Advertentie | |
|
![]() |
|
In 2001 was er een hittegolf tijdens lowlands, toen was ik in m'n eentje en ging ik bijna van m'n stokkie op weg naar de camping.
Maar goed, nu ben ik niet alleen en sta ik niet op camping 7, dat scheelt weer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-08-2012 om 07:42. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan geen herkenbare mensen tekenen. Ik kan niet eens mensen herkennen aan hun daadwerkelijke gezichten op hun daadwerkelijke schedels. Hoe moet ik dan zeven keer een man tekenen en dat het telkens dezelfde man is? Of überhaupt een man, en niet bijvoorbeeld een jongen van twaalf of een oud vrouwtje?
![]() |
![]() |
|
Jezus, wat heb ik kort geslapen. En haha, Lowlands-gangers die dit weekend in de zinderende hitte moeten lopen en staan.
"Zaterdag en zondag worden daarmee waarschijnlijk de warmste Lowlandsdagen ooit. Tot nu toe was de warmste editie die in 2001, met dagen van 30 en 31 graden. De zonkracht, oftewel UV index, ligt deze dagen rond de 6. De huid kan daardoor tussen 11.00 en 15.00 binnen ongeveer 30 minuten verbranden. En er zijn meer hittemaatregelen: ''In de dichte theatertenten kan het wel 40 graden worden, dus hebben we airconditioning." ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|