| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
Pip vindt het zelf veel te leuk om te vertellen.Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vertel je moeder dat je niet in je eigen bedje sliep ![]() EIgenlijk gebruik ik dan altijd de ![]() Maar iemand op psych (witte nie wit nie) zei regelmatig 'mensen deden kut tegen me '
|
|
|
|
|
|
Dat is wel kut, Uomi. Is het niet een idee om alleen even het hoogst noodzakelijke te doen (school, boodschappen, eten) en voor de rest lekker op je kamer te zitten met thee en koekjes? Even lekker tijd voor jezelf nemen (oei, dat klinkt wel heel erg Libelle-achtig, maar ik bedoel het goed
)
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Lieve Uomi, denk je niet dat dat de herfst is?
Heel veel mensen hebben in de herfst last van dit soort dingen, hun psyche gaat toeren maken en dit soort dingen doen. Ik heb dat ook. Bij mij helpt het vooral om, als het heel erg is, iets heets te drinken (en het vast te houden - als je iets heets vasthoudt, moet je je daarop concentreren, zodat je het niet morst, en dat helpt) en de gedachten een beetje te laten. Het geeft niet als je denkt dat er beestjes zijn, gewoon je bed in het midden zetten en verderslapen. En zodra het winter wordt, gaat het waarschijnlijk weer weg.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
als ik haar naar boven hoorde komen zei ik op zeer harde fluistertoon: 'snel spice girls, mijn zusje mag jullie niet zien, ga snel terug naar de geheime kelder'. Mijn moeder vroeg later of ik daarmee wilde kappen omdat mijn zusje blijkbaar heel bang was geworden als ze alleen thuis was. Man man ik bescheur me hier nog steeds om ![]() ![]()
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
![]() |