Advertentie | |
|
![]() |
|
sterk artikel.
American Humane Association monitor Gina Johnson confided in an email to a colleague on April 7, 2011, about the star tiger in Ang Lee’s Life of Pi. While many scenes featuring “Richard Parker,” the Bengal tiger who shares a lifeboat with a boy lost at sea, were created using CGI technology, King, very much a real animal, was employed when the digital version wouldn’t suffice. “This one take with him just went really bad and he got lost trying to swim to the side,” Johnson wrote. “Damn near drowned.” http://www.hollywoodreporter.com/feature/
Laatst gewijzigd op 25-11-2013 om 19:52. |
![]() |
|
http://www.trosradar.nl/mobiel/uitze...013/angorawol/
Getverderrie. Het geschreeuw van de angorawolkonijnen gaat echt niet meer uit mijn hoofd. En ik blijk ook truien van de h&m te hebben met angorawol. Ik weet niet wat ik ermee moet. Ik heb ze al gekocht (vorig jaar) maar ik draag ze nu echt niet meer met plezier.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Most breeds of Angora rabbits moult with their natural growth cycle about every four months. Many producers of the fibre pluck the fur of these breeds. Plucking is, in effect, pulling out the moulted fur. Plucking ensures a minimum of guard hair, and the fur is not as matted when plucked as when it is collected from the rabbit's cage. However, plucking a rabbit is time consuming and can harm the animal, so some producers shear the rabbit instead. While this results in slightly lower quality fleece, as the guard hairs are included, it does take less time and results in more fleece.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Daarom ben ik niet geschikt om te studeren. Ik vergeet altijd alles. De zin 'oh ze vertellen mij nooit wat!', de catchphrase van mijn oom, wordt ook al jaren naar mijn kop geslingerd door m'n ouders. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het gaat bij mij juist fout als er extra, eenmalige dingen zijn waarvoor het tijdstip niet superduidelijk word aangegeven. Zeker bij m'n studie, want daar word ik zo doodongelukkig van dat ik er liever niet aan denk. ![]() Maar goed, ik ben een domme doos en dat weet ik.
|
Verwijderd
|
Eenmalige college twintig keer per maand ja?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik ook een probleem met me verslapen, maar dat is dan niet omdat ik ben vergeten dat ik college heb, maar meer omdat m'n ritme zo fucked up is en ik het vaak lastig vind om uit bed te komen. En dat ik er allemaal wat aan moet doen weet ik ook, want dit speelt al jaren, maar stappen zetten om hulp te zoeken zijn (voor mij iig) niet zo makkelijk. Hopelijk helpt het wat als ik ben verhuisd uit mijn batcave en ik me in de bewoonde wereld bevind. Je hoeft me iig niet te vertellen dat ik niet goed bezig ben, want daar ben ik me heel erg bewust van.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
De twee mannen die vorig jaar een fatale overval pleegden op de Haagse juwelier Ruud Stratmann hebben in hoger beroep lagere celstraffen gekregen. Hun chauffeur werd maandag door het gerechtshof in Den Haag vrijgesproken omdat het onzeker is of hij van de overvalplannen wist.
Justitie, dat het hoger beroep had ingesteld, had tot zestien jaar cel geëist. De straffen vallen lager uit omdat de twee pas 19 waren toen ze de overval pleegden. Ook hun 'geestelijke onvolgroeidheid' speelde mee. ![]() ![]() ![]() Blijkt dat de daders al jaren bekend waren bij de reclassering en jeugdzorg. ![]()
|
Die van mij zitten al bijna 10 jaar muurvast, dus ik snap dat ook niet zo goed. Zou toch om een nieuwe vragen, voor de zekerheid
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |