Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Had echt helemaal zin om uit te gaan vandaag en ik zou ook met een vriendin en oud-collega naar Den Haag gaan, maar tijdens 't werk kreeg ik ineens een sms'je dat ze toch maar niet ging. En een ander feestje was ook al afgelast en niemand kan gewoon. Aaargh, nu ben ik weer alleen thuis. En m'n bff is jarig, maar bij haar kan ik niet langs, want ze woont nu in Duitsland en ik mis 'r echt kapot hard. ![]()
|
Hey Martino, die Ewout die jij waardeert, bedoel je dan dat enge ventje van zoop die nu bij zapp zit?
Ik heb hem wel eens op de kermis gezien. Hij vond zichzelf nogal de shit toen hij langs kwam met zijn cameraploeg.
|
Ik voel me overigens best sneu deze avond. Eerst dus de party poopers, daarna zie ik op facebook van wat vrienden (inclusief boyo/dudebro) dat ze bij Superstijl zijn en niemand heeft mij gevraagd. En toen ik 't de vorige keer voorstelde kon ook niemand. Ik krijg echt nooit meer eens de kans om goed te feesten.
![]()
|
Kennik nie. Hier staat al de hele avond Comedy Central op met steeds dezelfde afleveringen van Family Guy en Married with Children. meh.
Al heb ik nog wel een aantal afleveringen Parks & Recreation die ik moet kijken. Oh en ik heb net een lekkere nieuwe plaat ontdekt op de luisterpaal. Maps & Atlases. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zit met een dilemma! Ik had op fb gevraagd of iemand met mij naar het museum zou willen vandaag en nu reageerde een oud-klasgenootje dat ze dat wel zou willen. Maar ik ken haar niet heel goed en dan word ik een beetje verlegen en zij is ook wel een beetje verlegen en ik ben bang dat het heel ongemakkelijk wordt, hoewel ik wel graag naar het museum wil en het natuurlijk ook anders uit kan pakken...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat is University College eigenlijk?
![]()
|