Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2012, 11:16
Verwijderd
Ik was net gedichten van de DoP-dichtwedstrijd hardop voor mezelf aan het voorlezen en toen bedacht ik me om mijn stem op te nemen om te luisteren hoe die eigenlijk klinkt. Maar jeetje, wat zou ik in slaap vallen van mijn eigen stem. Het klinkt echt een beetje slaap-kindje-slaap-achtig.
Advertentie
Oud 18-04-2012, 11:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je eigen stem klinkt altijd lelijk als je het opneemt
Oud 18-04-2012, 11:26
Verwijderd
Ja, weet ik wel, maar toch. Ik bedoel, het klinkt écht heel slaap-maar-lekker-achtig. Door een microfoon is het toch heel anders, volgens mij is mijn stem dan ook hoger dan bij de opname. Kan dat?
Oud 18-04-2012, 11:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Natuurlijk kan dat. Het hangt heel erg van de opnamekwaliteit of de microfoonkwaliteit af. Als het een supergoede high tech microfoon is klinkt hij natuurlijk meer zoals in het echt dan wanneer het een cheapie is. Maar je went aan opnames van je eigen stem hoor! ^^
Oud 18-04-2012, 11:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn stem klinkt ook akelig en hoog bij opnames, misschien is het gewoon dat je dat niet hoort.

Hahahaha mijn moeder gooide wat witlof naast de prullenbak en de hond eet het gewoon op
Oud 18-04-2012, 11:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
voeren jullie hem genoeg?
Oud 18-04-2012, 11:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Meer dan maar hij vreet dan ook echt alles. Meloen, tomaat, banaan, appel, patat, brood
Oud 18-04-2012, 12:05
Lorelei
Lorelei is offline
Ook voor de research master Neuroscience & Cognition in Utrecht aangenomen Huhu, best wel lekker gevoel dit.. leuk voor het zelfvertrouwen.
Oud 18-04-2012, 12:12
Verwijderd
Straks word je nog mijn slimste vriendinnetje joh
Oud 18-04-2012, 12:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Straks word je nog mijn slimste vriendinnetje joh
Word.. word?! Ben ik dat dan niet nu al?

Oud 18-04-2012, 12:15
Verwijderd
Hm ik denk dat je wel de eerste vriendin bent die aan een nerderige research master begint, dus vooruit, ja!
Oud 18-04-2012, 12:17
Lorelei
Lorelei is offline
Ik weet nog niet of dat een compliment is haha
Oud 18-04-2012, 12:19
Verwijderd
Meest slimme en meest burgerlijke
Oud 18-04-2012, 12:25
Lorelei
Lorelei is offline
HELL YEA
Oud 18-04-2012, 12:32
Carn
Carn is offline
vanochtend bij de bank geweest voor hypotheekshizzle te dubbelchecken, morgen 2de bezichtiging en als de shit bevalt GA IK EEN BOD DOEN SPANNUNDDddd
Oud 18-04-2012, 12:36
Verwijderd
Citaat:
vanochtend bij de bank geweest voor hypotheekshizzle te dubbelchecken, morgen 2de bezichtiging en als de shit bevalt GA IK EEN BOD DOEN SPANNUNDDddd
Hoej wat gaaf
Oud 18-04-2012, 12:37
Carn
Carn is offline
zit alleen nog n beetje te dubben of ik een aankoopmakelaar in het handje ga nemen.
Oud 18-04-2012, 12:40
Verwijderd
Wat zijn de voors en tegens?
Oud 18-04-2012, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ook voor de research master Neuroscience & Cognition in Utrecht aangenomen Huhu, best wel lekker gevoel dit.. leuk voor het zelfvertrouwen.
haha, moet je nu kiezen?
Oud 18-04-2012, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn de voors en tegens?
voor: kan geld besparen
tegen: kost geld
Oud 18-04-2012, 12:44
Carn
Carn is offline
tegen: kost centjes
voors: kan meer centjes opleveren/besparen.

Ik heb zelf een startbod in mn hoofd, maar zo'n aankoopmakelaar kan dat een stuk beter onderbouwen. Dus mogelijkerwijs komt hij/zij met een startbod wat a: realistisch/beargumenteerbaar is, b: lager ligt dan mijn eigen bod. In dat geval kan het wel wat schelen. Maar aan de andere kant, als mijn eigen idee al redelijk klopt kost het wat geld.
Oud 18-04-2012, 12:46
Verwijderd
Vaak betaal je aankoopmakelaars een bepaald percentage van wat zij van de prijs af weten te onderhandelen, met een minimumbedrag. Theodoor en ik kunnen helemaal niet onderhandelen, dus wij hebben wel een aankoopmakelaar genomen. Het kostte 1250 euro en hij heeft de prijs met 4000 euro omlaag gekregen, als we zelf hadden moeten onderhandelen hadden we er waarschijnlijk hooguit 2000 af gekregen (want de uiteindelijke prijs die we hebben betaald, zou ons eerste voorstel zijn geweest). Maar als je zelf ook goed kunt onderhandelen of je hebt een familielid dat daar ervaren in is, kun je het ook laten.
Oud 18-04-2012, 12:48
Carn
Carn is offline
Nou ja, ik zie mezelf wel in staat om goed te kunnen onderhandelen, maar mijn 'probleem' is meer dat ik dingen waarschijnlijk snel geregeld wil hebben en niet veel tijd heb om achter dingen aan te bellen en te doen ivm een niet zo praktisch geplande vakantie van een maand en wat 'druk op de ketel' ivm verhoging van de overdrachtsbelasting ;o
Oud 18-04-2012, 12:49
Verwijderd
hmja, dan kan het denk ik ook gewoon een hoop stress wegnemen.
Oud 18-04-2012, 12:50
Verwijderd
die 1250 euro van ons kwam trouwens doordat die prijs eigenlijk exclusief btw was, maar dat nergens stond vermeld en de secretaresse zelfs in een mailtje aan ons, dat ze naar de makelaar had gecc'd, had gezet dat die 1250 'inclusief alles' was, waar de makelaar toen niet tegen heeft geprotesteerd, dus toen hadden ze het al beloofd maar normaal zou het dus duurder zijn.
Oud 18-04-2012, 12:51
Carn
Carn is offline
Jep! Scheelt me ook een hoop uitzoekwerk met betrekking tot voorwaarden bij een (voorlopig) koopcontract enzo En volgens mij kan je het gewoon meefinancieren in de hypotheek dus uiteindelijk is het geen grote last ofzo.
Oud 18-04-2012, 12:55
Verwijderd
Ik weet er niet zo veel van maar met je reis op komst is het op zich wel fijn dat iemand hier dingen voor je kan regelen lijkt me.
Oud 18-04-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Jep! Scheelt me ook een hoop uitzoekwerk met betrekking tot voorwaarden bij een (voorlopig) koopcontract enzo En volgens mij kan je het gewoon meefinancieren in de hypotheek dus uiteindelijk is het geen grote last ofzo.
ja, ik geloof dat dat inderdaad kan
Oud 18-04-2012, 13:25
Verwijderd
Vanochtend was er een leraar die me thuis belde omdat ik mijn verslag van een vak nog niet had ingeleverd, terwijl dat vorige week moest. Nu ben ik vorige week bijna niet op school geweest door ziek zijn en alles was ik het eigenlijk ook helemaal vergeten En nu wilde ik het gaan mailen en toen kwam ik erachter dat ik het nog niet helemaal af had (want dat wilde ik vorige week dus doen, maar dat ging niet), dus nu ging ik het toch maar afmaken, want hij wilde het per se vandaag hebben. Maar jeetje, dat kostte echt meer energie dan ik gedacht had. Ik dacht dat ik het op zich best wel even kon doen, maar dat viel tegen. Volgens mij gaat het toch nog niet zo goed met me als ik soms denk. /verhaal
Oud 18-04-2012, 13:31
Verwijderd
Waarom, ehh, zijn er 40 gasten op DK?
Oud 18-04-2012, 13:44
Martiño
Martiño is offline
DK is heel stoer, dus er hangen allemaal stoere gasten rond
Oud 18-04-2012, 13:45
Verwijderd
Ik zei pasgeleden toch dat m'n droom me had verteld om How I Met Your Mother te gaan kijken?

Heb nu het eerste seizoen afgekeken, en vind het echt leuk
Barney <3
Ted <3
Lily <3 Omg, Alyson Hannigan is zo leuk.
Oud 18-04-2012, 14:28
Verwijderd
Martin naamzoek, ben jij ook de Martin van de comments bij recensiekoning?
Oud 18-04-2012, 14:32
Verwijderd
goeiemiddag
Oud 18-04-2012, 14:36
Croque
Croque is offline
Goeiemiddag! Wat is er eigenlijk aan de hand met die 070misbruik2?
Oud 18-04-2012, 14:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die heeft een mentale stoornis.
Oud 18-04-2012, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Goeiemiddag! Wat is er eigenlijk aan de hand met die 070misbruik2?
die opende al zijn topics op DK ipv juiste subfora, kon er niet tegen dat ze verplaatst werden, opende klaagtopics op DK, kon er niet tegen dat ze gesloten werden, spamde zeurtopics op DK en nu kan hij er niet tegen dat hij geband is.
Oud 18-04-2012, 14:47
Verwijderd
Hallo ik heb een nieuw account en wisten jullie dat je niet kunt zien wie er online is als je niet ingelogd bent?
Oud 18-04-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Hallo ik heb een nieuw account en wisten jullie dat je niet kunt zien wie er online is als je niet ingelogd bent?
Ha, je werd al gemist!
Oud 18-04-2012, 14:50
Verwijderd
Ik zwol een beetje op van vereerdheid toen ik dat las ja
Oud 18-04-2012, 14:50
Verwijderd
Oke, dat klinkt HEEL vies.
Oud 18-04-2012, 14:59
Verwijderd
Klaverhap = Gnork?
Oud 18-04-2012, 15:01
Verwijderd
Oud 18-04-2012, 15:02
Verwijderd
en ik wist dat niet!
Oud 18-04-2012, 15:03
Verwijderd
Welkom terug
Oud 18-04-2012, 15:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zwol een beetje op van vereerdheid toen ik dat las ja
!

Oud 18-04-2012, 15:34
Verwijderd
Nu moet ik wel steeds denken aan mijn voormalig hospita, die nooit 'vaak' zei maar altijd 'om de halve klap'!
Oud 18-04-2012, 15:38
Verwijderd
Oud 18-04-2012, 16:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hai jongens! Ik ben een quiche aan het maken en wilde een beetje couscous op de bodem strooien (want ik ben natuurlijk weer vergeten de spinazie uit te laten lekken ), maar dat is op. Zou dat ook met rijst kunnen?
Oud 18-04-2012, 16:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oneeeeeeee ik ben een domme domme mongool! Wilde m'n bodem even bakken, maar heb niet van die speciale vulling, dus dacht in een vlaag van verstandsverbijstering dat het ook wel even zonder kon, maar dat kan natuurlijk helemaal niet! En nou is m'n bodem naar de kloten Godver!

Regels voor berichten