Advertentie | |
|
![]() |
|
Op het kinderdagverblijf waar ik twee weken stage gelopen heb, waren er kinderen die gewoon bleven zitten en niks zeiden en dan moest je dus elk kwartier de wc's even checken. En er waren ook kinderen, dan hadden ze gepoept, en dan renden ze naar je toe met hun broek op hun enkels terwijl ze hun billen uit elkaar hielden en dan gingen ze MIDDEN IN DE KEUKEN bukken zo van hoi veeg dit weg
![]() |
![]() |
|
Second Life developer Linden Lab has revealed its next project as Patterns, a game about crafting a world out of geometric shapes and sharing it with others.
:') :') :') :') :') :') :') :') :')
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik was overigens net bij Dylan Moran in Amsterdam en OH. MIJN. GOD!
Heb echt keihard zitten fangirlen, was van tevoren bijna zenuwachtiger dan voor een presentatie. ![]() Veel grappen kende ik al (Het was dan ook de show die al een tijd op DVD uit is), maar hij brengt het geweldig en zijn versie van 50 shades of grey was één van de grappigste dingen die ik ooit heb gehoord. We zaten op de 2e rij, dus echt super dichtbij, al was dat ook zo geweest als we achteraan hadden gezeten (het theater was echt superklein). Natuurlijk troffen we het weer eens door achter de meest pretentieuze en irritante mensen ooit te zitten. Ze studeerden ook Engels, dachten dat ze ALLES wisten en de grootste nerd/autist maakte zelfs aan het begin van de avond de opmerking dat hij de vrouwen in de zaal maar niks vond, omdat ze geen 'academici' waren zoals hij. Natuurlijk moest ook iedereen horen dat hij net een 4-uur durende seminar over Emily Bronte had gehad. ![]() Maar goed... Dylan Moran. <3 Ik ben (nog steeds) verliefd op die man.
|
En ik zie dat ik een discussie over kakken heb gemist. Ik vind het ook vervelend om te moeten kakken als er anderen bij zijn, maar soms kan ik 't echt niet inhouden. Dan zoek ik meestal naar een wc die wat afgelegen ligt, maar soms kan dat niet en dat vind ik 't echt heel kut. Vooral als het vervelende pruttelkak is. Ik vind 't vervelender dat iemand 't hoort dan ruikt, eigenlijk. Dan schaam ik me echt dood.
![]() Vorige week op vakantie gebruikte ik dan ook niet de WC in onze hotelkamer (de kerels kakten daar wel gewoon), maar ging ik naar de WC op de gang. Ik ben toch al niet de charmantste, dus om maar een beetje vrouwelijkheid te behouden doe ik met m'n dudes maar niet mee met ruften en schijt-verhalen. ![]()
|
Goeiemorgen.
Chick Rock: ik had eerder je opmerking over de nuva niet gezien maar ik vind t wel een begrijpelijke gedachte als je zo'n ding noh nooit gezien hebt. Als je m wel eenmaal gezien hebt, zul je het niet meer denken, want hij is nogal groot. Je moet m dus ook helemaal dubbelvouwen om m in te brengen, waarna hij zichzelf weer uitvouwt (tenzij je de rest van de dag met 2 vingers in je vagina de ring staat dubbel te vouwen natuurlijk ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Geaccepteerde adresbewijzen (niet ouder dan drie maanden):
* bank- of giroafschrift * salarisstrookje * ANWB-kampeercarnet. * ANWB-lidmaatschapskaart (voor zover hierop een adres is vermeld) * groene kaart * brieven, nota's enz. die zijn afgegeven door officiële instanties zoals ENECO, Duinwaterleiding, KPN Telecom, etc. Ik heb/krijg dat allemaal niet :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel een of ander iets van de gemeente gehad, maar weer niet of dat telt. Wat raar ook dat ze daar zo streng in zijn, het is maar een bibliotheek, je zou toch zeggen dat ze willen stimuleren dat elke pauperzwerver daar lid van kan worden. |
![]() |
|
|