Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2013, 23:16
Verwijderd
ik vind het zo HEERLIJK om mijn wenkbrauwen te harsen, fijne pijn.
Advertentie
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP, waarom ga je niet gewoon even langs bij een uitzendbureau? Of nouja, UWV kan ook, maar ik zou gewoon Googlen op een studentenuitzendbureau, bellen met 'hoiiiii ik heb me ingeschreven maar zal ik even langskomen want jullie kennen mij natuurlijk niet, dus even kennismaken is wel handig?' en daar dan heen gaan. In een beetje nette kleren en met een positieve houding, want dat vinden ze lekker.

Er zijn heel veel mensen ingeschreven bij uitzendbureaus, maar als ze je niet kennen gaan ze niet actief hun best doen voor je. Langsgaan helpt
Ik sta bij meerdere bureaus ingeschreven, maar daar waar ik me regelmatig heb laten zien, hoor ik ook niks van. Ze hebben ook niks. Daarom dacht ik, het UWV heeft voor alle mongolen wel wat en het maakt mij eigenlijk niet zoveel meer uit wat ik moet doen.
Maar ik zal je tip ter harte nemen en ook eens bij die ene langsgaan die mij onlangs nog een mail stuurde. Randstad ga ik niet meer heen, want dat blijkt toch elke keer weer een teleurstelling (Randstad was ook van het gesprek van woensdag, dat ze 40 min te laat belde en mijn hoop de grond in boorde).
Citaat:
Aw

Ik hoop dat je wat vindt!
Zeker aw kutmensen allemaal. Maar zaterdag kort dagje vanwege de herdenking en dan gaan we met een paar vaste mensen van de kermis uit eten (ik ga op kosten van mijn collega <3), dat wordt dan weer wel gezellig.

Ik hoop het ook man!
Verwijderd
misschien moet ik dat ook eens op mijn benen doen. 1 haar per keer is vervelend en pijnlijk maar een hele rits is LEKKER
Oud 02-05-2013, 23:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik vind het zo HEERLIJK om mijn wenkbrauwen te harsen, fijne pijn.
Citaat:
misschien moet ik dat ook eens op mijn benen doen. 1 haar per keer is vervelend en pijnlijk maar een hele rits is LEKKER
En je oksels. Het schijnt trouwens dat dat minder zeer doet dan je benen, maar daar geloof ik dus echt geen ene kut van. Als jij het nou even probeert en me je bevindingen vertelt, ga ik op jouw oordeel af
Oud 02-05-2013, 23:19
Verwijderd
Nee ik mag tegenwoordig graag lang okselhaar hebben. Het lijkt me ook heel raar om dat te gaan lopen harsen.
Oud 02-05-2013, 23:20
Verwijderd
maar maak je geen zorgen hoor, als ik hemdjes ga dragen dan scheer ik ze netjes omdat ik anders vieze blikken krijg en ik te onzeker ben om schijt te hebben aan deze maatschappij.
Oud 02-05-2013, 23:21
Verwijderd
maar mijn kut harsen daar ga ik dus echt niet aan beginnen he. Vooral dat stukje zo net waar je venusheuvel begint, hoe trekken mensen dat joh? Dan ga je toch dood? als ik verkeerd scheer dan doet het al pijn.
Verwijderd
jij hebt toch weleens je doos laten kaalplukken?
Verwijderd
vertel me alles
Oud 02-05-2013, 23:24
Verwijderd
Tipsy Pip <3
Oud 02-05-2013, 23:27
Verwijderd
Citaat:
En je oksels. Het schijnt trouwens dat dat minder zeer doet dan je benen, maar daar geloof ik dus echt geen ene kut van. Als jij het nou even probeert en me je bevindingen vertelt, ga ik op jouw oordeel af
http://forum.scholieren.com/showthre...=oksels+harsen

