Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Rond een bepaalde tijd bij de ingang van 't festivalterrein of op 't festivalterrein lijkt me het handigst, tijd maakt me verder echt 0 uit ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bruin worden klinkt erg optimistisch maar daar heb ik ook wel zin in ja! En ja prima toch, daar zijn festivals voor, hoe meer zielen hoe meer vreugd en die drie zijn heul lief. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee helemaal niet optimistisch! Best reëel! Heel de dag lekker buiten en zonnnnn. Even weerbericht checken. JAAAA 18 GRADEN EN ZONNNNNN ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar kruiden gebruiken ze dus niet. Ik heb ook heel lang gevonden dat kruiden (inclusief peper) per definitie het eten verpestten, omdat het dan alleen nog daar naar smaakt in plaats van lekker naar wat het is. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Is NaamInGebruik een troll?
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Burgemeester als we snel eten willen. Het is een soort culinair verantwoorde snackbar/hamburgertent. Beulings voor echt fatsoenlijk uit eten. Het goedkoopste is drie gangen voor 36,- en je mag niet zelf kiezen wat je krijgt. Als ik rijk was zou ik elke dag bij ze eten, want omggg zo goed. Op de tuin is ook erg lekker en hippie-proof. En minder druk, want verder uit het centrum. En wat goed schijnt te zijn maar wel duur is: De Kas. Volgens mij vergeet ik iets, maar wat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze is in augustus uitgerend, dus ehm, vijf maanden-nog-iets. Citaat:
![]() |
![]() |
|