Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2013, 19:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mijn broertje voerde zijn oorsmeer aan de kat, en de kat at het ook
Sorry, maar ik moest echt heel hard lachen
Oud 18-11-2013, 21:46
Commander2
Commander2 is offline
Nu al anderhalve week verkouden en het houd maar niet op..
Oud 19-11-2013, 12:41
Miekje*
Miekje* is offline
4 uur moeten wachten op een keuzevak
Oud 20-11-2013, 12:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb van de week Dr Martens laarzen besteld op marktplaats en de verkoopster zei me "maak het geld over naar dit nummer en dan stuur ik ze op wanneer ik het geld heb". Nou ja, das logisch.
Een dag later kreeg ik een geirriteerde mail of ik kon bevestigen wanneer ik het geld had overgemaakt ivm het versturen. 'Nou euh, dat heb ik gister al gedaan'.
En nu zie ik net dat ik vanochtend een mailtje heb gehad met 'Ik heb het geld nog steeds niet, ik wacht tot 12 uur. Controleer eens of je misschien de verkeerde naam hebt ingevoerd'

Ja jezus, ik zeg toch ik het heb overgemaakt, dat gaat niet magisch binnen een seconde met een gewone bankrekening. Waarom snappen mensen niet dat het soms wat langer kan duren?!
Als je een winkeltje hebt op marktplaats en je wilt het geld snel en veilig hebben moet je gewoon een paypal account aanmaken, maar dat heeft die muts dus niet.

Ugh, en dan net doen of ik de boel belazer, flikker toch op.
Oud 21-11-2013, 22:34
Verwijderd
Na anderhalve week rust zit er nog steeds iets ernstig scheef in m'n rug en heb ik nog steeds last van m'n gewrichten en de fysiotherapeut heeft pas over een week tijd voor me.
Oud 21-11-2013, 22:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil wel in stiletto's over je rug lopen hoor, Para. Dan voel je helemaal niks meer!
Oud 23-11-2013, 19:26
Verwijderd
Mijn energiepijl en gezondheid van mijn lichaam is echt beneden nul, maar ik heb vanavond een goed feest waar ik echt heen moet gaan.
Oud 25-11-2013, 19:43
Carn
Carn is offline
sterk artikel.

American Humane Association monitor Gina Johnson confided in an email to a colleague on April 7, 2011, about the star tiger in Ang Lee’s Life of Pi. While many scenes featuring “Richard Parker,” the Bengal tiger who shares a lifeboat with a boy lost at sea, were created using CGI technology, King, very much a real animal, was employed when the digital version wouldn’t suffice. “This one take with him just went really bad and he got lost trying to swim to the side,” Johnson wrote. “Damn near drowned.”

http://www.hollywoodreporter.com/feature/

Laatst gewijzigd op 25-11-2013 om 19:52.
Oud 26-11-2013, 14:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
http://www.trosradar.nl/mobiel/uitze...013/angorawol/
Getverderrie. Het geschreeuw van de angorawolkonijnen gaat echt niet meer uit mijn hoofd. En ik blijk ook truien van de h&m te hebben met angorawol. Ik weet niet wat ik ermee moet. Ik heb ze al gekocht (vorig jaar) maar ik draag ze nu echt niet meer met plezier.
Oud 26-11-2013, 16:00
tuttebel
tuttebel is offline
grote excel-bestanden die er veeeel te lang over doen om te laden en zogenaamd 'not responding' zijn
Oud 26-11-2013, 16:04
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Getverderrie. Het geschreeuw van de angorawolkonijnen gaat echt niet meer uit mijn hoofd. En ik blijk ook truien van de h&m te hebben met angorawol. Ik weet niet wat ik ermee moet. Ik heb ze al gekocht (vorig jaar) maar ik draag ze nu echt niet meer met plezier.
Ja godver, ik kan daar wel om janken, joh. Dat gekrijs van dat arme beest, jezus.
Oud 26-11-2013, 16:05
Takkeling
Takkeling is offline
Bah, wat naar.
Oud 26-11-2013, 16:25
Verwijderd
Die angorakwestie. Gelukkig heb ik maar een vestje waar een paar procent angora in zit, en die was duur, de hopelijk zonder goedkoop ''geoogst'' wol.

Ik waardeer niet dat ik in januari moet opdraven voor mijn opa's verjaardag.
Oud 26-11-2013, 17:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Die angorakwestie. Gelukkig heb ik maar een vestje waar een paar procent angora in zit, en die was duur, de hopelijk zonder goedkoop ''geoogst'' wol.

Ik waardeer niet dat ik in januari moet opdraven voor mijn opa's verjaardag.
Het "geoogste" wol is blijkbaar duurder dan geschoren wol.
Oud 26-11-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Het "geoogste" wol is blijkbaar duurder dan geschoren wol.
? Net niet zeggen ze? Scheren is arbeidsintensief, dus duur.
Oud 26-11-2013, 17:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Most breeds of Angora rabbits moult with their natural growth cycle about every four months. Many producers of the fibre pluck the fur of these breeds. Plucking is, in effect, pulling out the moulted fur. Plucking ensures a minimum of guard hair, and the fur is not as matted when plucked as when it is collected from the rabbit's cage. However, plucking a rabbit is time consuming and can harm the animal, so some producers shear the rabbit instead. While this results in slightly lower quality fleece, as the guard hairs are included, it does take less time and results in more fleece.
Oud 26-11-2013, 18:18
Verwijderd
Dat filmpje zag er anders uit, dat ging razendsnel.
Oud 27-11-2013, 20:47
Martiño
Martiño is offline
Dat ik tussen het rode pepertjes snijden en het in mijn oog wrijven in mijn handen niet heb gewassen
Oud 27-11-2013, 21:23
Miekje*
Miekje* is offline
Flashbackachtige toestanden Fuck off!
Oud 28-11-2013, 09:38
Neko*
Neko* is offline
Stomme productie/materiaalfout in het jurkje wat ik had besteld.
Oud 28-11-2013, 11:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik een belangrijke workshop voor m'n studie heb gemist, omdat die om 9 uur al bleek te beginnen ipv om 11 uur.
Oud 28-11-2013, 14:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat ik een belangrijke workshop voor m'n studie heb gemist, omdat die om 9 uur al bleek te beginnen ipv om 11 uur.
Hoevaak mis je wel niet dingen?
Oud 28-11-2013, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Trimm is de grote zus van Sadye.
Oud 28-11-2013, 15:38
Verwijderd
Vergeet ik echt zoveel
Oud 28-11-2013, 16:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heel vaak, maar ik weet ook wel dat ik een verstrooide herp ben.
Daarom ben ik niet geschikt om te studeren. Ik vergeet altijd alles. De zin 'oh ze vertellen mij nooit wat!', de catchphrase van mijn oom, wordt ook al jaren naar mijn kop geslingerd door m'n ouders.
Oud 28-11-2013, 17:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Heel vaak, maar ik weet ook wel dat ik een verstrooide herp ben.
Daarom ben ik niet geschikt om te studeren. Ik vergeet altijd alles. De zin 'oh ze vertellen mij nooit wat!', de catchphrase van mijn oom, wordt ook al jaren naar mijn kop geslingerd door m'n ouders.
Gelukkig is stiptheid niet meer zo belangrijk als je werkt.
Oud 28-11-2013, 18:25
Verwijderd
Dit gaat toch niet over verstrooid zijn ik zie mezelf als verstrooid. Ik red het niet vaker dan eens per maand een afspraak te missen. En voor het gaat over slaapissues: don't go there.
Oud 28-11-2013, 18:31
Verwijderd
Ik kom standaard te laat als ik afspreek met vrienden, maar als ik eens op tijd ben zijn zij te laat. ik ben vergeetachtig en chaotisch.
Oud 28-11-2013, 19:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gelukkig is stiptheid niet meer zo belangrijk als je werkt.
Nee gelukkig niet! Dat moest er nog es bijkomen!

Citaat:
Dit gaat toch niet over verstrooid zijn ik zie mezelf als verstrooid. Ik red het niet vaker dan eens per maand een afspraak te missen. En voor het gaat over slaapissues: don't go there.
Nou ja, als ik echt een vaste tijd weet voor iets dan ben ik er wel optijd. Op m'n werk ben ik echt vrijwel nooit te laat en als ik dat wel ben komt het door ov-problemen.
Het gaat bij mij juist fout als er extra, eenmalige dingen zijn waarvoor het tijdstip niet superduidelijk word aangegeven. Zeker bij m'n studie, want daar word ik zo doodongelukkig van dat ik er liever niet aan denk.
Maar goed, ik ben een domme doos en dat weet ik.
Oud 28-11-2013, 20:10
Verwijderd
Eenmalige college twintig keer per maand ja? je zegt het zelf al, het is toch een half bewuste keuze, gebeurt bij dingen die je wíl missen. Lijkt me reden genoeg dáár naar te kijken want jezelf een domme doos noemen en balen van elk los incident werkt blijkbaar niet oppeppend, het maakt het erger de volgende keer.
Oud 28-11-2013, 21:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Eenmalige college twintig keer per maand ja? je zegt het zelf al, het is toch een half bewuste keuze, gebeurt bij dingen die je wíl missen. Lijkt me reden genoeg dáár naar te kijken want jezelf een domme doos noemen en balen van elk los incident werkt blijkbaar niet oppeppend, het maakt het erger de volgende keer.
Het ging hier om een workshop die eenmalig was en ook voor het allerleerst voor dit vak werd gegeven, dus vandaar. Het vak word normaal gesproken om 11 uur gegeven, dus om die tijd was ik er, niet wetende dat de 1 vd 4 workshop waar ik voor was ingeschreven al om 9 uur begon. Stom.
Verder heb ik ook een probleem met me verslapen, maar dat is dan niet omdat ik ben vergeten dat ik college heb, maar meer omdat m'n ritme zo fucked up is en ik het vaak lastig vind om uit bed te komen. En dat ik er allemaal wat aan moet doen weet ik ook, want dit speelt al jaren, maar stappen zetten om hulp te zoeken zijn (voor mij iig) niet zo makkelijk. Hopelijk helpt het wat als ik ben verhuisd uit mijn batcave en ik me in de bewoonde wereld bevind.
Je hoeft me iig niet te vertellen dat ik niet goed bezig ben, want daar ben ik me heel erg bewust van.
Oud 28-11-2013, 21:31
Verwijderd
Dat deed ik ook niet, dat deed je zelf.
Oud 28-11-2013, 21:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lusi zei juist dat je dat niet moest doen volgensmij
Oud 28-11-2013, 22:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat deed ik ook niet, dat deed je zelf.
Oh sorry, met 'je' bedoelde ik 'men'.
Oud 30-11-2013, 13:33
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Die kan je terugbrengen en dan krijg je het aankoopbedrag terug. Heb ik vandaag ook gedaan met een vest.
Oud 01-12-2013, 17:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Die kan je terugbrengen en dan krijg je het aankoopbedrag terug. Heb ik vandaag ook gedaan met een vest.
Ja ik weet het, ga ik ook doen.
Oud 02-12-2013, 18:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als nu die kut-Uggs nog verbannen worden waar schapen voor gruwelijk worden mishandeld en geslacht, en die domme, onwetende snollen die ze kopen ook eens na gaan denken, ben ik helemaal blij.
Oud 02-12-2013, 18:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
De twee mannen die vorig jaar een fatale overval pleegden op de Haagse juwelier Ruud Stratmann hebben in hoger beroep lagere celstraffen gekregen. Hun chauffeur werd maandag door het gerechtshof in Den Haag vrijgesproken omdat het onzeker is of hij van de overvalplannen wist.

Justitie, dat het hoger beroep had ingesteld, had tot zestien jaar cel geëist. De straffen vallen lager uit omdat de twee pas 19 waren toen ze de overval pleegden. Ook hun 'geestelijke onvolgroeidheid' speelde mee.

Blijkt dat de daders al jaren bekend waren bij de reclassering en jeugdzorg.
Oud 04-12-2013, 10:40
Verwijderd
Dat sommige broodjeszaken nog steeds automatisch boter op je broodje smeren. Gatverdamme
Oud 04-12-2013, 13:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De eerste keelontsteking van het seizoen alweer te pakken.
Oud 06-12-2013, 14:23
Verwijderd
ik zou naar een concert in Utrecht gaan dit weekend, maar het gaat niet door
Oud 06-12-2013, 16:59
Verwijderd
Ai helaas.
Oud 15-12-2013, 23:10
Verwijderd
Een van mijn ratten heeft een ondefinieerbaar bultje in zijn oor en ik vind het naar omdat ik overal lees dat ze zo gruwelijk vatbaar zijn voor tumoren. Bah.
Oud 17-12-2013, 21:01
Klovorhop
Klovorhop is offline
Mijn beugelspalkding is ALWEER los. Dat gebeurt dus gewoon minimaal 1 keer per maand en ik word er zo schijtziek van ze blijven lekker aan me verdienen.
En ik voel nu al dat mijn tand weer van z'n plaats wil, dus die spalk er uithalen is ook geen optie
Oud 17-12-2013, 22:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Past de spalk wel goed, ,kun je niet beter een nieuwe nemen dan en in 1 keer klaar zijn?
Oud 17-12-2013, 22:29
Verwijderd
Of een andere orthodontist zoeken, ik heb ook zo'n ding en die zit al minstens vijf jaar stabiel op zijn plaats.
Oud 17-12-2013, 22:30
Klovorhop
Klovorhop is offline
Hij gaat steeds op dezelfde plek los. Bovenin, waar ik met mijn ondertand tegenaan bijt als ik kauw. Dus daar is niet echt wat aan te doen, behalve voorzichtig eten in geval van harde dingen.
Oud 17-12-2013, 22:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Natuurlijk wel, dan past hij dus niet goed want hij hoort zo te zitten dat je ondertanden er niet tegenaan komen Mijne moest ook opnieuw gezet worden voor dat goed ging
Oud 17-12-2013, 22:40
Klovorhop
Klovorhop is offline
ja maar dat kan dus niet. hij zit al zo hoog mogelijk. als ik bijt dan komt die ondertand daar nu eenmaal.
Oud 18-12-2013, 02:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die van mij zitten al bijna 10 jaar muurvast, dus ik snap dat ook niet zo goed. Zou toch om een nieuwe vragen, voor de zekerheid Mijn ondertanden kunnen daar ook helemaal niet bij, maar ik heb hem ook alleen bij mijn voortanden en echt tegen mijn gehemelte aan, als ik het zo voel. Misschien is die van jou groter en daardoor instabieler? Of vraag om meer lijm, ik heb ook duidelijk voelbare bobbels.

Regels voor berichten