Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En alsnog vind ik het niet kinderachtig maar eerder aangeven dat hij het niet kan hebben. Dat kan voortkomen uit kinderachtig zijn, maar eerder uit er gewoon niet overheen zijn. |
![]() |
|
Het is voor mijn gevoel wel aardig richting negeren. Het is voor hem vast wel moeilijk om me weer te zien, maar omdat hij nog wel goede vrienden is met een paar goede vrienden van mij, die hij overigens via mij kent, vind ik het suf dat hij al die tijd niks van zich heeft laten horen, ook niet toen ik vroeg of we misschien eens konden praten om te kijken of we elkaar nog kunnen luchten. Nu is het voor ons allebei veel moeilijker om in dit soort situaties elkaar tegen te komen dan het anders geweest zou zijn, terwijl deze situaties voor mijn gevoel niet te voorkomen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
It takes two to tango; je kunt daar verder weinig aan doen behalve je er bij neerleggen dat hij het niet ziet zitten, I suppose. Dat 't een beetje jammer is moge duidelijk zijn, temeer als jij 'gewoon' eens een woordje wil wisselen zonder bijbedoelingen of wat dan ook en dat voorheen prima ging, ook voor 't "serieus" werd. |
![]() |
|
Ja, ik zou er ook mijn schouders bij ophalen, maar het is wel een beetje kinderachtig. Jeetje, je bent rond de twintig, relaties gaan dan eenmaal uit, het is naar, maar het is nu eenmaal zo, stel je niet zo aan. En als je in dezelfde stad woont/studeert kom je elkaar nu eenmaal tegen.
|
Ik heb een broccoli, een ketchupflesje, een niveablikje, een spaarlampdoosje, een rol verkadekoekjes, en twee chocomels en twee pakken liga. Ik had ze eigenlijk aan Absinthe beloofd, maar stiekem vind ik ze zelf zo leuk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarna Edit > Define Brush Preset om die nieuwe versie van de brush op te slaan.
|
Verwijderd
|
Ik kreeg nog wel even een sfeerindruk van Lorelei. Stond helemaal te bakvissen bij Nick & Simon, samen met Rationeel en Sanne, chique uitgedost in een weelderige poncho tegen de (mot)regen
![]() ![]() Maar nee, ik stond gisteren pas stil bij heel het bevrijdingsdaggebeuren en alle partehs die daar bij komen kijken, dus ik heb gewoon de spreekwoordelijke boot gemist ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Hoi! Ik heb weer even advies nodig!
Want zoals dat gaat, komen er als je net ziek bent tig mensen tegelijk op bezoek, maar is dat na een paar weken heel wat minder. En nu kan ik wel chagrijnig gaan sikkeneuren en ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meh, wat heb ik toch een gore grafhekel aan blagen die denken dat de superwinkel een soort van Assen is en het kindertjeswinkelwagentje een TT-waardig vehikel. De eerste keer dacht ik nog "Ach, laat lekker gaan joh!" Maar een paar gangpaden later werd ik wéér bijna tegen m'n enkels gereden door zo'n voorbij sjezend debiel vlaggetje. Dus ik grijp dat vlaggetje (maar niet zó lomp dat 't jochie een doodsklap maakt) en gebaar dat-ie even rustig aan moet doen. Ik heb geen woord gezegd omdat ik geen zin had om m'n dopjes uit te doen voor zo'n snotneus, alleen maar dat gebaartje. En hij keek heel erg geschrokken, toen beteuterd en hij schuifelde daarna de rest van de tijd de winkel door, schuldbewust
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Dit was natuurlijk duidelijk weer een over-grenzen-gaan-dag en ik ben nu behoorlijk kapot. Ben ruim 3 uur weggeweest. En ik ben altijd zo dom om pas als het eigenlijk niet meer gaat te bedenken dat ik eigenlijk maar naar huis moet gaan, terwijl ik dan dus nog eerst 15 minuten moest lopen, 10 minuten fietsen en boodschappen doen
![]() Maarrrr ik ben wel geweest en het was dus echt prima weer ![]() ![]()
|
|