Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als iemand trouwens nog boeken heeft uit deze lijst en die graag kwijt wil, dan hoor ik het graag! Oude drukken mogen ook. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Apaat en ik gaan naar Talamini ![]()
||
Citaat:
![]() Nee je mag niet mee ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar aangezien er mensen aan mij gevraagd hebben 'of ik een beetje debiel ben,' aan mijn moeder of ik een mongooltje was, of gewoon waarom ik zo achterlijk/raar/etc doe, neem ik aan dat ik in de middeleeuwen nog veel raarder aangekeken zou worden, aangezien er toen nog niet eens was uitgevonden wat ik heb en er sowieso weinig fatsoen was tegen mensen die anders waren. |
![]() |
||
Citaat:
Naar de Febo gaan en een speciaaltje nemen, die zijn wat korter dan een gewone kroket. Anders niet aanstellen en gewoon een hele kroket nemen, of de rest weggooien als je genoeg hebt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Alcohol helpt heel erg. Er zijn veel touretters die verslaafd raken aan alcohol. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Drie keer? Die keer bij stairway was ik in elk geval al aangeschoten. De cocktailmeet was een thuiswedstrijd, daar heb ik er eigenlijk altijd minder last van. Plus dat ik me inhoud als er zoveel mensen zijn ![]() Wat was de derde keer? |
![]() |
|
|