Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2012, 06:51
Verwijderd
Citaat:
Omdat het te warm of omdat het te koud is? Wat is er nu weer mis met het weer
Eh? Heb je het nou over Lowlands of over temperatuursbeleving (van vijftien graden)?
Advertentie
Oud 16-08-2012, 06:56
Verwijderd
Ik ga naar LowLands en heb er vet zin in! Ook als het zo warm is!
Oud 16-08-2012, 06:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Eh? Heb je het nou over Lowlands of over temperatuursbeleving (van vijftien graden)?
Jij had het over 'dit weer' en dat je nu niet naar Lowlands zou willen. Wat is er dan mis met het weer?
Oud 16-08-2012, 06:57
Verwijderd
Citaat:
Jij had het over 'dit weer' en dat je nu niet naar Lowlands zou willen. Wat is er dan mis met het weer?
Het is een aanslag op je lichaam, dat wil je niet weten
Oud 16-08-2012, 07:15
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb vannacht een kantoor opgeruimd en schoongemaakt. 2 vuilniszakken met rommel weg, die vrouw propt alles zo vol dat ze toch niet meer weet wat er ligt, er lag een zak bloem die houdbaar was tot 2008 en dat is altijd jaaaren goed, dus kan je nagaan hoelang het er al lag.
Ruim 4,5 uur mee bezig geweest, zo gaat je nachtdienst vlug voorbij . Verder is daar geen kut te doen qua bewoners. Paar controles en een paar verschoninkjes. Stelt niks voor.
Leuk om te zien dat de badkamer die ik een paar maanden terug had uitgemest (was waarschijnlijk ook in geen jaren gedaan) er nog net zo less is more uitzag als dat ik hem had achtergelaten
Oud 16-08-2012, 07:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is een aanslag op je lichaam, dat wil je niet weten
Maar vind je het nou te warm of te koud of te nat of te droog is mijn vraag!
Oud 16-08-2012, 07:19
Verwijderd
Citaat:
Maar vind je het nou te warm of te koud of te nat of te droog is mijn vraag!
Ik vind het sowieso te warm, natuurlijk. Het is ook niet voor niets dat de organisator van Lowlands extra maatregelen treft? Maar ik heb eens een Werchter gedaan (4-daags) met vier dagen 30+ graden, dat valt niet mee als je niet dagen (c.q. avonden) wilt missen. Drinken wordt een heel ander verhaal evenals slapen. Om maar te zwijgen over verbranden
Oud 16-08-2012, 07:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
maar dat is toch beter dan dagenlang regen?
Oud 16-08-2012, 07:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
In 2001 was er een hittegolf tijdens lowlands, toen was ik in m'n eentje en ging ik bijna van m'n stokkie op weg naar de camping.
Maar goed, nu ben ik niet alleen en sta ik niet op camping 7, dat scheelt weer.
Oud 16-08-2012, 07:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Regen is juist veel prettiger, fizzle. Als je laarzen en een poncho hebt is er niks aan de hand. En je gaat niet dood van de hitte.
Oud 16-08-2012, 07:35
Verwijderd
Citaat:
maar dat is toch beter dan dagenlang regen?
Ja, want het is kiezen tussen temperaturen van 35 graden of dagenlang regen Zinderende hitte in combinatie met festivals is gewoon kut, het sloopt je en kan vrij makkelijk gevaarlijk zijn. Uitdroging, verbranding, gebrek aan slaap (probeer maar 'ns te slapen in een tentje of onder de sterrenhemel) en wat dies meer zij

