Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2012, 15:46
Verwijderd
Ik ben soms heel goed in muggen opblazen tot olifanten, vooral als ik weinig geslapen of lang niet gegeten heb. Maar die olifanten zijn dan ook weer heel makkelijk lek te prikken tot muggen, ik ben nooit langer dan tien minuten boos om niks
Advertentie
Oud 09-01-2012, 15:48
Martiño
Martiño is offline
Ben jij wel eens boos geweest op een patiënt Sarah? Of in ieder geval dat je je boosheid/irritatie maar heel moeilijk kon inhouden en je bij iemand stoom moest afblazen?
Oud 09-01-2012, 15:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Verstond ik maar egels
Huhu
Oud 09-01-2012, 15:57
Verwijderd
Egels <3
Oud 09-01-2012, 15:58
Miekje*
Miekje* is offline
Oud 09-01-2012, 15:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
<3333
Oud 09-01-2012, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ben jij wel eens boos geweest op een patiënt Sarah? Of in ieder geval dat je je boosheid/irritatie maar heel moeilijk kon inhouden en je bij iemand stoom moest afblazen?
Jawel, maar dat was niet onredelijk en die kon wel merken dat ik geirriteerd was, maar meer niet.
En ik ben natuurlijk nooit impulsief-boos geweest op een patiënt zoals ik soms doe (of deed? het is al lang niet meer voorgekomen) als ik moe en hongerig ben, dat zou onprofessioneel zijn. Dan ga ik namelijk servetjes gooien naar degene op wie ik boos ben en als het servetje dan vrolijk naar de grond dwarrelt gil ik "AAARCH FOKKING LUCHTWEERSTAND" (true story)
Oud 09-01-2012, 16:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 09-01-2012, 16:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet boodschappen doen. Wat zal ik vanavond eens eten...........
Oud 09-01-2012, 16:18
Geel
Geel is offline
Mijn baard is weg. En ik heb echt duiset bergen huiswerk. Zomaar opeens op één dag. En niet eens dat ik het in de vakantie vergeten was of zo. Nee, vandaag BAM! Zo. Dus. Dat is kut. Dus kan ik niet forumen vandaag. Wat is levenlozer, huiswerk maken of forumen? Ik twijfel.

Doeg alweer! ;x
Oud 09-01-2012, 16:18
Geel
Geel is offline
Mijn baard is weg. En ik heb echt duisent bergen huiswerk. Zomaar opeens op één dag. En niet eens dat ik het in de vakantie vergeten was of zo. Nee, vandaag BAM! Zo. Dus. Dat is kut. Dus kan ik niet forumen vandaag. Wat is levenlozer, huiswerk maken of forumen? Ik twijfel.

Doeg alweer! ;x
Oud 09-01-2012, 16:20
Verwijderd
eerste dag school en weer bergen huiswerk, omdat volgens docenten de agendas van leerlingen zo niet vol waren na een vakantie
Oud 09-01-2012, 16:22
Geel
Geel is offline
Pip, ik heb je post even gewijzigd, omdat ik de link eruit wilde hebben ;o

O, en, ik voelde me erg gevleid door de reacties op mijn baard Mijn baard was ook gevleid
Oud 09-01-2012, 16:24
Verwijderd
Ja dat vond ik ook nooit zo mooi, dat de 1e dag na een vakantie alle docenten zeiden 'jullie hebben een mooie lege agenda door de vakantie dus hier heb je een dubbele dosis huiswerk'
Oud 09-01-2012, 16:27
Verwijderd
Tijd om naar huis te gaan!
Oud 09-01-2012, 16:30
Verwijderd
Geel, nee waarom heb je je baard nu toch weggehaald dan ?
Oud 09-01-2012, 16:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik heb besloten rijst, broccoli en een vega loempia te gaan eten vanavond.
Oud 09-01-2012, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Kut, nu heb ik zin in mosselen
kokosmelk, rode curry pasta en rode peper, ze daarin wokken en dan met chili-aiolie en wasabi mayo was erg succesvol op mijn oude werk
Oud 09-01-2012, 16:45
Verwijderd
Hoi! Eigenlijk was vandaag best weer leuk op school We hebben appeltaart tijdens wiskunde gegeten en ik had een 9,4 voor natuurkunde en daar ben ik heel blij mee, maar op school kon ik niet heel blij doen omdat de meisjes naast me wel erg diepe onvoldoendes hadden, dus nu doe ik wel even blij
Oud 09-01-2012, 16:48
Verwijderd
Wauw goed gedaan!
Oud 09-01-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Wauw goed gedaan!
Echt, hè! Volgens mij heb ik sinds ik in de bovenbouw zit nog nooit een 9,4 voor natuurkunde gehad. En nu wel
Oud 09-01-2012, 16:50
Verwijderd
Oud 09-01-2012, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Jawel, maar dat was niet onredelijk en die kon wel merken dat ik geirriteerd was, maar meer niet.
En ik ben natuurlijk nooit impulsief-boos geweest op een patiënt zoals ik soms doe (of deed? het is al lang niet meer voorgekomen) als ik moe en hongerig ben, dat zou onprofessioneel zijn. Dan ga ik namelijk servetjes gooien naar degene op wie ik boos ben en als het servetje dan vrolijk naar de grond dwarrelt gil ik "AAARCH FOKKING LUCHTWEERSTAND" (true story)
Oud 09-01-2012, 17:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wooow, goed gedaan zeg Uomi
Oud 09-01-2012, 17:05
Verwijderd
Ha ik heb gelukkig nu wel studiepunten gekregen voor het vak waarvan ik vond dat ik het gehaald had, maar waarvan het systeem vond van niet.

Alleen staat er nu een 6 gemiddeld
Oud 09-01-2012, 17:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gehaald is gehaald Apaat
Oud 09-01-2012, 17:08
Verwijderd
Tsja. Met een 5.7 vond ik het iets te wankel om er maar gewoon op te vertrouwen dat ik het gehaald had
Oud 09-01-2012, 17:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou, ik ben oom.
Oud 09-01-2012, 17:24
Verwijderd
gefeliciteerd! Oom zijn is leuk . Tenminste, ik vind tante zijn leuk
Oud 09-01-2012, 17:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, ach, het is niet alsof ik dat kind vaak ga zien.
Oud 09-01-2012, 17:26
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Tsja. Met een 5.7 vond ik het iets te wankel om er maar gewoon op te vertrouwen dat ik het gehaald had
Hoezo zou een 5.7. niet gehaald zijn? Ik heb zelfs eens een keer iets gehaald met een 3.8
Verwijderd
Een gemiddelde van 5.7.

Soms is het zo dat een vak pas gehaald is vanaf 6.0 gemiddeld. Of dat alle tentamens / onderdelen voldoende moeten zijn.
Verwijderd
oh ok. nja, ik ken de situatie niet...
Oud 09-01-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ben oom.
Gefeliciteerd!
Oud 09-01-2012, 17:30
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Een gemiddelde van 5.7.

Soms is het zo dat een vak pas gehaald is vanaf 6.0 gemiddeld. Of dat alle tentamens / onderdelen voldoende moeten zijn.
O dat was bij ons nooit. Bovendien mocht je vakken compenseren met andere vakken. Ik had toen een 9 voor statica en daarna voor de andere vakken geen hol meer uitgevoerd.
Oud 09-01-2012, 17:30
mollerator
mollerator is offline
Ik ga snacken vanavond.
Oud 09-01-2012, 17:31
Verwijderd
Oh. Ja, ik denk dat het nogal raar zou zijn als je de Grieken en Romeinen mocht compenseren met bijvoorbeeld de Egyptenaren
Oud 09-01-2012, 17:32
mollerator
mollerator is offline
Hoezo niet? Het ligt naast elkaar...
Oud 09-01-2012, 17:36
Verwijderd
Citaat:
O dat was bij ons nooit. Bovendien mocht je vakken compenseren met andere vakken. Ik had toen een 9 voor statica en daarna voor de andere vakken geen hol meer uitgevoerd.
Lucky bastard, ik mag binnen vakken vaak al niet eens compenseren
Oud 09-01-2012, 17:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Bij ons deden ze ook niet aan compenseren.
Oud 09-01-2012, 17:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoezo zou een 5.7. niet gehaald zijn? Ik heb zelfs eens een keer iets gehaald met een 3.8
Ik heb mijn Wiskunde B1,2 VWO eindexamen afgesloten met een 3,6 gemiddeld
Oud 09-01-2012, 17:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, huisgenoot heeft excuses aangeboden blijkbaar waren ze hartstikke dronken vannacht (figures..)
Oud 09-01-2012, 17:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik heb nooit ruzie met mensen. then again, je bent ook wel een sukkel als je ruzie krijgt met mij
Iets met betonblok en slapen met de vissen?
Oud 09-01-2012, 17:56
Rationeel
Rationeel is offline
zo bedoelde ik het niet eens

ik ben gewoon 10000000% likeable
Oud 09-01-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Pip, ik heb je post even gewijzigd, omdat ik de link eruit wilde hebben ;o

O, en, ik voelde me erg gevleid door de reacties op mijn baard Mijn baard was ook gevleid
Waarom heb je hem dan weggehaald.
Oud 09-01-2012, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Oh. Ja, ik denk dat het nogal raar zou zijn als je de Grieken en Romeinen mocht compenseren met bijvoorbeeld de Egyptenaren
Romeinen mag je alleen compenseren met Germanen. "Romeinen" mogen gecompenseerd worden door Turken.
Oud 09-01-2012, 18:10
Miekje*
Miekje* is offline
Na een maaltijd van aardappelen, prei met curry en vegaworstjes is het weer eens tijd voor huiswerk.
Oud 09-01-2012, 18:25
Verwijderd
Ja hoi dit is fijn.
Oud 09-01-2012, 18:28
Verwijderd
schattig die kwam ik laast op google tegen, die afbeelding.

ik vind van mezelf dat ik mag stoppen met leren na een lange dag op school hebben gezeten. en thuus meteen geleerd al veel.
Oud 09-01-2012, 18:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja hoi dit is fijn.
Ja, is 'ie niet superduperliev ende sagt?

Regels voor berichten