Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben ik weer even over kleding. Heb al m'n potentiele zomeroutfits (alle jurkjes die ik nog had) gepast en foto's gemaakt, en eigenlijk valt het best mee qua garderobe.
Ik moet mezelf alleen aanwennen om jurkjes te dragen, en ze niet alleen te zien als kleding voor een speciale gelegenheid. Daar komt bij dat ik er in jurkjes/rokjes veel slanker uitzie dan in broeken. ![]() Wil toch even m'n nieuwe outfit showen die met riem en vestje heel leuk blijkt te zijn ![]() Daarnaast heb ik nog een aantal 'kan dit?' vragen, maar dat doe ik wel via pm.
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
En ja, dat zou kunnen, maar dat is ook vrij prijzig. En bovendien hou ik dus al niet zo van wiskunde/scheikunde, dus dat maakt het er niet gemakkelijker op ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb even geneusd op the int0rwabz, en ik vind de lerarenopleiding biologie er toch ook wel erg leuk uitzien. Toch met biologie, en het heeft alle onderdelen die ik leuk vind. Misschien daar even over nadenken. (En lekker dichtbij ook; Hogeschool Rotterdam.)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind van niet. het staat je leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken nog maar drie dagen werken <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |