Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vertrouw het zaakje niet. Verder lijkt het me een soort Gooi maar dan in Brabant.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Eigenlijk heb ik bijzonder weinig interesse in zulke zaken. Ik had ook een fase waarin ik boos was over veroordelingen als gevolg van een accent, maar nu vind ik het vooral hilarisch als een of andere doorgestuiterde sufkut iets zegt over 'zijn' groep t.o.v. de mijne, terwijl ik me toch wel iets beter red in het leven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is ook mijn stad: Dat is de mooiste straat die we hebben, de Leninstraat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word over het algemeen door Nederlanders in tien seconden herkend als Brabander en in een halfuur als Rus, en door Russen in een halfuur als verwesterd en in een dag als jood (wat vrij bizar is, vooral omdat ik niet joods ben en altijd een armbandje met heiligen draag).
|
![]() |
||
Citaat:
Ik spreek wel redelijk ABN, geloof ik. En afgezien in welke sferen ik mij bevind, krijg ik een Rotterdams of dorps accent ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|