Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel het zeker niet op een neerbuigende manier. Gewoon interessant. Laatst gewijzigd op 29-04-2012 om 13:41. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet eigenlijk niet zeker of ik ook thuis ga avondeten. Of na de film, misschien. Hm. Het is al kwart voor drie.
Ik had een heel spannend recept voor vanavond, en daar ook dingen voor gekocht enzo, maar toen duurde Theodoors magictoernooi van vanmiddag tot 18:00 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En dat moet ik natuurlijk met hem bespreken, maargoed, gisteravond waren er vrienden en daarna sliepen we en daarna was hij snel weg naar z'n magictoernooi en daarna gaan we dus naar de bioscoop zijn met zijn vrienden en daarna slapen we weer en daarna is hij op de vrijmarkt op koopjesjacht en daarna ga ik ook naar de stad maar dan zijn er ook weer mensen bij en daarna gaan we met mijn ouders uit eten om te vieren dat ik ben aangenomen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Godver er rijden natuurlijk geen bussen vanuit het centrum
![]()
|
Ah man, ik heb even een dip hoor. Als ik zou gaan fietsen kost me dat 15/20 minuten. Dat kan ik theoretisch gezien wel, maar ik ben heel moe en waarschijnlijk zou ik het dus niet moeten doen. Maar anders moet ik 5/10 minuten naar het station fietsen, dan 6 minuten in de bus en dan alsnog 5 minuten lopen. Ik heb bijna de neiging het hele stuk dan maar te gaan fietsen, maar ik moet vanavond ook nog terug. En als ik me nu al niet zo goed voel is de kans nogal aanwezig dat ik me vanavond nog minder voel (helemaal na dat fietsen). Maar jezus, wat een gezeur om 3,5 km, dat zou ik verdomme toch gewoon zonder gezeur moeten kunnen
![]()
||
Citaat:
![]() En hier (Delft) ziet de lucht er helemaal niet onheilspellend uit. Het is wel erg bewolkt.
|
|