Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2013, 13:47
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb zo die date en blegh ik ben zenuwachtig en wil niet.
Succes, niet te zenuwachtig zijn, het wordt vast heel leuk!
Advertentie
Oud 03-07-2013, 13:51
Verwijderd
aahw cr maak je niet druk en veel plezier
Oud 03-07-2013, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo die date en blegh ik ben zenuwachtig en wil niet.
Hoera! Date! Dat wordt vast zoenen bij het afscheid!
Oud 03-07-2013, 13:52
Verwijderd
Sorry CR, ik zal je niet nog zenuwachtiger maken. Wat gaan jullie doen?
Oud 03-07-2013, 13:55
Verwijderd
Sukses SeeR, het wordt vast leuk
Oud 03-07-2013, 13:57
Verwijderd
Ik heb echt zo weinig zin in mijn 5 overgebleven werkdagen
Oud 03-07-2013, 14:10
Verwijderd
Als je zenuwachtig bent CR, is dat alleen maar een goed teken! Als het je niks zou doen, zou de date ook weinig kans van slagen hebben

Succes, houd ons op de hoogte
Oud 03-07-2013, 14:49
Verwijderd
Ha! België aapt Nederland na. Albert houdt het voor gezien op 21 juli.
Oud 03-07-2013, 15:01
Verwijderd
Pff, het is hier echt van dat benauwde plakkerige weer
Oud 03-07-2013, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Ha! België aapt Nederland na. Albert houdt het voor gezien op 21 juli.
Ik las iets over AH en dacht 'die hebben jullie toch al langer' Hoezo gehersenspoeld.
Oud 03-07-2013, 15:04
Verwijderd
2,5 week. Dat is vlotjes!
Oud 03-07-2013, 15:58
Verwijderd
ik moet ophouden de kinderen met mijn telefoon en sleutels te laten spelen, want ik ben ze tegenwoordig standaard kwijt
Oud 03-07-2013, 15:59
Verwijderd
wel jammer, want het is zo shattig als een waggelend dreumesje doet alsof ze een interessant telefoongesprek voert
Oud 03-07-2013, 16:03
Verwijderd
Citaat:
wel jammer, want het is zo shattig als een waggelend dreumesje doet alsof ze een interessant telefoongesprek voert
Heerlijk he
Oud 03-07-2013, 16:31
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Heb je geen oude telefoon liggen?

Oh en ik ben alvast 4 galstenen armer. Nu alleen de galblaas zelf nog
Oud 03-07-2013, 16:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou dus. Op zich best gezellig en aardige jongen, maar ik geloof niet dat ik er erg veel bij voelde.
Oud 03-07-2013, 16:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bovendien staat hij "vierkant achter Israël" (nou ja, vooruit, met enige nuance) en is een overtuigd VVD-stemmer
Verwijderd
als je date met iemand heb je dat toch ook niet meteen. Of is dit raar?
Verwijderd
Citaat:
Nou dus. Op zich best gezellig en aardige jongen, maar ik geloof niet dat ik er erg veel bij voelde.
Moet je wat dieper gaan
Oud 03-07-2013, 16:50
Verwijderd
Maar ik meen het wel op de normale manier. Je zit te zoeken naar gevoel en romantiek. Wat nou als je het niet meer bestempelt als dates maar gewoon overal vrienden maken?
Oud 03-07-2013, 16:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Moet je wat dieper gaan
Citaat:
Maar ik meen het wel op de normale manier. Je zit te zoeken naar gevoel en romantiek. Wat nou als je het niet meer bestempelt als dates maar gewoon overal vrienden maken?
Ik snap even niet wat je bedoelt Hoezo dieper gaan? Op welke manier?
Oud 03-07-2013, 16:55
Verwijderd
Nou ik dacht een grappig grapje te maken over seks maar de moraal van het verhaal is leer hem wat beter kennen. Minder oppervlakkig.
Oud 03-07-2013, 17:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou ik dacht een grappig grapje te maken over seks maar de moraal van het verhaal is leer hem wat beter kennen. Minder oppervlakkig.
Dat seksgrapje pikte ik op uiteraard

Het lastige is natuurlijk dat ik hem niet viavia ofzo leerde kennen, maar via een datingsite, het is duidelijk wat het uiteindelijk doel van een ontmoeting is dan. Je kan iemand natuurlijk altijd nog beter leren kennen, maar ik vond het nu niet heel oppervlakkig. Behoorlijk serieuze gesprekken gevoerd. Maar goed, ik ben natuurlijk de eeuwige twijfelaar.
Oud 03-07-2013, 17:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zocht hem even op op fb (dat had ik blijkbaar nog niet gedaan) en zie dat we een gemeenschappelijke vriend hebben. Ja hoor, het is het enige Joodse meisje dat ik ken
Oud 03-07-2013, 17:13
Verwijderd
Zéker via een datingssite zit je echt gewoon heen en weer te wiebelen op je plek, dat je je prins wil ontmoeten.
Oud 03-07-2013, 18:34
Hazel
Hazel is offline
Ervaring mee, Lusi?
Oud 03-07-2013, 18:35
Verwijderd
Ik heb nooit gedate via een datingssite nee, nooit ingeschreven gestaan. Ik ken wel genoeg verhalen van mensen die dat uitstellen om eraan te beginnen en als het dan zover is dat ze het ook zien als 'vooruit dan maar, maar afspreken betekent wel mikken op een relatie'.
Oud 03-07-2013, 18:38
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Het lastige is natuurlijk dat ik hem niet ) ofzo leerde kennen, maar via een datingsite, het is duidelijk wat het uiteindelijk doel van een ontmoeting is dan. Je kan iemand natuurlijk altijd nog beter leren kennen, maar ik vond het nu niet heel oppervlakkig. Behoorlijk serieuze gesprekken gevoerd. Maar goed, ik ben natuurlijk de eeuwige twijfelaar.
Als je het dealbreakers vindt dat hij VVD stemt en pro-Israël is zou je dat de volgende keer wat meer kunnen vragen
Oud 03-07-2013, 18:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je het dealbreakers vindt dat hij VVD stemt en pro-Israël is zou je dat de volgende keer wat meer kunnen vragen
Nou ja, het is natuurlijk een beetje flauw. Natuurlijk is het niet echt een dealbreaker, maar omdat ik verder ook niet zoveel bij hem voelde speelt dat wel een beetje mee.
Oud 03-07-2013, 18:44
Hazel
Hazel is offline
Ja, pff. Jammer is dat altijd. Daarom haat ik daten best wel.
Oud 03-07-2013, 18:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik haat het ook best wel. Maar ik haat vooral dat ik altijd zo besluiteloos ben, helemaal bij dit soort dingen.
Oud 03-07-2013, 18:49
Verwijderd
Ik vind daten leuk
Oud 03-07-2013, 18:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daten is kut ja. En zenuwslopend.
Oud 03-07-2013, 18:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
LP, hoe gaat het bij je baan?
Oud 03-07-2013, 18:53
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik haat het ook best wel. Maar ik haat vooral dat ik altijd zo besluiteloos ben, helemaal bij dit soort dingen.
Helpt het dan niet om vaker dan eens af te spreken?

Citaat:
Ik vind daten leuk
Ja, daten met iemand die je al kent en waar je dol op bent is leuk
Oud 03-07-2013, 18:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Met hem of in general?

Als je ergens heel bang voor bent moet je het natuurlijk supervaak doen om de spanning eraf te halen. Ik moet een serial dater worden!
Oud 03-07-2013, 19:02
Verwijderd
Citaat:

Ja, daten met iemand die je al kent en waar je dol op bent is leuk
Nee, daten niet iemand die je kent of waar je dol op bent. Dat isniet eens daten. Dat is ddingen doen tijdens je relatie of in de ontkenningsfase daarvan zitten.
Oud 03-07-2013, 19:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Met hem of in general?

Als je ergens heel bang voor bent moet je het natuurlijk supervaak doen om de spanning eraf te halen. Ik moet een serial dater worden!
In general.
Oud 03-07-2013, 19:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, daten niet iemand die je kent of waar je dol op bent. Dat isniet eens daten. Dat is ddingen doen tijdens je relatie of in de ontkenningsfase daarvan zitten.
Wat vind je dan zo leuk aan daten? En wat doe je op dates?

Citaat:
In general.
Oke, serial dater dus

Ik heb ook kort geleden met iemand anders gedatet, dus ik doe m'n best.
Oud 03-07-2013, 19:14
Verwijderd
Ik vind het leuk te horen hoe iemand zo is geworden, hoe iemand Het Leven ziet, en misschien ook een te voelen. Maar die crushes heb ik ook op gewone vrienden af en toe van omg je bent leuk. Wat zie je dat briljant. Etc. En dan is het een kwestie van onverwacht gezoend worden.
Oud 03-07-2013, 19:35
Verwijderd
Ik vind daten ook wel leuk. Maar ik doe het niet zo vaak, want ik ga pas op date als ik met enige zekerheid weet dat ik het goed zal kunnen vinden met iemand, waardoor het dus al gauw niet onder de definities van 'daten' valt.
Oud 03-07-2013, 19:36
Verwijderd
Daten zoals CR doet, met random internetjongens afspreken die je verder niet kent maar die je wel aardig lijken, zou ik niet snel doen. Te veel kans op saaie mensen.
Oud 03-07-2013, 19:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kom op een andere manier geen jongens tegen, laat staan interessante
Oud 03-07-2013, 19:47
Verwijderd
Haha gek he

Ik zou het ook niet zo snel doen zoals CR, want wat para zegt. Misschien moet je soms een predate hebben, even een uurtje wat drinken. Maximaal. Of speeddaten! Ik wil speeddaten
Oud 03-07-2013, 19:48
Verwijderd
Daar geloof ik niks van. Jongens zijn overalllllll. Het is bijna alsof de halve wereldbevolking uit jongens bestaat
Oud 03-07-2013, 19:50
Verwijderd
Maar goed, die zijn niet per se op zoek naar dates of relaties en als je zelf ook niet uitstraalt dat je 't niet erg zou vinden om uitgevraagd te worden, laat staan zelf iemand een drankje durft aan te bieden, dan schiet het inderdaad niet op. Al helemaal als je niet 't type bent dat seks een goede kennismakingsstrategie vindt.
Oud 03-07-2013, 19:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Daar geloof ik niks van. Jongens zijn overalllllll. Het is bijna alsof de halve wereldbevolking uit jongens bestaat
Ik heb wijvenhobby's en doe een wijvenstudie maar vanaf september zit ik vast weer regelmatig in de UB en als ik fb moet geloven wordt daar heftig geflirt.
Oud 03-07-2013, 19:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar goed, die zijn niet per se op zoek naar dates of relaties en als je zelf ook niet uitstraalt dat je 't niet erg zou vinden om uitgevraagd te worden, laat staan zelf iemand een drankje durft aan te bieden, dan schiet het inderdaad niet op. Al helemaal als je niet 't type bent dat seks een goede kennismakingsstrategie vindt.
Nee.
Oud 03-07-2013, 20:12
Verwijderd
Ik bedacht net hoe het zou zijn als Paranoide mensen aan elkaar zou koppelen en wat de motivatie daarachter zou zijn. 'Ja jullie hebben allebei zo'n wratje alleen jij achter je oor maar hij op zijn schouder'. 'Ja jullie moeders zien er echt exact hetzelfde uit'. 'Ja als jij dronken bent heb je het ook over puppy's'.
Oud 03-07-2013, 20:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik krijg honger van Heel Holland Bakt

Regels voor berichten