Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2012, 10:58
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ahh dat is wel fijn! Een van m'n beste vriendinnetjes komt ook mee naar het feestje vanavond omdat ik zei dat ik dat heel fijn zou vinden en nu heeft ze er ook best wel zin in.
Oud 05-05-2012, 11:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed zo, heb je tenminste steun als het ongemakkelijk of vervelend zou worden
Oud 05-05-2012, 11:20
Verwijderd
Ik snap niet dat je het zo suf vindt van die eerste ex, CS
Oud 05-05-2012, 11:20
mollerator
mollerator is offline
Is er toevallig iemand online die me kan uitleggen hoe de gradient tool werkt in photoshop? Ik heb een brush gedownload en wil graag dat die verloopt van rood naar geel. Maar als ik de gradient tool gebruik dan geeft photoshop de hele layer die gradient en is de brush weg...
Oud 05-05-2012, 11:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik snap niet dat je het zo suf vindt van die eerste ex, CS
Ik weet niet wat de omstandigheden zijn, maar ik vind het een beetje kinderachtig dat je geen direct contact wil hebben met je ex. Ik kan me goed voorstellen dat hij niet de behoefte heeft om uitgebreid bij te kletsen en amicaal te doen, maar om iemand te negeren is ook wat overdreven.
Oud 05-05-2012, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat de omstandigheden zijn, maar ik vind het een beetje kinderachtig dat je geen direct contact wil hebben met je ex. Ik kan me goed voorstellen dat hij niet de behoefte heeft om uitgebreid bij te kletsen en amicaal te doen, maar om iemand te negeren is ook wat overdreven.
Ja maar daar is geloof ik geen sprake van, alleen vermijden. Niet daadwerkelijk negeren.

En alsnog vind ik het niet kinderachtig maar eerder aangeven dat hij het niet kan hebben. Dat kan voortkomen uit kinderachtig zijn, maar eerder uit er gewoon niet overheen zijn.
Oud 05-05-2012, 12:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het is voor mijn gevoel wel aardig richting negeren. Het is voor hem vast wel moeilijk om me weer te zien, maar omdat hij nog wel goede vrienden is met een paar goede vrienden van mij, die hij overigens via mij kent, vind ik het suf dat hij al die tijd niks van zich heeft laten horen, ook niet toen ik vroeg of we misschien eens konden praten om te kijken of we elkaar nog kunnen luchten. Nu is het voor ons allebei veel moeilijker om in dit soort situaties elkaar tegen te komen dan het anders geweest zou zijn, terwijl deze situaties voor mijn gevoel niet te voorkomen zijn.
Oud 05-05-2012, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Het is voor mijn gevoel wel aardig richting negeren. Het is voor hem vast wel moeilijk om me weer te zien, maar omdat hij nog wel goede vrienden is met een paar goede vrienden van mij, die hij overigens via mij kent, vind ik het suf dat hij al die tijd niks van zich heeft laten horen, ook niet toen ik vroeg of we misschien eens konden praten om te kijken of we elkaar nog kunnen luchten. Nu is het voor ons allebei veel moeilijker om in dit soort situaties elkaar tegen te komen dan het anders geweest zou zijn, terwijl deze situaties voor mijn gevoel niet te voorkomen zijn.
Tsja.

It takes two to tango; je kunt daar verder weinig aan doen behalve je er bij neerleggen dat hij het niet ziet zitten, I suppose. Dat 't een beetje jammer is moge duidelijk zijn, temeer als jij 'gewoon' eens een woordje wil wisselen zonder bijbedoelingen of wat dan ook en dat voorheen prima ging, ook voor 't "serieus" werd.
Oud 05-05-2012, 12:48
Martiño
Martiño is offline
Ja, ik zou er ook mijn schouders bij ophalen, maar het is wel een beetje kinderachtig. Jeetje, je bent rond de twintig, relaties gaan dan eenmaal uit, het is naar, maar het is nu eenmaal zo, stel je niet zo aan. En als je in dezelfde stad woont/studeert kom je elkaar nu eenmaal tegen.
Oud 05-05-2012, 13:03
Verwijderd
Gisteren was Nicki Minaj bij Graham Norton. En omdat ik een beetje onder een steen leef zo nu en dan was dat mijn eerste kennismaking met dit "fenomeen". Een stukje van me is overleden die bewuste aflevering
Oud 05-05-2012, 13:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb echt nog nooit gehoord van Nicki Minaj. Maar then again, ik leef ook een beetje onder een steen.
Oud 05-05-2012, 13:12
Verwijderd
Spoiler

Maar weescht gewaarschuwd; ik wil geen geknakte zieltjes op m'n geweten hebben.
Oud 05-05-2012, 13:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hoef die filmpjes nog niet eens aan te zetten ik weet nu al genoeg
Oud 05-05-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Ik hoef die filmpjes nog niet eens aan te zetten ik weet nu al genoeg
Nuh-uh. The rabbithole goes waaaaay deeper. En 't is geen prettig gezicht noch gehoor
Oud 05-05-2012, 14:01
Martiño
Martiño is offline
Stiekem vind ik die AH-mini's wel geinig Vooral de ketchup en de broccoli.
Oud 05-05-2012, 14:10
Verwijderd
M'n tante had een hele schaal vol, en ik vond ze echt grappig Ik vond de ketchup vooral leuk ja, het ziet er allemaal zo uit als de echte maar dan klein (duh :') )

De chips is trouwens ook heel leuk, zo'n zakje.
Oud 05-05-2012, 14:20
Verwijderd
Ik heb 'n Mars en een doosje Raket-ijsjes
Oud 05-05-2012, 14:22
Verwijderd
Haha, ik vind het een schattig idee dat jij ze hebt liggen Q
Liggen ze pontificaal op de schoorsteenmantel of ergens weggemoffeld in een la? Daar ben ik dan weer benieuwd naar
Martiño
Martiño is offline
Ik heb een broccoli, een ketchupflesje, een niveablikje, een spaarlampdoosje, een rol verkadekoekjes, en twee chocomels en twee pakken liga. Ik had ze eigenlijk aan Absinthe beloofd, maar stiekem vind ik ze zelf zo leuk behalve die kartonnen pakjes, die vind ik een beetje stom.
Verwijderd
Ik had jam enne. Een blikje fanta. Maar ik heb ze weggegooid.
Oud 05-05-2012, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Maar ik heb ze weggegooid.

Daar kunnen je kinders toch leuk winkeltje mee spelen als ze wat ouder zijn!
Oud 05-05-2012, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik vind het een schattig idee dat jij ze hebt liggen Q
Liggen ze pontificaal op de schoorsteenmantel of ergens weggemoffeld in een la? Daar ben ik dan weer benieuwd naar
Ze hebben wel een poosje pontificaal () op de kast gelegen, ter display Nu liggen ze naast m'n toetsenbord en kijk ik er naar. Ook speel ik met de gedachte om de Mars open te maken. Want er zit iets in. En ik wil weten WAT Maar als ik dat doe is-ie stuk
Verwijderd
Citaat:

Daar kunnen je kinders toch leuk winkeltje mee spelen als ze wat ouder zijn!
Met twee van die dingen? en ik vond ze best grappig, maar ja. Dan ligt dat weer twee jaar in een la ruimte in te nemen en vervolgens gooi ik het alsnog weg. Dus
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had jam enne. Een blikje fanta. Maar ik heb ze weggegooid.

Schaam je! Wat een verspilling!
Oud 05-05-2012, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben wel een poosje pontificaal () op de kast gelegen, ter display Nu liggen ze naast m'n toetsenbord en kijk ik er naar. Ook speel ik met de gedachte om de Mars open te maken. Want er zit iets in. En ik wil weten WAT Maar als ik dat doe is-ie stuk
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit heel lief Het idee van een volwassen kerel die een mini-mars naast z'n toetsenbord heeft liggen <3
Oud 05-05-2012, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Met twee van die dingen? en ik vond ze best grappig, maar ja. Dan ligt dat weer twee jaar in een la ruimte in te nemen en vervolgens gooi ik het alsnog weg. Dus
Naja, als je er nou meer had gespaard, plus het winkeltje, dan hadden je kinderen zich KOSTELIJK kunnen vermaken over een paar jaar
Oud 05-05-2012, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit heel lief Het idee van een volwassen kerel die een mini-mars naast z'n toetsenbord heeft liggen <3
Nou, dan zal ik maar niet verklappen wat ik allemaal nog meer heb en doelbewust bewaar
Oud 05-05-2012, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan zal ik maar niet verklappen wat ik allemaal nog meer heb en doelbewust bewaar
Zijn het schattige dingen? Want anders telt het niet.
Oud 05-05-2012, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Zijn het schattige dingen? Want anders telt het niet.
Ik denk dat een paar dingen wel in jouw categorie "schattig" vallen ja
Oud 05-05-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat een paar dingen wel in jouw categorie "schattig" vallen ja
Je eerste paar babysokjes? ()
Oud 05-05-2012, 14:34
Verwijderd
Een mars en een pak vla en ik moet me bedwingen ze niet verder open te maken.
Verwijderd
Citaat:
Je eerste paar babysokjes? ()
Warm, maar not quite there! Natuurlijk ga ik dat niet vertellen op 't forum allemaal. Ik moet een beetje aan mijn noeste, stoere en rebelse imago denken, natuurlijk. Los daarvan durf ik mezelf niet kwetsbaar op te stellen
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is er toevallig iemand online die me kan uitleggen hoe de gradient tool werkt in photoshop? Ik heb een brush gedownload en wil graag dat die verloopt van rood naar geel. Maar als ik de gradient tool gebruik dan geeft photoshop de hele layer die gradient en is de brush weg...
Je kunt een enkele brush stroke neerzetten in een document (op een aparte laag), en dan via Layer > Layer style > Gradient Overlay de brush stroke een gradient meegeven. Klik dan in het venster op de kleurbalk om aan te passen naar rood en geel.

Daarna Edit > Define Brush Preset om die nieuwe versie van de brush op te slaan.
Oud 05-05-2012, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Warm, maar not quite there! Natuurlijk ga ik dat niet vertellen op 't forum allemaal. Ik moet een beetje aan mijn noeste, stoere en rebelse imago denken, natuurlijk. Los daarvan durf ik mezelf niet kwetsbaar op te stellen
Ik wil een pm met alle fuzzy details!
Oud 05-05-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een pm met alle fuzzy details!
Ik zal het misschien in overweging nemen.
Oud 05-05-2012, 14:38
Verwijderd
Meh, ik moet eigenlijk vanalles doen maar ik zit nog een beetje met de nagloei van de migraine en ik heb helemaal nergens zin in.
Oud 05-05-2012, 14:41
Verwijderd
Wat een jolijt en gezelligheid hier trouwens, ik had verwacht dat iedereen wel aan het bevrfestivallen zou zijn. Ik kan het horen vanuit mijn huis
Oud 05-05-2012, 14:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik pity de mensen wel die met dit zeikweer buiten staan op een zompig grasveld vol modder en hun winterjas aan
Oud 05-05-2012, 14:43
Verwijderd
Het is hier droog.
Oud 05-05-2012, 14:44
Verwijderd
Ik kreeg nog wel even een sfeerindruk van Lorelei. Stond helemaal te bakvissen bij Nick & Simon, samen met Rationeel en Sanne, chique uitgedost in een weelderige poncho tegen de (mot)regen

Maar nee, ik stond gisteren pas stil bij heel het bevrijdingsdaggebeuren en alle partehs die daar bij komen kijken, dus ik heb gewoon de spreekwoordelijke boot gemist
Oud 05-05-2012, 14:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maak je niet druk, dat imago heb je al een tijdje niet meer

Citaat:
Wat een jolijt en gezelligheid hier trouwens, ik had verwacht dat iedereen wel aan het bevrfestivallen zou zijn. Ik kan het horen vanuit mijn huis
Meh, het regent hier al de hele dag, ik heb een beetje een cynische bui en ik heb met koninginnedag al weer genoeg jolijt en mensendruktes gehad. Misschien dat ik vanavond nog iets ga doen.
Oud 05-05-2012, 14:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik kreeg nog wel even een sfeerindruk van Lorelei. Stond helemaal te bakvissen bij Nick & Simon, samen met Rationeel en Sanne, chique uitgedost in een weelderige poncho tegen de (mot)regen
Ja, dat hoorde ik ook. Gezellig!
Oud 05-05-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Maak je niet druk, dat imago heb je al een tijdje niet meer
Ik typte dan ook niet voor niets drie bloossmileys, normaliter een GOTSPE in mijn ogen, een DOODZONDE zelfs, maar nu was het noodzakelijk om ironie aan te stippen. Toch weer gefaald
Oud 05-05-2012, 16:04
Verwijderd
Hoi! Ik heb weer even advies nodig!

Want zoals dat gaat, komen er als je net ziek bent tig mensen tegelijk op bezoek, maar is dat na een paar weken heel wat minder. En nu kan ik wel chagrijnig gaan sikkeneuren en niemand houdt meer van me enzo, maar misschien kan ik er ook zelf wat aan doen. Maar ik zou me bezwaard voelen om steeds mensen op te bellen of ze bij mij langskomen, als ik verder 'niets' te bieden heb. Dus eigenlijk wil ik ook iets terug doen, ik weet alleen niet zo goed wat! Hebben jullie een goed idee? Iets in de trant van een taart bakken voor bezoek, alleen is een taart bakken nu nog wat te lastig. Of een kaartje naar vriendinnen sturen, alleen zou ik niet weten wat ik erin zou moeten zetten. Jullie nog leuke creatieve ideeën?
Oud 05-05-2012, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Ik heb weer even advies nodig!

Want zoals dat gaat, komen er als je net ziek bent tig mensen tegelijk op bezoek, maar is dat na een paar weken heel wat minder. En nu kan ik wel chagrijnig gaan sikkeneuren en niemand houdt meer van me enzo, maar misschien kan ik er ook zelf wat aan doen. Maar ik zou me bezwaard voelen om steeds mensen op te bellen of ze bij mij langskomen, als ik verder 'niets' te bieden heb. Dus eigenlijk wil ik ook iets terug doen, ik weet alleen niet zo goed wat! Hebben jullie een goed idee? Iets in de trant van een taart bakken voor bezoek, alleen is een taart bakken nu nog wat te lastig. Of een kaartje naar vriendinnen sturen, alleen zou ik niet weten wat ik erin zou moeten zetten. Jullie nog leuke creatieve ideeën?
Je kunttt misschien een leuk spel kopen en dat met je bezoek doen, of gaat dat niet?
Oud 05-05-2012, 17:03
Verwijderd
Meh, wat heb ik toch een gore grafhekel aan blagen die denken dat de superwinkel een soort van Assen is en het kindertjeswinkelwagentje een TT-waardig vehikel. De eerste keer dacht ik nog "Ach, laat lekker gaan joh!" Maar een paar gangpaden later werd ik wéér bijna tegen m'n enkels gereden door zo'n voorbij sjezend debiel vlaggetje. Dus ik grijp dat vlaggetje (maar niet zó lomp dat 't jochie een doodsklap maakt) en gebaar dat-ie even rustig aan moet doen. Ik heb geen woord gezegd omdat ik geen zin had om m'n dopjes uit te doen voor zo'n snotneus, alleen maar dat gebaartje. En hij keek heel erg geschrokken, toen beteuterd en hij schuifelde daarna de rest van de tijd de winkel door, schuldbewust
Oud 05-05-2012, 17:13
Verwijderd
Oud 05-05-2012, 17:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik pity de mensen wel die met dit zeikweer buiten staan op een zompig grasveld vol modder en hun winterjas aan
Het heeft geen spatje geregend en er zijn wel wolken, maar ook heel veel zon. Soms was het gewoon warm te noemen

Citaat:
een soort van Assen is en het kindertjeswinkelwagentje een TT-waardig vehikel.
Ik kom uit Assen *snel wegren*
Oud 05-05-2012, 17:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dit was natuurlijk duidelijk weer een over-grenzen-gaan-dag en ik ben nu behoorlijk kapot. Ben ruim 3 uur weggeweest. En ik ben altijd zo dom om pas als het eigenlijk niet meer gaat te bedenken dat ik eigenlijk maar naar huis moet gaan, terwijl ik dan dus nog eerst 15 minuten moest lopen, 10 minuten fietsen en boodschappen doen

Maarrrr ik ben wel geweest en het was dus echt prima weer en het was knetterdruk en daardoor heb ik vriendin pas na meer dan een uur gevonden (3 keer ge-sms't en twee keer gebeld, maar haar niet kunnen bereiken). Gelukkig kwam ik een andere vriendin tegen die mij even gezelschap heeft gehouden Oh en Kyteman was ook best tof. Ik ben 'm gepeerd tijdens Alain Clarke.
Oud 05-05-2012, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ik kom uit Assen *snel wegren*
Kijk maar uit dat ik jouw debiele vlaggetje niet grijp
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten