Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Eigenlijk moet ik die eens aan haar vragen. ICQ zonder toeters en bellen. ![]() |
![]() |
|
Ik zou wel eens willen weten hoe het was om in 1994 te internetten! Lelijke websites en trage modems. Ik kon pas in 1998 internetten, in de schoolmediatheek, en ik had thuis pas vanaf 2000 internet (gelijk kabel),
|
Haha, een artikel uit 1995 over waarom het Internet gaat falen:
http://thenextweb.com/shareables/201...ht-intenet-uh/ "And you can’t tote that laptop to the beach. Yet Nicholas Negroponte, director of the MIT Media Lab, predicts that we’ll soon buy books and newspapers straight over the Internet. Uh, sure."
|
Kak, ik krijg het internet op m'n laptop niet meer aan de praat! Normaal kan ik de stroom van de modem halen en dan werkt ie daarna weer, maar hij doet nu echt niks meer. Super irritant, zeker omdat m'n telefoon ook heel erg traag reageert. Muuuuh!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 07-12-2011 om 05:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (hoewel de kinderen daar duidelijk anders over dachten... ![]() Maar ik ben weer thuis! En ik ben de kerstboom aan het opzetten! ![]()
||
Citaat:
![]() En trekken je kinderen de kerstboom niet leeg?
|
Ik weet eigenlijk niet wanneer we een internetverbinding kregen thuis, ruim voor de eeuwwisseling maar wel na 1995. Dus 1997 ofzo. En toen had ik natuurlijk de hele handel aangesloten
![]()
|
|