Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe maak je dat en hoe blijft het zitten? |
![]() |
|
Vandaag geheel in het zwart, het fluwelen jasje was oorspronkelijk paars. Maar met textielverf is hij mooi zwart geworden.
Mijn vlecht komt hier wel mooi op uit. Deze heb ik afgelopen dagen aan de onderkant een beetje bijgeknipt. Vlecht is nu ruim 70 cm lang. Zwart H&M jurkje met capuchon (capucjon heb ik er zelf op gezet). Over dat jurkje een wijde zwarte fliuwelen top Wijd fluwelen jasje. Zwarte cirkelsjaal Antraciet kleurige skinny Zwarte beenwarmers Zwarte half hoge suede laarsjes ![]() ![]()
|
Had op marktplaats deze lange leren jas gekocht met rode binnen voering, het is een model waarvoor je wel lang en slank voor moet zijn.
Naar zoals je ziet past en staat hij mij perfect. ![]() Meteen maar gaan wandelen in het Hakunabos en met die harde wind was met niet makkelijk om een goede selfie te maken. Maar gelukkig kwamen er een paar behulpzame wandelaars voorbij die dan deze foto's gemaakt heeft. ![]() Deze selfie is mij dan wel gelukt zonder hulp. ![]() Deze foto was ik nog vergeten toe te voegen. Hier kwam ik aangelopen terwijl iemand anders deze foto maakte. ![]()
Laatst gewijzigd op 20-02-2015 om 03:21. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat voor outfit heb jij vandaag aan? #2 bloodyb | 17 | 08-06-2019 19:37 | |
Onzin |
Weten jullie de Onzin Shopping Queens nog? ßuerp | 71 | 04-12-2015 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 |