Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2012, 10:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb dat nu op m'n voeten en het jeeeukt!
Oud 24-05-2012, 10:55
Verwijderd
Ja ik heb het na vakanties wel eens, maar altijd op m'n borst, net onder m'n hals. Maar even kijken wat dit wordt, ik vind het al vet irritant, laat staan als ik het krijg als ik nog niet eens in de zon heb gezeten
Oud 24-05-2012, 10:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb allemaal gekke bultjes op m'n hand en het lijkt een beetje op zonneallergie, maar hallo dat krijg ik nooit op m'n handen en normaal ook pas als ik 3 weken in de zon gelegen heb
Kan vanalles zijn. Allergie, beestjes, etc. Wel nasty. Ik heb het wel vaker als het weer gewoon klam is, zoals de afgelopen dagen.
Oud 24-05-2012, 10:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja ik heb het na vakanties wel eens, maar altijd op m'n borst, net onder m'n hals. Maar even kijken wat dit wordt, ik vind het al vet irritant, laat staan als ik het krijg als ik nog niet eens in de zon heb gezeten
Goed insmeren en niet in de volle zon In ieder geval met de plekken waar je de uitslag krijgt.
Oud 24-05-2012, 11:03
Verwijderd
Dus allemaal duimen dat ik gister chemische tsjak over m'n hand heb gegooid op werk ofzo Of dat ik zelfs op afstand allergisch ben voor bijen

Oh dat had ik hier nog niet verteld! Dit zat er gister op het hek bij mijn werk:

15.000 stuks volgens de imker maar ze zijn nu weg
Oud 24-05-2012, 11:04
Verwijderd
En dit was een kleine zwerm, volwassen zwermen waren 30.000-50.000 stuks
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaaah ieeew
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar ook wel heel cool
Oud 24-05-2012, 11:05
Verwijderd
Ik heb ze niet zien vliegen en neerstrijken, maar het schijnt compleet zwart geweest te zijn voor de ramen door de bijen.
Oud 24-05-2012, 11:09
Verwijderd
Hoe komt dat daar zo dan zat het er ineens ofzo?
Oud 24-05-2012, 11:11
Verwijderd
Hij heeft het helemaal uitgelegd

In een bijenvolk worden dan nieuwe koninginneneitjes gemaakt. De (nieuwe)koningin gaat dan met de helft van het volk op pad om een nieuw onderkomen te vinden, een paar kilometer van het oude volk. En dan zoeken ze een fijn onderkomen. En die dachten ze dus bij ons gevonden te hebben. Meestal worden ze geschept door imkers en die houden ze dan om honing te maken
Oud 24-05-2012, 11:14
Verwijderd
Ze zijn wel een beetje raar: autobanden vinden ze ook chill

Of rugtassen:

Oud 24-05-2012, 11:15
Verwijderd
Zit je dan, op het strand
Oud 24-05-2012, 11:17
Verwijderd
Maar ze zijn wel lief en zachtaardig enzo Hij stak zo z'n vinger in die horde om te laten zien dat ze alleen met zichzelf bezig waren en niet wilden steken Ja flikker op, ze moeten WEG Dus dat is ook gebeurd Nu hebben ze vast een heel fijn huis
Oud 24-05-2012, 11:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Shit, wel kut als ze op je autoband of rugzak zitten Dan kun je niet eens normaal wegrijden/je broodje kaas met zand opeten
Oud 24-05-2012, 11:21
Verwijderd
Het lijkt me als imker wel tamelijk kut als je opeens 15.000 bijen kwijt bent omdat ze het niet meer zien zitten
Oud 24-05-2012, 11:22
Turk February
Turk February is offline
Zeg eens even heel snel:

"One smart fellow, he felt smart. Two smart fellows, they both felt smart. Three smart fellows, they all felt smart."
Oud 24-05-2012, 11:23
Verwijderd
Hallo!
Oud 24-05-2012, 11:24
Verwijderd
Hoi Bas. Ik denk dat er inmiddels wel weer een krat bijgekomen is of niet?
Verwijderd
Ja Maar we hebben het zo asociaal druk alletwee
Verwijderd
Ik vind het helemaal niet leuheuk
Oud 24-05-2012, 11:28
Verwijderd
Oh maar over 8 dagen is je verjaardag al
Oud 24-05-2012, 11:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het lijkt me als imker wel tamelijk kut als je opeens 15.000 bijen kwijt bent omdat ze het niet meer zien zitten
dat ook ja en dan worden ze vervolgens platgereden dus dan krijg je ze ook nog nooit meer terug

Citaat:
Zeg eens even heel snel:

"One smart fellow, he felt smart. Two smart fellows, they both felt smart. Three smart fellows, they all felt smart."
heheheheheh ik zei fart
Oud 24-05-2012, 11:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zeg eens even heel snel:

Citaat:
heheheheheh ik zei fart

lolol ik ook.
Oud 24-05-2012, 11:40
Verwijderd
"Het zusje van" gaat in Fresh Meat spelen! Ik was het bestaan van die serie alweer vergeten.
Oud 24-05-2012, 11:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
"Het zusje van" gaat in Fresh Meat spelen! Ik was het bestaan van die serie alweer vergeten.
Britse serie met Howard en Vod 'Fresh Meat'? En zusje van wie?
Oud 24-05-2012, 11:44
Verwijderd
Juh. Zusje van Karies, Jelka. Ze wordt blijkbaar de nieuwe huisgenoot.
Oud 24-05-2012, 11:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Juh. Zusje van Karies, Jelka. Ze wordt blijkbaar de nieuwe huisgenoot.
Lijkt me best kut om in haar schoenen te staan. Minder knap, minder succesvol, minder leuke rollen...
Oud 24-05-2012, 12:08
Zeppelin
Zeppelin is offline
nieuw laptoppie een klein acertje.
oh en hulde voor Chrome, ik hoef nergens m'n gebruikersnamen/wachtwoorden in te vullen als ik dat al eens op dit profiel heb gedaan.
Oud 24-05-2012, 12:10
Zeppelin
Zeppelin is offline
er zit ook een scrollknop op mijn mousepad, hoe handig!
Oud 24-05-2012, 12:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je hebt al een nieuwe? Dat was snel. Groter dan mijn oude?

Overigens had je die ook wel mogen hebben, maar half scherm hè
Oud 24-05-2012, 12:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hm, dat zou kunnen ze zitten bij mij op zich niet voor het roken, dus 'hou dat vol' is meer iets om er later als ik huisarts ben bij te zeggen, maar 'goed bezig' is wel een goeie.
ik zeg dat ook vaak tegen mensen die gestopt zijn met roken of bezig zijn met afvallen (en nog niet klaar zijn ) En 'hou dat vol' zeg ik er vaak als ondersteunig bij om te benadrukken dat ik vind dat ze goed bezig zijn.
Oud 24-05-2012, 13:10
Verwijderd
Dit is zo'n zielig topic. Aangenomen dat het geen troll is dan. Het is gewoon een soort van verboden liefde. En als hij ermee doorgaat, wordt hij ziek, en als hij ervoor uitkomt, wil niemand hem meer.

Citaat:
Zeg eens even heel snel:

http://vocaroo.com/i/s0mpuv3M9mTO

?
Oud 24-05-2012, 13:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit is zo'n zielig topic. Aangenomen dat het geen troll is dan. Het is gewoon een soort van verboden liefde. En als hij ermee doorgaat, wordt hij ziek, en als hij ervoor uitkomt, wil niemand hem meer.
Verboden liefde, wat? En natuurlijk is het wel een troll.
Oud 24-05-2012, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me best kut om in haar schoenen te staan. Minder knap, minder succesvol, minder leuke rollen...
Maar je hebt wel een hete zus

// En! Ik heb de ganse dag al enorm zin in bier. Dus bier ligt in de vriezert, tropische temperaturen-outfit aan, ramen wagenwijd open.. Rawr, chilltaim!

Laatst gewijzigd op 24-05-2012 om 14:17.
Oud 24-05-2012, 14:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wie bij een studentenvereniging wil horen moet eerst vernederd worden tijdens een ontgroening. Dat kan op vele manieren, bijvoorbeeld in luier met vla en ketchup, zoals woensdagavond in Leiden gebeurde.

Verslaggever en FOK!ker Stefan Tetelepta filmde voor het Leidsch Dagblad het moment dat de te ontgroenen meisjes tegen een muur werden gezet en werden besmeurd met vla, ketchup en boter. Waarna de andere dispuutmeisjes probeerden het filmen tegen te houden.

Filmpje:
http://www.leidschdagblad.nl/regiona...lag-en-ketchup

"Mag ik uw pasje even zien?" Die knakker filmt gewoon op de openbare weg Wat een mutsen.

Laatst gewijzigd op 24-05-2012 om 14:31.
Oud 24-05-2012, 14:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

http://vocaroo.com/i/s0mpuv3M9mTO

?
Ja als het echt is dan lijkt het me best een kutsituatie. Maar hoezo verboden liefde?

Citaat:
Verboden liefde, wat? En natuurlijk is het wel een troll.
Misschien wel niet! Ik ben volgensmij de enige die de TS probeert te helpen in dat topic trouwens /linksetut
Oud 24-05-2012, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Verslaggever en FOK!ker Stefan Tetelepta filmde voor het Leidsch Dagblad het moment dat de te ontgroenen meisjes tegen een muur werden gezet en werden besmeurd met vla, ketchup en boter. Waarna de andere dispuutmeisjes probeerden het filmen tegen te houden.