Oud 02-05-2013, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Tipsy Pip <3
ja annes vader weet hoe hij drankjes moet mixen voor mij die ouwe zuipschuit.
Oud 02-05-2013, 23:30
Verwijderd
ik heb zin in meer drank maar dat hebben we uiteraard niet. Ik vrees dat ik het dievenpad op moet gaan als ik wil. De centrale ruimte heeft wel lekkere dingen geloof ik.
Oud 02-05-2013, 23:33
Verwijderd
ik vind die maaike zo'n bikkelwijf en dat ben ik niet.
Oud 02-05-2013, 23:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Joh gewoon lekker je okselhaar vlechten en dan kraaltjes erin hangen.
Oud 02-05-2013, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ik sta bij meerdere bureaus ingeschreven, maar daar waar ik me regelmatig heb laten zien, hoor ik ook niks van. Ze hebben ook niks. Daarom dacht ik, het UWV heeft voor alle mongolen wel wat en het maakt mij eigenlijk niet zoveel meer uit wat ik moet doen.
Maar ik zal je tip ter harte nemen en ook eens bij die ene langsgaan die mij onlangs nog een mail stuurde. Randstad ga ik niet meer heen, want dat blijkt toch elke keer weer een teleurstelling (Randstad was ook van het gesprek van woensdag, dat ze 40 min te laat belde en mijn hoop de grond in boorde).
Wat raar dat ze niks hebben. Hier hebben ze allemaal dingen met mensen tellen op de Dam en een hoop schoonmaakwerk enzo. Dat staat dan niet op de site maar als je langsgaat kun je zo aan de slag.

Citaat:
leuk! wat moet je daar doen?
Mensen de weg wijzen, inchecken, tickets aannemen, kassawerk in de museumwinkel, wachtenden naar de juiste rij dirigeren, etc. Maar het schijnt er nu enorm hectisch te zijn dus je moet ook mensen geruststellen en zorgen dat ze kalm blijven.

Citaat:
jezus midden in de nacht.
Ja, ik had ook liever latere diensten gehad. Maar het lijkt er vooralsnog op dat ik er vaker mag staan dus genoeg gelegenheid om dat te regelen

Laatst gewijzigd op 02-05-2013 om 23:58. Reden: Herkenbaarheid :lisa:
Oud 02-05-2013, 23:40
Verwijderd
Ik wil ook langs een harsmevrouw maar ik weet geen goeie in Amsterdam.

NU ECHT BEDTIJD.
Oud 02-05-2013, 23:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, wat een ranzig stinkwijf is mijn huisgenote weer.
Naast dat ze altijd etensresten laat liggen, de afwas nooit doet, de kranen laat lopen, de voordeur open laat staan en de koelkast+vriezer voltieft met vreten dat ze daarna laat wegrotten, laat ze dus ook gigantische resten kak achter in de plee. Maar dan ook op zo'n manier dat ik me afvraag hoe ze in Godsnaam kakt, want het zit overal. en ze moet het gezien hebben, want die teef doet dus altijd de klep van de WC omlaag, dus ze moet zich hebben omgedraaid. Ze heeft verdomme zelfs een nieuwe pleeborstel gekocht omdat ze die van mij te vies vond of niet goed genoeg ofzo, maar gebruik dat tyfusding dan! Toen ik koninginnenacht thuiskwam lag er ook allemaal oranje kak/kots/whatever in de plee.
Smerige vegan trutkut!
Oud 02-05-2013, 23:55
bloodyb
bloodyb is offline
Gooi het er maar uit Trimmeh!!!!
Oud 02-05-2013, 23:56
Verwijderd
Citaat:
wat ben je toch een handige brogem.
Wat is in godsvredesnaam een 'brogem', Google begrijpt er ook al geen snars van. Of nou ja, Google kan ook mijn zoekterm niet begrijpen, maar hey. Aan mij ligt het NOOIT!!!!!1

Citaat:
maar maak je geen zorgen hoor, als ik hemdjes ga dragen dan scheer ik ze netjes omdat ik anders vieze blikken krijg en ik te onzeker ben om schijt te hebben aan deze maatschappij.
Vrouwelijk okselhaar is schattig. Tenzij je echt een baal zware shag hebt. Tot nu toe beperkt mijn ervaring met vrouwelijk okselhaar zich tot iets zachts en snoezigs, though

Citaat:
ik heb zin in meer drank maar dat hebben we uiteraard niet. Ik vrees dat ik het dievenpad op moet gaan als ik wil. De centrale ruimte heeft wel lekkere dingen geloof ik.
Ik heb zojuist een Kanon soldaat gemaakt. En woeeeeeeei

Citaat:
Naast dat ze altijd etensresten laat liggen, de afwas nooit doet, de kranen laat lopen, de voordeur open laat staan en de koelkast+vriezer voltieft met vreten dat ze daarna laat wegrotten, laat ze dus ook gigantische resten kak achter in de plee. Maar dan ook op zo'n manier dat ik me afvraag hoe ze in Godsnaam kakt, want het zit overal. en ze moet het gezien hebben, want die teef doet dus altijd de klep van de WC omlaag, dus ze moet zich hebben omgedraaid. Ze heeft verdomme zelfs een nieuwe pleeborstel gekocht omdat ze die van mij te vies vond of niet goed genoeg ofzo, maar gebruik dat tyfusding dan! Toen ik koninginnenacht thuiskwam lag er ook allemaal oranje kak/kots/whatever in de plee.
Smerige vegan trutkut!
Ik ben het hier heel erg mee eens. Slaan, dat loeder
Oud 03-05-2013, 00:06
Verwijderd
Citaat:

Mensen de weg wijzen, inchecken, tickets aannemen, kassawerk in de museumwinkel, wachtenden naar de juiste rij dirigeren, etc. Maar het schijnt er nu enorm hectisch te zijn dus je moet ook mensen geruststellen en zorgen dat ze kalm blijven.

Ja, ik had ook liever latere diensten gehad. Maar het lijkt er vooralsnog op dat ik er vaker mag staan dus genoeg gelegenheid om dat te regelen
klinkt afwisselend en leuk. en jij lijkt me de meest geschikte geruststelpersoon succes. slaap lekker
Citaat:
Smerige vegan trutkut!
ik wil mijn buurjongen ook graag met een scherp mes in zijn zij prikken dat kutjoch
Citaat:
Wat is in godsvredesnaam een 'brogem', Google begrijpt er ook al geen snars van. Of nou ja, Google kan ook mijn zoekterm niet begrijpen, maar hey. Aan mij ligt het NOOIT!!!!!1

Vrouwelijk okselhaar is schattig. Tenzij je echt een baal zware shag hebt. Tot nu toe beperkt mijn ervaring met vrouwelijk okselhaar zich tot iets zachts en snoezigs, though

Ik heb zojuist een Kanon soldaat gemaakt. En woeeeeeeei

Ik ben het hier heel erg mee eens. Slaan, dat loeder
brogen is gozer. zal wel haags zijn.
ik heb net een fles malibu gepakt en mijn bezorgign was aangekomen, snackbar Rowi den haag jullie zijn toppers met die snelle bezorging. heb zitten kanen alsof mijn leven er vanaf hing.
dat hoerenhuisgenootje van me laat me in de steek terwijl ik hier mijn muziekdieptepunt heb bereikt met 'ik heb een boot'.
Oud 03-05-2013, 00:07
Verwijderd
terwijl ik aan het stelen was werd ik betrapt door de voorzitter van het bestuur. LELIIIIJJJJK. maar ja, hij zal het wel begrijpen. Ik moet eigenlijk slapen maar wakker zijn is leuker
Oud 03-05-2013, 00:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee ik mag tegenwoordig graag lang okselhaar hebben. Het lijkt me ook heel raar om dat te gaan lopen harsen.
Citaat:
Misschien een idee voor als het weer hemdjesweer wordt
Citaat:
maar mijn kut harsen daar ga ik dus echt niet aan beginnen he. Vooral dat stukje zo net waar je venusheuvel begint, hoe trekken mensen dat joh? Dan ga je toch dood? als ik verkeerd scheer dan doet het al pijn.
Citaat:
jij hebt toch weleens je doos laten kaalplukken?
Citaat:
vertel me alles
Nee joh gek, hoe kom je daar nou weer bij?! Ik heb dan wel een steekje los, maar zo los niet. Pfoe, het doet al zeer als ik eraan denk. Ik heb wel eens mijn benen laten harsen, misschien bedoel je dat?
Oei
Citaat:
Wat raar dat ze niks hebben. Hier hebben ze allemaal dingen met mensen tellen op de Dam en een hoop schoonmaakwerk enzo. Dat staat dan niet op de site maar als je langsgaat kun je zo aan de slag.

Dan doe ik dat ook gelijk dinsdag als het UWV me niet kan helpen.

Dat klinkt wel leuk, is het alleen nu eventjes of vast?
Citaat:
Smerige vegan trutkut!
Gatverdamme zeg, wat een vieze hoer.
Oud 03-05-2013, 00:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
IK HEB EEN HELE MOOIE SPLINTERNIEUWE BOOOOOOT
HAAR NAAM IS ANNA EN ZE LIGT HIER IN DE SLOOOOOT
EN IK GA VAREN OP HET KAAANAAAHAAAAAL
HET IS DE ALLERMOOISTE BOOT VAN ALLEMAAAAAL

Kermis
Oud 03-05-2013, 00:11
Verwijderd
Citaat:

Kermis
hahahahahahaha jeeezus dat jij dat woord voor woord kent joh zo triest.

en ik dacht dat jij je puni had laten harsen bij die ene turk bij je om de hoek.
Oud 03-05-2013, 00:13
Verwijderd
Citaat:
terwijl ik aan het stelen was werd ik betrapt door de voorzitter van het bestuur. LELIIIIJJJJK. maar ja, hij zal het wel begrijpen. Ik moet eigenlijk slapen maar wakker zijn is leuker
De hamvraag is natuurlijk: WAT HEB JE GESTOLEN, STOM V-LID.

Citaat:

Kermis
Jaaaaa, godnakende. En bedankt.
Oud 03-05-2013, 00:13
Verwijderd
Citaat:
en ik dacht dat jij je puni had laten harsen bij die ene turk bij je om de hoek.
Ik moest hier heel hard om lachen
Oud 03-05-2013, 00:16
Verwijderd
Citaat:

dat zei ik net kwinsi, een fles malibu. ik pak er nog eentje. Ik maak best veel tikfouten maar die verbeter ik dan omdat ik niet wil overkomen als een neppie dronken mongool. Dat je het even weet.
Oud 03-05-2013, 00:16
Verwijderd
ik zou nu best seks willen in ruil voor een breezer. Ik snap ze wel hoor die pubers. Ben kkgeil.
Oud 03-05-2013, 00:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hahahahahahaha jeeezus dat jij dat woord voor woord kent joh zo triest.

Kom eens een jaartje op de kermis staan, dan kun je helaas al die kankermuziek meebleren. Dit is ook een mooie:

Krijg dat tyfuslied niet uit mijn hoofd :')

En nee, mijn benen alleen
Citaat:

Graag gedaan, want door jou zeg ik heel vaak god(s)nakende
Oud 03-05-2013, 00:19
Verwijderd
Citaat:
dat zei ik net kwinsi, een fles malibu. ik pak er nog eentje. Ik maak best veel tikfouten maar die verbeter ik dan omdat ik niet wil overkomen als een neppie dronken mongool. Dat je het even weet.
Ah! Nouuu, ik weet zeker dat men niet twijfelt aan jouw integriteit Dus geniet er van

Citaat:
Door jou (or rather; jullie) shockeer ik soms mensen door te pas en te onpas 'kanker' in te zetten
Oud 03-05-2013, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Kom eens een jaartje op de kermis staan, dan kun je helaas al die kankermuziek meebleren. Dit is ook een mooie:

[filmpje]

Krijg dat tyfuslied niet uit mijn hoofd :')

En nee, mijn benen alleen

ik hoor nu onze vader zeggen 'he chabo, horloge kope '
dit is zigeuner frans duijts. maar over frans duijts gesproken, dat ga ik nu aanzetten.

en deed het pijn? je benen.
Oud 03-05-2013, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Ah! Nouuu, ik weet zeker dat men niet twijfelt aan jouw integriteit Dus geniet er van

Door jou (or rather; jullie) shockeer ik soms mensen door te pas en te onpas 'kanker' in te zetten
ja en om het op z'n annes goed te praten 'ik heb daar gewoon recht op'

hahahahahah je zegt ook 'please hoor'
Oud 03-05-2013, 00:22
Verwijderd
JIJ DENKT MAAR DAT JE ALLES MAG VAN MIJ< IK ZIT HIER IN EEN KOOI EN JIJ BENT VRIJ
Oud 03-05-2013, 00:22
Verwijderd
gvd die anne is zo'n partypooper
Oud 03-05-2013, 00:24
Verwijderd
morgen is het vast weer janken en zwaar leven. Ik moet over een paar uur al weer opstaan om ons jong te halen. Wakker worden met mijn 2 katers, mijn eigen kater in de katerstraat ;;;;D;d;d
Oud 03-05-2013, 00:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ja, Muut had het laatst ook over een kankersessie die verlopen was, waardoor ik het bijna in mijn broek deed
Citaat:
ik hoor nu onze vader zeggen 'he chabo, horloge kope '
dit is zigeuner frans duijts. maar over frans duijts gesproken, dat ga ik nu aanzetten.

en deed het pijn? je benen.
Wtf?
Frans Duijts

Mja, nou ja, er zijn ergere dingen, maar lekker kun je het niet noemen
Citaat:
JIJ DENKT MAAR DAT JE ALLES MAG VAN MIJ< IK ZIT HIER IN EEN KOOI EN JIJ BENT VRIJ
Ik denk dat jij je wel een dagje kan vermaken op de kermis, qua muziek in ieder geval

Ze hadden van de week in de ochtend de hele tijd 90's muziek, lekker joh
Oud 03-05-2013, 00:26
Verwijderd
Citaat:
ja en om het op z'n annes goed te praten 'ik heb daar gewoon recht op'

hahahahahah je zegt ook 'please hoor'
En Anne heeft gelijk

En ja, dat zeg ik nog steeds Het is zo lekker om te zeggen ook

Citaat:
morgen is het vast weer janken en zwaar leven. Ik moet over een paar uur al weer opstaan om ons jong te halen. Wakker worden met mijn 2 katers, mijn eigen kater in de katerstraat ;;;;D;d;d
Beter ga je dan gewoon níet slapen
Oud 03-05-2013, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, Muut had het laatst ook over een kankersessie die verlopen was, waardoor ik het bijna in mijn broek deed

Wtf?
Frans Duijts

Mja, nou ja, er zijn ergere dingen, maar lekker kun je het niet noemen

Ik denk dat jij je wel een dagje kan vermaken op de kermis, qua muziek in ieder geval

Ze hadden van de week in de ochtend de hele tijd 90's muziek, lekker joh
blijkbaar is dat een woord dat die zigeuners gebruiken. Maar dan moet je bij onze tante wezen als je daar meer van wil weten.

qua muziek zeker ja. voor de rest wil ik daar niet te lang zijn. ik was nog twee keer met sam in de 'kwal' zoals hij het noemt geweest ik denk dat ze me in scheveningen nog hoorde gillen.
Citaat:
En Anne heeft gelijk

En ja, dat zeg ik nog steeds Het is zo lekker om te zeggen ook

Beter ga je dan gewoon níet slapen
nah ik ga zo als ik nog een paar sigaretten heb gerookt en ik OOOOH SAPPERDIOSIAAAA SAPPERDIEJEEJEEJEEJ HOLADIOO heb gehoord een paar keer.
Oud 03-05-2013, 00:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
blijkbaar is dat een woord dat die zigeuners gebruiken. Maar dan moet je bij onze tante wezen als je daar meer van wil weten.

qua muziek zeker ja. voor de rest wil ik daar niet te lang zijn. ik was nog twee keer met sam in de 'kwal' zoals hij het noemt geweest ik denk dat ze me in scheveningen nog hoorde gillen.

nah ik ga zo als ik nog een paar sigaretten heb gerookt en ik OOOOH SAPPERDIOSIAAAA SAPPERDIEJEEJEEJEEJ HOLADIOO heb gehoord een paar keer.
Liever niet, en ex he

Hahahaha vreselijk voor je

Oud 03-05-2013, 00:33
Verwijderd
woooow wat een kknummer wat een gaylord. Deze ga ik toevoegen aan mijn pauperlijst.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, en deze ook.

Verwijderd
hij heeft wel een leuke broek maar dat bloesje mag hij verbranden. En zijn haar ook.
Oud 03-05-2013, 00:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik kan het bijna allemaal meezingen dat is nog wel het ergste.

Ja, hij is walgelijk, maar wel dun, dat is nieuw.
Oud 03-05-2013, 00:35
Verwijderd
nu heb ik zin in deze olijke knul

Oud 03-05-2013, 00:35
Verwijderd
Citaat:
En ik kan het bijna allemaal meezingen dat is nog wel het ergste.

Ja, hij is walgelijk, maar wel dun, dat is nieuw.
zijn gezicht vertelt me dat hij zich vaak aftrekt op zijn spiegelbeeld.
Oud 03-05-2013, 00:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ha, ik wíst dat je die ging luisteren

Edit: Ja, net als Thomas Berge.
Oud 03-05-2013, 00:38
Verwijderd
ja duh ik ben erfelijk belast met paupermuzieksmaak

wat is dat ene nummer van thomas berge ook al weer? die bekende.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Deze draaien ze ook veel te vaak deze week.

DAT ZIJN ER TOCH NIET VEEEEEEEL.
Verwijderd
oh ja 'jij bent mijn leven' ik kan dat niet meer horen zonder aan die sbs trol van fans! te denken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten