Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2013, 23:02
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Lees je veel Nederlandse hedendaagse literatuur?
Nee, vrijwel geen. Jij?
Oud 06-07-2013, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ben je me aan het stalken, ja? Wanneer was je er?
Nee jungske, ik zag het op fb! Toen dacht ik aan dat artikel over 'mooie hertjes' in het Rijks en dacht: well done Para, well done!
Oud 06-07-2013, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Nee, vrijwel geen. Jij?
Mjasoms. Je dialogen en humor gaan steeds meer die kant op, bedacht ik net.
Oud 06-07-2013, 23:12
Verwijderd
Citaat:
<3

//Na de opmerking van Etmakas over dat ze op hakken heeft leren lopen op een vuilnisbelt, ben ik maar met mij hakken gaan oefenen op kinderkopjes, roosters (van die roosters die weleens voor deuren liggen, zodat het vuil niet naar binnen wordt gelopen) en in boerengoten vol puin. En nu kan ik prima op hakken lopen
Hahaha, dat je dat onthouden hebt.

Het was niet echt een vuilnisbelt hoor, meer een soort afvaldump van een bouwterrein. Maar, wat goed van je.
Oud 06-07-2013, 23:14
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mjasoms. Je dialogen en humor gaan steeds meer die kant op, bedacht ik net.
Ja, ik herken inderdaad wel wat Turkiaanse stijlmiddelen in het betere werk van Grunberg.
Oud 06-07-2013, 23:14
Verwijderd
Turk is zelf Nederlandse hedendaagse literatuur.
Oud 06-07-2013, 23:18
Verwijderd
Ik moet naar bed maar ik heb geen zin in morgen dus ik ga niet
Oud 06-07-2013, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik herken inderdaad wel wat Turkiaanse stijlmiddelen in het betere werk van Grunberg.
Ja, wel Grunbergs, ja.
Verwijderd
Citaat:
Nee jungske, ik zag het op fb! Toen dacht ik aan dat artikel over 'mooie hertjes' in het Rijks en dacht: well done Para, well done!
Ik dacht al, als je bij mij langskwam had ik je toch moeten herkennen! Ja, dat artikel, daar werd bij ons ook even over gereld. Alhoewel niet heel hard.

Bij ons hadden overigens 'maar' 1200 mensen gesolliciteerd.
Turk February
Turk February is offline
Nou, Nederlandse literatuur is eigenlijk niet mijn thee. Geef mij maar een Brit of Rus!
Oud 06-07-2013, 23:20
Turk February
Turk February is offline
Goed, bedtijd voor deze. Welterusten!
Oud 06-07-2013, 23:22
Verwijderd
Trusten Turk!
Oud 06-07-2013, 23:23
Verwijderd
Post eens een beetje door jongens, anders moet ik uit pure ellende ook naar bed
Oud 06-07-2013, 23:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja hoi, ik ben er nog! Maar het is allang Snebbelbedtijd geweest, dus ik ben er niet meer lang denk ik.
Oud 06-07-2013, 23:30
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Er is een feestje gaande op het dakterras. Ik ben erg content met mijn appartement dat aan de andere kant van de flat ligt.
Oud 06-07-2013, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook een mongool geweest en heb twee 'pofaardappelen' gekocht. Daarvan wéét je dat het een marketingding is, dat ze duurder zijn en minder lekker dan de biologische aardappelen in het schap ernaast, maar ja, vertel dat maar tegen mij, vier uur geleden.

Citaat:
Over Mars gesproken, dit lijkt me echt het smerigste ding ter wereld:

[afbeelding]
Quintiano heeft dat een keer gedronken. Alhoewel ik niet zeker meer weet of het mars was of een andere. Hij vond het goor. En terecht, het lijkt me ook te goor voor woorden.

Citaat:
Ik ben bij mijn ouders en mijn neefje en nichtje zijn er. Ze hebben gespeeld in een zwembadje in de tuin. Mijn neefje van twee heeft een ontzettend grote penis. Meestal zijn penissen op die leeftijd een soort cashewnoten die een beetje op de balzak rusten, maar die van hem hangt en zwabbert echt. Mijn moeder zei: "Het is een lang ding. Zo groot waren die van jullie toen niet."
Oud 06-07-2013, 23:42
Verwijderd
little phoebe naamzoek, ik heb een foto van mezelf waar ik niet normaal veel op jou lijk
Oud 06-07-2013, 23:44
Verwijderd
Goed bedtijd Kusjes!
Oud 06-07-2013, 23:44
Lorelei
Lorelei is offline
Het is ook al lang Loreleibedtijd geweest. Ik heb/had een soort gedoetje op facebook met een vriendin maar ik geloof dat we besloten hebben dat we het er niet meer vanavond maar morgen of zo over gaan hebben. Dus dan ga ik ook maar naar bed.
Oud 06-07-2013, 23:45
Lorelei
Lorelei is offline
Kusjes voor .sann! En voor andere mensen die kusjes willen!
Oud 06-07-2013, 23:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
little phoebe naamzoek, ik heb een foto van mezelf waar ik niet normaal veel op jou lijk
Omg, zijn jullie soms zusjes?
Oud 06-07-2013, 23:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb echt haat aan mijn leidinggevende/roostermaker nu.
Heb voor morgen vrijgevraagd, want metropolis en daar ga ik al sinds 2000 heen ofzo. Nou, ik heb morgen vrij, primadebima, maarrrr nu heeft de aarsloch mongoloid me maandagochtend om 6 uur ingeroosterd. Ik werk Godverkut nooit 's ochtends! NOOIT! Tenzij ik moet ruilen of invallen, maar dat is ook 2 keer per jaar. Echt, wtf!
Nu moet ik dus vroeg weg, zodat ik nog iets van slaap kan krijgen, want om 4 uur gaat m'n wekker alweer.

Hij zei ook dat ik 't zelf maar moest regelen en dat het zo wel moest want 'vanwege beschikbaarheid kan ik collega x niet inroosteren dan, maar je kan 'm wel bellen, want hij kan vast wel ruilen." Nou, dat kan collega x dus niet, en collega y ook niet en verder zijn er geen beschikbare collega's, want iedereen is op vakantie of werkt al. AAAAARGH!
Oud 06-07-2013, 23:51
Verwijderd
Citaat:

nou bijna niemand kan dat zien, alleen horen!
Oud 06-07-2013, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt haat aan mijn leidinggevende/roostermaker nu.
Heb voor morgen vrijgevraagd, want metropolis en daar ga ik al sinds 2000 heen ofzo. Nou, ik heb morgen vrij, primadebima, maarrrr nu heeft de aarsloch mongoloid me maandagochtend om 6 uur ingeroosterd. Ik werk Godverkut nooit 's ochtends! NOOIT! Tenzij ik moet ruilen of invallen, maar dat is ook 2 keer per jaar. Echt, wtf!

Hij zei ook dat ik 't zelf maar moest regelen en dat het zo wel moest want 'vanwege beschikbaarheid kan ik collega x niet inroosteren dan, maar je kan 'm wel bellen, want hij kan vast wel ruilen." Nou, dat kan collega x dus niet, en collega y ook niet en verder zijn er geen beschikbare collega's, want iedereen is op vakantie of werkt al. AAAAARGH!
dat wordt lekker doorhalen liters espresso d'r in en gaaaaaaan!
Oud 07-07-2013, 00:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
PM/Whatsapp!
Citaat:
Citaat:

Ja, dit
Oud 07-07-2013, 00:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, kankerslechte film op RTL7. What else is new, maar ik denk elke week dat het niet erger kan en dan verbazen ze me toch weer
Oud 07-07-2013, 00:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Where are the others?"
"They're dead."
"Alright."
Oud 07-07-2013, 00:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh noes, The Hoff zit er ook in!
Oud 07-07-2013, 00:16
Verwijderd
Citaat:
PM/Whatsapp!

Ja, dit
omg heb je weer whatsapp?
Citaat:
Oh noes, The Hoff zit er ook in!
sop sop sop
Oud 07-07-2013, 00:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Jullie stemmen zijn ook niet 'tzelfde heur!

Citaat:
dat wordt lekker doorhalen liters espresso d'r in en gaaaaaaan!
Ja, dat doe ik ook wel, maar ik weet dat ik bij ochtenddiensten op een gegeven moment keihard ga crashen en dan kan ik niet meer praten en laat ik alles uit m'n klauwen tieven. Oh, en ik ga van melig naar superchagrijnig.

Citaat:
Omg, kankerslechte film op RTL7. What else is new, maar ik denk elke week dat het niet erger kan en dan verbazen ze me toch weer
Net5 kan er ook wat van! Van de week zag ik 's nachts weer een pareltje uit de C-film collectie. Iets over brugklas meisjes en eentje was nieuw en pastte niet zo goed in de groep, maar eentje met donker haar en sarcastische opmerkingen (zooo punk!) begreep 'r dan wel.
en dan was er een sleepover bij de populaire meisjes en toen ging het over jongens en bleek nieuw meisje het langharige surferdude vriendje van populair meisje wel leuk te vinden, Oh noes!

Denk bij dit alles hele slecht acteerprestaties en mensen die de jaren 90 films van de Olsen twins hebben gebruikt voor mode-tips, en dan heb je wel een beeld.
Oud 07-07-2013, 00:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wie weet er een leuk onderwerp om een explainer video over te maken? Het is de bedoeling dat heel veel random mensen het zien en dat ie viral gaat omdat ie zo geweldig leuk is. Dus ik heb een onderwerp nodig dat leuk is en een groot publiek aanspreekt. Niks over planten of breien svp.
Oud 07-07-2013, 00:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Masturberen?
Oud 07-07-2013, 02:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hou wel van die films, rtl 7 doet meer aan hele slechte special effects enzo
Oud 07-07-2013, 04:21
Pierrot
Pierrot is offline
Hai.
Oud 07-07-2013, 05:22
Verwijderd
Goedemorgen! Wat heb je vannacht gedroomd? Of heb je nog niet geslapen?
Oud 07-07-2013, 07:36
Verwijderd
mijn huisgenoot heeft gister allemaal speciaalbiertjes die ik voor m'n verjaardag had gekregen weggeven aan d'r collega, en op 1 in het bijzonder had ik me erg verheugd als ik vrij ben. maar toen ik daar wat van zei was ik weer gierig en een zeur
Oud 07-07-2013, 07:37
Verwijderd
Meh, ik kon uitslapen vandaag en werd om kwart voor zeven wakker. Nu ben ik dus maar Lipstick Moslims aan het kijken. Beetje jammer. Dus. Mijn to do lijstje vandaag: stofzuigen, dweilen, was draaien, stofvegen, opruimen, tijdschriften bij elkaar zetten in het kastje, oude kleren in een vuilniszak doen, uitzoeken hoe een lamp opgehangen moet worden, het gezellig hebben met de enige meid waar ik jaloers van word, met haar gaan kijken naar het concert en daarna uiteten, spullen pakken om te werken morgen, in mijn agenda sportavonden aankruisen.
Oud 07-07-2013, 07:38
Verwijderd
Citaat:
mijn huisgenoot heeft gister allemaal speciaalbiertjes die ik voor m'n verjaardag had gekregen weggeven aan d'r collega, en op 1 in het bijzonder had ik me erg verheugd als ik vrij ben. maar toen ik daar wat van zei was ik weer gierig en een zeur
Viel de nachtdienst mee vandaag?
Wat een doos zeg, het zijn toch jouw biertjes?
Oud 07-07-2013, 07:49
Verwijderd
lipstick moslims?

en ja het was heel rustig, de heere zij geprezen.

En ja, ze zei 'dat kan je toch gewoon bij de slijter weer kopen?' ja duh dat kan. Maar het was een cadeautje he.
Oud 07-07-2013, 07:55
Verwijderd
Ja, een serie van een moslima die op onderzoek gaat naar hoe je je als hoofddoekdragende jonge moslim moet gedragen en naar de grenzen van de islam en weetikwat. Vaag verhaal, maar geen zin om op te zoeken. Had 't al vaker voorbij zien komen maar ng niet gekeken en ik was wel benieuwd.

Wat een muts wanneer krijgen jullie de sleutel van jullie nieuwe huis?
Oud 07-07-2013, 08:13
Verwijderd
Vind je het leuk?

Nou, eerst nog even 210.000 euro van de bank krijgen en als dat zo is op 1 november!
Oud 07-07-2013, 08:15
Verwijderd
Meh. Matig. Prima om naar te kijken als er echt niks anders op is.

Spannend! Moeten jullie eigenlijk veel doen of is t een kwestie van eigen spullen neerzetten en klaar?
Oud 07-07-2013, 08:24
Verwijderd
Ik heb een bakje met uien laten vallen. Ze liggen nu overal. als mijn vader het ziet is het oorlog.
Oud 07-07-2013, 08:26
Verwijderd
Je adder?
Oud 07-07-2013, 08:28
Verwijderd
ik bedoel natuurlijk vader. Waarom typte ik adder.
Oud 07-07-2013, 08:30
Verwijderd
uien al opgeruimd?
Oud 07-07-2013, 08:32
Verwijderd
Ja, gewoon met bik en veger opgeveegd. Niemand heeft het gezien.
Oud 07-07-2013, 08:51
Verwijderd
Oh en rabarber! Ik moet mijn rabarber klaarmaken. Rabarberrrrr
Oud 07-07-2013, 09:25
Verwijderd
Gadverdamme, het stikt hier van de fruitvliegjes. Zo smerig
Oud 07-07-2013, 09:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
"Where are the others?"
"They're dead."