![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
och, trots op Nederland zijn vanwege culturele/historische redenen is voor mij ook wat ver gezocht, maar verder is het hier "zo slecht nog niet". Cliché, maar waar.
||
Citaat:
Trots kun je zijn op dingen die je hebt gedaan of bereikt. Vind ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom ik van Nederland houd.
1. De wegen zijn onderhouden. (enigszins verstopt, dat wel, maar als dat niet zo is ga je van vvzzhhhjjjwww) 2. Iedereen heeft recht op gezondheidszorg, zelfs als je geen geld hebt, of illegaal bent. 3. De architectuur! 4. Je kan altijd lekker eten in de winkel kopen (wat mensen er daarna mee maken is twijfelachtig, maar dat is niet de schuld van het eten) 5. Instanties doen min of meer wat ze zeggen dat ze doen. 6. Niks is ver weg. 7. Je kan op straat met iemand van je eigen geslacht zoenen en dan is de kans dat je een baksteen op je muil krijgt helemaal niet zo groot. 8. Er liggen klinkers op straat. 9. De mensen zien de wereld als iets groters dan alleen hun eigen land. 10. Je kan vertrouwen op de overheid. 11. Mensen denken na over wat ze stemmen, want het maakt uit. 12. Alle dialecten. 13. Ali B. 14. Straatmuzikanten. 15. Kaas. 16. Je kan overal met de fiets heen. 17. Mensen hebben vertrouwen in de toekomst. 18. Je succes hangt niet per definitie af van het succes van je ouders. 19. Zee. 20. Er lopen praktisch geen zwerfhonden op straat. 21. Het aantal enge beesten is zeer beperkt, behalve in de dierentuin. 22. Sinterklaas. 23. Je mag geloven wat je wil. 24. Je kan overal pinnen. 25. 'Auto' wordt gedefinieerd als 'auto' in plaats van als 'ding met wielen'. Etcetera, etcetera, etcetera. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Andere dingen kan je leuk vinden aan Nederland, en dingen zijn hier veel beter geregeld dan in veel andere landen, maar hier is niets zo goed dat ik er echt trots op kan zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoals het spreekwoord (of de quote) zegt: pas als je honderd kilometer in andermans schoenen hebt gelopen kun je je de stank voorstellen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|