Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dus allemaal duimen dat ik gister chemische tsjak over m'n hand heb gegooid op werk ofzo
![]() ![]() Oh dat had ik hier nog niet verteld! Dit zat er gister op het hek bij mijn werk: ![]() ![]() 15.000 stuks volgens de imker ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij heeft het helemaal uitgelegd
![]() In een bijenvolk worden dan nieuwe koninginneneitjes gemaakt. De (nieuwe)koningin gaat dan met de helft van het volk op pad om een nieuw onderkomen te vinden, een paar kilometer van het oude volk. En dan zoeken ze een fijn onderkomen. En die dachten ze dus bij ons gevonden te hebben. Meestal worden ze geschept door imkers en die houden ze dan om honing te maken ![]() |
![]() |
|
Zeg eens even heel snel:
"One smart fellow, he felt smart. Two smart fellows, they both felt smart. Three smart fellows, they all felt smart."
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Dit is zo'n zielig topic.
![]() Citaat:
? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() // En! Ik heb de ganse dag al enorm zin in bier. Dus bier ligt in de vriezert, tropische temperaturen-outfit aan, ramen wagenwijd open.. Rawr, chilltaim! Laatst gewijzigd op 24-05-2012 om 14:17. |
![]() |
|
Wie bij een studentenvereniging wil horen moet eerst vernederd worden tijdens een ontgroening. Dat kan op vele manieren, bijvoorbeeld in luier met vla en ketchup, zoals woensdagavond in Leiden gebeurde.
Verslaggever en FOK!ker Stefan Tetelepta filmde voor het Leidsch Dagblad het moment dat de te ontgroenen meisjes tegen een muur werden gezet en werden besmeurd met vla, ketchup en boter. Waarna de andere dispuutmeisjes probeerden het filmen tegen te houden. ![]() Filmpje: http://www.leidschdagblad.nl/regiona...lag-en-ketchup "Mag ik uw pasje even zien?" Die knakker filmt gewoon op de openbare weg ![]()
Laatst gewijzigd op 24-05-2012 om 14:31. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, ik doe weleens mee aan enquetes via de mail, en deze gaat over het EK.
Met vragen als 'Hoe voelt u zich tijdens een wedstrijd van het Nederlands Elftal?'' En dan moet je met punten van 1 tot 10 aangeven of je de rust zelve bent of heel gestresst, of down to earth of bijgelovig. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Spoiler
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat zou u doen wanneer Nederland wint tijdens EURO 2012?
Meerdere antwoorden mogelijk (maximaal 3) Ervoor zorgen dat ik tijdens de huldiging in Amsterdam ben Ik ga slapen en de dag erna gewoon weer naar m’n werk In mijn auto springen, rondrijden met vlaggen en toeteren De man/vrouw die toevallig naast me staat, zoenen In de gracht springen Mijzelf de dag erna ziek melden Huilen van geluk Zingen en dansen in de straten |
Advertentie |
|
![]() |
|
|