Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik had laatst nog een naamzoek voor je geplaatst dat ik het bij nader inzien toch wel waardeer ![]() Het is zelfs zo erg dat ik de hele tijd naar huis verlang zodat ik weer kan luisteren. En Paranoide heeft hetzelfde ![]() Laatst gewijzigd op 22-12-2011 om 15:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ga mijn tentamen maken/verneuken! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Sarah, Stefenootje, Andijvie en andere sims 2 spelers naamzoek. Heeft een van jullie het H&M uitbreidingspakket?
![]() Ik heb de Sims weer geïnstalleerd en dat is het enige pakket dat ik mis, mag ik misschien van een van jullie de cd lenen en installeren? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Al mijn spullen passen in een koffer en een trolleykoffertje. <3 En dan nog aan elkaar geknoopte plastic zakken voor mijn schoenen, mijn jas en schoudertas met paspoort, geld, busboek en chocolade. Dan kan morgenochtend operatie VERHUIZEN MET HET OPENBAAR VERVOER beginnen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb wel allemaal lekkere dingen gekocht vandaag zeg, voor twee dagen goed eten (kogelbiefstuk, broccoli, aardappeltjes) en de drankvoorraad is weer in tact met wat goede whisky, rum, vodka en twee rode wijn, wat hapjes voor tussendoor.. Nomz.
Alleen heb ik nog totaal geen zin om te koken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een webinterface van een bedieningspaneel dat voor klimaatapparatuur bij TNO wordt gebruikt, was kwetsbaar door een lek in industriële software van Siemens. Via het lek waren de webserver en eventuele geheugenkaarten te benaderen.
Security-onderzoeker Billy Rios ontdekte zeven maanden geleden een kwetsbaarheid in Siemens Simatec-systemen. Het beheer via het web, via VNC en via Telnet zou voor iedereen open hebben gestaan door het gebruik van een simpel default-wachtwoord bij de webinterface, in combinatie met gebruikersnaam 'Administrator'. Na het invoeren van een ongeldig wachtwoord zou het default-wachtwoord hersteld worden. Siemens zou niet gereageerd hebben op meldingen van Rios, waarna hij tot publicatie overging. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|