Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Het was inderdaad een huisgenootje dat met z'n dronken hoofd dacht nog even macaroni te gaan koken of opwarmen in een pan of zo (echt goed identificieerbaar was het niet meer). Ik zag dat het licht aanwas in zijn kamer dus ik klopte aan, maar hij lag behoorlijk te ronken. Uur later werd hij schijnbaar wakker omdat hij moest kotsen. Hij slaapt nu geloof ik nog. Echt, mensen die dronken en moe thuiskomen en het een goed idee vinden om iets te gaan kóken in plaats van gewoon een boterham naar binnen te werken verdienen een stomp in het gezicht.
*Knuff* @ Trimm! Is het een supergaafbelangrijkconcert dat je niet wil missen of niet zo? Als je je zo beroerd voelt zal je je op een concert toch ook niet echt vermaken, lijkt me?
||
Citaat:
![]() Ja, ex. Die wordt lid bij jullie, want hij gaat verhuizen. Hoezo? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
schreeuwen, huilen en hyperventileren, meer die categorie. Het is echt heel sneu. Net aan tafel durfde ze bijna geen boterham met pasta te eten, omdat pasta bruin is en ze het idee kreeg dat ze een Afrikaanse jongen uit de groep aan het eten was... En dat klinkt misschien heel grappig, maar als iemand heel erg in paniek raakt is dat niet grappig meer. En voor de Afrikaanse jongen in kwestie is het ook nogal eng.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Goeiemorgen allemaal.
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb weleens via groupon een zalando kortingsiets gehad. En dat ging prima, gewoon instructies in je mailtjes opvolgen enzo.
En dan nu een cadeautje van mij voor jullie: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1859184 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk dat je wel beter een (half) maatje groter kunt kopen dan kleiner, want anders gaan je tenen schuren. (vind ik)
||
Citaat:
||
Citaat:
2 maanden per jaar dus, hoogstwaarschijnlijk ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|