Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2011, 19:37
Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Citaat:
Maar ik heb niet meer reden om te denken dat jullie een dorpeling zijn dan wie dan ook.
Dat klopt, en dat snap ik ook. Maar ik weet het wel, en daarom heb ik alles geprobeerd om ervoor te zorgen dat wij niet werden opgehangen.
Oud 12-11-2011, 19:39
Uice
Uice is offline
Sorry voor de rare volgorde, had mijn oorspronkelijke post verwijderd om nog iets toe te voegen.

Citaat:
Ik heb toch uitgelegd waarom? De geliefden erin houden is in principe nog niet zo'n heel slecht idee (hoewel ik het vrij onzinnig vind als je toch geen tovenaar hebt om Saints te beschermen en hem er ook in te houden).

Maar de geliefden erin houden en er een dorpeling voor opofferen is wel het domste dat je kunt doen. Want dan kun je niet meer winnen.
Maar ik heb niet meer reden om te denken dat jullie een dorpeling zijn dan wie dan ook.

De geliefden er nu uit stemmen maakt de winkans klein; als jullie dorpeling zijn wordt die nog kleiner, als jullie wolf zijn wordt ie een stuk groter. Het is een risico dat ik bereid was te nemen.
Oud 12-11-2011, 19:39
Geel
Geel is offline
Ok. Dit vind ik heel raar en ik word echt niet veel wijzer van Ik verwacht dat de geliefden zeiden op Saints te stemmen en toen op N&N of .sann toen bleek dat zij veel stemmen kregen.
Oud 12-11-2011, 19:40
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Ok. Dit vind ik heel raar en ik word echt niet veel wijzer van Ik verwacht dat de geliefden zeiden op Saints te stemmen en toen op N&N of .sann toen bleek dat zij veel stemmen kregen.
Dit zou best eens kunnen. Maar als wij hangen mogen jullie van mijn part verliezen. /revenge.

Edit: Volgens mij is dit het goede lijstje. Ik heb de nummertjes weggelaten, want daar word ik niet meer wijs uit, hoor. En teveel moeite:

Hangronde 3.

Saints
Nepnerd & Nerd
Geel
snoopy
.sann
Macrador

Geel
Thomas.

Nepnerd & Nerd
Saints
Furby Feeder
Uice

.sann
VeGs
Röps

Ik neem dan aan dat het tussen ons en Saints gaat, en dat betekent dat er slechteriken onder Saints staan. Overigens denken wij ook niet meer dat VeGs slecht is, anders had ze de moeite niet genomen nog te wisselen naar .sann (met het risico mensen mee te slepen) - en aangezien wij onschuldig zijn zou VeGs -als ze wolf was- ons er juist wel uit willen hebben.

Laatst gewijzigd op 12-11-2011 om 19:50.
Oud 12-11-2011, 20:09
Verwijderd
Teh fuck is hier gebeurd. Serieus jongens

Edit: oh ik had de laatste pagina nog niet goed gelezen, ik dacht dat het tussen mij en Saints ging. En misschien ook wel, maar N&N en Saints is logischer.
Oud 12-11-2011, 20:11
Verwijderd
Kak. Ik heb niet gestemd. Sorry.
Oud 12-11-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Dit zou best eens kunnen. Maar als wij hangen mogen jullie van mijn part verliezen. /revenge.

Edit: Volgens mij is dit het goede lijstje. Ik heb de nummertjes weggelaten, want daar word ik niet meer wijs uit, hoor. En teveel moeite:

Hangronde 3.

Saints
Nepnerd & Nerd
Geel
snoopy
.sann
Macrador

Geel
Thomas.

Nepnerd & Nerd
Saints
Furby Feeder
Uice

.sann
VeGs
Röps

Ik neem dan aan dat het tussen ons en Saints gaat, en dat betekent dat er slechteriken onder Saints staan. Overigens denken wij ook niet meer dat VeGs slecht is, anders had ze de moeite niet genomen nog te wisselen naar .sann (met het risico mensen mee te slepen) - en aangezien wij onschuldig zijn zou VeGs -als ze wolf was- ons er juist wel uit willen hebben.
Dan klopt mijn theorie over sann. en nepnerd en nep, die hebben te vroeg gestemd omdat ze dachten dat iedereen op mij ging stemmen. De verrader kon ook niet meer ineens wijzigen en die heeft ook te vroeg gestemd. Nu krijgen we veel info uit de stemlijstjes dorpelingen!

Ik vlieg eruit, maar hoofdverdachten blijven dus: nepnerd&nep en sann..

Succes ermee!
Oud 12-11-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Dan klopt mijn theorie over sann. en nepnerd en nep, die hebben te vroeg gestemd omdat ze dachten dat iedereen op mij ging stemmen. De verrader kon ook niet meer ineens wijzigen en die heeft ook te vroeg gestemd. Nu krijgen we veel info uit de stemlijstjes dorpelingen!

Succes ermee!
Je hebt het pertinent fout Saints, jammer dat je mij nu in je val meesleept.
Oud 12-11-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Kak. Ik heb niet gestemd. Sorry.
Eerder zei je van wel. Je probeert nu de stemlijstjes goed te praten. Helaas, maar we hebben jullie te pakken er staan door te vroeg stemmen en verwachting dat ik heel snel eruit vlieg 2 wolven onder en ik gok ook de verrader. (kijk maar de tijdsvolgorde van stemmen na daarom doet nepnerd en nerd niet de nummers erbij want dan valt het op)

Bye bye wolfjes
Oud 12-11-2011, 20:15
Nepnerd & Nerd
Citaat:

Succes ermee!
Waarom hebben wij te vroeg gestemd? De ziener zegt: "Stem Saints" en wij stemmen Saints. Zo vreemd is dat niet. En toen ik uiteindelijk eventueel wel had willen wijzigen kon dat niet want ik moest stemmen uit lijfsbehoud. En het is maar goed ook dat ik niet heb gewijzigd want anders lag ik er nu al uit (want het gaat waarschijnlijk tussen jou en ons).

En .sann zegt niet gestemd te hebben en dat bevalt me absoluut niet.
Oud 12-11-2011, 20:15
Verwijderd
Geel speelt ook heel raar en verdacht. Hij wijzigt continue van mening, waait met de winden mee en wil blijkbaar meewerkende geliefde eruit gooien terwijl die nog minstens 1 ronde voor betekenis kon zijn.

Ik zie in hem de 3e wolf.
Oud 12-11-2011, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Eerder zei je van wel. Je probeert nu de stemlijstjes goed te praten. Helaas, maar we hebben jullie te pakken er staan door te vroeg stemmen en verwachting dat ik heel snel eruit vlieg 2 wolven onder en ik gok ook de verrader. (kijk maar de tijdsvolgorde van stemmen na daarom doet nepnerd en nerd niet de nummers erbij want dan valt het op)

Bye bye wolfjes
Wat zal je ego gedeukt zijn als de wolven hebben gewonnen. Je hebt het fout. Dat heb je niet vaak maar nu wel.

Aan de andere kant: ik ben er niet bij met mijn hoofd, dat is mijn fout. Ik ben nog nooit vergeten te stemmen. Tot vandaag. En ja ik zei dat ik op jou zou stemmen, ik stem alleen vrijwel nooit gelijk nadat ik dat gezegd heb, net als heel veel spelers.
Oud 12-11-2011, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Waarom hebben wij te vroeg gestemd? De ziener zegt: "Stem Saints" en wij stemmen Saints. Zo vreemd is dat niet. En toen ik uiteindelijk eventueel wel had willen wijzigen kon dat niet want ik moest stemmen uit lijfsbehoud. En het is maar goed ook dat ik niet heb gewijzigd want anders lag ik er nu al uit (want het gaat waarschijnlijk tussen jou en ons).

En .sann zegt niet gestemd te hebben en dat bevalt me absoluut niet.
Ik zie voor de zekerheid ook liever dat de volgende hangronde eerst sann. eruit gaat. Dan komt er ook meer duidelijkheid uit de stemlijstjes

Dan kunnen we altijd nog verder kijken. Ik kan het ook fout hebben met jullie maar van sann. ben ik overtuigt.
Oud 12-11-2011, 20:18
Nepnerd & Nerd
Citaat:

Bye bye wolfjes
Doe toch eens niet zo raar, man. Ik heb die nummertjes er niet bij omdat ik a) sowieso nooit waarde hecht aan die nummertjes (en ga nou niet roepen dat ik lieg, want zelfs op mijn blog heb ik nooit nummertjes gebruikt - dat doe ik voor anderen), en b) omdat het een rotzooi was met allemaal mensen die aan het wijzigen waren, en daarna weer terug hebben gewijzigd. En ik heb ook andere dingen te doen dan urenlang bezig zijn met lijstjes.

Je bent nu wel van alles aan het verzinnen om het moeilijker te maken, hè? Volgens mij sta jij helemaal niet "aan de kant van de dorpelingen."

Oh, en wat bedoel je in godsnaam met "die hebben te vroeg gestemd?" Ik kon niet wijzigen uit lijfsbehoud.
Oud 12-11-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Wat zal je ego gedeukt zijn als de wolven hebben gewonnen. Je hebt het fout. Dat heb je niet vaak maar nu wel.

Aan de andere kant: ik ben er niet bij met mijn hoofd, dat is mijn fout. Ik ben nog nooit vergeten te stemmen. Tot vandaag. En ja ik zei dat ik op jou zou stemmen, ik stem alleen vrijwel nooit gelijk nadat ik dat gezegd heb, net als heel veel spelers.
Ach, ik heb dat ego allang laten varen, ik geef ook toe bijvoorbeeld dat ik dit spel niet goed speel, dus om het proberen daarop te gooien werkt niet, wolfsann.

Je post wel regelmatig genoeg om niet te stil te zijn maar in die posts zitten niet jouw befaamde theorieen en manipulatie. Je praat met iedereen mee als dit maar een theorie is die de bad guys niet schaadt. Dat is niet jouw spel sann en helaas ben je hierom de wolf. Volgende keer beter
Oud 12-11-2011, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Doe toch eens niet zo raar, man. Ik heb die nummertjes er niet bij omdat ik a) sowieso nooit waarde hecht aan die nummertjes (en ga nou niet roepen dat ik lieg, want zelfs op mijn blog heb ik nooit nummertjes gebruikt - dat doe ik voor anderen), en b) omdat het een rotzooi was met allemaal mensen die aan het wijzigen waren, en daarna weer terug hebben gewijzigd. En ik heb ook andere dingen te doen dan urenlang bezig zijn met lijstjes.

Over .sann ben ik het eens, en dat heb ik ook al eerder gezegd.
Prima, dan knallen we de volgende hangronde sann. eruit. Wat vind jij van de optie geelwolf?

Maar het viel mij op omdat ik vond dat je anders (vooral jij syori ) speelde.

edit; ik bedoel met te vroeg stemmen dat de wolven dachten dat iedereen op mij zou gaan door fantome, dit gebeurd nu niet en de wolven zijn te snel odner mij gaan staan om neit verdacht te worden. (''kijk ik sta hoog in het lijstje'').

Maar oke, stel ik zit met jou fout, wil je dan even meedenken? Sann. lijkt me duidelijk een wolf maar wat vind je van de optie geel?

Dan laat ik jou even met rust
Oud 12-11-2011, 20:21
Nepnerd & Nerd
Citaat:

Bye bye wolfjes
En dit is ook onzin, want nu vergeet je voor het gemak even dat jij ook een geliefde hebt, die waarschijnlijk in het lijstje onder jou staat maar stiekem op mij heeft gestemd.
Oud 12-11-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik heb dat ego allang laten varen, ik geef ook toe bijvoorbeeld dat ik dit spel niet goed speel, dus om het proberen daarop te gooien werkt niet, wolfsann.

Je post wel regelmatig genoeg om niet te stil te zijn maar in die posts zitten niet jouw befaamde theorieen en manipulatie. Je praat met iedereen mee als dit maar een theorie is die de bad guys niet schaadt. Dat is niet jouw spel sann en helaas ben je hierom de wolf. Volgende keer beter
Je hebt het fout. Maar dat merk je nog wel.

Voor de rest: ik hoop dat ik maandag tijd heb om Saints tegendeel te bewijzen, maar als ik dit zo lees zal het wel te laat voor me zijn.

Zoals eerder gezegd: ik ben DRUK. Dat is de enige reden dat ik nog niet met mijn befaamde theorieen ben gekomen, en morgen werk ik, dus ook dan kom ik niet met befaamde theorieen. Wel een goede les dat ik niet moet spelen als ik veel te doen heb.

Anyhow, ik ga weer doen waar ik zo druk mee ben, werken.
Oud 12-11-2011, 20:24
Verwijderd
Citaat:
En dit is ook onzin, want nu vergeet je voor het gemak even dat jij ook een geliefde hebt, die waarschijnlijk in het lijstje onder jou staat maar stiekem op mij heeft gestemd.
Mijn geliefde heeft netjes gestemd wie hij/zij heeft gezegd dat diegene zou stemmen.

Dus er is, aan de kant van de geliefden, niet gekloot met de stemlijstjes, ik heb het nagevraagd.
Oud 12-11-2011, 20:26
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Je hebt het fout. Maar dat merk je nog wel.

Voor de rest: ik hoop dat ik maandag tijd heb om Saints tegendeel te bewijzen, maar als ik dit zo lees zal het wel te laat voor me zijn.

Zoals eerder gezegd: ik ben DRUK. Dat is de enige reden dat ik nog niet met mijn befaamde theorieen ben gekomen, en morgen werk ik, dus ook dan kom ik niet met befaamde theorieen. Wel een goede les dat ik niet moet spelen als ik veel te doen heb.

Anyhow, ik ga weer doen waar ik zo druk mee ben, werken.
Ik denk dat je daar zat tijd voor hebt, want vandaag vlieg ik er zeer waarschijnlijk uit en morgen wordt Saints opgegeten. Dus maandag kun je stemmen wat je wilt, maar het is vrij moeilijk om nu nog te winnen.
Oud 12-11-2011, 20:28
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Prima, dan knallen we de volgende hangronde sann. eruit. Wat vind jij van de optie geelwolf?

Maar het viel mij op omdat ik vond dat je anders (vooral jij syori ) speelde.

edit; ik bedoel met te vroeg stemmen dat de wolven dachten dat iedereen op mij zou gaan door fantome, dit gebeurd nu niet en de wolven zijn te snel odner mij gaan staan om neit verdacht te worden. (''kijk ik sta hoog in het lijstje'').

Maar oke, stel ik zit met jou fout, wil je dan even meedenken? Sann. lijkt me duidelijk een wolf maar wat vind je van de optie geel?

Dan laat ik jou even met rust
Ik wil niet omgekocht worden. Ik zou nooit tegen mijn zin iets gaan stemmen om ervoor te zorgen dat de mighty Archont me dan lief vindt. Ik ben het toevallig met je eens wat .sann betreft, en that's it.

Ik vind er overigens ook niets "verdachts" aan om naar de ziener te luisteren, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.

Vandaag overleven we toch niet. Dus ach.
Oud 12-11-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ik wil niet omgekocht worden. Ik zou nooit tegen mijn zin iets gaan stemmen om ervoor te zorgen dat de mighty Archont me dan lief vindt. Ik ben het toevallig met je eens wat .sann betreft, en that's it.

Ik vind er overigens ook niets "verdachts" aan om naar de ziener te luisteren, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.

Vandaag overleven we toch niet. Dus ach.
Ik proef een tikkeltje frustratie?
Oud 12-11-2011, 20:29
Röps
Röps is offline
Ik ben nu eigenlijk nog meer overtuigd van geel dan van nepnerd en .sann, hij zou na vorig potje als geen ander moeten weten dat het handig kan zijn de geliefden er in te houden.
Oud 12-11-2011, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu eigenlijk nog meer overtuigd van geel dan van nepnerd en .sann, hij zou na vorig potje als geen ander moeten weten dat het handig kan zijn de geliefden er in te houden.
Ik ook. Stemadvies: sann en geel.
Oud 12-11-2011, 20:33
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik snap Geel ook even niet zo. Geliefden kun je gewoon beter op laten ruimen door de wolven dan door de dorpelingen. Tenminste, zolang de wolven een groot gevaar zijn.

.Sann... Komt wel goed uit dat ze vergeten is te stemmen... Lastig.

Verrader: als die níet onder Saints staat, dan heeft deze vermoedelijk alsnog Saints gestemd. Maar dan zouden 3 wolven onder Saints moeten staan, én .Sann niet gstemd, om een gelijkspel te krijgen.
De verrader staat dus vrij zeker onder Saints.
Oud 12-11-2011, 20:34
Verwijderd
Hangronde 3 is dit en nu al cruciaal voor het spel.

The stakes are high
Oud 12-11-2011, 20:37
Röps
Röps is offline
Als .sann en geel beide wolf zijn wordt de eerste stemming ook nog wel interessant daar ze in hetzelfde rijtje staan (ja daar heb ik baat bij )
Oud 12-11-2011, 20:39
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Als .sann en geel beide wolf zijn wordt de eerste stemming ook nog wel interessant daar ze in hetzelfde rijtje staan (ja daar heb ik baat bij )
Ik neig eigenlijk meer naar .Sann wolf, en daarna Geel die vlug mee ging als hint aan de wolven.
Aka: geel als verrader.
Oud 12-11-2011, 20:43
Geel
Geel is offline
Citaat:
Geel speelt ook heel raar en verdacht. Hij wijzigt continue van mening, waait met de winden mee en wil blijkbaar meewerkende geliefde eruit gooien terwijl die nog minstens 1 ronde voor betekenis kon zijn.

Ik zie in hem de 3e wolf.
Ik wijzig van mening? Waar?

Citaat:
Citaat:
Ik snap Geel ook even niet zo. Geliefden kun je gewoon beter op laten ruimen door de wolven dan door de dorpelingen. Tenminste, zolang de wolven een groot gevaar zijn.

.Sann... Komt wel goed uit dat ze vergeten is te stemmen... Lastig.

Verrader: als die níet onder Saints staat, dan heeft deze vermoedelijk alsnog Saints gestemd. Maar dan zouden 3 wolven onder Saints moeten staan, én .Sann niet gstemd, om een gelijkspel te krijgen.
De verrader staat dus vrij zeker onder Saints.
En, blijkbaar leest men echt wat men wil lezen. Ik begrijp inderdaad heel goed dat het handig is om de geliefden in het spel te laten. Maar, zoals ik al gezegd heb vind ik het raar hoe men het heeft bereikt dat Saints niet is opgehangen maar dat er gelijkspel is geworden. Ik heb het gevoel dat mensen redenen ervoor hebben waar ze niet openlijk voor uitkomen.

Dit heb ik eerder al gezegd en daar blijf ik bij. Daarbij wissel ik geenszins van mening en waai ik ook met geen winden mee en begrijp ik heel goed hoe het handig kan zijn om de geliefden erin te houden.

En, een opmerking als 'mijn geliefde heeft netjes gestemd, dat heb ik nagevraagd' klinkt in mijn ogen een beetje gespeeld. Nu kan dat zijn omdat ik nog nooit een spel heb meegemaakt waarbij het heel (?) duidelijk is wie één van de geliefden is en dat diegene daar zo 'openlijk' over praat.
Oud 12-11-2011, 20:44
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik neig eigenlijk meer naar .Sann wolf, en daarna Geel die vlug mee ging als hint aan de wolven.
Aka: geel als verrader.
Ik begrijp het niet. Waarmee ging ik mee?
Oud 12-11-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
En, blijkbaar leest men echt wat men wil lezen. Ik begrijp inderdaad heel goed dat het handig is om de geliefden in het spel te laten. Maar, zoals ik al gezegd heb vind ik het raar hoe men het heeft bereikt dat Saints niet is opgehangen maar dat er gelijkspel is geworden. Ik heb het gevoel dat mensen redenen ervoor hebben waar ze niet openlijk voor uitkomen.
Ik ben gewoon heel geliefd! (huhu woordgrapjes)
Oud 12-11-2011, 20:48
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik begrijp het niet. Waarmee ging ik mee?
Eerste hangronde. .Sann stemt Daboman, en jij praat met haar mee over het 'felle' stemmen en stemt op dezelfde persoon. Kan een manier zijn voor de verrader om te hinten naar een wolf.
Kan, hoeft niet.

Toch een interessante uitslag.
Hoe dan ook, ik heb gecheckt en mijn stem op .Sann was op tijd.
Dus Nep/nerd heeft niet per ongeluk mijn stem gekregen.
Oud 12-11-2011, 20:51
Geel
Geel is offline
Citaat:
Eerste hangronde. .Sann stemt Daboman, en jij praat met haar mee over het 'felle' stemmen en stemt op dezelfde persoon. Kan een manier zijn voor de verrader om te hinten naar een wolf.
Kan, hoeft niet.

Toch een interessante uitslag.
Hoe dan ook, ik heb gecheckt en mijn stem op .Sann was op tijd.
Dus Nep/nerd heeft niet per ongeluk mijn stem gekregen.
Aha, zo. Maar, het klopt niet. Ik heb op Daboman gestemd door koffiedik te kijken en te geloven dat hij best eens slecht zou kunnen zijn. Hij bleek niet slecht te zijn, maar hé, ik had ook niet per se verwacht dat mijn koffiedikijken vruchten af zou werpen. Dus, ik heb ''random'' op hem gestemd.

En, ik heb nadat ik gestemd heb pas gezegd dat ik het eens ben met .sann.
Oud 12-11-2011, 22:25
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Het is 20.30 geweest en de stemmen zijn geteld. Het is gelijkspel. De wolven hebben een pm ontvangen en zullen de pechvogel kiezen die vanavond gaat hangen. De uitslag volgt zo snel mogelijk.
Zo snel mogelijk zal morgen betekenen.
Oud 12-11-2011, 22:38
Röps
Röps is offline
Slome rotwolven??
Oud 12-11-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Slome rotwolven??
Ja, sommigen moesten werken gaf ze al aan in het topic
Oud 12-11-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, sommigen moesten werken gaf ze al aan in het topic
Ja want als ik in het topic kon posten was pm'en inderdaad heel moeilijk geweest
Oud 12-11-2011, 23:17
Macrador
Macrador is offline
Ik verdenk jou niet hoor sann. Nog niet alleszins
Oud 12-11-2011, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Ik verdenk jou niet hoor sann. Nog niet alleszins
En heb je hiervoor een reden? Argument? Theorie?

Of moet ik die uit die leuke smiley van je halen.
Oud 12-11-2011, 23:25
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En heb je hiervoor een reden? Argument? Theorie?

Of moet ik die uit die leuke smiley van je halen.
Omdat ze gewoon speelt en ze gewoon druk is met werk lijkt me.
Ze heeft in mijn ogen niemand speciaal verdedigd of aangevallen. (behalve jou misschien een beetje, maar dat mag wel).

En je bent echt op je ballen getrapt ofzo.
Oud 12-11-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze gewoon speelt en ze gewoon druk is met werk lijkt me.
Ze heeft in mijn ogen niemand speciaal verdedigd of aangevallen. (behalve jou misschien een beetje, maar dat mag wel).

En je bent echt op je ballen getrapt ofzo.
''gewoon speelt''?? Heb je ooit meer meegedaan met een weerwolfspel?

Dat is juist ook het hele probleem!!

Neehoor helemaal niet. Ik speel nu eenmaal zo het spel en vind het echt geen probleem dat ik niet win, als je daar niet tegen kan als ik zo speel heb je pech.
Oud 12-11-2011, 23:33
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
''gewoon speelt''?? Heb je ooit meer meegedaan met een weerwolfspel?

Dat is juist ook het hele probleem!!

Neehoor helemaal niet. Ik speel nu eenmaal zo het spel en vind het echt geen probleem dat ik niet win, als je daar niet tegen kan als ik zo speel heb je pech.
1 keer op admin en ik heb al eens meegelezen. Ik bedoel daar dus mee dat ze zich niet verdacht maakt in mijn ogen en jij veel meer door zo afwisselend tegen of voor mij te zijn en eerst te caren of je er uit ging en nu wil je er heel graag inzitten.
Oud 12-11-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
1 keer op admin en ik heb al eens meegelezen. Ik bedoel daar dus mee dat ze zich niet verdacht maakt in mijn ogen en jij veel meer door zo afwisselend tegen of voor mij te zijn en eerst te caren of je er uit ging en nu wil je er heel graag inzitten.
Dus je weet niet hoe mensen spelen hier? En je vindt het niet opvallend als iemand niets zegt/toevoegt of theorieen posts?

Wat is jouw theorie, of sta je voor de lol in het lijstje met dit spelletje?
''tegen mij'' , ''voor mij''. Je moet het allemaal niet zo persoonlijk opvatten.

Denk je nou echt dat ik ook maar ergens denk te kunnen winnen?
Het enige wat ik doe is proberen nog de dorpelingen te helpen, maar blijkbaar speel je niet en léés je ook nog niet eens. Het zou fijn zijn als je eens een bijdrage levert.

Maar ik ben wel verdacht in jouw ogen? Wat ben ik dan denk je een wolf, verrader of geliefde??
Oud 12-11-2011, 23:39
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dus je weet niet hoe mensen spelen hier? En je vindt het niet opvallend als iemand niets zegt/toevoegt of theorieen posts?

Wat is jouw theorie, of sta je voor de lol in het lijstje met dit spelletje?
''tegen mij'' , ''voor mij''. Je moet het allemaal niet zo persoonlijk opvatten.

Denk je nou echt dat ik ook maar ergens denk te kunnen winnen?
Het enige wat ik doe is proberen nog de dorpelingen te helpen, maar blijkbaar speel je niet en léés je ook nog niet eens. Het zou fijn zijn als je eens een bijdrage levert.

Maar ik ben wel verdacht in jouw ogen? Wat ben ik dan denk je een wolf, verrader of geliefde??
Sann werkt toch gewoon veel dan kan ze toch gewoon niet veel posten? Ze is algemeen minder aanwezig dus dat lijkt me normaal voor haar situatie op dit moment.

Ik lees dus wel wat mensen posten ik zie het nu van overmatige paranoia gewoon even niet. Ik hang liever niet nog meer dorpelingen op, maar een wolf en wil dus zeker zijn dat het een wolf is.
Oud 12-11-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Ik lees dus wel wat mensen posten ik zie het nu van overmatige paranoia gewoon even niet. Ik hang liever niet nog meer dorpelingen op, maar een wolf en wil dus zeker zijn dat het een wolf is.
En die zekerheid wil je hoe krijgen? Afwachten totdat iemand zegt, ''Nou Macrador ik zal het dan meer eerlijk vertellen tegen jou, ik ben WOLF!!''.

En wat denk je dat ik ben trouwens omdat ik in jouw ogen verdacht ben? Wolf, verrader of geliefde??
Oud 12-11-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Sann werkt toch gewoon veel dan kan ze toch gewoon niet veel posten? Ze is algemeen minder aanwezig dus dat lijkt me normaal voor haar situatie op dit moment.
Wie vind je dan wel verdacht ??
Oud 12-11-2011, 23:43
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wie vind je dan wel verdacht ??
Toen jij zo veel switchte van wie je verdacht vond.
Oud 12-11-2011, 23:45
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En die zekerheid wil je hoe krijgen? Afwachten totdat iemand zegt, ''Nou Macrador ik zal het dan meer eerlijk vertellen tegen jou, ik ben WOLF!!''.

En wat denk je dat ik ben trouwens omdat ik in jouw ogen verdacht ben? Wolf, verrader of geliefde??
Door hints te vinden, maar hier spelen ze wel stukken subtieler dan op Admin heb ik het gevoel dus ik kijk een beetje naar de argumenten van de anderen en kijk of ik me er in herken of totaal iets anders denk.

Blijkbaar geliefde he.
Oud 12-11-2011, 23:48
Geel
Geel is offline
Noeees! Ik wil de uitslag nu!
Oud 12-11-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Toen jij zo veel switchte van wie je verdacht vond.
Die redenen heb ik gegeven.

Citaat:
Door hints te vinden, maar hier spelen ze wel stukken subtieler dan op Admin heb ik het gevoel dus ik kijk een beetje naar de argumenten van de anderen en kijk of ik me er in herken of totaal iets anders denk.

Blijkbaar geliefde he.
Subtieler? Dus bij Admin zeggen ze ''ooh jongens ik kan het niet meer voor me houden, ik ben wolfje! hihihi'' ??
Dus je gaat als een mak schaapje iemand achterna lopen??

Goh je leest dus toch wel een beetje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten