Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2012, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Klaverkind moest heel hard huilen bij de aflevering van Malcolm in the middle met de emoscene als de nieuwe baby net geboren is <333
Awww! Maar hij is bijna 2, hebben kinderen dan al dat soort emoties bij tv-programma's?
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
ohai! Heb jij ook gehuild bij de Sinterklaasintocht?

Haha je sig :aai: hoe gaat het nu met het slapen van de bebe?
nou ja, het blijft bij mij meestal bij een brok in de keel

en bar slecht!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh jongens, kijkt/keek iemand ook Mcleod's Daughters? Die aflevering dat Claire doodgaat, godsamme, ik geloof niet dat ik ooit harder heb gejankt bij een serie En ELKE keer als ik die aflevering zie weer he.
Verwijderd
Citaat:
Danny Duqette en Izzy
George
Verwijderd
Citaat:
Awww! Maar hij is bijna 2, hebben kinderen dan al dat soort emoties bij tv-programma's?
ik denk niet dat hij het helemaal snapte, maar hij zag wel dat er heftige emoties waren. ofzo.
Oud 12-12-2012, 14:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ging die ep van McLeod's opzoeken op yt, maar ik zag er 30 seconden van en dat vond ik wel weer genoeg
Verwijderd
Citaat:
Klaverkind moest heel hard huilen bij de aflevering van Malcolm in the middle met de emoscene als de nieuwe baby net geboren is <333
Aww <3

Citaat:
Ik kruig tranen in m'n ogen van de Merci-reclame, niet die nieuwe, maar die met het liedje
Oh god ja, ik huil ook om de kerstreclames van Coca-Cola.

Verwijderd
BIER EN TlETEN LALALALALALALALAAAAAAAAAAAAA
Oud 12-12-2012, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens, kijkt/keek iemand ook Mcleod's Daughters? Die aflevering dat Claire doodgaat, godsamme, ik geloof niet dat ik ooit harder heb gejankt bij een serie En ELKE keer als ik die aflevering zie weer he.
Ik heb McLeod's Daughters nooit gekeken

Citaat:
George
Oh jaaa
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Zat al op zo'n post te wachten
Oud 12-12-2012, 14:41
Verwijderd
Ik kan trouwens ook heel goed huilen bij programma's waar mensen geld kunnen winnen en dat er dan iemand zo'n verhaal heeft van 'ja, ik wil geld winnen want dan kan ik mijn kleinkind een goed leven geven blablabla' en als ze dan daadwerkelijk veel geld winnen .
Verwijderd
Citaat:
Het kleine huis op de prairie . Oh, daar kan ook ik om huilen trouwens.
Ik heb die serie nooit gezien maar ik heb als kind alle boeken ervan gelezen en bij elk boek tranen met tuiten gehuild
Verwijderd
Citaat:
Ik kan trouwens ook heel goed huilen bij programma's waar mensen geld kunnen winnen en dat er dan iemand zo'n verhaal heeft van 'ja, ik wil geld winnen want dan kan ik mijn kleinkind een goed leven geven blablabla' en als ze dan daadwerkelijk veel geld winnen .
Ik heb weleens 'gehuild' omdat iemand gewonnen had bij 1 tegen 100. Dat was echt een dieptepuntje hoor.
Oud 12-12-2012, 14:42
Verwijderd
Oh ja, als jullie echt STUK KAPOT willen bij een boek dan raad ik jullie "The Fault in our Stars" aan, van John Green, Godallemachtig
Oud 12-12-2012, 14:43
Verwijderd
Ik heb weleens zo hard gehuild bij een film dat ik hem even uit moest zetten om tot mezelf te komen
En die film staat niet eens bekend als heel zielig ofzo.
Oud 12-12-2012, 14:43
Verwijderd
sowieso bij een 4 jaar oude Miele stofzuiger ga je 'm toch niet op marktplaats zetten als-ie het niet doet! Dan kun je toch gewoon gratis reparaties/vervanging krijgen.
Oud 12-12-2012, 14:44
Verwijderd
Ik huilde vorige week bij alles is liefde. En niemand snapte dat.
Verwijderd
Ik heb hier vrij dagelijks tranen in mijn ogen staan vanwege het kleine huis op de prairie .

Oh oh oh en bij 'hello goodbye'
Verwijderd
Citaat:
Ik huilde vorige week bij alles is liefde. En niemand snapte dat.
Natuurlijk wel, janken als een malle
Oud 12-12-2012, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Oh oh oh en bij 'hello goodbye'
Citaat:
Natuurlijk wel, janken als een malle
ook allebei ja.
Oud 12-12-2012, 14:45
Verwijderd
Ik moest ook huilen bij Intouchables.
Oud 12-12-2012, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Ik moest ook huilen bij Intouchables.
Ik heb heel veel moeten lachen bij die film
Verwijderd
Ik las gisteren een boek over een vrouw met verminderde vruchtbaarheid en daarbij moest ik steeds heel hard cringen. Wat een slecht boek.

Onze bieb is verbouwd en heeft nu de boeken verdeeld over een 'romantiek' afdeling en een 'spanning' afdeling, geen idee waar ze de echte boeken hebben gelaten.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh god ja, ik huil ook om de kerstreclames van Coca-Cola.
Daarbij huil ik dan weer niet. Net niet.

Citaat:
Ik heb McLeod's Daughters nooit gekeken
Het is ook niet bijzonder goed hoor, maar wel uitstekend vermaak. Het is eigenlijk gewoon een soap, waarbij er allerlei dramatische dingen gebeuren op de boerderij. En heel veel ongelukken. En ongeluk in de liefde natuurlijk. DRAMA.
Verwijderd
En gisteren waren de uitvoeringen van de performing arts class, en daar zat ook echt een stukje bij en ahh, zelfs als ik eraan terugdenk komen er weer tranen in m'n ogen.
Oud 12-12-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb heel veel moeten lachen bij die film
Ook dat, natuurlijk.
Oud 12-12-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ook dat, natuurlijk.
EEn EMOTIONELE ACHTBAAN, was het.

Nah, ik vind hem wel overgehypet.
Oud 12-12-2012, 14:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat ben je?
Para.

Ik ben paramedisch!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, die film waar we het laatst over hadden, Hachi, daarbij heb ik gigantisch hard gehuild. En bij The Boy in the Striped Pyjamas, godsamme, wat belachelijk zielig was die, vooral op het eind
Verwijderd
Heb eigenlijk wel zin om ergens bij te janken nu.

Heeft iemand nog een filmtip? En niet die film over die ene hond ofzo, dat gaat me denk ik te ver. Dan komen de buren vragen of het wel goed gaat.
Oud 12-12-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:

Uiteraard vind je dat.
Oud 12-12-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Oja, die film waar we het laatst over hadden, Hachi, daarbij heb ik gigantisch hard gehuild. En bij The Boy in the Striped Pyjamas, godsamme, wat belachelijk zielig was die, vooral op het eind
Hachi inderdaad, volgens mij heb ik nog dagen erna gehuild En The Boy in the Striped Pyjamas heb ik nog nooit gezien.
Oud 12-12-2012, 14:50
Verwijderd
Citaat:

Heeft iemand nog een filmtip? En niet die film over die ene hond ofzo, dat gaat me denk ik te ver. Dan komen de buren vragen of het wel goed gaat.
Ik heb gierend gehuild bij It's a wonderful life De moeder van alle emokerstfilms.
Oud 12-12-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gierend gehuild bij It's a wonderful life De moeder van alle emokerstfilms.
Ohja. Die ga ik kijken denk ik
Oud 12-12-2012, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Moonrise Kingdom al gezien?
Oud 12-12-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:

Ik niet, hoewel de derde keer dat ik 'm keek hij wel een beetje tegenviel.

Citaat:
Hachi
Citaat:

Dit gebeurde bij mij wel ongeveer ja, dus ik zou 'm je wat dat betreft niet kunnen aanraden. Ik huilde geloof ik vanaf de 8e minuut tot het einde van de film.
Oud 12-12-2012, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Moonrise Kingdom al gezien?
Neen!
Verwijderd
Hm, oh ja ik ben aan het werk. Misschien moet ik eens gaan werken ipv me profileren als een labiel wijf
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard vind je dat.
Oja, men ergert zich aan mijn stukjes op FT&R hè?
Oud 12-12-2012, 14:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Neen!
Die is wel mooi! Ook wel met een lachje en een traantje en alles.
Oud 12-12-2012, 14:55
Martiño
Martiño is offline
En anders zijn er Bruce Willis en Tilda Swinton, dus wat wil je nog meer
Oud 12-12-2012, 14:56
Verwijderd
Hmm, Song 2 van Blur blijft voor mij onlosmakelijk verbonden met Fifa '99
Oud 12-12-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Die is wel mooi! Ook wel met een lachje en een traantje en alles.
Ik voeg hem toe aan mijn to see list
Oud 12-12-2012, 15:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap helemaal geen fuck van het breisteken opzetten :')
Oud 12-12-2012, 15:01
Verwijderd
Misschien moeten we maar een keer een gezamenlijke huilmeet organiseren voor de vrouwen. En dan de meeste verschrikkelijke films kijken zodat we allemaal gewoon kunnen huilen. Met heel veel tissues en chocola enzo
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet!
Verwijderd
Citaat:
Het is heel simpel! Wat snap je niet/wat lukt er niet?
Oud 12-12-2012, 15:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik moest huilen om The Fall en Third Star. Omg, dat einde...Tranen met tuiten... en je weet hoe ik ben met huilen om dingen.
Oud 12-12-2012, 15:07
Verwijderd
Iedereen heeft toch wel eens een traantje moeten wegpinken tijdens het kijken van een cinematografisch verantwoorde film? Zelfs deze noeste bad boy.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten