Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk zijn al dat soort programma's hetzelfde, om het nou gaat om krijsende kleuters, slecht etende mensen, slecht kokende mensen of mensen met extreme hobby's. Het gaat om mensen opvoeden (en nogal vaak is dat voor de hand liggende vertellen) en blijkbaar vinden we dat leuk om naar te kijken.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Oh wacht, ik heb dat laatst nog opgezocht en dat heeft een logische reden. De tijd tussen de verschillende acts is te kort om instrumenten goed en compleet getuned te kunnen neerzetten. Komt teveel bij kijken, daarom is dat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het houtwerk ga ik donkerbruin maken. Leuk mens trouwens van die zaak, ze gaat me van de week een offerte opsturen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Volgens mij was een hond de hoofd-kakker.
Btw Pip: ik ben ooit eens 3 keer in een week op m'n kop gekakt en dat was de gelukkigste tijd van m'n lefuh, dus volgens mij klopt dat bijgeloof wel. De eersye keer was ook echt onder m'n bril door, in m'n oog. De tweede keer was toen ik net iemand vertelde over die eerste keer.
|
|