Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2012, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Quis, hoe is het eigenlijk met je? Ik heb je al best lang niet gesproken.
Behoorlijk fantastisch, om rsi en zo na. En ik verwacht nog een gedicht-revew van je! Ik hoop dat het met jou ook goed is maar ik kan nu je antwoord niet meer lezen want ik moet naar bed.
Advertentie
Oud 25-06-2012, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Behoorlijk fantastisch, om rsi en zo na. En ik verwacht nog een gedicht-revew van je! Ik hoop dat het met jou ook goed is maar ik kan nu je antwoord niet meer lezen want ik moet naar bed.
Ohja!

Met mij is het ook prima! Welterusten!
Oud 25-06-2012, 22:23
Katertje
Katertje is offline
Jalalaala naamzoek het was gaaf om Trimm eens te zien!
Oud 25-06-2012, 22:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vin Diesel is op tv
Oud 25-06-2012, 23:17
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb laatst Singin' in the rain gezien, die is leuk!
Oud 26-06-2012, 00:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jalalaala naamzoek het was gaaf om Trimm eens te zien!
Ja, voldeed ik aan de verwachtingen?
Oud 26-06-2012, 01:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Spotje over wat?
Morgen een item in een actualiteitenprogramma, over onderwijs voor hoogbegaafde kinderen.
Oud 26-06-2012, 06:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen kinders!
Oud 26-06-2012, 07:22
Verwijderd
morgen!
Oud 26-06-2012, 08:51
Lorelei
Lorelei is offline
Prinses Amalia is toch wel netjes aan het opdrogen, zeg. Ik had nooit verwacht dat WimLex mooie kinderen zou krijgen.. en de babyfoto's deden ook niets goeds vermoeden

En ze lijkt een beetje op trix op die wintersportfoto
Oud 26-06-2012, 08:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Damn wat een keurig blonde kindjes
Oud 26-06-2012, 09:13
Verwijderd
net mijn nichtje die amalia.
Oud 26-06-2012, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Dit dacht ik ook ja
Oud 26-06-2012, 09:45
Turk February
Turk February is offline
Neh, ik vind haar nog steeds vies en lelijk. Maar dat heeft meer met haar uitstraling te maken.
Oud 26-06-2012, 09:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, uiteraard Hoewel Amalia op een van d'r laatste verjaardagen volgens mij het fotomoment met de pers heeft ingeluid met een vuvuzela om vervolgens keihard in lachen uit te barsten. Dat vind ik dan wel weer grappig Maar hallo.. WIMLEX HEEFT DEZE KINDEREN OP DE WERELD GEZET.. dat is toch bijna niet te geloven.
Oud 26-06-2012, 09:55
Verwijderd
Ik bedacht laatst ook dat amalia tegenwoordig wel meevalt. Maar die tweede was altijd al een tikje mooier
Oud 26-06-2012, 10:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee joh. Die tweede is een klein beetje een fatty zoals Wimlex. Ze is vandaag jarig trouwens.
Oud 26-06-2012, 10:09
Verwijderd
Ze zijn alledrie een beetje chubby maar ik vind dat de tweede meer geboft heeft met d'r hoofd.
Oud 26-06-2012, 10:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga zo maar eens een straatartiestenvergunning aanvragen.
Oud 26-06-2012, 10:10
Verwijderd
Oud 26-06-2012, 10:15
Turk February
Turk February is offline
Ik zou ze alledrie niet doen.
Oud 26-06-2012, 10:16
Turk February
Turk February is offline
Nou, die linker misschien nog. Dat is wel de mooiste.
Oud 26-06-2012, 10:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind op die foto Amalia het mooist
Oud 26-06-2012, 10:21
Turk February
Turk February is offline
Ze heeft wel de rotkop van haar vader.
Oud 26-06-2012, 10:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik overweeg mijn werkstuk als artikel in te delen. Want anders ben ik bang dat ik nog een hoofdstuk toe moet voegen om een beetje een normale opbouw te houden. Hoewel, dat kan natuurlijk ook wel. Vier hoofdstukken.
Oud 26-06-2012, 10:36
Verwijderd
De prinsesjes worden vast geen schoonheden, maar ik vind ze nu wel schattig
Op die wintersportfoto is Adingesia inderdaad net Beatrix
Oud 26-06-2012, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gebruik je in lopende teksten eigen het euro-teken of schrijf je dat uit?
Oud 26-06-2012, 11:08
Carn
Carn is offline
mag allebei, als je het maar consequent doet.
Oud 26-06-2012, 11:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Gebruik je in lopende teksten eigen het euro-teken of schrijf je dat uit?
Ik zou het uitschrijven, tenzij je een bedrag op moet schrijven als 3568,50 of je een hele zooi bedragen moet opschrijven. Als je een keer tien euro moet zeggen, schrijf je gewoon tien euro.
Oud 26-06-2012, 11:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zou het uitschrijven, tenzij je een bedrag op moet schrijven als 3568,50 of je een hele zooi bedragen moet opschrijven. Als je een keer tien euro moet zeggen, schrijf je gewoon tien euro.
Dat weet ik Ik bedoelde meer bijvoorbeeld 214 miljoen euro of €214 miljoen. Als ik het zo zie staan denk ik het eerste.
Oud 26-06-2012, 11:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat weet ik Ik bedoelde meer bijvoorbeeld 214 miljoen euro of €214 miljoen. Als ik het zo zie staan denk ik het eerste.
Als je het laatste doet moet je het ook schrijven als €214.000.000,-
Oud 26-06-2012, 11:50
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind dit het mooist.
Oud 26-06-2012, 11:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb geen motivatie om te gaan Maar ik wil graag die vergunning!
Oud 26-06-2012, 11:57
Martiño
Martiño is offline
Toen ze net geboren was dacht ik dat Amalia misschien een chromosoompje te veel had maar nu ziet ze er heel netjes uit idd, een écht prinsesje.

In december was er een documentaire over het dagelijks leven van WA en Máxima op tv en daar zat de triple A rating ook in; maar daar vond ik haar wel ontzettend kakkerig... Betwetertje, uitslover en een vreselijk accent. Maarja, dat zal er wel bijhoren dan.
Oud 26-06-2012, 11:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb geen motivatie om te gaan Maar ik wil graag die vergunning!
Dan moet je toch gaan! Of stoppen met zeuren en ons er niet mee lastigvallen, ook goed.
Oud 26-06-2012, 11:58
Martiño
Martiño is offline
Oud 26-06-2012, 12:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik weet het, ik moet ook gewoon gaan. Maar het probleem is dat ik vanochtend al naar de dokter was en die is vlakbij waar ik nu heen moet, en ik vind het saai om meerdere keren per dag dezelfde weg te fietsen
Oud 26-06-2012, 12:05
Verwijderd
Dan neem je een andere route
Oud 26-06-2012, 12:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Meh, dat vind ik nou echt lelijk. Oke duidelijk, het wordt dus 214 miljoen euro
Oud 26-06-2012, 12:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hmm daar valt wel wat voor te zeggen. Wordt het wel bijna twee keer zo lang van, als ik echt een andere route neem
Maar ach, verder heb ik niets te doen behalve afwassen, recepten lezen en een bank stofferen.
Oud 26-06-2012, 12:07
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zou ik ook doen.
Oud 26-06-2012, 13:44
Martiño
Martiño is offline
Ehm, voordat je met je vingertje naar de Belgen wijst, Q...

Citaat:
Nederland getroffen door omvangrijke bankfraude

AMSTERDAM - Cybercriminelen hebben geprobeerd zeker 35,6 miljoen euro van zakelijke rekeningen in Nederland weg te sluizen door een vernieuwde en geautomatiseerde techniek toe te passen.

Dat laten McAfee en Guardian Analytics dinsdagochtend weten naar aanleiding van een onderzoek (pdf). Welk bedrag er precies is buitgemaakt is nog onbekend.
De cybercriminelen gebruiken bestaande trojans zoals SpyEye en Zeus, maar voegen daar servercomponenten en verregaande automatisering aan toe. Dit wil zeggen dat er geen handmatige interventie meer nodig is. Bovendien kunnen de criminelen fysieke chip- en pinauthenticatie volgens de onderzoekers omzeilen.
Met een trojan kan een pc opengezet worden voor derden. Dan is het dus mogelijk om de computer over te nemen of informatie van de pc buit te maken.

Nieuwe techniek

McAfee en Guardian Analytics noemen de aanvallen 'het begin van een heel nieuwe techniek'.
De fraude wordt wereldwijd gepleegd bij vooral zakelijke banken. "Naar onze schatting hebben de criminelen tot nu toe geprobeerd tenminste 60 miljoen euro aan frauduleuze afschrijvingen uit te voeren", zo staat in het rapport.

Nederland

In maart 2012 werd ook Nederland een doelwit van de groep door middel van geautomatiseerde aanvallen vanaf servers in San Jose, Californië. De onderzoekers stellen dat de aanvallen in Nederland bijzonder succesvol zijn geweest en dat twee Nederlandse banken hard getroffen zijn. Welke banken dat zijn, is niet bekend.
In totaal hebben de criminelen volgens McAfee in Nederland geprobeerd 35,6 miljoen euro over te sluizen.
Een deel van deze transacties is door de banken tegengehouden, maar een groot deel ook niet. McAfee legt tegenover NU.nl uit dat het niet te zeggen is welk bedrag daadwerkelijk buitgemaakt is omdat de banken daar nog niets over willen zeggen.
Wel stelt het bedrijf dat er sowieso geld is buitgemaakt. Niet alle aanvallen zijn tegengehouden.

5000 rekeningen

In Nederland zijn twee banken slachtoffer geworden van de aanval en in totaal 5000 vooral zakelijke rekeningen zijn getroffen. De gemiddelde waarde van de frauduleuze transacties ligt op 1923 euro.
De aanvallen zijn wereldwijd uitgevoerd in zowel de Verenigde Staten, Europa als Zuid-Amerika. De criminelen richten zich vooral op zakelijke rekeningen omdat daar meer te halen valt, aldus de onderzoekers.
Oud 26-06-2012, 13:53
Carn
Carn is offline
ja, maar in NL zijn het gelukkig geen consumenten. Tot nu toe
Oud 26-06-2012, 13:56
Martiño
Martiño is offline
Hmm, vooruit, maar als het een zakelijke rekening van een particulier of zzp'er is, is het alsnog erg naar.
Oud 26-06-2012, 13:56
Martiño
Martiño is offline
Ugh, hoe gaat dat spreekwoord ook alweer van iemand die lacht om een ander maar zelf hetzelfde is overkomen.
Oud 26-06-2012, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Hmm, vooruit, maar als het een zakelijke rekening van een particulier of zzp'er is, is het alsnog erg naar.
Los daarvan is het een dubbele facepalm natuurlijk; zowel de gebruikers als de bedrijven die ongekend laks zijn in maatregelen tegen dit soort strapatsen.
Oud 26-06-2012, 14:21
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ja, voldeed ik aan de verwachtingen?
Ik doe niet aan verwachtingen maar als ik er aan deed had ik t niet verwacht
Oud 26-06-2012, 14:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ugh, hoe gaat dat spreekwoord ook alweer van iemand die lacht om een ander maar zelf hetzelfde is overkomen.
Wie een hoge boom begraaft voor een ander spant het paard achter de wagen!
Oud 26-06-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Wie een hoge boom begraaft voor een ander spant het paard achter de wagen!
Wie een kuil graaft voor 'n ander heeft 'n baan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten