Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij ons hadden overigens 'maar' 1200 mensen gesolliciteerd. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het is ook al lang Loreleibedtijd geweest. Ik heb/had een soort gedoetje op facebook met een vriendin maar ik geloof dat we besloten hebben dat we het er niet meer vanavond maar morgen of zo over gaan hebben. Dus dan ga ik ook maar naar bed.
|
Ik heb echt haat aan mijn leidinggevende/roostermaker nu.
Heb voor morgen vrijgevraagd, want metropolis en daar ga ik al sinds 2000 heen ofzo. Nou, ik heb morgen vrij, primadebima, maarrrr nu heeft de aarsloch mongoloid me maandagochtend om 6 uur ingeroosterd. Ik werk Godverkut nooit 's ochtends! NOOIT! Tenzij ik moet ruilen of invallen, maar dat is ook 2 keer per jaar. Echt, wtf! ![]() Nu moet ik dus vroeg weg, zodat ik nog iets van slaap kan krijgen, want om 4 uur gaat m'n wekker alweer. ![]() ![]() ![]() Hij zei ook dat ik 't zelf maar moest regelen en dat het zo wel moest want 'vanwege beschikbaarheid kan ik collega x niet inroosteren dan, maar je kan 'm wel bellen, want hij kan vast wel ruilen." Nou, dat kan collega x dus niet, en collega y ook niet en verder zijn er geen beschikbare collega's, want iedereen is op vakantie of werkt al. AAAAARGH! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
en dan was er een sleepover bij de populaire meisjes en toen ging het over jongens en bleek nieuw meisje het langharige surferdude vriendje van populair meisje wel leuk te vinden, Oh noes! Denk bij dit alles hele slecht acteerprestaties en mensen die de jaren 90 films van de Olsen twins hebben gebruikt voor mode-tips, en dan heb je wel een beeld.
|
Wie weet er een leuk onderwerp om een explainer video over te maken? Het is de bedoeling dat heel veel random mensen het zien en dat ie viral gaat omdat ie zo geweldig leuk is. Dus ik heb een onderwerp nodig dat leuk is en een groot publiek aanspreekt. Niks over planten of breien svp.
|
Verwijderd
|
Meh, ik kon uitslapen vandaag en werd om kwart voor zeven wakker. Nu ben ik dus maar Lipstick Moslims aan het kijken. Beetje jammer. Dus. Mijn to do lijstje vandaag: stofzuigen, dweilen, was draaien, stofvegen, opruimen, tijdschriften bij elkaar zetten in het kastje, oude kleren in een vuilniszak doen, uitzoeken hoe een lamp opgehangen moet worden, het gezellig hebben met de enige meid waar ik jaloers van word, met haar gaan kijken naar het concert en daarna uiteten, spullen pakken om te werken morgen, in mijn agenda sportavonden aankruisen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een doos zeg, het zijn toch jouw biertjes? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, een serie van een moslima die op onderzoek gaat naar hoe je je als hoofddoekdragende jonge moslim moet gedragen en naar de grenzen van de islam en weetikwat. Vaag verhaal, maar geen zin om op te zoeken. Had 't al vaker voorbij zien komen maar ng niet gekeken en ik was wel benieuwd.
Wat een muts ![]() ![]() |
![]() |
|
|