[afbeelding]
Stefan vind ik echt een minkukel. Met z'n plofkop.
Oud 24-05-2012, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Misschien wel niet! Ik ben volgensmij de enige die de TS probeert te helpen in dat topic trouwens /linksetut
Wat valt er aan te helpen, denk ik dan? Iedereen heeft 'm al lang en breed op de gevaren van 't oppeuzelen van ontlasting gewezen en hij wil er met niemand over praten blijkbaar. Wat moet je dan nog meer Oh, ik kán wel wat bedenken.. Misschien kunnen we een inzamelingsactie starten van gebruikt toiletpapier. Doe daarbij een briefje met een cryptische omschrijving van je avondeten of een andere hint. Dan kan-ie als bezigheidstherapie een spelletje doen; "Herken de Forumer!"
Oud 24-05-2012, 14:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, ik heb een paar dingen voorgesteld anders.
Oud 24-05-2012, 14:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Stefan vind ik echt een minkukel. Met z'n plofkop.
Ik ken hem niet en dat boeit me ook niks. Ik vind die Minerva-wijven wel ontzettend dom in dit filmpje.
Oud 24-05-2012, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Wie bij een studentenvereniging wil horen moet eerst vernederd worden tijdens een ontgroening. Dat kan op vele manieren, bijvoorbeeld in luier met vla en ketchup, zoals woensdagavond in Leiden gebeurde.

[afbeelding]

Filmpje:
http://www.leidschdagblad.nl/regiona...lag-en-ketchup

"Mag ik uw pasje even zien?" Die knakker filmt gewoon op de openbare weg Wat een mutsen.
Huh het is helemaal geen ontgroeningstijd en wat een mutsen inderdaad. Nou zijn meisjes bij minerva wel vaker mutsen, dus op zich wel heel erg karakteristiek
Oud 24-05-2012, 14:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Huh het is helemaal geen ontgroeningstijd en wat een mutsen inderdaad. Nou zijn meisjes bij minerva wel vaker mutsen, dus op zich wel heel erg karakteristiek
inderdaad, en wtf, ze gaan toch in polonaise door de stad

Wat een vreselijke 'R' hebben ze trouwens
Oud 24-05-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ken hem niet en dat boeit me ook niks. Ik vind die Minerva-wijven wel ontzettend dom in dit filmpje.
Noh, ik heb wel eens wat Fok!-'reportages' van die dikke Mislukker gezien. Nou, dat doet een normaal mens zijn/haar schoonmoeder nog niet aan
Oud 24-05-2012, 14:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Noh, ik heb wel eens wat Fok!-'reportages' van die dikke Mislukker gezien. Nou, dat doet een normaal mens zijn/haar schoonmoeder nog niet aan
Is de reporter nu opeens de kwaadaardige domme?
Oud 24-05-2012, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Is de reporter nu opeens de kwaadaardige domme?
Joh, ik heb die Minerva-tuthola's niet eens gezien. Geen zin in ook
Oud 24-05-2012, 14:52
Verwijderd
Haha, ik doe weleens mee aan enquetes via de mail, en deze gaat over het EK.

Met vragen als 'Hoe voelt u zich tijdens een wedstrijd van het Nederlands Elftal?''

En dan moet je met punten van 1 tot 10 aangeven of je de rust zelve bent of heel gestresst, of down to earth of bijgelovig.
Oud 24-05-2012, 14:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Joh, ik heb die Minerva-tuthola's niet eens gezien. Geen zin in ook
is ook niks aan te zien.
Spoiler

Citaat:
Haha, ik doe weleens mee aan enquetes via de mail, en deze gaat over het EK.

Met vragen als 'Hoe voelt u zich tijdens een wedstrijd van het Nederlands Elftal?''

En dan moet je met punten van 1 tot 10 aangeven of je de rust zelve bent of heel gestresst, of down to earth of bijgelovig.
en?
Oud 24-05-2012, 14:53
Verwijderd
Hoe kan je nou gestresst worden van voetbal En dafuq heeft bijgeloof nou met voetbal te maken.
Oud 24-05-2012, 14:54
Verwijderd
Wat zou u doen wanneer Nederland wint tijdens EURO 2012?
Meerdere antwoorden mogelijk (maximaal 3)
Ervoor zorgen dat ik tijdens de huldiging in Amsterdam ben
Ik ga slapen en de dag erna gewoon weer naar m’n werk
In mijn auto springen, rondrijden met vlaggen en toeteren
De man/vrouw die toevallig naast me staat, zoenen
In de gracht springen
Mijzelf de dag erna ziek melden
Huilen van geluk
Zingen en dansen in de straten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten