Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2011, 15:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Saatana perkele!
Dat kun je toch niet serieus nemen
Oud 22-12-2011, 15:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Toen ik het opzette vond je het nog stom.
Oud 22-12-2011, 15:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat kun je toch niet serieus nemen
Geen idee... ik heb nog nooit een boze Fin gezien. "Perkele" wordt gebruikt zoals het Nederlandse "godver", wanneer je het gewoon rustig zegt.
Oud 22-12-2011, 15:08
Verwijderd
Rusland heeft wel lekker eten. Nu, bijvoorbeeld, eet ik het folkloristische gerecht Xleb S Majonezom.
Oud 22-12-2011, 15:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Geen idee... ik heb nog nooit een boze Fin gezien. "Perkele" wordt gebruikt zoals het Nederlandse "godver", wanneer je het gewoon rustig zegt.
Ik moet altijd lachen als Scandinaviers gaan vloeken en schelden omdat het zo schattig klinkt. Datzelfde geldt voor Finnen, maar het Fins is van zichzelf wel iets minder schattig dan, let's say, Noors.
Oud 22-12-2011, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Toen ik het opzette vond je het nog stom.
hahaha toen was ik er nog niet aan toe. Je kent me toch met muziek
ik had laatst nog een naamzoek voor je geplaatst dat ik het bij nader inzien toch wel waardeer

Het is zelfs zo erg dat ik de hele tijd naar huis verlang zodat ik weer kan luisteren. En Paranoide heeft hetzelfde

Laatst gewijzigd op 22-12-2011 om 15:15.
Oud 22-12-2011, 15:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Rusland heeft wel lekker eten. Nu, bijvoorbeeld, eet ik het folkloristische gerecht Xleb S Majonezom.
Majonezomnomnom?
Oud 22-12-2011, 15:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik moet altijd lachen als Scandinaviers gaan vloeken en schelden omdat het zo schattig klinkt. Datzelfde geldt voor Finnen, maar het Fins is van zichzelf wel iets minder schattig dan, let's say, Noors.
Fins klinkt vooral heel emotieloos.
Oud 22-12-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Majonezomnomnom?
Brood met mayonaise. Een stuk brood, een pot mayonaise en dan een hap brood en een stuk mayonaise tegelijk.
Oud 22-12-2011, 15:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik kan wel zien wie er op onchristelijke tijdstippen rare topics zitten te lezen maar ik denk dat het nogal saai is om dat bij te houden/
Je kunt toch ook aangepaste posts zien in hun originele staat?
Oud 22-12-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Brood met mayonaise. Een stuk brood, een pot mayonaise en dan een hap brood en een stuk mayonaise tegelijk.
nee
Oud 22-12-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Je kunt toch ook aangepaste posts zien in hun originele staat?
. Maar wel als de aanpassing pas na 5 minuten is gedaan
Oud 22-12-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
nee
Ja. Maar ik ben nu overgestapt op kale boterhammen. Dat is veel beter, want het is lekker brood.
Oud 22-12-2011, 15:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
. Maar wel als de aanpassing pas na 5 minuten is gedaan
Eng vind ik dat! Doe je dat wel eens?
Verwijderd
ik heb een blije doos er zaten alcoholvrije biertjes in
Verwijderd
Citaat:
Ja. Maar ik ben nu overgestapt op kale boterhammen. Dat is veel beter, want het is lekker brood.
Lekker brood is lekker <3
Oud 22-12-2011, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Eng vind ik dat! Doe je dat wel eens?
Neuh. Tenzij ik echt HEEEEL graag wil weten wat ergens stond, maar over het algemeen vind ik dat soort dingen niet zo boeiend. Volgens mij zijn het alsnog veel spelfouten die verbeterd worden enzo. Maar soms als ik zie dat het door een fb is aangepast wel

Maar ik ga mijn tentamen maken/verneuken!
Oud 22-12-2011, 15:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Culinair hoor!
Oud 22-12-2011, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Is dat lekker?

Citaat:
Lekker brood is lekker <3
Ja. <3 Ik eet eigenlijk bijna nooit brood met beleg, het is het beste gewoon zo, hannnggg. Desnoods met een beetje boter ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Haha, ja, die had ik ook
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je zou het goed kunnen vinden met de Finnen. Die eten ook brood met boter bij de lunch.
Oud 22-12-2011, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Is dat lekker?

Ja. <3 Ik eet eigenlijk bijna nooit brood met beleg, het is het beste gewoon zo, hannnggg. Desnoods met een beetje boter ofzo.
Meestal vies. Maar witbier is nog wel te doen. Het zijn een miniblikje witbier en een rosewitbier
Oud 22-12-2011, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Culinair hoor!
Ja, dit is niet echt het hoogtepunt van de Russische keuken.

Citaat:
Je zou het goed kunnen vinden met de Finnen. Die eten ook brood met boter bij de lunch.
O, maar bij de lunch eet ik dan weer meestal soep of noedels of zo. Of aardappelpuree. Eigenlijk gewoon wat er is.
Verwijderd
Citaat:
Haha, ja, die had ik ook
Wel een leuke vond ik, tegenover de verder vrij suffe & nutteloze inhoud nou ja, luiers zijn altijd handig natuurlijk.
Verwijderd
http://walltowatch.com/view/2697
Oud 22-12-2011, 15:25
Verwijderd
Ik vind dat nieuwe chronik-ding van Facebook echt zeldzaam lelijk.
Oud 22-12-2011, 15:35
Martiño
Martiño is offline
Sarah, Stefenootje, Andijvie en andere sims 2 spelers naamzoek. Heeft een van jullie het H&M uitbreidingspakket?
Ik heb de Sims weer geïnstalleerd en dat is het enige pakket dat ik mis, mag ik misschien van een van jullie de cd lenen en installeren?
Oud 22-12-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Sarah, Stefenootje, Andijvie en andere sims 2 spelers naamzoek. Heeft een van jullie het H&M uitbreidingspakket?
Ik heb de Sims weer geïnstalleerd en dat is het enige pakket dat ik mis, mag ik misschien van een van jullie de cd lenen en installeren?
Ik heb 'm niet
Oud 22-12-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het wel, maar ik heb het ''''''gekocht'''''' en dus zonder cd of wat dan ook geinstalleerd.
Oud 22-12-2011, 15:39
Martiño
Martiño is offline
Oh, ja, ik wilde hem ook ""kopen"", maar in de ""winkel"" is er niemand die hem kan ""aanbieden"".
Oud 22-12-2011, 15:41
Verwijderd
Je hebt sites waar je best leuke kleren kan downloaden he, maar ik kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt
Oud 22-12-2011, 15:44
Verwijderd
Is een H&M-special een special waarbij je het hele oeuvre (dat heet niet zo maar ik weet niet meer hoe het wel heet) van de H&M kan downloaden op de sims?
Oud 22-12-2011, 15:57
Verwijderd
Zo, zojuist een vrouw de huid volgescholden omdat ze geen richting aan gaf en dus bijna mij in m'n wielen reed. Sowieso; ménsen. Echt, ik heb er zó genoeg van.
Oud 22-12-2011, 16:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zo, zojuist een vrouw de huid volgescholden omdat ze geen richting aan gaf en dus bijna mij in m'n wielen reed. Sowieso; ménsen. Echt, ik heb er zó genoeg van.
Ga op een onbewoond eiland zitten
Oud 22-12-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ga op een onbewoond eiland zitten
Dat kan niet, dan zou het geen onbewoond eiland meer zijn.
Oud 22-12-2011, 16:01
Verwijderd
Al mijn spullen passen in een koffer en een trolleykoffertje. <3 En dan nog aan elkaar geknoopte plastic zakken voor mijn schoenen, mijn jas en schoudertas met paspoort, geld, busboek en chocolade. Dan kan morgenochtend operatie VERHUIZEN MET HET OPENBAAR VERVOER beginnen.
Oud 22-12-2011, 16:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat kan niet, dan zou het geen onbewoond eiland meer zijn.
Wel als je je niet uitschrijft in je huidige woonplaats.
Oud 22-12-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
wel als je je niet uitschrijft in je huidige woonplaats.
Oud 22-12-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Al mijn spullen passen in een koffer en een trolleykoffertje. <3 En dan nog aan elkaar geknoopte plastic zakken voor mijn schoenen, mijn jas en schoudertas met paspoort, geld, busboek en chocolade. Dan kan morgenochtend operatie VERHUIZEN MET HET OPENBAAR VERVOER beginnen.
Oud 22-12-2011, 16:03
Verwijderd
http://tweakers.net/poll/1410/autobots-attack.html

Gotta love nerds <3
Oud 22-12-2011, 16:05
Verwijderd
Ja ik ben ook wel onder de indruk. Maar wat heeft een mens nou allemaal nodig in het leven, het valt best mee hoeveel dat is!
Oud 22-12-2011, 16:19
Verwijderd
Ik heb wel allemaal lekkere dingen gekocht vandaag zeg, voor twee dagen goed eten (kogelbiefstuk, broccoli, aardappeltjes) en de drankvoorraad is weer in tact met wat goede whisky, rum, vodka en twee rode wijn, wat hapjes voor tussendoor.. Nomz.

Alleen heb ik nog totaal geen zin om te koken
Oud 22-12-2011, 16:20
Verwijderd
Ohja, koken.
Oud 22-12-2011, 16:22
Verwijderd
Een webinterface van een bedieningspaneel dat voor klimaatapparatuur bij TNO wordt gebruikt, was kwetsbaar door een lek in industriële software van Siemens. Via het lek waren de webserver en eventuele geheugenkaarten te benaderen.

Security-onderzoeker Billy Rios ontdekte zeven maanden geleden een kwetsbaarheid in Siemens Simatec-systemen. Het beheer via het web, via VNC en via Telnet zou voor iedereen open hebben gestaan door het gebruik van een simpel default-wachtwoord bij de webinterface, in combinatie met gebruikersnaam 'Administrator'. Na het invoeren van een ongeldig wachtwoord zou het default-wachtwoord hersteld worden. Siemens zou niet gereageerd hebben op meldingen van Rios, waarna hij tot publicatie overging.

Oud 22-12-2011, 16:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ohja, koken.
Oud 22-12-2011, 16:26
Verwijderd

*neuriet mee*
Oud 22-12-2011, 16:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ha! Ik heb minder spullen.
Oud 22-12-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ha! Ik heb minder spullen.
Dat is erg goed. Spullen hinderen.
Oud 22-12-2011, 16:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Helaas komt daar binnenkort verandering in, aangezien een vloer niet zo lekker slaapt.
Oud 22-12-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Helaas komt daar binnenkort verandering in, aangezien een vloer niet zo lekker slaapt.
Vloeren zijn toch nooit moe?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten