Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik deed dat wel anders, want ik wist niet dat het al bestond dus ik had zelf iets bedacht
![]() 55 min - 5 min - 55 min - 20 min - 55 min - 5 min - 55 min - 35 min - 55 min - 5 min - 55 min - 20 min - 55 min - 5 min - 55 min en dan was ik normaal gesproken klaar voor de dag, met in tentamenperiodes daarbij nog 65 min pauze voor avondeten, dan weer 55 min studeren, 5 min pauze, 55 min studeren, klaar. waarbij je dus aan het eind van de dag 8 x 55 minuten gestudeerd hebt, in 9 uur tijd. Maar kan me voorstellen dat het beter werkt met meer minipauzes, zoals bij de officiele pomodoro techniek! Het leuke is ook dat elke keer dat je timer afgaat, je het gevoel hebt dat je iets gepresteerd hebt ![]() vooral als je een beetje realistisch leert inschatten hoe lang je ergens mee bezig gaat zijn, dan kun je voor elke studeerperiode een doel hebben en dat doel net iets kleiner nemen dan je nodig denkt te hebben, zodat je meestal het doel bereikt voor de studeerperiode om is, dat vond ik motiverend. Dan moet je nog wel de periode afmaken, maar dan voelt het meer als 'vooruitwerken', dat benadrukt het 'ik ben goed bezig' gevoel. Ik moet trouwens wel een timer hebben die niet tikt. Laatst gewijzigd op 13-10-2012 om 18:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het meest relaxte is dat ik internetten zo een stuk beter kan onderdrukken, forum f5'en & Facebook doe je gewoon in je 5 minuten pauze, en als die voorbij zijn is het 'maar' 25 minuten voor je mag kijken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben fan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het ging ook weer precies als de vorige keer. Laptop doet overal een uur over om te openen, reageert vervolgens nergens meer op, zet ik hem uit, gaat ie automatisch systeemcheck doen en kablam niks meer. Als ik opstart dan zie ik een zwart scherm met een knipperende underscore. Harde schijf is in augustus vervangen en ik heb hem in juni gekocht :') Ik word zo doodziek van dit kankerding he.
|
Verwijderd
|
Hoi!
ik moet nog steeds mijn koffers inpakken voor snel, maar ik zit met muziek te klooien. ![]() Goed bezif Fizzle, dat kon ik ooit ook. Laatst gewijzigd op 13-10-2012 om 21:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() is mama al weg??? ik bel je zo ff ja, even m'n programma afkijken. Citaat:
Ik vraag mijn nerdbuurman wel of ie nog iets kan redden. ik baal wel echt als een stekker ![]()
||
Citaat:
![]() Ja, die is al weg.
||
Pip tering hoe vergeet je zo vaak je wachtwoord
![]() Citaat:
![]() Maar dankje ![]() |
![]() |
|
Mijn botten zijn nog nooit van rubber geweest, zeker na mijn 11e niet meer.
@Phoebe: Verdulleme, ik weet 't ook niet! Maar ik ben ook niet thuis in de dance-hitjes. Was het wel een hit? Op welke CD stond 'ie?
|
|