Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2012, 22:37
Verwijderd
Het was ook geen kritiek ofzo hoor, vind het wel grappig!
Advertentie
Oud 20-09-2012, 22:39
Macrador
Macrador is offline
Ik voelde me niet aangevallen hoor
Oud 20-09-2012, 22:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan 'precies' altijd heel juist gebruiken, omdat je dat in vlaanderen precies zo gebruik als het woord 'eben' in het Duits.
Oud 20-09-2012, 22:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'Es gibt garkeine Kartoffeln mehr!'
'ach, dann bestellen wir eben Pizza'

'haha, die nachbarin sieht echt aus wie ne hure heute'
'ja eben'
Oud 20-09-2012, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zou overigens nooit poepen terwijl hij onder de douche staat of op een andere manier in de buurt is trouwens.. dat is dan wel weer écht een stap te ver.
mijn eerste vriend heeft weleens een keertje gekakt terwijl ik stond te douchen, ik dacht nah ik kan wel tegen die lucht geen probleem. Maar het was kankersmerig
Citaat:
Wat riepen jullie vroeger als je klaar was en je moeder moest komen om af te vegen?

Ik en m'n zusje hadden echt een heel ding met een melodietje.

(8) ik ben klaar ik heb gepoept! (8)

Dat daar geen misverstand over kon bestaan

Gvd, ik moet echt naar bed mensen
wtf ik kan me niet herinneren dat m'n moeder m'n reet heeft afgeveegd dus dat zal ze me wel vroeg hebben geleerd.

Citaat:
Pip pmt niet terug omdat ze me raar vindt en nu vol walging probeert me te blokkeren
nee hoor ik was aan het fappen op je bericht.
Citaat:
Wat vinden jullie van iemand zien plassen als je al zo'n 3 jaar bij elkaar bent?

LL ging weleens met de deur open staan plassen en dat vond ik echt vies.

Als straf ging ik het toen ook een keer doen, maar toen was ik dronken. :')
ooh ik kijk graag naar piemels waar pis uitkomt (nah alleen van m'n liefjes dan he), vind ik leuk. Maar heel veel mannen kunnen dan niet meer normaal pissen.
Oud 20-09-2012, 22:48
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik kan 'precies' altijd heel juist gebruiken, omdat je dat in vlaanderen precies zo gebruik als het woord 'eben' in het Duits.
Ik kan helemaal niks van Duits
Oud 20-09-2012, 22:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

nee hoor ik was aan het fappen op je bericht.

vandaar
Oud 20-09-2012, 22:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kan helemaal niks van Duits
Oh nouja dan moet je het maar gewoon aannemen
Oud 20-09-2012, 22:52
Verwijderd
Citaat:
wtf ik kan me niet herinneren dat m'n moeder m'n reet heeft afgeveegd dus dat zal ze me wel vroeg hebben geleerd.
Oh god, onze thuissituatie kennende ging het vast belachelijk lang door ja
Oud 20-09-2012, 22:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op het kinderdagverblijf waar ik twee weken stage gelopen heb, waren er kinderen die gewoon bleven zitten en niks zeiden en dan moest je dus elk kwartier de wc's even checken. En er waren ook kinderen, dan hadden ze gepoept, en dan renden ze naar je toe met hun broek op hun enkels terwijl ze hun billen uit elkaar hielden en dan gingen ze MIDDEN IN DE KEUKEN bukken zo van hoi veeg dit weg
Oud 20-09-2012, 22:54
Carn
Carn is offline
kinderen
Oud 20-09-2012, 22:59
Verwijderd
Citaat:
kinderen
Oud 20-09-2012, 23:00
Verwijderd
Kinderen
Oud 20-09-2012, 23:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kinderen
Oud 20-09-2012, 23:04
Macrador
Macrador is offline
Kinderen als de ouders alle brol zelf doen en niet blijven huilen
Oud 20-09-2012, 23:07
Verwijderd
Verwijderd
Mm wat kan salami toch lekker zijn
Verwijderd
Wat zit jij nou weer te blozen, makaak!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mm wat kan salami toch lekker zijn
lekkere dikke worsten
Oud 20-09-2012, 23:08
Verwijderd
Citaat:
lekkere dikke worsten
Oud 20-09-2012, 23:08
Carn
Carn is offline
Second Life developer Linden Lab has revealed its next project as Patterns, a game about crafting a world out of geometric shapes and sharing it with others.

:') :') :') :') :') :') :') :') :')
Oud 20-09-2012, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Second Life developer Linden Lab has revealed its next project as Patterns, a game about crafting a world out of geometric shapes and sharing it with others.

Dit kan toch niet serieus zijn? For fuck's sake
Oud 20-09-2012, 23:14
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
second life developer linden lab has revealed its next project as patterns, a game about crafting a world out of geometric shapes and sharing it with others.

ffs
Oud 20-09-2012, 23:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dit kan toch niet serieus zijn? For fuck's sake

Hey look it's Patterncraft!
Oud 20-09-2012, 23:17
Carn
Carn is offline
ow wait, dat filmpje zat ook achter de link
Oud 20-09-2012, 23:46
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik vertelde m'n scharrel over onze befaamde schetenwedstrijd op Terschelling en toen eindigde hij met "Eh, maar ik wil niet dat je een scheet laat waar ik bij ben hoor"

Toen moest ik heel heel heel hard lachen
Dit is extra grappig omdat ik denk te weten wie je scharrel is, en hoe hij dat precies gezegd heeft
Oud 20-09-2012, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Dit is extra grappig omdat ik denk te weten wie je scharrel is, en hoe hij dat precies gezegd heeft
Hij?
Oud 20-09-2012, 23:49
Verwijderd
Huhu slechte grap want er staat hij in de zin die je quote
Oud 20-09-2012, 23:50
Verwijderd
Oh ja ik moet om half 6 op Bedtijd. Trusten forum!
Oud 20-09-2012, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Wat zit jij nou weer te blozen, makaak!
Omdat ik van je hou

OKAY KUSJES TOT MORGEN <3
Oud 20-09-2012, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik van je hou
Yay nog iemand voor in m'n boom Ik ook van jou hoor
Oud 20-09-2012, 23:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slapen, doei!
Oud 21-09-2012, 00:15
Verwijderd
Omnom, dadels in spek met honing <3
Oud 21-09-2012, 00:21
Verwijderd
HAHAHA Rutger, "I think you may not say that!" tegen de chairman van het EP. Wát een flater

En die voorzitter moet natuurlijk per direct opsodemieteren.
Oud 21-09-2012, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Omnom, dadels in spek met honing <3
nu heb ik hier trek in.
Oud 21-09-2012, 00:34
Verwijderd
het eet kkirritant met een dicht oor. ik hoor alles zo duidelijk vermalen worden.
Oud 21-09-2012, 01:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm naamzoek : bij C&A en bij Peek en Cloppenburg heb ik heel veel jurkjes truien gezien, wel met korte mouw. Weet niet of je zoiets bedoelt?
Hoi, nu pas thuis, maar thanks voor de tip. Bij de C&A heb ik eerlijk gezegd niks zien hangen en heb er toch al veel gekeken. P&C zit hier niet in de buurt, maar daar kan ik dan mss eens kijken als ik in Roffa ben ofzo. Senk joe!
Oud 21-09-2012, 01:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was overigens net bij Dylan Moran in Amsterdam en OH. MIJN. GOD!
Heb echt keihard zitten fangirlen, was van tevoren bijna zenuwachtiger dan voor een presentatie.
Veel grappen kende ik al (Het was dan ook de show die al een tijd op DVD uit is), maar hij brengt het geweldig en zijn versie van 50 shades of grey was één van de grappigste dingen die ik ooit heb gehoord.
We zaten op de 2e rij, dus echt super dichtbij, al was dat ook zo geweest als we achteraan hadden gezeten (het theater was echt superklein). Natuurlijk troffen we het weer eens door achter de meest pretentieuze en irritante mensen ooit te zitten. Ze studeerden ook Engels, dachten dat ze ALLES wisten en de grootste nerd/autist maakte zelfs aan het begin van de avond de opmerking dat hij de vrouwen in de zaal maar niks vond, omdat ze geen 'academici' waren zoals hij. Natuurlijk moest ook iedereen horen dat hij net een 4-uur durende seminar over Emily Bronte had gehad. Oh, en hij lachtte steeds alsof hij een spastische aanval kreeg. FUCKING irritant.
Maar goed... Dylan Moran. <3 Ik ben (nog steeds) verliefd op die man.
Oud 21-09-2012, 01:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En ik zie dat ik een discussie over kakken heb gemist. Ik vind het ook vervelend om te moeten kakken als er anderen bij zijn, maar soms kan ik 't echt niet inhouden. Dan zoek ik meestal naar een wc die wat afgelegen ligt, maar soms kan dat niet en dat vind ik 't echt heel kut. Vooral als het vervelende pruttelkak is. Ik vind 't vervelender dat iemand 't hoort dan ruikt, eigenlijk. Dan schaam ik me echt dood.
Vorige week op vakantie gebruikte ik dan ook niet de WC in onze hotelkamer (de kerels kakten daar wel gewoon), maar ging ik naar de WC op de gang. Ik ben toch al niet de charmantste, dus om maar een beetje vrouwelijkheid te behouden doe ik met m'n dudes maar niet mee met ruften en schijt-verhalen.
Oud 21-09-2012, 03:03
Verwijderd
Jammer van die plebejers Trimm, maar wel tof dat je naar 'm geweest bent. Ik ben wel jaloers

// Gothverdomme, tien seconden te lang nodig voor 150 lijnen met The Next Tetris in ultra mode Wel heb ik mijn record in sprintmode aangescherpt naar 275 lijnen in drie minuten
Oud 21-09-2012, 06:45
Verwijderd
OMG, in de Centrale Bibliotheek in Den Haag kan je een studiecel met piano huren voor 2,50 per uur
Oud 21-09-2012, 06:52
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen.

Chick Rock: ik had eerder je opmerking over de nuva niet gezien maar ik vind t wel een begrijpelijke gedachte als je zo'n ding noh nooit gezien hebt. Als je m wel eenmaal gezien hebt, zul je het niet meer denken, want hij is nogal groot. Je moet m dus ook helemaal dubbelvouwen om m in te brengen, waarna hij zichzelf weer uitvouwt (tenzij je de rest van de dag met 2 vingers in je vagina de ring staat dubbel te vouwen natuurlijk ). Dat ding kan geen kant op
Oud 21-09-2012, 06:54
Verwijderd
Ik moet om lid te worden van de bibliotheek een adresbewijs meenemen, maar wat moet ik me daar bij voorstellen?

Want een bankafschrift, zoals er staat, die krijg ik al eeuwen niet meer per post, en een gas- of lichtrekening en alles dat krijg ik zelf niet.
Oud 21-09-2012, 06:56
Verwijderd
Geaccepteerde adresbewijzen (niet ouder dan drie maanden):
* bank- of giroafschrift
* salarisstrookje
* ANWB-kampeercarnet.
* ANWB-lidmaatschapskaart (voor zover hierop een adres is vermeld)
* groene kaart
* brieven, nota's enz. die zijn afgegeven door officiële instanties zoals ENECO, Duinwaterleiding, KPN Telecom, etc.

Ik heb/krijg dat allemaal niet :')
Oud 21-09-2012, 06:56
Lorelei
Lorelei is offline
Heb je niet recentelijk nog iets van de belastingdienst gehad? Of van je zorgverzekering... Zoiets zou ik meenemen
Oud 21-09-2012, 06:58
Verwijderd
Citaat:
Heb je niet recentelijk nog iets van de belastingdienst gehad? Of van je zorgverzekering... Zoiets zou ik meenemen
Nee.

Ik heb wel een of ander iets van de gemeente gehad, maar weer niet of dat telt.

Wat raar ook dat ze daar zo streng in zijn, het is maar een bibliotheek, je zou toch zeggen dat ze willen stimuleren dat elke pauperzwerver daar lid van kan worden.
Oud 21-09-2012, 07:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee.

Ik heb wel een of ander iets van de gemeente gehad, maar weer niet of dat telt.
Gewoon proberen. En je kunt misschien ook een brief van DUO proberen?
Oud 21-09-2012, 07:01
Verwijderd
Citaat:
Gewoon proberen. En je kunt misschien ook een brief van DUO proberen?
Krijg ik ook niet per post :')

Hm, hoewel ik die misschien wel kan printen, m'n adres staat daar geloof ik wel op.
Oud 21-09-2012, 07:05
Lorelei
Lorelei is offline
Of van t UWV? Weet niet of je daar iets mee te maken had/hebt maar je moet toch op de een of andere manier tot nu toe je huur betaald hebben.
Oud 21-09-2012, 07:06
Verwijderd
Citaat:
Of van t UWV? Weet niet of je daar iets mee te maken had/hebt maar je moet toch op de een of andere manier tot nu toe je huur betaald hebben.
Nee niet mee te maken gehad. Maar ik neem wel zo'n brief van DUO mee.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten