Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriendje is bang voor kippen. Voor vogels in 't algemeen
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vind deze heel mooi ![]() En we hadden een aantal van deze toen de vogelpest uitbrak en toen werden ze opgehaald en was het een half jaar heel erg stil en saai in de tuin |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben ook ooit gebeten door een gans toen ik als 3-jarige met opa de eendjes ging voeren. Ik heb er geen trauma van, maar ik ben me er wel heel bewust van geen eten in mijn handen te houden als die beesten in de buurt komen. Dan kun je dus beter de boterham naar ze toe gooien
![]() Verder wil ik even mededelen dat ik thuis ben! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaaa
![]() ![]() Ik kan proeves vinden die slaan op de praktijk - iemand ondersteunen bij uitscheiding (echt, wtf, waarom noemen ze dat zo? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En stiekem dus fijn dat jullie bod niet is geaccepteerd, Pip. Cool!
|
Verwijderd
|
Zwanen zijn bitches, ooit eens per ongeluk te dicht bij een verdekt opgesteld nest gekomen. Nou, de reactie loog er niet om. Vleugels uitslaan, blazen en op me afkomen met de snuit op totale annihilatie. "Okay zwaantjebanaantje, point taken, jij wint, hier is mijn witte vlag en ik neem de kuierlatten wel, aight?"
![]() |
![]() |
|
O ja, ik ook. Ganzen vind ik niet zo naar, maar zwanen des te meer. Tijdens m'n studie moesten we slootwaterkwaliteit onderzoeken en één van de dozen van mijn groepje had dus zodra die zwaan tevoorschijn kwam alle spullen laten vallen. Kon ik ze op gaan halen omdat de rest in een hoekje stond te bibberen.
|
Verwijderd
|
Onze kippen vielen altijd alleen maar mensen aan die daar bang voor waren. Ik denk dat ze dat roken ofzo.
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind ganzen super. Misschien heeft die ganzenaanval in mijn jonge jaren wel gezorgd voor mijn liefde voor vogels ![]() Volgende week heb ik een feest met een thema. Outer Space Invaders en verkleden is verplicht. En ik heb best inspiratie, maar het is allemaal niet zo heel haalbaar tegen volgende week. Grmbl. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, het zijn ook de meest spacey mensen die ik ken, al jaren niet gezien, maar ik gok dat ze nog echt niks veranderd zijn, buiten dat ze nu een echt huis hebben ipv een kraakpand ofzo. Dus ik kan me aan waanzinnige dingen verwachten en ik wil lekker waanzinnig meedoen. |
![]() |
|
|