Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb net Les Misérables gezien. Wat een onkijkbare film. Dat wordt lekker slapen vanavond.
Laatst gewijzigd op 26-03-2013 om 00:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trekkies en andere nerds & geeks naamzoek; check dit
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bon, pc blijft fuck you ratelen.
Mijn probleem met de tussen-n zit hem in dat ze me tijdens mijn schooltijd met een kloteverandering hebben geambeteerd en dat ik nog steeds twijfel bij elke paardenbloem. En dat ze nu nog steeds volkomen onlogisch zijn. Apekool, kattebelletje, ruggespraak, maar paddenstoel ![]() Al lees ik net andere dingen over zielenpoot, maar googlen is momenteel iets minder handig nu. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehehehe gesprekken bij de kapper
![]() ![]() ![]() "Ja, leuk hoor zo'n goed doel, maar dan ken je 't beter aan mensen in Nederland geven die 't echt nodig hebben" "Ja ik doe nu aan 7 loterijen mee, want dan heb ik 7x zoveel kans" "Ja dan staat er zo'n bejaarde naast me in de bus, hij denk toch niet dat ik op ga staan?" "Ik zet m'n geld niet meer op de bank hoor, ik geef het gewoon gelijk uit" Mijn hemel ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En ook eentje voor LP. En specifiek voor de soap die zij in mijn eigen huiskamer kwam maken samen met Etmakas
![]() Ik moet even de deur uit om mijn poezenoorwarmers op te halen waar ik ze heb laten liggen. Maar het is koud. En mijn poezenoorwarmers liggen dus niet hier maar ergens anders ![]() |
![]() |
|
|