Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2013, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Je hebt weleens een filmpje gepost, dus als ik het meende had ik daar grond voor kunnen hebben, ja. Ik vind Ramsay geen actreutel omdat ik hem juist vrij oprecht vind overkomen in alles wat 'ie doet.

Daar ben ik het ook niet echt mee eens. Het is niet alsof hij alleen maar rauwe pizza krijgt en dan als advies 'volgende keer 10 minuutjes langer in de oven ' geeft.
Oei, nee. Daarin was ik ook niet op m'n best

En zie het lijstje van Carn.
Advertentie
Oud 19-05-2013, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het verschil niet met bv een Kranenborg die ook altijd een wat cliché belerend toontje voert; zo zijn die mensen nu eenmaal, vaak egocentrisch en excentriek en dat scoort op de buis.
Die vind ik ook verschrikkelijk.
Oud 19-05-2013, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Soup of the day
Oud 19-05-2013, 10:13
Verwijderd
Gefeliciteerd Snebbeltje en nogmaals gefeliciteerd Kat
Oud 19-05-2013, 10:14
Verwijderd
Ik vind die TV-chefs allemaal wel awesome, eigenlijk. Fijne mensen om van te leren, lijkt me.
Oud 19-05-2013, 10:15
Verwijderd
Feli Snebbel!

http://www.nrc.nl/heijne/2013/05/19/wereldwijf/
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk zijn al dat soort programma's hetzelfde, om het nou gaat om krijsende kleuters, slecht etende mensen, slecht kokende mensen of mensen met extreme hobby's. Het gaat om mensen opvoeden (en nogal vaak is dat voor de hand liggende vertellen) en blijkbaar vinden we dat leuk om naar te kijken.
Ja, precies, dat zei ik ook al. Alleen wordt om de een of andere reden zo'n Ramsay vereerd tot en met. En ik snap dus niet waarom.

Maar ik ben een beetje laat met al mijn antwoorden. Ik kan wel even zeggen dat ik al bijna 12 uur dat liedje van Denemarken in mijn hoofd heb.
pixie
pixie is offline
gad.ver.dam.me
Oud 19-05-2013, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die TV-chefs allemaal wel awesome, eigenlijk. Fijne mensen om van te leren, lijkt me.
Ik vind topchef ook altijd leuk om naar te kijken. Maar ik vind kranenborg en vooral Julius Jaspers echt walgelijk.
Oud 19-05-2013, 10:18
Verwijderd
Mijn laptop is nog steeds dood. hij gaat niet meer aan en alles. ik hoop¨dat die het weer gaat doen, want er staan al mijn foto´s en muziek op.
Oud 19-05-2013, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind topchef ook altijd leuk om naar te kijken. Maar ik vind kranenborg en vooral Julius Jaspers echt walgelijk.
Neuh, dat heb ik helemaal niet
Oud 19-05-2013, 10:21
Verwijderd
Citaat:
De garnaalen waren niet vers en dus ging Narnia aan het strand irritantnlopen waardoor de horinpomfnopb
Is het niet te vroeg en is hij niet wat te jong om te drinken?
Oud 19-05-2013, 10:25
Verwijderd
ik, was net bang. de doos ritselde uit zichzelf. Zat daar Minoes in.
Oud 19-05-2013, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Neuh, dat heb ik helemaal niet
Nee, maar jij vindt ook dat Lucille Werner humor heeft!!

Laatst gewijzigd op 19-05-2013 om 10:43.
Oud 19-05-2013, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Die is hier!
Gefeliciteerd Snebbeltje! Mooi weer hebben we hè.

// Er hebben nog meer mensen afgezegd. Ik ga zo wel alleen taart eten ofzo.
Oud 19-05-2013, 10:43
Verwijderd
Gefeliciteerd trouwens! @Snebbel en Etmakas
Oud 19-05-2013, 11:07
Verwijderd
Citaat:

Verschilt het bij jou ook per ergernisopwekkend mens waar je ze mee zou willen slaan en hoe? Sommige mensen wil ik heel langzaam maar standvastig in hun gezicht duwen met een betonnen paaltje, zo een met kiezelstenen erin, tot één van de twee het begeeft. Maar bij anderen past weer meer een ferme tik op de wang met een bevroren stokvis, of een educatieve aanvaring met de hiel van je kist. Van echt heel vervelende mensen wil ik de huig afknippen.
de huig afknippen

Ja het verschilt. Bij dat joch hier beneden zijn het vooral scherpe voorwerpen, lelijkerds zoals 666 zou ik gewoon willen pootje haken.

@mutant: het is een tweedehandsauto en ze vindt dat ding zelf nogal geestig vooral icm haar werk bij het leger d.h.
Oud 19-05-2013, 11:08
Verwijderd
Ik wil geloof ik niet zo vaak dingen doen met ergernisopwekkende mensen.
Oud 19-05-2013, 11:14
Verwijderd
Citaat:
@mutant: het is een tweedehandsauto en ze vindt dat ding zelf nogal geestig vooral icm haar werk bij het leger d.h.
Het klopte niet bij het beeld wat ik van haar had gekregen door jouw verhalen (en de verhalen van Phoebe over hoe ze rijdt ^^).
Oud 19-05-2013, 11:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb voornamelijk wel de drang om vervelende mensen te bitchslappen, maar niets geweldadigers dan dat.
Oud 19-05-2013, 11:25
Verwijderd
Ik ben meer van het door elkaar rammelen. Shaken people syndrome als doodsoorzaak nummer 1.
Oud 19-05-2013, 12:12
Verwijderd
Ik had zestien mensen uitgenodigd. Een is er gisteravond gekomen, vier komen er vanmiddag zeker en een misschien. De rest komt niet. En ik ik ben er onverwacht verdrietig over.
Oud 19-05-2013, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik had zestien mensen uitgenodigd. Een is er gisteravond gekomen, vier komen er vanmiddag zeker en een misschien. De rest komt niet. En ik ik ben er onverwacht verdrietig over.
Ja joh, zo gaat dat toch tegenwoordig... Het zijn niet meer de kinderfeestjes waar iedereen gewoon heen gaat als ze kunnen
Ik had ook een man of 40 (groot feestje) uitgenodigd en van de helft heb ik niet eens iets gehoord. Tja.
Oud 19-05-2013, 12:15
Verwijderd
het is examenperiode. je hebt wel meer taart.

bij mij waren vrijdag ook weinig gekomen. en ik haat dat je voor bepaalde familieleden het apart moet houden, omdat ze ruzie met die en die hebben.
Oud 19-05-2013, 12:23
Verwijderd
ik en die vriendin die het was vergeten zijn tot de conclusie gekomen dat we naar Maastricht gaan winkelen over een week.
Oud 19-05-2013, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ja joh, zo gaat dat toch tegenwoordig... Het zijn niet meer de kinderfeestjes waar iedereen gewoon heen gaat als ze kunnen
Ik had ook een man of 40 (groot feestje) uitgenodigd en van de helft heb ik niet eens iets gehoord. Tja.
Niets van zich laten horen vind ik wel heel onbeschoft hoor.

En, ja, dat snap ik ook wel. Ik vind het ook niet erg dat niet iedereen kan, ofzo, maar ik heb vandaag (op de dag zelf) al vijf afmeldingen gehad, waaronder van mijn beste vrienden. dus. dat vind ik niet echt chill.

Citaat:
het is examenperiode. je hebt wel meer taart.

bij mij waren vrijdag ook weinig gekomen. en ik haat dat je voor bepaalde familieleden het apart moet houden, omdat ze ruzie met die en die hebben.
Ohja, jij hebt een moeilijke familie. Dat doe ik niet hoor, apart mijn verjaardag gaan vieren.

En, ja, bla. Er is sowieso heel veel taart en ander eten.
Oud 19-05-2013, 12:29
Verwijderd
Citaat:

En, ja, dat snap ik ook wel. Ik vind het ook niet erg dat niet iedereen kan, ofzo, maar ik heb vandaag (op de dag zelf) al vijf afmeldingen gehad, waaronder van mijn beste vrienden. dus. dat vind ik niet echt chill.
Ik ken het. Sinds ik hier in België woon komt er echt bijna nooit meer iemand, mensen melden zich niet af, laten niks weten of zeggen wel te komen en dagen niet op. Dit jaar ga ik het proberen weer bij mijn ouders te mogen doen, kijken wat de respons dan is, want ik begrijp wel dat je van Amsterdam niet even heen en weer kan naar Belgisch Limburg En ik zeg ook sneller iets af dat in Hoorn of Zwolle is.
Maar het boeit mensen ook gewoon steeds minder.

Citaat:
Ohja, jij hebt een moeilijke familie. Dat doe ik niet hoor, apart mijn verjaardag gaan vieren.
Misschien is het eigen aan Limburgse families, die drama's herinner ik me ook nog wel.
Oud 19-05-2013, 12:32
Verwijderd
Citaat:

Ja, vind ik ook. Ik laat hoe dan ook altijd iets weten.

En snap ik hoor. Dat is ook niet leuk
Oud 19-05-2013, 12:36
Verwijderd
Citaat:
hehe het komt wel altijd neer op:
- menu minder uitgebreid maken
- lokale verse spullen gebruiken
- de lamzakken uit het bedrijf proberen te krijgen
- de eigenaar het licht laten zien dat ie beter iets simpels goed kan doen ipv iets ingewikkelds slecht.
ja, dat is toch bij al dat soort programma's. Het komt altijd een beetje neer op 'gebruik je gezond verstand eens', maar mensen luisteren vaak pas als iemand met autoriteit het vertelt.
Oud 19-05-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
ja, dat is toch bij al dat soort programma's. Het komt altijd een beetje neer op 'gebruik je gezond verstand eens', maar mensen luisteren vaak pas als iemand met autoriteit het vertelt.
En dat is ook al meer gezegd En ook de opbouw van het programma is altijd hetzelfde (wat ik zei, MTV Made): alles gaat slecht, minstens één werknemer of eigenaar steekt de kop in het zand, het gaat nog slechter en het probleem komt tot een climax, er komt een doorbraak, waarna het beter gaat maar het nog even spannend is of het allemaal goedkomt en dan jaaa hoor, ze stijgen boven zichzelf uit en alles komt goed.

Maar goed, dat is de montage.
Oud 19-05-2013, 12:49
Verwijderd
Laatst ging hij terug en sommigen waren toch niet zichzelf ontstegen ^^

Ik weet niet precies waarom ik hem tof vind, maar het is nu eenmaal zo. Hij kan ook gewoon je helemaal de grond in schelden (en gewoon terecht en misschien zit het daar wel in, dat hij betaald wordt om te doen wat ik graag zou willen doen ), maar ik kijk vaker programma's van hem en ik zie hem ook voorbij komen als een hele goeie psycholoog af en toe. Iemand die ook de moeilijke dingen begrijpt en probeert daarbij te helpen. En ja, tvtv, blabla, ik vind hem in ieder geval fijner om te zien dan tig andere programma's.
Oud 19-05-2013, 12:50
Verwijderd
Ik vind Gordon Ramsey in de Britse programma's ook wel tof. In de Amerikaanse niet zo, dat is me te veel geschreeuw
Oud 19-05-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
(en gewoon terecht en misschien zit het daar wel in, dat hij betaald wordt om te doen wat ik graag zou willen doen ),
Dit vind ik vooralsnog de enige plausibele verklaring

Maar een goeie psycholoog, neu, sorry
Oud 19-05-2013, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Gordon Ramsey in de Britse programma's ook wel tof. In de Amerikaanse niet zo, dat is me te veel geschreeuw
Ik heb juist het idee dat hij in de Britse harder schreeuwt en dat ie zich in de Amerikaanse versie een beetje inhoudt, omdat de types daar écht te debiel voor woorden zijn. Maar waarschijnlijk heb ik dat mis.
Oud 19-05-2013, 12:56
Verwijderd
Ik heb van allebei maar een paar gekeken, maar heb de indruk dat de Britse meer gaat om restauranteigenaars helpen en de Amerikaanse meer om spektakel en weggepiepte vloekjes!
Oud 19-05-2013, 13:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Gordon Ramsay is een beetje zoals die mensen die alleen in caps typen.
Oud 19-05-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:

En, ja, bla. Er is sowieso heel veel taart en ander eten.

dat is stom op de dag zelf, als je niet kan weet je dat meestal van te voren. lijkt me.

ja nou die mensen kun je 6keer zeggen die dag of anders niet. en dan komen ze stiekem toch een aparte dag. ze staan gewoon aan de deur. en wegsturen is ook meh.

Citaat:
Ik ken het. Sinds ik hier in België woon komt er echt bijna nooit meer iemand, mensen melden zich niet af, laten niks weten of zeggen wel te komen en dagen niet op. Dit jaar ga ik het proberen weer bij mijn ouders te mogen doen, kijken wat de respons dan is, want ik begrijp wel dat je van Amsterdam niet even heen en weer kan naar Belgisch Limburg En ik zeg ook sneller iets af dat in Hoorn of Zwolle is.
Maar het boeit mensen ook gewoon steeds minder.

Misschien is het eigen aan Limburgse families, die drama's herinner ik me ook nog wel.
stomme mentaliteit, gelukkig is mam meer engels dan limburgs.
Oud 19-05-2013, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Gordon Ramsay is een beetje zoals die mensen die alleen in caps typen.
Oud 19-05-2013, 13:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mijn Limburgse familie is heel tof! Maar het grootste deel woont niet (meer) in Limburg. Dus misschien daarom
Oud 19-05-2013, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Mijn Limburgse familie is heel tof! Maar het grootste deel woont niet (meer) in Limburg. Dus misschien daarom
Dat zal er een grote rol in spelen
Oud 19-05-2013, 14:13
Verwijderd
eetmetergepraat
Spoiler

Laatst gewijzigd op 19-05-2013 om 14:29.
Oud 19-05-2013, 17:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn neefje is erg fan van Buurman en Buurman
Oud 19-05-2013, 17:36
Verwijderd
Gefeliciteerd Kat & Snebbel!

Ik heb vandaag een leuke gave dag gehad
Oud 19-05-2013, 18:05
Verwijderd
Er komt iets op tv voorbij na de opname van Homeland, over mensen die denken/geloven dat ze dieren zijn (er is ook een term voor en het is niet Furry). En dat is iets dat ik zou kunnen begrijpen als ze niet rondreden in auto's, op gsm's tokkelden en 5 computerschermen hadden. Overigens dier dan als niet-mens natuurlijk, de mens is voor hen geen dier dan denk ik.

Ah de term is Therian blijkbaar. Ik vind het jammer dat ik niet meer opgenomen heb, maar aan de andere kant, ik kan het op deze manier bepaald niet serieus nemen. Jezelf een blauwe vos of een oranje/blauw/witte herdershond voelen vind ik niet echt geloofwaardig. Er was een man (en ik weet sinds net dat het was is en niet is) en die had een band met de tijger en heeft er alles aan gedaan om daar zo dicht mogelijk bij te komen. Stalking Cat ofwel Dennis Avner. En dat heeft hem niet gelukkiger gemaakt, vorig jaar zag ik een docu over hem en die gast was verre van gelukkig, al had hij steeds meer het gewenste lichaam. Hij is nu dood en het was vermoedelijk zelfmoord (november 2012).

Maar goed, het zijn tieners, ik heb ook rare dingen gedacht/gedaan/gewenst toen ik tiener was.
Oud 19-05-2013, 18:11
Verwijderd
Otherkin is de andere term.
Oud 19-05-2013, 18:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Van die Franse Songfestivaldeelneemster staat best prettige muziek op Spotify.
Oud 19-05-2013, 18:17
Turk February
Turk February is offline
Ik begin me nu wel te ergeren aan Ramseys 'more like'-woordgrapjes. "Moussaka? Mou-suck."
Oud 19-05-2013, 18:21
Verwijderd
Een kennis postte altijd ram-veel op FB, op sommige dagen wel elk uur. De laatste weken ging het alleen maar over dat ze een rosékaketoe zouden krijgen, welke naam anderen leuker vonden, of het een mannetje of vrouwtje was, allemaal duisent foto's van de keren dat ze zijn gaan kijken naar dat beestje. Nu hebben ze het arme beest twee dagen in huis en heeft hij al een eigen Facebook. "Hier zal ik alles over Vogel posten, voor geïnteresseerden." En in een keer is het op haar account verdacht rustig
Oud 19-05-2013, 18:24
Verwijderd
Zo erg ben ik wetenschapzijdank niet. Al is een roze kaketoe wel keicool natuurlijk!
Oud 19-05-2013, 18:26
Verwijderd
Ja, meh. Ik heb niet zoveel met vogels! Leuk voor hun hoor, daar niet van.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten