Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2012, 19:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En lerarenopleiding biologie?
Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik wil niet echt docent worden, en dat is natuurlijk een heel groot deel van de opleiding. Dus dan heb ik sowieso al geen leuk doel voor ogen .
Oud 01-05-2012, 19:10
Miekje*
Miekje* is offline
Nouja, docent op een MBO zou ik niet erg vinden. Maar op een middelbare school lijkt het me dan weer niks.
Oud 01-05-2012, 19:10
Verwijderd
op mijn telefoon zit in die eerste post de smiley niet op een nieuwe regel, maar in die tweede wel
Oud 01-05-2012, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Via volwassenenonderwijs het niveau van je exacte vakken opkrikken?
Miekje?
Oud 01-05-2012, 19:14
Verwijderd
Ben ik weer even over kleding. Heb al m'n potentiele zomeroutfits (alle jurkjes die ik nog had) gepast en foto's gemaakt, en eigenlijk valt het best mee qua garderobe.
Ik moet mezelf alleen aanwennen om jurkjes te dragen, en ze niet alleen te zien als kleding voor een speciale gelegenheid. Daar komt bij dat ik er in jurkjes/rokjes veel slanker uitzie dan in broeken.

Wil toch even m'n nieuwe outfit showen die met riem en vestje heel leuk blijkt te zijn
Daarnaast heb ik nog een aantal 'kan dit?' vragen, maar dat doe ik wel via pm.

Spoiler
Oud 01-05-2012, 19:15
Miekje*
Miekje* is offline
Leuk, Stefenootje!
Oud 01-05-2012, 19:16
Verwijderd
Vampy zandlopernadruk
Oud 01-05-2012, 19:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje?
Ohja, die moest ik ook nog beantwoorden!

En ja, dat zou kunnen, maar dat is ook vrij prijzig. En bovendien hou ik dus al niet zo van wiskunde/scheikunde, dus dat maakt het er niet gemakkelijker op .
Oud 01-05-2012, 19:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik stel me beschikbaar!
Oud 01-05-2012, 19:17
Verwijderd
Als ik tieten had zou ik ook riemen dragen op jurkjes
Oud 01-05-2012, 19:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als ik tieten had zou ik ook riemen dragen op jurkjes
Ik ook, ja.

Ik heb soms ook weleens een push-up bh aan omdat een jurkje dan mooier staat .
Oud 01-05-2012, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ben ik weer even over kleding. Heb al m'n potentiele zomeroutfits (alle jurkjes die ik nog had) gepast en foto's gemaakt, en eigenlijk valt het best mee qua garderobe.
Ik moet mezelf alleen aanwennen om jurkjes te dragen, en ze niet alleen te zien als kleding voor een speciale gelegenheid. Daar komt bij dat ik er in jurkjes/rokjes veel slanker uitzie dan in broeken.

Wil toch even m'n nieuwe outfit showen die met riem en vestje heel leuk blijkt te zijn

Spoiler
Ziet er leuk uit hoor! En dat zeg ik niet om te slijmen bij elk willekeurig v-lid.
Citaat:
Ohja, die moest ik ook nog beantwoorden!

En ja, dat zou kunnen, maar dat is ook vrij prijzig. En bovendien hou ik dus al niet zo van wiskunde/scheikunde, dus dat maakt het er niet gemakkelijker op .
Oh, maar dan kun je je ook afvragen of het wel zo'n slim idee is om dat bij te gaan spijkeren natuurlijk he
Oud 01-05-2012, 19:19
Verwijderd
Ik stel wel wat tiet beschikbaar, ik heb nog over.
Oud 01-05-2012, 19:19
Verwijderd
Wauw je mag mij ook best pm-en. Maar als het allemaal in de categorie van dit jurkje valt kan het allemaal heul erg prima!
Oud 01-05-2012, 19:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, maar dan kun je je ook afvragen of het wel zo'n slim idee is om dat bij te gaan spijkeren natuurlijk he
Ja, daarom!

Ik heb even geneusd op the int0rwabz, en ik vind de lerarenopleiding biologie er toch ook wel erg leuk uitzien. Toch met biologie, en het heeft alle onderdelen die ik leuk vind. Misschien daar even over nadenken. (En lekker dichtbij ook; Hogeschool Rotterdam.)
Oud 01-05-2012, 19:26
Verwijderd
Oke, en nog iets wat ik net gekocht heb. Wil even weten of jullie het met me eens zijn dat ik in spijkerbroek dikker lijk, en zo ja, hoe kan dat

Spoiler
Oud 01-05-2012, 19:27
Verwijderd
mijn gymleraar is gweldig.
er staat een cijfer in mijn cijferlijst over een theorietoets van de regels van vollybal die ih helemaal niet eens gemaakt heb. toch staat er een 6, dat 2x meetelt. een 6 zonder er iets voor te hoeven doen.
Oud 01-05-2012, 19:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oke, en nog iets wat ik net gekocht heb. Wil even weten of jullie het met me eens zijn dat ik in spijkerbroek dikker lijk, en zo ja, hoe kan dat

Spoiler
Nee! Leuk . Met dat shirt erop, ook. Ik hou helemaal niet van dat soort shirts, maar jou staat het erg goed.
Oud 01-05-2012, 19:28
Verwijderd
Oke. Nou, dan ben ik weer enigszins gerust
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
spijkerbroeken kunnen je dikker of smaller maken, maar of je dikker uitziet weet ik niet.
ik vind van niet. het staat je leuk
Verwijderd
Neuh, dat is je eigen verbeelding. Ik denk dat ook vaak bij broeken enzo, maar dat is echt onzinnig
Oud 01-05-2012, 19:30
Verwijderd
ik heb vandaag uitgevonden dat er foto-epilepsie bestaat
Oud 01-05-2012, 19:31
Verwijderd
Ja, met broek zie je gewoon je benen elk afzonderlijk en als je ze dan van bovenaf ziet, vertekent dat het beeld waardoor ze dikker lijken.
Oud 01-05-2012, 19:35
Verwijderd
Oke, dankjulliewel allemaal voor het aanhoren van mijn gedoe, en de feedback!
Oud 01-05-2012, 19:35
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Weinig mis mee heurrr. Maar goed, vrouwen nemen toch nooit wat aan van mannen 'want wat weten zíj er nou van', dus voel je vrij mijn seal of approval keihard te negeren
Oud 01-05-2012, 19:36
Verwijderd
Ik vind 'm leuk Ste
Oud 01-05-2012, 19:36
Verwijderd
Shirt ook trouwens
Oud 01-05-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Weinig niks mis mee heurrr.
Dit.
Verwijderd
Jouw avatar doet me denken aan een geestelijk gehandicapte ijslollie, Sann
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind kledingfeedback geven bij mensen leuk, hihi .
Oud 01-05-2012, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Dit.
Ja eh, hoe indrukwekkender de superlatieven hoe kleiner de kans dat vrouwen je serieus nemen
Oud 01-05-2012, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Jouw avatar doet me denken aan een geestelijk gehandicapte ijslollie, Sann
Mij ook, maar iedereen vindt 'm zo leuk
Oud 01-05-2012, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, hoe indrukwekkender de superlatieven hoe kleiner de kans dat vrouwen je serieus nemen
Ik denk dat je even een opfriscursus vrouwen moet nemen. Kusje.
Oud 01-05-2012, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Dit is geen superlatief.
Oud 01-05-2012, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je even een opfriscursus vrouwen moet nemen. Kusje.
Uitzonderingen, regel
Oud 01-05-2012, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Dit is geen superlatief.
Je snapt desalniettemin wat ik bedoel
Oud 01-05-2012, 19:41
Miekje*
Miekje* is offline
*googelt superlatief*
Oud 01-05-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Mij ook, maar iedereen vindt 'm zo leuk
Beter photoshop je zijn/haar oogjes op standje retarded
Oud 01-05-2012, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Uitzonderingen, regel
Oud 01-05-2012, 19:45
Carn
Carn is offline
nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken <3
Oud 01-05-2012, 19:46
Verwijderd
Citaat:
nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken <3
Ga je dan al naar de VS?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb eigenlijk liever dat iemand tegen me zegt dat iets me niet staat bij het passen dan dat ik het koop en het dan hoor
Ik ook, maar ja, tere zieltjes enzo he
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ga je dan al naar de VS?
zondag
Oud 01-05-2012, 19:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
uTorrent loopt de hele tijd vast ik heb de pc al opnieuw opgestart, maar eeeeelke keer loopt dat krengenprogramma weer vast
Oud 01-05-2012, 19:47
Miekje*
Miekje* is offline
Maar wat is er dan over drie dagen, Carn?
Oud 01-05-2012, 19:48
Verwijderd
Citaat:
En echt, wtf is up met dat alle winkels vol hangen met ZALMORANJE.

Srsly, ZALMORANJE.

Gewoon oranje gaat nog wel, qua EK. Maar alles wat oranje was dat had weer een kklelijke pasvorm.
Ik ben juist heel erg fan van dat zalmoranje of tenminste, als je zalmroze bedoeld. Ik heb hele gave zalmroze pumps gekocht en ik ben juist op zoek naar bijpassende shirtjes. Waar o waar moet ik heen?
Oud 01-05-2012, 19:48
Verwijderd
Citaat:
zondag
Teh fuck, wat snel al
Oud 01-05-2012, 19:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar wat is er dan over drie dagen, Carn?
Ik herhaal mezelf niet graag maar gezien het onderwerp doe ik het graag: Ik ga een maand op vakantie in de VS .
Oud 01-05-2012, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ben juist heel erg fan van dat zalmoranje of tenminste, als je zalmroze bedoeld. Ik heb hele gave zalmroze pumps gekocht en ik ben juist op zoek naar bijpassende shirtjes. Waar o waar moet ik heen?
Haha, de winkels hangen er vol mee, dus dat moet geen probleem worden

Vooral H&M.
Oud 01-05-2012, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Iopfriscursus vrouwen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten