Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2012, 19:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja nee dan is het niet aan te raden. Oefenen met je vriendje is prettiger dan met een eendenbek!
Lekker een beetje openkrikken!
Oud 29-11-2012, 19:36
Verwijderd
Haha Kat, ik bedoelde, hoeveel procent van de vrouwen bloedt bij de ontmaagding, niet hoeveel bloed er bij kwam kijken
Oud 29-11-2012, 19:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maestro is begonnen, kusjes
Verwijderd
Citaat:
Haha Kat, ik bedoelde, hoeveel procent van de vrouwen bloedt bij de ontmaagding, niet hoeveel bloed er bij kwam kijken
Ja dat snap ik, maar ik dacht, ik licht het nog even toe.
Verwijderd
Een ooglaserbehandeling corrigeert sterktes tussen -10.00 en +4.00 en cilindersterktes tot -6.00. Oh, wauw. Dat betekent dat ik geheel 'genezen' kan worden, mits mijn ogen zich daarvoor lenen Wat een excitement ineens zo op de donderdagavond
Oud 29-11-2012, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Maestro is begonnen, kusjes
Ah ik kijk dat ook! Ik besloot het te kijken omdat ik zelf eigenlijk ook geen idee heb wat een dirigent doet.

Maar ik kijk het wel terug morgen.
Verwijderd
Citaat:
Een ooglaserbehandeling corrigeert sterktes tussen -10.00 en +4.00 en cilindersterktes tot -6.00. Oh, wauw. Dat betekent dat ik geheel 'genezen' kan worden, mits mijn ogen zich daarvoor lenen Wat een excitement ineens zo op de donderdagavond
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ah ik kijk dat ook! Ik besloot het te kijken omdat ik zelf eigenlijk ook geen idee heb wat een dirigent doet.

Maar ik kijk het wel terug morgen.
Het is briljant, nu ook nog met een koor
Verwijderd
Citaat:
Ik niet.
Oud 29-11-2012, 19:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Citaat:
Q en Joris doen een dappere poging om het topiconderwerp een andere kant uit te sturen
Oud 29-11-2012, 19:40
Miekje*
Miekje* is offline
De surprise is AF Alleen nog een gedicht maken.
Oud 29-11-2012, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Komt dat veel voor?
Pijn bij de ingang komt bij ongeveer driekwart van de vrouwen door vulvaie vestibulitis, een ontsteking van de huid rond de vagina, gewoon aanraken doet dan ook pijn, behandeling is proberen van cremes en uiteinde vaak operatie. Vaginisme is bij zo'n 20% de oorzaak, dan is aanraking niet pijnlijk maar alleen dingen inbrengen, behandelining is dan oefeningen en eventueel trauma's aanpakken (maar die hoeven er niet te zijn). De rest is dingen als psoriasis, dan zie je ook wel. afwijkingen
Oud 29-11-2012, 19:41
Verwijderd
Citaat:

Er even van uitgaande dat je werk geen keystrokesoftware of spyware ofzo op de pc's heeft geïnstalleerd, gebruik gewoon de private mode van je browser, die slaat geen geschiedenis/cookies enzo op. Dat is ook handig, want dan log je direct uit zodra je de browser afsluit.
Ja, sites die niet werkgerelateerd zijn gaan altijd via InPrivate, maar toch
Verwijderd
Hoe komen we toch altijd zo uitgebreid op dit soort onderwerpen op gemiddelde doordeweekse dagen?
Verwijderd
mijn ogen zijn raar
Verwijderd
Citaat:
Ja nee dan is het niet aan te raden. Oefenen met je vriendje is prettiger dan met een eendenbek!
Oke, genoeg, tijd om af te sluiten
Oud 29-11-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Q en Joris doen een dappere poging om het topiconderwerp een andere kant uit te sturen
Oh ik vind het onderwerp geen probleem hoor!
Oud 29-11-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Hoe komen we toch altijd zo uitgebreid op dit soort onderwerpen op gemiddelde doordeweekse dagen?
Niet om mezelf 'op de borst te kloppen', maar het is best vaak naar aanleiding van iets dat ik post
Oud 29-11-2012, 19:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, sites die niet werkgerelateerd zijn gaan altijd via InPrivate, maar toch
Och, bij mij staat het forum standaard open en mijn collega's zijn daar aan gewend. Maarja, we zitten allemaal tussen de patiënten door op 9gag etc. te kijken en maken aan de lopende band stomme seksgrappen, dus tja.

En voor de zekerheid even kijken of er geen vreemd stekkertje aan het toetsenbord zit trouwens!

Citaat:
Omdat mensen nu eenmaal van seks houden
Verwijderd
Het is toch goed dat er zo gediscussieerd wordt over deze onderwerpen.
Verwijderd
En pijn bij penetratie komt volgens mijn sekuologieboek voor bij 2 tot 7% van de vrouwen van 18-65 jaar!
Oud 29-11-2012, 19:44
Verwijderd
Citaat:
En pijn bij penetratie komt volgens mijn sekuologieboek voor bij 2 tot 7% van de vrouwen van 18-65 jaar!
En bloeden bij de ontmaagding?
Oud 29-11-2012, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Omdat mensen nu eenmaal van seks houden
Mwah, echte seks is niet echt mijn favoriete ding om te doen, want dat lukt niet
Oud 29-11-2012, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Haha, nee hoor. Ik vind het leuk om te lezen

// Andere vraag dan; als je bij 't KCT wil (groene baret) mag je geen slechte ogen hebben. Ik vraag me af of met laser behandelde 'gezonde' ogen ook afvallen of niet. Weet iemand dat?
Oud 29-11-2012, 19:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Verhaal
Hm. Dan hoop ik er eerst maar op dat er niets aan de hand is. Wie weet.
Oud 29-11-2012, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Mwah, echte seks is niet echt mijn favoriete ding om te doen, want dat lukt niet
Ons lukte het eerst ook niet, dan gingen we dammen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, ook de handelingen die erbij horen. Ik doe ook niet aan 'echte seks' in de zin van voortplanting, maar toch is het erg leuk vind ik.
Verwijderd
Citaat:
hallo allemaal! Ik kan de bruidjesaria nu bestwel okee zingen
Nou nou, niet zo bescheiden!

Citaat:
Wat is heteroseks toch ingewikkeld. Ik las een topic op seksualiteit over wanneer je weet of een vrouw klaar is gekomen, pff, gedoe
<3

Citaat:
Voor de heteroman is het natuurlijk prettig want strak en alles. Maar voor een heterovrouw lijkt me er vrij weinig aan, hoewel het met wat glijmiddel, ontspanning en oefening niet onprettig hoeft te zijn. Maar dan nog, het primaire idee van anale seks is dat bij de ontvanger de prostaat wordt gestimuleerd (met als voordeel dat de lul van de top wordt gestimuleerd). Een vrouw heeft geen prostaat, dus dan heeft alleen de man er iets aan.
Mwa, beide geslachten hebben er allerlei zenuwuiteinden, en bovendien is de scheidingswand niet van beton dus bij vrouwen zit je al gauw tegen de G-plek aan. Maar voor de mannen is het gemiddeld gezien wel leuker, ja. Bastards
Verwijderd
Ja dit zijn ook cijfers van mensen die al bij de gynaecoloog of sekuoloog zaten. Ik zou eigenlijk een huisartsenbron hiervoor moeten hebben.
Oud 29-11-2012, 19:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Voor de heteroman is het natuurlijk prettig want strak en alles. Maar voor een heterovrouw lijkt me er vrij weinig aan, hoewel het met wat glijmiddel, ontspanning en oefening niet onprettig hoeft te zijn. Maar dan nog, het primaire idee van anale seks is dat bij de ontvanger de prostaat wordt gestimuleerd (met als voordeel dat de lul van de top wordt gestimuleerd). Een vrouw heeft geen prostaat, dus dan heeft alleen de man er iets aan.
Het zal vast anders zijn voor de man, maar bij de vrouw wordt er genoeg geprikkeld om nog steeds leuk te kunnen zijn hoor Sterker nog, ik vind het eerder veel gevoeliger (en dan bedoel ik niet pijnlijker ).. niet per sé om van klaar te komen overigens, maar toch.
Oud 29-11-2012, 19:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
// Andere vraag dan; als je bij 't KCT wil (groene baret) mag je geen slechte ogen hebben. Ik vraag me af of met laser behandelde 'gezonde' ogen ook afvallen of niet. Weet iemand dat?
Dat is wel een interessante vraag! Ik zou denken van wel, als het echt permanent genezen is.
Oud 29-11-2012, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ons lukte het eerst ook niet, dan gingen we dammen.
Oud 29-11-2012, 19:52
Lorelei
Lorelei is offline
Oh, ik zie dat Para het ook de moeite waard vond om te reageren op die opmerking
Oud 29-11-2012, 19:53
Verwijderd
Tevens: wisten jullie dat de clitoris er zo uitziet?

In z'n totaliteit is hij het hele roze ding.
Oud 29-11-2012, 19:53
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, dat wist ik
Oud 29-11-2012, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat wist ik
+1
Oud 29-11-2012, 19:54
Verwijderd
Dar leerden we natuurlijk niet bij bio.
Oud 29-11-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Dar leerden we natuurlijk niet bij bio.
Moesten jullie ook condooms om bananen doen, of hebben ze dat alweer afgeschaft?
Verwijderd
Ik heb nooit een condoom om een banaan hoeven te doen
Verwijderd
Wij moesten een condoom om een bezem doen.
Oud 29-11-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel een interessante vraag! Ik zou denken van wel, als het echt permanent genezen is.
Hm. Als die techniek eerder voorhanden was, toen ik 'n jaar of 19 was, had ik 't wellicht gedaan en had ik het geprobeerd.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kan geen tampons gebruiken, dan val ik flauw, en toen ik ontmaagd werd was er zoveel bloed dat ik het hele matras heb vernaggeld. Ik dacht, ik meld het even.
OMG BEN JE ONTMAAGD
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb nooit een condoom om een banaan hoeven te doen
Ik ook niet
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Moesten jullie ook condooms om bananen doen, of hebben ze dat alweer afgeschaft?
Ik moest een keer een condoom om een houten pik doen voor de klas. Het was heel grappig en gênant voor mij als 14-jarige

Misschien zou ik het nu ook wel gênant vinden, come to think of it.
Oud 29-11-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat wist ik
Wat zijn jullie goed geïnformeerd Ik ontdekte 't vorig jaar pas. Of nouja, ik wist wel dat 't een groter orgaan was, maar niet hoe hij eruitzag.

Citaat:
Wij moesten een condoom om een bezem doen.
Wat
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens heb ik ook weleens zo gebloed dat ik de halve matras vernachelde maar niet tijdens mijn ontmaagding. En pijn heeft het nooit gedaan
Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Overigens heb ik ook weleens zo gebloed dat ik de halve matras vernachelde maar niet tijdens mijn ontmaagding. En pijn heeft het nooit gedaan
Spoiler
dp = dark phoenix?
Oud 29-11-2012, 20:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik moest een keer een condoom om een houten pik doen voor de klas. Het was heel grappig en gênant voor mij als 14-jarige

Misschien zou ik het nu ook wel gênant vinden, come to think of it.
Sowieso genant. Ik moest vandaag condooms halen (omdat ik met de pil ben gestopt) en ik stond daar echt van mag ik een pakje van de roze
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
dp = dark phoenix?
nee
Verwijderd
Stefenootje ik kan het even niet terugvinden maar ik meende dat zo'n 60% van de vrouwen bloedt bij de ontmaagding waarbij het meestal om een kleine hoeveelheid gaat. Maar het verschilt erg per cultuur, afhankelijk van tampongebruik en aandacht voor voorspel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten