Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2012, 06:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Shit hee, gelukkig maar dat jij het wel merkte. Heldin! Maar wel superkut, natuurlijk. Welke debiel laat er nou heel de nacht macaroni aanstaan?

ot:
Ik ken wel janken, want ik had al zo weinig uurtjes om te slapen (late dienst + vroege dienst + reistijd= zeg maar dag met je slaap) en dan deed m'n telefoon ook nog eens kut, dus die moest ik fixen en ik heb echt heel slecht geslapen, want ik heb ineens echt overal spierpijn. Geen idee hoe dat kan, maar m'n nek, m'n rug, alles voelt vertiefd.
En dan moet ik nog de hele dag opblijven ook, want vanavond concert. Ik kan niet. Ik ben echt op.
Oud 12-05-2012, 08:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kus TT! Misschien helpt een kopje koffie een beetje?

Overigens staat mijn concert van afgelopen donderdag online! Dus als iemand het leuk vindt om mij te horen zingen, dan stuur ik gaarne een PM.
Oud 12-05-2012, 09:12
Verwijderd
Citaat:

Overigens staat mijn concert van afgelopen donderdag online! Dus als iemand het leuk vindt om mij te horen zingen, dan stuur ik gaarne een PM.
Ik ben wel benieuwd! Hit me!
Oud 12-05-2012, 09:41
mollerator
mollerator is offline
Citaat:

Ik ben ook wel benieuwd
Oud 12-05-2012, 09:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
you've got mail
Oud 12-05-2012, 09:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Godscrisisallemachtig ik schrik me echt lam net. Ik werd wakker van de rooklucht in mijn kamer, drie kwartier geleden ongeveer, dus ik loop naar de keuken, waar een van mijn huisgenoten nog een pan macaroni op het vuur had laten staan. Hele friggin' huis staat blauw als een madderfakker, Ik heb geen idee wiens macaroni het is, dus ik zet de pan maar gauw buiten en zet alle ramen en deuren open zodat de rook naar buiten kan. Heb een half uur op de patio een beetje zitten wachten tot ik weer oké binnen kan zitten zonder weggerookt te worden. Geen van mijn huisgenootjes werd hier verder wakker van, en omdat er geen gevaar meer was (lijkt me toch) heb ik ze maar laten slapen. Ik ga morgen eens even iemand uitfoeteren en zorgen dat die fucking rookmelder het weer gaat doen, want ik ben me echt kapotgeschrokken. Het hele huis had wel kunnen afbranden.
Oei, dat is wel naar ja! Dat had heel vervelend kunnen aflopen. Het is ook echt zo'n typisch studentenhuisscenario...
Oud 12-05-2012, 09:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Macaroni laten aanbranden daar moet het echt een hele nacht voor koken of niet?
Oud 12-05-2012, 10:01
Martiño
Martiño is offline
Nouja, waarschijnlijk had iemand met zijn/haar dronken hoofd ook niet genoeg water in die pan gedaan, en dan gaat het snel genoeg mis. Of er echt uitslaande brand was ontstaan weet ik niet, maar die rook kan ook nare dingen doen.
Oud 12-05-2012, 10:24
Verwijderd
Citaat:
you've got mail
Tof. Ik kan 'm vanavond pas beluisteren omdat de Kulturkammer hier een stokje voor gestoken heeft Is het wel een fatsoenlijke opname?
Oud 12-05-2012, 10:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wélk imago?!
He zeg!
Oud 12-05-2012, 10:29
Verwijderd
Spuit elf much?
Oud 12-05-2012, 10:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, vertel!
Het was de toneelversie van Carnage, de God van de slachting (je hebt die film gezien!). En het was supergoed, gewoon prima geacteerd, heel overtuigend en het boeide ook het hele stuk door. Het waren enigszins bekende acteurs van NT Gent, die ook in In De Gloria en Het Eiland hebben gespeeld. Achteraf was er ook nog een nabespreking met de acteurs, best gezellig, en ze hebben o.a. uitgelegd hoe ze bepaalde dingen technisch hebben aangepakt en hoe het was om op het toneel te werken met een regisseur die voornamelijk een TV-achtergrond had, etc.
Oud 12-05-2012, 10:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Spuit elf much?
Hoewel mijn postgeschiedenis wellicht anders doet vermoeden, ben ik niet constant online om op alle berichten te reageren die mij aangaan.
Oud 12-05-2012, 10:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Tof. Ik kan 'm vanavond pas beluisteren omdat de Kulturkammer hier een stokje voor gestoken heeft Is het wel een fatsoenlijke opname?
Ja hoor, de opnames zijn prima! De beeldkwaliteit is bagger maar het geluid is goed.
Oud 12-05-2012, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Hoewel mijn postgeschiedenis wellicht anders doet vermoeden, ben ik niet constant online om op alle berichten te reageren die mij aangaan.
Nou, vooruit dan maar weer.
Oud 12-05-2012, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, de opnames zijn prima! De beeldkwaliteit is bagger maar het geluid is goed.
Nou, ik houd een slag om de arm. Mijn hoofdtelefoon is onverbiddelijk!
Oud 12-05-2012, 10:42
Verwijderd
Ik wil ook een pm fizzle!
Oud 12-05-2012, 10:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het was inderdaad een huisgenootje dat met z'n dronken hoofd dacht nog even macaroni te gaan koken of opwarmen in een pan of zo (echt goed identificieerbaar was het niet meer). Ik zag dat het licht aanwas in zijn kamer dus ik klopte aan, maar hij lag behoorlijk te ronken. Uur later werd hij schijnbaar wakker omdat hij moest kotsen. Hij slaapt nu geloof ik nog. Echt, mensen die dronken en moe thuiskomen en het een goed idee vinden om iets te gaan kóken in plaats van gewoon een boterham naar binnen te werken verdienen een stomp in het gezicht.

*Knuff* @ Trimm! Is het een supergaafbelangrijkconcert dat je niet wil missen of niet zo? Als je je zo beroerd voelt zal je je op een concert toch ook niet echt vermaken, lijkt me?
Oud 12-05-2012, 10:52
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Tink* naamzoek (komt die hier nog wel eens?)

Heet jouw vriend of ex roy?
Dit is zo toevallig, ik zat via een link net te lezen in jullie voedseldiscussie, kom ik dit tegen. Anders had ik het niet gevonden.

Ja, ex. Die wordt lid bij jullie, want hij gaat verhuizen. Hoezo?
Oud 12-05-2012, 10:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het was inderdaad een huisgenootje dat met z'n dronken hoofd dacht nog even macaroni te gaan koken of opwarmen in een pan of zo (echt goed identificieerbaar was het niet meer). Ik zag dat het licht aanwas in zijn kamer dus ik klopte aan, maar hij lag behoorlijk te ronken. Uur later werd hij schijnbaar wakker omdat hij moest kotsen. Hij slaapt nu geloof ik nog. Echt, mensen die dronken en moe thuiskomen en het een goed idee vinden om iets te gaan kóken in plaats van gewoon een boterham naar binnen te werken verdienen een stomp in het gezicht.
Pffff, wat een sukkel. Slot op de keukendeur!
Oud 12-05-2012, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Echt, mensen die dronken en moe thuiskomen en het een goed idee vinden om iets te gaan kóken in plaats van gewoon een boterham naar binnen te werken verdienen een stomp in het gezicht.
Tuut-er-de-tuuttuut!

Spoiler
Oud 12-05-2012, 13:05
Verwijderd
Ai, iemand die volop psychotisch is op de afdeling..
Oud 12-05-2012, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ai, iemand die volop psychotisch is op de afdeling..
Categorie major tranquilizers en dwangbuizen?
Oud 12-05-2012, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Categorie major tranquilizers en dwangbuizen?
Nah ze gedraagt zich gewoon erg vreemd (erg aanhankelijk ook) en op dit moment is ze compleet overstuur . Ik vrees dat er zometeen gezegd wordt dat ze meer begeleiding nodig heeft dan men op deze afdeling kan bieden... Hoop voor haar dat dat niet nodig is.
Oud 12-05-2012, 13:23
Verwijderd
schreeuwen, huilen en hyperventileren, meer die categorie. Het is echt heel sneu. Net aan tafel durfde ze bijna geen boterham met pasta te eten, omdat pasta bruin is en ze het idee kreeg dat ze een Afrikaanse jongen uit de groep aan het eten was... En dat klinkt misschien heel grappig, maar als iemand heel erg in paniek raakt is dat niet grappig meer. En voor de Afrikaanse jongen in kwestie is het ook nogal eng.
Oud 12-05-2012, 13:39
Verwijderd
Huis opgeruimd, logeerkamer klaargemaakt, pictionnary-briefjes gevouwen, slingers opgehangen, bier koyd gezet, naar de kapper geweest, nu nog wachten tot de heren terug zijn van het boodschappen doen en omkleden en het feest kan beginnen!
Oud 12-05-2012, 13:41
Verwijderd
Citaat:
schreeuwen, huilen en hyperventileren, meer die categorie. Het is echt heel sneu. Net aan tafel durfde ze bijna geen boterham met pasta te eten, omdat pasta bruin is en ze het idee kreeg dat ze een Afrikaanse jongen uit de groep aan het eten was... En dat klinkt misschien heel grappig, maar als iemand heel erg in paniek raakt is dat niet grappig meer. En voor de Afrikaanse jongen in kwestie is het ook nogal eng.
oei, dat is idd moeilijk om mee om te gaan... voor haarzelf nog wel het meest
Oud 12-05-2012, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Huis opgeruimd, logeerkamer klaargemaakt, pictionnary-briefjes gevouwen, slingers opgehangen, bier koyd gezet, naar de kapper geweest, nu nog wachten tot de heren terug zijn van het boodschappen doen en omkleden en het feest kan beginnen!
Oud 12-05-2012, 13:55
Verwijderd
Oh heel veel plezier strakjes Sarah!
Oud 12-05-2012, 14:11
Verwijderd
Schrödinger en/of Vowel naamzoek, hoe gaat het met jullie in Finland?
Oud 12-05-2012, 14:29
Verwijderd
ik heb het verjaardagscadeau voor mn moeder gevonden. het was lang zoeken. 5uur.
Oud 12-05-2012, 14:30
Verwijderd
Sarah, je hebt wel een grappige vertyping gemaakt
Citaat:
Knakken is niet erg, maar het hoort geen pijn te doen. Ik zou er toch maar mee naar de huisarts gaan of naar je heup.
En als verdere informatie: de verbinding tussen je bekken en je been is dus je heupgewricht
Oud 12-05-2012, 15:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hahaha wat was daar de bedoeling
Oud 12-05-2012, 15:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Goeiemorgen allemaal.

Citaat:
Het was de toneelversie van Carnage, de God van de slachting (je hebt die film gezien!). En het was supergoed, gewoon prima geacteerd, heel overtuigend en het boeide ook het hele stuk door. Het waren enigszins bekende acteurs van NT Gent, die ook in In De Gloria en Het Eiland hebben gespeeld. Achteraf was er ook nog een nabespreking met de acteurs, best gezellig, en ze hebben o.a. uitgelegd hoe ze bepaalde dingen technisch hebben aangepakt en hoe het was om op het toneel te werken met een regisseur die voornamelijk een TV-achtergrond had, etc.
Ah, oke. Ja, het stuk lijkt me op toneel beter tot zijn recht komen dan in een film.
Oud 12-05-2012, 15:44
Verwijderd
De film was een VERSCHRIKKING.

Hoewel ik zit te twijfelen om hem binnenkort nog eens te kijken () omdat ik een kutversie had, en ik héél iets anders had verwacht en hij vooral daarom tegenviel.
Oud 12-05-2012, 15:58
Verwijderd
Maar eerst is Fargo aan de beurt, in de categorie 'films die ik nog eens een kans moet geven'.
Oud 12-05-2012, 16:09
Verwijderd
Verschrikking, m'n neus.
Oud 12-05-2012, 16:22
Verwijderd
Hebben jullie ervaring met Groupon? Is dat ok? Rare addertjes onder het gras?
Oud 12-05-2012, 16:24
Verwijderd
En Trimm Trabb naamzoek: jij draagt veel all stars toch? Vallen die schoenen groot of klein?
Oud 12-05-2012, 16:24
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Hebben jullie ervaring met Groupon? Is dat ok? Rare addertjes onder het gras?
ervaring ja, addertjes nee, maar je moet wel reserveren van te voren o.v.v groupon want anders kunnen ze moeilijk gaan doen.
Oud 12-05-2012, 16:28
Verwijderd
oh het gaat nu om een schoenendeal, niet om uit eten oid.
Oud 12-05-2012, 16:33
Verwijderd
Ik heb weleens via groupon een zalando kortingsiets gehad. En dat ging prima, gewoon instructies in je mailtjes opvolgen enzo.

En dan nu een cadeautje van mij voor jullie: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1859184
Oud 12-05-2012, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weleens via groupon een zalando kortingsiets gehad. En dat ging prima, gewoon instructies in je mailtjes opvolgen enzo.

En dan nu een cadeautje van mij voor jullie: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1859184
Awhh wat lief
Oud 12-05-2012, 16:55
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Bluh, ik heb rond etenstijd steeds van die dipjes dat ik nou opeens geen vriendje heb.
Oud 12-05-2012, 17:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En Trimm Trabb naamzoek: jij draagt veel all stars toch? Vallen die schoenen groot of klein?
Hmm, dat kan ik niet met zekerheid zeggen, want ik heb all stars in 41,5 en in 43, maar het eerste paar is een stuk ouder dan die laatste.
Maar ik denk dat je wel beter een (half) maatje groter kunt kopen dan kleiner, want anders gaan je tenen schuren. (vind ik)
Oud 12-05-2012, 17:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
oh het gaat nu om een schoenendeal, niet om uit eten oid.
Oh dit zie ik nu pas. Niks kopen bij groupon! Voor restaurantbonnen is het prima, maar er zijn echt duizend verhalen van mensen die hun producten nooit geleverd kregen, dus niet doen. Overigens is die deal niet eens heel goed, want als je een beetje zoekt kan je se voor minder vinden.
Oud 12-05-2012, 17:15
Verwijderd

Oud 12-05-2012, 17:29
Turk February
Turk February is offline
Rob Halford woont in Amsterdam.
Oud 12-05-2012, 17:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Rob Halford woont in Amsterdam.
He currently lives in Phoenix, Arizona, US,[14] though he also maintains residences in San Diego, California, US and Amsterdam, Netherlands, as well as a home in his native Walsall, United Kingdom.

2 maanden per jaar dus, hoogstwaarschijnlijk
Oud 12-05-2012, 17:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
He currently lives in Phoenix, Arizona, US,[14] though he also maintains residences in San Diego, California, US and Amsterdam, Netherlands, as well as a home in his native Walsall, United Kingdom.

2 maanden per jaar dus, hoogstwaarschijnlijk
Desalniettemin; ik kan hem zomaar tegen het lijf lopen.

Regels voor berichten