is een antihistoricus !

Ja :') het bestaat. Antihistorici. Huhu. Die ontkennen dingen. Zoals de holocaust.
Wat een briljant beroep.
Oud 28-10-2011, 22:37
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik word later een faalhistoricus.
Dat weet je nu al? .
Verwijderd
Citaat:
Wat een briljant beroep.
'IK VIND NIET DAT DAT GEBEURD IS'
oké.

HUHHHHH
Verwijderd
Dan ben ik anti-econoom!
Oud 28-10-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
oké.

HUHHHHH
Het gaat meer als in: 'Nee, de holocaust heeft niet bestaan.' 'Maar, er is zeg maar, bewijs.' 'Nee hoor.'

Of mensen, ze geloven ook vaak dat mensen niet hebben bestaan.
'Koning Henry VII? Nee, bestond niet. Allemaal sprookjes!'
Oud 28-10-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Het gaat meer als in: 'Nee, de holocaust heeft niet bestaan.' 'Maar, er is zeg maar, bewijs.' 'Nee hoor.'

Of mensen, ze geloven ook vaak dat mensen niet hebben bestaan.
'Koning Henry VII? Nee, bestond niet. Allemaal sprookjes!'
Een paar mensen die bij ons de minor doen wilden maar niet begrijpen dat Jezus ook werkelijk een historisch figuur was ja.
Oud 28-10-2011, 22:42
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
oké.

HUHHHHH
Zoiets, ja. Maar het is ergens wel goed als mensen dingen ontkennen, dat houdt de wereld scherp. Er is ook echt heul veul geschiedvervalsing gepleegd, hč, en het is heel goed als daar mensen achteraan gaan. Zeker daar, waar men nu de geschiedenis gebruikt als, bijvoorbeeld, propaganda.

Geschiedenis. <3 Ik wou dat ik dat had. Maar mijn lerares is spoorloos verdwenen, dus dat zit er voorlopig niet in.
Oud 28-10-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Zoiets, ja. Maar het is ergens wel goed als mensen dingen ontkennen, dat houdt de wereld scherp. Er is ook echt heul veul geschiedvervalsing gepleegd, hč, en het is heel goed als daar mensen achteraan gaan. Zeker daar, waar men nu de geschiedenis gebruikt als, bijvoorbeeld, propaganda.

Geschiedenis. <3 Ik wou dat ik dat had. Maar mijn lerares is spoorloos verdwenen, dus dat zit er voorlopig niet in.
Natuurlijk wel, je moet alleen weten wanneer je moet stoppen met 'kritisch' zijn.
Oud 28-10-2011, 22:44
Verwijderd
Wie is eigenlijk Aveta?
Oud 28-10-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Wie is eigenlijk Aveta?
gladtoseeya
Oud 28-10-2011, 22:45
Verwijderd
Ach. Wij leren dat we objectiviteit tijdens het schrijven niet als plicht moeten zien het is onmogelijk. Dus, je kunt wel heel kritisch gaan kijken en beweren dat iets niet objectief is, maar dan hou je niets over
Oud 28-10-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ach. Wij leren dat we objectiviteit tijdens het schrijven niet als plicht moeten zien het is onmogelijk. Dus, je kunt wel heel kritisch gaan kijken en beweren dat iets niet objectief is, maar dan hou je niets over
Echte objectiviteit bestaat niet, dus dat moet je ook niet willen
Oud 28-10-2011, 22:47
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Natuurlijk wel, je moet alleen weten wanneer je moet stoppen met 'kritisch' zijn.
Ja, waar, waar, maar je moet niets te ter doordrijven. Een buschauffeur die niet stopt is ook geen goede buschauffeur, maar dat zegt niet dat het beroep van buschauffeur an sich niet goed is. Al zou het rechtbreien van geschiedvervalsing natuurlijk net zo goed iets voor historici kunnen zijn. Wacht, dat is het waarschijnlijk ook al.
Oud 28-10-2011, 22:48
Verwijderd
Vervalsingen zijn vaak wel op te sporen
Oud 28-10-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, waar, waar, maar je moet niets te ter doordrijven. Een buschauffeur die niet stopt is ook geen goede buschauffeur, maar dat zegt niet dat het beroep van buschauffeur an sich niet goed is. Al zou het rechtbreien van geschiedvervalsing natuurlijk net zo goed iets voor historici kunnen zijn. Wacht, dat is het waarschijnlijk ook al.
fjdkajfdklsajfklsd
Oud 28-10-2011, 22:50
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Echte objectiviteit bestaat niet, dus dat moet je ook niet willen
Jawel. Perfectie bestaat ook niet, maar dan hoort het nog wel een streven te zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten