Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2012, 13:16
Verwijderd
Net belde er iemand aan de voordeur, maar ik deed niet open want ik ben ziek en zie er dus niet uit. En toen kwam die mevrouw achterom en klopte op het raam, dus ik uiteindelijk toch maar de achterdeur opengemaakt en toen sprak ze me aan met 'bleumke' en vroeg ze hoe de bomen in de voortuin heten.
Advertentie
Oud 02-04-2012, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Laten we het hopen. Was net alle aanmeldingsstress voorbij, begint het nu weer helemaal te kriebelen
Maar het is wel goed dat je zo snel alweer iets hoort, toch?
Oud 02-04-2012, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Net belde er iemand aan de voordeur, maar ik deed niet open want ik ben ziek en zie er dus niet uit. En toen kwam die mevrouw achterom en klopte op het raam, dus ik uiteindelijk toch maar de achterdeur opengemaakt en toen sprak ze me aan met 'bleumke' en vroeg ze hoe de bomen in de voortuin heten.
huh, vast lief bedoeld, maar wat opdringerig
Oud 02-04-2012, 13:18
Verwijderd
Ik moet er toch echt niet aan denken onsterfelijk te zijn hoor.. pff Maar ik moest wel weer grandioos lachen om je gedachtengang sarah
Verwijderd
Citaat:
huh, vast lief bedoeld, maar wat opdringerig
Misschien wel, maar het blijft raar. En nee, ik wist niet hoe de bomen in de voortuin heten. En ik voelde me zo lelijk toen ik de deur voor haar opendeed.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar het is wel goed dat je zo snel alweer iets hoort, toch?
Ik denk het wel. Ik heb mn aanmelding aan het eind van vorige week verstuurd en ze reageren nu al.. dat is wel netjes. Ze hebben sowieso op de website staan dat je binnen 4 weken iets weet dus ze kunnen er ook niet eindeloos over doen. Maar dit is wel prima. Ik denk ook wel dat ik het vooral van het gesprek moet hebben.. ik kan me face-to-face toch beter uitdrukken dan in een brief. Maar het is wel eng want er hangt wel veel van af en zo.
Oud 02-04-2012, 13:19
Verwijderd
Voor wat voor een master is het eigenlijk?
Oud 02-04-2012, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Ik had de deur gewoon opengemaakt hoor. Wel raar dat ze dan achterom gaat trouwens.
Oud 02-04-2012, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Woei, ik ben uitgenodigd voor een toelatingsgesprek voor de master die ik graag wil doen. Volgende week al. Scary!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Voor wat voor een master is het eigenlijk?
http://www.ru.nl/master/cns/
Verwijderd
Citaat:
Ik had de deur gewoon opengemaakt hoor. Wel raar dat ze dan achterom gaat trouwens.
Nou, je wil niet weten hoe ik er nu uitzie, hoor. En ik wilde ook niet echt in haar gezicht gaan hoesten enzo. En het is koud als de deur opengaat.
Oud 02-04-2012, 13:23
Verwijderd
Wauw, dat lijkt me echt superinteressant!
Oud 02-04-2012, 13:24
Verwijderd
Dus je komt misschien naar Nijmegen?
Oud 02-04-2012, 13:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wauw, dat lijkt me echt superinteressant!

Citaat:
Dus je komt misschien naar Nijmegen?
Om te studeren, ja. Niet om te wonen
Oud 02-04-2012, 13:26
Verwijderd
Is ook prima te bereizen.
Oud 02-04-2012, 13:26
Carn
Carn is offline
lijkt me toch een goeie 1.5 uur van A naar B. Dat tikt wel aan op een dag
Oud 02-04-2012, 13:28
Carn
Carn is offline
(met OV, that is)
Oud 02-04-2012, 13:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
lijkt me toch een goeie 1.5 uur van A naar B. Dat tikt wel aan op een dag
Is het ook wel. Ik ga in ieder geval een fiets op station Nijmegen zetten want ik heb geen zin in het gedoe met de bussen en zo daar. Maar mja, we zullen zien hoe het loopt. Nijmegen heeft gewoon het beste en meest interessante programma dus daarvoor wil ik wel reizen.
Oud 02-04-2012, 13:30
Carn
Carn is offline
Nou ja, kan je niet veel beter in Nijmegen even overstappen naar dat treintje Heyendaal? Dat is naast de campus, volgens mij gaat die ook vrij vaak.
Oud 02-04-2012, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Is het ook wel. Ik ga in ieder geval een fiets op station Nijmegen zetten want ik heb geen zin in het gedoe met de bussen en zo daar. Maar mja, we zullen zien hoe het loopt. Nijmegen heeft gewoon het beste en meest interessante programma dus daarvoor wil ik wel reizen.
De bus- en treinverbinding vanaf het station naar de campus is heel erg goed hoor. Dus op zich is dat helemaal niet nodig. Alleen kan het aan het begin van het jaar op bepaalde tijdstippen weleens een beetje druk zijn bij de bussen, maar dan zijn er altijd nog de treinen van Veolia richting Roermond, en die stoppen vlakbij de campus, op station Nijmegen Heyendaal. Daarnaast rijden er nog meer bussen dan die van lijn 10 naar de campus, deze zijn minder bekend en daardoor ook minder druk.
Oud 02-04-2012, 13:33
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, ik heb vooral begrepen dat ze erg druk zijn en dat het ongeveer even lang duurt om te fietsen als om met het OV te gaan.
Oud 02-04-2012, 13:34
Verwijderd
Houd er dan trouwens wel rekening mee dat die fietsroute niet bepaald vlak is.
Oud 02-04-2012, 13:35
Lorelei
Lorelei is offline
Haha ok!
Oud 02-04-2012, 13:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bus- en treinverbinding vanaf het station naar de campus is heel erg goed hoor. Dus op zich is dat helemaal niet nodig. Alleen kan het aan het begin van het jaar op bepaalde tijdstippen weleens een beetje druk zijn bij de bussen, maar dan zijn er altijd nog de treinen van Veolia richting Roermond, en die stoppen vlakbij de campus, op station Nijmegen Heyendaal. Daarnaast rijden er nog meer bussen dan die van lijn 10 naar de campus, deze zijn minder bekend en daardoor ook minder druk.
Juh, Maar goed, je zit dan alsnog wel aan de 1.5 uur van deur tot deur
Oud 02-04-2012, 13:39
Carn
Carn is offline
och, heuveltje op, heuveltje af.
Oud 02-04-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Juh, Maar goed, je zit dan alsnog wel aan de 1.5 uur van deur tot deur
Dat is prima vol te houden.
Oud 02-04-2012, 13:46
Verwijderd

Oud 02-04-2012, 13:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Woei, ik ben uitgenodigd voor een toelatingsgesprek voor de master die ik graag wil doen. Volgende week al. Scary!
Wat gaaf zeg Lijkt me echt heel erg tof en interessant om dan soort vragen over de werking van hersenen te kunne beantwoorden Ik keek vorige week een gaaf programma over zintuigen en de hersenen en hoe onze hersenen voor de gek kunnen worden gehouden enzo. Het was echt geweldig interessant!
Oud 02-04-2012, 13:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is prima vol te houden.
Mjah, ligt er aan hè, hoeveel waarde je hecht aan de tijd die je er mee verliest.
Oud 02-04-2012, 13:54
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ah net 4 nachtdiensten gekregen in een chill huis en dan kom ik er dus vrijdag uit, en dan is mijn zoon een paar dagen bij opa en oma dus ook nog een chill weekend wihiiii
Oud 02-04-2012, 14:01
Miekje*
Miekje* is offline
Oeh, gaaf zeg!
Oud 02-04-2012, 14:04
Lorelei
Lorelei is offline
Ik krijg het nu niet meer voor elkaar om op m'n studiewerk te focussen.. irritant!
Oud 02-04-2012, 14:06
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, jongens. Ik wou dat ik ook al vast klaar was met deze opleiding. Ik heb helemaal niet zo'n zin meer in DAP-stages . Ik wil verder!
Oud 02-04-2012, 15:12
Verwijderd
oh wat leuk miekje je bent forumbaas.
Oud 02-04-2012, 15:12
Verwijderd
Oud 02-04-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
oh wat leuk miekje je bent forumbaas.
Al een tijdje, toch?
Oud 02-04-2012, 15:32
Verwijderd
Goeiemiddag!
Oud 02-04-2012, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Goeiemiddag!
Hoi! Nog lekkere taarten gebakken afgelopen tijd?
Oud 02-04-2012, 15:49
Verwijderd
Miekje is toch al jaren forumbaas?
Oud 02-04-2012, 15:54
Verwijderd
Volgens mij was ze een tijdje forumbaas-af?
Oud 02-04-2012, 15:59
Verwijderd
Nee hoor, Miekje is pas net weer FB geworden sinds vorige week denk ik?

En nee donderdagnacht hebben we wel heerlijke muffins gemaakt, de week daarvoor hadden we geen zin. Deze week moet nog even besloten worden wat we gaan maken.
Oud 02-04-2012, 16:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Net met het hondje naar de dierenarts geweest, want hij had last van zijn oog. Er zit een scheurtje in en nu moeten we er 4x per dag zalf op doen. Vet zielig. Denk dat een van die kinderen iets gedaan heeft, proberen op te maken ofzo. Het meisje lakt ook wel eens zijn nagels. En ze doen er niks aan

Maar het komt goed!
Oud 02-04-2012, 16:49
Verwijderd
Nagels lakken van een hond?
Oud 02-04-2012, 17:24
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedenavond.

Little Phoebe naamzoek. mooie naamzoek, helaas heb ik gister niets gepost
Oud 02-04-2012, 17:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nagels lakken van een hond?
Ja dat is zo'n meisje die zichzelf en de badkamer helemaal insmeert met crème, de hond treitert en de nieuwe baby knijpt enzo.
En het is een heel lief meisje, als het haar uitkomt. Maar dus, die lakt de nagels van de hond, wij denken dat ze misschien oogschaduw ofzo heeft willen opdoen en toen is uitgeschoten.
Citaat:
goeeeeedenavond.

Little Phoebe naamzoek. mooie naamzoek, helaas heb ik gister niets gepost
Ik moest er ook speciaal een oude post van opzoeken maar ik kon het niet zomaar voorbij laten gaan natuurlijk!
Oud 02-04-2012, 18:08
Uice
Uice is offline
Wat is de intro van Friends toch tergend. Ik weet steeds niet hoe snel ik naar de pc moet schieten om dat helse ding te skippen.
Oud 02-04-2012, 18:21
Verwijderd
Is er überhaupt iets dat wél helpt tegen keelpijn? Ik heb de afgelopen dagen strepsils, anta flu's en een of andere soort zuigtabletten gehad en het helpt allemaal voor geen meter. Eigenlijk doet het alleen maar meer pijn en dan moet ik weer hoesten en dan krijg ik wéér meer pijn.
Oud 02-04-2012, 18:26
Martiño
Martiño is offline
Heb je al paracetamol geprobeerd? En anders gewoon afwachten (en veel drinken).
Oud 02-04-2012, 18:29
Verwijderd
Ik heb wel paracetamol geslikt tegen mijn hoofdpijn, maar na een tijdje kwam de hoofdpijn erger terug, en dat was dus ook niet zo fijn. Ik drink voornamelijk warme dingen omdat koud water of ranja ook niet zo fijn is voor mijn keel. En ik zal inderdaad gewoon afwachten
Oud 02-04-2012, 18:46
Verwijderd
net 50 vooltjes in de tuin geplant, alleen nu voel ik me 20 jaar ouder. ±D
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten