Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Om terug te komen op R Kelly: zijn mooiste seksuele metaforen. http://www.slate.com/blogs/browbeat/...a_catalog.html
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hebben jullie ook dat alles wat je inlevert niet goed genoeg is de 1e keer? En dat je er nog allemaal shit aan moet veranderen? Echt NOOIT NIEMAND heeft ooit iets in 1 keer goed in mijn opleiding. Er moet altijd nog wat aan veranderd worden (ook als het geen concepten zijn). Laatst had ik gewoon een drol ingeveleverd en iets goeds de 2e keer en dat was prima. Het is dan gewoon zeuren om het zeuren en een contrast creëren tussen inleverding 1 en 2 en dat is dan blijkbaar goed.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb dus (toen ik me nog niet bewust was van dit hbo gezeik) meer dan 20 uur besteed aan een verslag. Nu krijg ik daar van de week een fucking 5 voor terug...en een lijst met dingen die ik moet aanpassen. En dat terwijl ik me dus exact aan de opdracht heb ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat gesprek met de gehandicapten-baas is volgende week. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is mijn passie, ik doe het al heel vaak. (maar let op: ik ben de dominante rol, ik neuk niet voor geld). Dus waarom niet voor geld? Ik heb ontzettend veel te bieden, ik vind het superleuk en waarom niet van je hobby je beroep maken. Bovendien heb ik extra geld nodig nu ik studeer.
Mijn passie om met gehandicapten seks te hebben is omdat ik het belangrijk vind dat iemand dat doet. Ik zou ook seks willen als ik niet in staat was mezelf te bevredigen. Verder denk ik dat ik een heel anders soort seks aanbied in deze markt dan dat er nu is. Niet per se bdsm, maar mijn hele open houding waarin bijna alles mogelijk is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hahahahaha zomg, ik ging met papa lunchen en de uitkomst is dat m'n moeder en hij voor het eerst in zestien jaar (!!!!!) een goed en normaal telefoongesprek hebben gevoerd
![]() Oke, het heeft misschien ook een beetje te maken met z'n miljoen levensoverdenkingen na de dood van z'n vrouw enzo, maar toch ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|