Laatst gewijzigd op 16-08-2012 om 07:42.
Oud 16-08-2012, 07:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar je komt niet zo snel zonder stem terug
Nouja, de hele stemverlies-reden is waarom ik niet naar een festival zou gaan dus och.
Oud 16-08-2012, 08:14
Verwijderd
*doortopicheensstuiter* VANDAAG IS LOWLANDSSSS
Oud 16-08-2012, 08:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het sowieso te warm, natuurlijk. Het is ook niet voor niets dat de organisator van Lowlands extra maatregelen treft? Maar ik heb eens een Werchter gedaan (4-daags) met vier dagen 30+ graden, dat valt niet mee als je niet dagen (c.q. avonden) wilt missen. Drinken wordt een heel ander verhaal evenals slapen. Om maar te zwijgen over verbranden
Pff, oude man. Ik heb Szigets meegemaakt dat er dagen waren dat het 37 graden werd; en dat is 7 dagen. Dat heeft ook niet mijn voorkeur, maar geen centje pijn! Je moet er alleen gewoon goed rekening me houden.
Oud 16-08-2012, 08:18
Verwijderd
En zaterdag en zondag worden wel een beetje warm, maar ach Lowlands lowlands lowlands :verderstuiter:
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar je komt niet zo snel zonder stem terug
Nouja, de hele stemverlies-reden is waarom ik niet naar een festival zou gaan dus och.
Je hoeft toch ook niet mee te blehren met alles? Of verlies je sowieso snel je stem door bv te weinig slapen e.d.?
Verwijderd
Genoeg drinken, insmeren en wat op je hoofd en het komt heus wel goed
Oud 16-08-2012, 08:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Genoeg drinken, insmeren en wat op je hoofd en het komt heus wel goed
alhoewel ik moet zeggen dat het op Nederlandse / benelux festivals vaak extra warmmm is, weilanden en doorgaans weinig schaduw. Voordeel van bv Sziget is toch wel dat er veel bomen en bosjes zijn, en je kan je tent ook gewoon in een bos neerpleuren; zo kan je iig een beetje 'uitslapen'. Maar goed, mensen die naar een festival gaan met het oog op minstens 8 uur per nacht te meuren (ik haal dat overigens makkelijk, maar ik ben dan ook een slaapwonder) snappen het concept volgens mij niet helemaal.
Oud 16-08-2012, 08:24
Verwijderd
Citaat:
alhoewel ik moet zeggen dat het op Nederlandse / benelux festivals vaak extra warmmm is, weilanden en doorgaans weinig schaduw. Voordeel van bv Sziget is toch wel dat er veel bomen en bosjes zijn, en je kan je tent ook gewoon in een bos neerpleuren; zo kan je iig een beetje 'uitslapen'. Maar goed, mensen die naar een festival gaan met het oog op minstens 8 uur per nacht te meuren (ik haal dat overigens makkelijk, maar ik ben dan ook een slaapwonder) snappen het concept volgens mij niet helemaal.
Ja, het wordt heus wel zweten geblazen, maar ach, ook dan hebben we een belachelijk gaaf weekend En ik ben elk jaar m'n tent uitgefikt de afgelopen 3 jaar, shit happens *schouders ophaal* Er zijn wel een paar plekken in de schaduw, maar ik heb weinig hoop dat we die kunnen confisqueren. Dus zwetend tent uitrollen en doorslapen onder de partytent
Oud 16-08-2012, 08:27
Verwijderd
morge!

ik ben maar in die hitte vroeg opgestaan en heb de tuinslang gepakt en alles nat gespoten. Was wel lekker verfrissend.
Oud 16-08-2012, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Pff, oude man. Ik heb Szigets meegemaakt dat er dagen waren dat het 37 graden werd; en dat is 7 dagen. Dat heeft ook niet mijn voorkeur, maar geen centje pijn! Je moet er alleen gewoon goed rekening me houden.
Je herhaalt wat ik zeg, hoor. Dat je er goed rekening mee moet houden.
Oud 16-08-2012, 08:34
Verwijderd
Welke hitte
Oud 16-08-2012, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Regen is juist veel prettiger, fizzle. Als je laarzen en een poncho hebt is er niks aan de hand. En je gaat niet dood van de hitte.
Oh, vind ik echt niet. Met regen kun je nergens zitten, en daarbij loop ik niet graag op laarzen en in zo'n plakkerige poncho. Ik vind die warmte allemaal niet zo erg, gewoon een beetje goed opletten. Ik neem m'n hoedje denk ik mee, en heb goeie zonnebrand gekocht en zorg dat ik genoeg drink (en niet alleen bier). Komt heus wel goed. En lekker slapen in het zonnetje op de alpha-heuvel ofzo. Dat kan dan weer niet als het regent.
Oud 16-08-2012, 08:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je hoeft toch ook niet mee te blehren met alles? Of verlies je sowieso snel je stem door bv te weinig slapen e.d.?
Je moet sowieso harder praten om over de muziek j heen te komen, je drinkt alcohol en je slaapt weinig. Bovendien kun je er niet studeren.allemaal niet goed voor je zangstem.
Oud 16-08-2012, 09:00
Verwijderd
Studeren? Op een festival? *proest*
Oud 16-08-2012, 09:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Studeren? Op een festival? *proest*
Precies, zoals ik zeg, dat gaat niet. Met studeren bedoel ik zingen hè, niet lezen.
Oud 16-08-2012, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Precies, zoals ik zeg, dat gaat niet. Met studeren bedoel ik zingen hè, niet lezen.
Dat snap ik.
Oud 16-08-2012, 09:07
Verwijderd
Zingen kan best op een festival. Kan zelfs prima.
Oud 16-08-2012, 09:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar als ik studeer zing ik niet het ene mooie lied na het andere. Ik oefen die sprong tien keer en dan die maar twintig keer en dan deze andere sprong, etc.
Oud 16-08-2012, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Zingen kan best op een festival. Kan zelfs prima.
Ik heb ook lekker gezongen op festivals. Meezingen met Max Cavalera
Oud 16-08-2012, 09:17
Verwijderd
Gewoon doen als je in de rij voor de douche staat, dan jaag je iedereen weg en kun je verder zingen onder de douche, zoals het hoort
Oud 16-08-2012, 09:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gewoon doen als je in de rij voor de douche staat, dan jaag je iedereen weg en kun je verder zingen onder de douche, zoals het hoort
Oud 16-08-2012, 09:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb ook lekker gezongen op festivals. Meezingen met Max Cavalera
Nom nom wortels
Oud 16-08-2012, 09:27
Verwijderd
Ik ben nog nooit bij een festival of concert geweest. En het trekt ook niet echt.
Oud 16-08-2012, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Nom nom wortels
Bloederige wortels, zelfs
Oud 16-08-2012, 09:30
Verwijderd
Ik kan geen herkenbare mensen tekenen. Ik kan niet eens mensen herkennen aan hun daadwerkelijke gezichten op hun daadwerkelijke schedels. Hoe moet ik dan zeven keer een man tekenen en dat het telkens dezelfde man is? Of überhaupt een man, en niet bijvoorbeeld een jongen van twaalf of een oud vrouwtje?

Oud 16-08-2012, 09:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jezus, wat heb ik kort geslapen. En haha, Lowlands-gangers die dit weekend in de zinderende hitte moeten lopen en staan.

"Zaterdag en zondag worden daarmee waarschijnlijk de warmste Lowlandsdagen ooit. Tot nu toe was de warmste editie die in 2001, met dagen van 30 en 31 graden.
De zonkracht, oftewel UV index, ligt deze dagen rond de 6. De huid kan daardoor tussen 11.00 en 15.00 binnen ongeveer 30 minuten verbranden.
En er zijn meer hittemaatregelen: ''In de dichte theatertenten kan het wel 40 graden worden, dus hebben we airconditioning."

Dat wordt afzien.
Oud 16-08-2012, 09:33
Verwijderd
Welnee. Jullie haters willen gewoon graag dat het afzien wordt.
Oud 16-08-2012, 09:38
Carn
Carn is offline
je moet niet denken in problemen maar in uitdagingen!
Oud 16-08-2012, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Welnee. Jullie haters willen gewoon graag dat het afzien wordt.
Nee, joh. Ik hoop dat Lowlands een bruisend ende fijn spektakel wordt voor iedereen

Alleen ben ik blij dat ik niet in die temperaturen naar een festival hoef
Oud 16-08-2012, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Jezus, wat heb ik kort geslapen. En haha, Lowlands-gangers die dit weekend in de zinderende hitte moeten lopen en staan.
Welke hitte?

Citaat:
"Zaterdag en zondag worden daarmee waarschijnlijk de warmste Lowlandsdagen ooit. Tot nu toe was de warmste editie die in 2001, met dagen van 30 en 31 graden.
De zonkracht, oftewel UV index, ligt deze dagen rond de 6. De huid kan daardoor tussen 11.00 en 15.00 binnen ongeveer 30 minuten verbranden.
En er zijn meer hittemaatregelen: ''In de dichte theatertenten kan het wel 40 graden worden, dus hebben we airconditioning."

Dat wordt afzien.
Dat is toch gewoon lekker
Oud 16-08-2012, 09:43
Verwijderd
Veel plezier allemaal op Lowlands!
Oud 16-08-2012, 09:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Welke hitte?

Dat is toch gewoon lekker
Jij liever dan ik!
Oud 16-08-2012, 09:48
Qimm
Qimm is offline
ik ga zo een zwembad kopen!
Oud 16-08-2012, 09:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
!!

Dat is een goed idee. Die hebben ze toch gewoon bij een speelgoedwinkel, gok ik?
Oud 16-08-2012, 09:51
Qimm
Qimm is offline
action, blokker, intertoys

ja
Oud 16-08-2012, 09:51
Carn
Carn is offline
nniiccee, even langsfietsen vanavond of anders zaterdag
Oud 16-08-2012, 09:57
Verwijderd
Citaat:
je moet niet denken in problemen maar in uitdagingen!
Daarom.
Oud 16-08-2012, 10:01
Verwijderd
Voor €50,- heb je zo'n unit waar 7 kuub ingaat
Oud 16-08-2012, 10:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Regels voor berichten