Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2012, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Nou ik hoor het al wel weer; 't gaat over kledij en in no-taim gaan de vrouwen onderling los 'k Denk dat ik mijn meestgebruikte strategie maar weer uit de mottenballen ga halen; een enigszins fatsoenlijke zaak binnenlopen en tegen zo'n juffrouw zeggen "Oi, doe mij eens een mooie outfit."
haha ik dacht gewoon: nu gaat rationeel dingen advies geven, die heet ongeveer dezelfde bouw dus die zal het wel weten

Ik heb ook wel eens gewoon gevraagd om de combinatie die de paspop aan had
Advertentie
Oud 13-01-2012, 11:00
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb vorig jaar mexx ontdekt en ben er zeer gecharmeerd van. alles zit me goed en er is nu sale!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haha ja idd. Om die reden twijfel ik ook ieder jaar weer aan de aanschaf van zo'n gebreide kersttrui met rendieren en/of sneeuwpoppen a la bridget jones zeg maar
Ik heb er een, een lange met rendieren en shit (en hij is warm en fijn en liefde <3). Zoéén waar je een legging onder moet doen. Als het je staat is het echt awesome .
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou ik hoor het al wel weer; 't gaat over kledij en in no-taim gaan de vrouwen onderling los 'k Denk dat ik mijn meestgebruikte strategie maar weer uit de mottenballen ga halen; een enigszins fatsoenlijke zaak binnenlopen en tegen zo'n juffrouw zeggen "Oi, doe mij eens een mooie outfit."
Dat is geen slechte strategie. Maar dat moet je wel in een fatsoenlijke zaak doen ja, want voor je het weet zie je eruit alsof je op loldutchpeople hoort
Oud 13-01-2012, 11:03
Verwijderd
ha, nu kan ik het ook eens zeggen: CHOO CHOO!
Oud 13-01-2012, 11:04
Verwijderd

Die vind ik wel leuk
Oud 13-01-2012, 11:04
Lorelei
Lorelei is offline
@ Gnork en Sarah: Ik vind dat de eerste trui ook nog wel kan.. voor sommige mannen in ieder geval. Wat jullie omschrijven heb ik meer met deze: http://www.mexx.nl/men/vesten/vest-w...ColourCode=406
Oud 13-01-2012, 11:05
Verwijderd
Zo, ik ga nu proberen of het nog fysiek mogelijk is om junior op mijn rug te knopen als we allebei onze winterjas aanhebben. En of ik het dan nog red naar de winkel en terug.
Oud 13-01-2012, 11:06
Miekje*
Miekje* is offline
Gnork, kijk ik heb deze: KLIK!
Oud 13-01-2012, 11:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wauw
Oud 13-01-2012, 11:08
Verwijderd
De link leidt mij naar het vivaforum
Oud 13-01-2012, 11:09
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
@ Gnork en Sarah: Ik vind dat de eerste trui ook nog wel kan.. voor sommige mannen in ieder geval. Wat jullie omschrijven heb ik meer met deze: http://www.mexx.nl/men/vesten/vest-w...ColourCode=406
leuke trui, alleen jammer van de capuchon
Oud 13-01-2012, 11:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
leuke trui, alleen jammer van de capuchon
Neeeeh, met twee van die bloemen op je tetten?
Oud 13-01-2012, 11:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De link leidt mij naar het vivaforum
Ja, de browser van school doet niet 'afbeeldingslink kopiëren' dus hij staat ergens in dat topic .
Verwijderd
Citaat:
Ja, de browser van school doet niet 'afbeeldingslink kopiëren' dus hij staat ergens in dat topic .
Die zwarte trui onderaan pagina 2?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wauw
Wazzup?
Oud 13-01-2012, 11:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Die zwarte trui onderaan pagina 2?
Ja .
Oud 13-01-2012, 11:11
Lorelei
Lorelei is offline

Die toch, Miekje?
Oud 13-01-2012, 11:12
Verwijderd
Die is wel leuk inderdaad
Oud 13-01-2012, 11:13
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind trouwens een deel van de vrouwen-truien van mexx wel leuk, maar die zijn allemaal beige of grijs Als ik beige of grijs draag, word ik zelf ook een beetje beige, danwel grijs.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]

Die toch, Miekje?
Jupjup! Het is echt mijn lievelingstrui .
Verwijderd
Citaat:
Ik vind trouwens een deel van de vrouwen-truien van mexx wel leuk, maar die zijn allemaal beige of grijs Als ik beige of grijs draag, word ik zelf ook een beetje beige, danwel grijs.
ja ik ook.
Oud 13-01-2012, 11:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Neeeeh, met twee van die bloemen op je tetten?
schouderbladen
Oud 13-01-2012, 11:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1..._Bleker__.html

Wel een chick heeft die Bleker aan de haak geslagen. (Bikinifoto, maar klikken op eigen risico, immers, Bleker staat er ook op in zwembroek)

En het CDA is weer eens 'not amused' Maar wat mankeert die vrouw? Dat je je aangetrokken voelt tot iemand van 58, nou vooruit, maar notabene Bleker?
Oud 13-01-2012, 11:22
Verwijderd
Citaat:

Wel een chick heeft die Bleker aan de haak geslagen. (Bikinifoto, maar klikken op eigen risico, immers, Bleker staat er ook op in zwembroek)

En het CDA is weer eens 'not amused' Maar wat mankeert die vrouw? Dat je je aangetrokken voelt tot iemand van 58, nou vooruit, maar notabene Bleker?
Ze is nu wel de meest gegoogelde Barbara!
Oud 13-01-2012, 11:23
Rationeel
Rationeel is offline
"Eindelijk iets groens waar Bleker wel van houdt”, reageerde PvdA-Kamerlid Sharon Dijksma.

Oud 13-01-2012, 11:25
Verwijderd
Citaat:
ik heb vorig jaar mexx ontdekt en ben er zeer gecharmeerd van. alles zit me goed en er is nu sale!
PME is eigenlijk "mijn" merk tot nu toe qua taillering, met name met jeans. Ik heb een beetje onbeholpen bovenbenen Overigens zitten Hillfiger-jeans ook altijd wel lekker.
Verwijderd
Ze heeft ook een artikel over hem geschreven, getiteld "Een probleemoplosser met een passie voor pony's",
Miekje*
Miekje* is offline
Word loopt steeds vast, stomme schoolpc's.
Oud 13-01-2012, 11:26
Verwijderd
Volgens mij krijgt dat deerntje van Bleker de helft van z'n maandelijkse inkomsten of zo. Does. Not. Compute.
Oud 13-01-2012, 11:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ze heeft ook een artikel over hem geschreven, getiteld "Een probleemoplosser met een passie voor pony's",

En mijn deze grijns op mn gezicht ga ik de laptop uitzetten en zinnige dingen doen! Daaag
Oud 13-01-2012, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij krijgt dat deerntje van Bleker de helft van z'n maandelijkse inkomsten of zo. Does. Not. Compute.
ja je wordt ook niet zomaar op je 25e politiek journalist bij de NRC, dus helemaal bimbo zal ze toch niet zijn.
Oud 13-01-2012, 11:36
Verwijderd
Oud 13-01-2012, 11:37
Verwijderd
...ik vraag me af of diegene wel wil weten waarom z'n schoonmoeder dat ding daar bewaart!
Oud 13-01-2012, 11:38
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, even verslagje inleveren en we zijn weer klaar.
Oud 13-01-2012, 11:38
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Sta je al op IMDB?
http://www.imdb.com/name/nm4459350/
Oud 13-01-2012, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Die is zelfs nog gewoonleuk
Oud 13-01-2012, 11:40
Verwijderd
Zo, dat viel nog mee. Hoewel het veel te warm is voor winterjassen :') maar we hebben allebei geen zomerjas die past
Oud 13-01-2012, 11:43
Verwijderd
Ik kijk altijd graag bij nu.nl in de achterklap-rubriek naar de comments die steevast zeggen "ja dus, waarom zou het mij interesseren wat een bekende nederlander doet?" zodat ik kan denken "ja klik dan ook niet op 'achterklap', oliebol!"
Oud 13-01-2012, 11:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Die is zelfs nog gewoonleuk
Dankje ^^.

Hmm, nu ben ik klaar, en over een kwartier is het pauze en kan ik mijn vriend nog even zien, maar als ik nu opschiet heb ik over 5 minuten de bus nog. /dilemma

edit: toch nog maar even wachten op de pauze .
Oud 13-01-2012, 11:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou zeg! Maandag deadline van zgn belangstellingsregistratie voor een zelfstandig appartement hier in het gebouw. Degene die hier het langst woont krijgt voorrang. Nog steeds niks gehoord, dus ik bel maar even. Blijkt ten eerste dat ze er nog niet aan toe zijn gekomen en ten tweede dat dan alleen degene die het is geworden bericht krijgt. Lekker dan. Kan je dus in theorie voor niks weken zitten wachten op bericht of je wel of niet gaat verhuizen over een maand Ik ga mooi volgende week weer bellen
Oud 13-01-2012, 11:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat zijn PVV'ers toch een leuke mensen

&

Die kop ook echt:
[afbeelding]

Wat een griezel
Deze meneer is de eigenaar van de buurtwinkel bij mijn moeder in de wijk, ik ken hem. Ik zeg ook al lange tijd semi-serieus bedoeld tegen mijn moeder dat ik daar nooit meer boodschappen zou willen doen (het is niet zo'n bijzonder goede buurtsuper trouwens). Ze had er oliebollen gekocht en dat durfde me ze niet te vertellen

Ik moet wel vertellen dat een klein vreugdekreetje niet kon uitblijven, hoewel ik het wel diep triest vind wat die man heeft gedaan. Eerst dacht ik dat het gewoon een ontevreden burger was, maar ik wist niet dat het een racist was.
Oud 13-01-2012, 11:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou zeg! Maandag deadline van zgn belangstellingsregistratie voor een zelfstandig appartement hier in het gebouw. Degene die hier het langst woont krijgt voorrang. Nog steeds niks gehoord, dus ik bel maar even. Blijkt ten eerste dat ze er nog niet aan toe zijn gekomen en ten tweede dat dan alleen degene die het is geworden bericht krijgt. Lekker dan. Kan je dus in theorie voor niks weken zitten wachten op bericht of je wel of niet gaat verhuizen over een maand Ik ga mooi volgende week weer bellen
Lekker geregeld inderdaad, zeg .
Oud 13-01-2012, 11:48
Miekje*
Miekje* is offline
Het is gewoon mooi om te zien hoe geconcentreerd mijn Nederlandsdocent opdrachten zit na te kijken in een rommelig en rumoerig OLC <3.

Oh, en het volgende topic moet 'vrijdag de saaitiende' heten . Of "saaidag de dertiende' of een 'een saaie vrijdag de 13e' :T.
Oud 13-01-2012, 11:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Je zei niet dat het een STRAKKE zwembroek was ik hoefde kleine henkie nu ook weer niet zien zitten

Ik vraag me af wat die vrouw in hem ziet. Intelligent of charmant is hij nu ook weer niet. Misschien hoopt ze er een pony aan over te houden.

Citaat:
"Eindelijk iets groens waar Bleker wel van houdt”, reageerde PvdA-Kamerlid Sharon Dijksma.

Oud 13-01-2012, 11:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wut wut wut! Ik belde even naar opa en oma om te vragen of ze thuis waren zodat ik vanmiddag even op bezoek kon. Blijkt m'n opa in het ziekenhuis te liggen hij heeft erge pijn in de buik ofzo en ze weten in het ziekenhuis niet wat het is. M'n vader is er gisteravond geweest, maar heeft voor het gemak maar even niet laten weten dat er blijkbaar iets met opa aan de hand is Ik schrok me dood zeg. Straks dan maar even langs het ziekenhuis.
Oud 13-01-2012, 11:57
Martiño
Martiño is offline
Oei, naar nieuws CR! Sterkte!
Oud 13-01-2012, 11:57
Martiño
Martiño is offline
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...alalvlees.html

Nou, voor de verandering ben ik het eens helemaal eens met GeenStijl

Regels voor berichten