Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben een beetje laat met al mijn antwoorden. Ik kan wel even zeggen dat ik al bijna 12 uur dat liedje van Denemarken in mijn hoofd heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja het verschilt. Bij dat joch hier beneden zijn het vooral scherpe voorwerpen, lelijkerds zoals 666 zou ik gewoon willen pootje haken. @mutant: het is een tweedehandsauto en ze vindt dat ding zelf nogal geestig vooral icm haar werk bij het leger d.h. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had ook een man of 40 (groot feestje) uitgenodigd en van de helft heb ik niet eens iets gehoord. Tja. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En, ja, dat snap ik ook wel. Ik vind het ook niet erg dat niet iedereen kan, ofzo, maar ik heb vandaag (op de dag zelf) al vijf afmeldingen gehad, waaronder van mijn beste vrienden. dus. dat vind ik niet echt chill. Citaat:
![]() En, ja, bla. Er is sowieso heel veel taart en ander eten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het boeit mensen ook gewoon steeds minder. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En snap ik hoor. Dat is ook niet leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, dat is de montage. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Laatst ging hij terug en sommigen waren toch niet zichzelf ontstegen ^^
Ik weet niet precies waarom ik hem tof vind, maar het is nu eenmaal zo. Hij kan ook gewoon je helemaal de grond in schelden (en gewoon terecht en misschien zit het daar wel in, dat hij betaald wordt om te doen wat ik graag zou willen doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is stom op de dag zelf, als je niet kan weet je dat meestal van te voren. lijkt me. ja nou die mensen kun je 6keer zeggen die dag of anders niet. en dan komen ze stiekem toch een aparte dag. ze staan gewoon aan de deur. en wegsturen is ook meh. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er komt iets op tv voorbij na de opname van Homeland, over mensen die denken/geloven dat ze dieren zijn (er is ook een term voor en het is niet Furry). En dat is iets dat ik zou kunnen begrijpen als ze niet rondreden in auto's, op gsm's tokkelden en 5 computerschermen hadden. Overigens dier dan als niet-mens natuurlijk, de mens is voor hen geen dier dan denk ik.
Ah de term is Therian blijkbaar. Ik vind het jammer dat ik niet meer opgenomen heb, maar aan de andere kant, ik kan het op deze manier bepaald niet serieus nemen. Jezelf een blauwe vos of een oranje/blauw/witte herdershond voelen vind ik niet echt geloofwaardig. Er was een man (en ik weet sinds net dat het was is en niet is) en die had een band met de tijger en heeft er alles aan gedaan om daar zo dicht mogelijk bij te komen. Stalking Cat ofwel Dennis Avner. En dat heeft hem niet gelukkiger gemaakt, vorig jaar zag ik een docu over hem en die gast was verre van gelukkig, al had hij steeds meer het gewenste lichaam. Hij is nu dood en het was vermoedelijk zelfmoord (november 2012). Maar goed, het zijn tieners, ik heb ook rare dingen gedacht/gedaan/gewenst toen ik tiener was. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een kennis postte altijd ram-veel op FB, op sommige dagen wel elk uur. De laatste weken ging het alleen maar over dat ze een rosékaketoe zouden krijgen, welke naam anderen leuker vonden, of het een mannetje of vrouwtje was, allemaal duisent foto's van de keren dat ze zijn gaan kijken naar dat beestje. Nu hebben ze het arme beest twee dagen in huis en heeft hij al een eigen Facebook. "Hier zal ik alles over Vogel posten, voor geïnteresseerden." En in een keer is het op haar account verdacht rustig
![]() |
![]() |
|
|