Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2015, 07:47
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Borgman <3
Was op TV. Had hem al gezien maar ik moest hem gewoon weer afkijken
Advertentie
Oud 31-05-2015, 07:47
Knitten.
Knitten. is offline
Het is dan ook altijd max. zoveel graden ik hoop dat het niet zo warm word, ietsjes minder zou wel mogen.
Oud 31-05-2015, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Pas geleden zeiden ze ook dat het op een dinsdag 28 graden zou worden en toen werd het uiteindelijk 15 graden
Toen werd het n dag eerder wel zo warm.

Maar idd het hoeft van mij niet zó warm.
Oud 31-05-2015, 08:06
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Eerst was het een paars-wit kleurverschil, tegenwoordig is het bruin-wit, maar de lijn staat nog net zo duidelijk als een jaar geleden.
Ik ben ooit in de zon in slaap gevallen met een randje van mijn rug bloot, en de rest was bedekt met een t-shirt, dat heb ik nog 4 jaar lang kunnen zien
Oud 31-05-2015, 08:12
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
HAHAHA
Oud 31-05-2015, 08:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben ooit in de zon in slaap gevallen met een randje van mijn rug bloot, en de rest was bedekt met een t-shirt, dat heb ik nog 4 jaar lang kunnen zien
Haha, dan zal dit ook nog wel even blijven zitten
Oud 31-05-2015, 08:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Meeste zweet je er toch wel af
Daar heb je een punt idd.
Oud 31-05-2015, 09:04
Knitten.
Knitten. is offline
Ik wil deze

Oud 31-05-2015, 09:05
Elin3
Elin3 is offline
Haha hij is cool
Oud 31-05-2015, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Ik wil deze

[afbeelding]
Oud 31-05-2015, 09:07
Verwijderd
Goed verhaal: twee jaar geleden had ik een patiënt die haar beklag kwam doen over het advies van een assistente, die helemaal geen rekening hield met haar budget, want de assistente vond volgens haar dat ze al haar vakantiegeld aan zonnebrandcrčme moest uitgeven.
Wat bleek: de assistente had haar gezegd tijdens de vakantie elke twee uur haar kinderen met zonnebrandcrčme in te smeren "en dan niet die van zes of tien, maar altijd die van vijftig!". En de patiënt had gedacht dat ze het over euro's had in plaats van beschermingsfactor.
Oud 31-05-2015, 09:16
Elin3
Elin3 is offline
Mooi verhaal Sarah
Oud 31-05-2015, 10:07
df
df is offline
Verjaardag viel mee
Oud 31-05-2015, 10:14
Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Goed verhaal: twee jaar geleden had ik een patiënt die haar beklag kwam doen over het advies van een assistente, die helemaal geen rekening hield met haar budget, want de assistente vond volgens haar dat ze al haar vakantiegeld aan zonnebrandcrčme moest uitgeven.
Wat bleek: de assistente had haar gezegd tijdens de vakantie elke twee uur haar kinderen met zonnebrandcrčme in te smeren "en dan niet die van zes of tien, maar altijd die van vijftig!". En de patiënt had gedacht dat ze het over euro's had in plaats van beschermingsfactor.
Oud 31-05-2015, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud ben jij?
Duusent.
Oud 31-05-2015, 10:36
Verwijderd
Hoi
Oud 31-05-2015, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Duusent.
Juustm
Oud 31-05-2015, 11:28
-Marleen
-Marleen is offline
Ik heb mijn spelregelbewijs gehaald
Oud 31-05-2015, 11:29
df
df is offline
Nu mag je scheidsen? Of wat is een spelregelbewijs?
Oud 31-05-2015, 11:31
Verwijderd
Wat is dat?
Oud 31-05-2015, 11:33
-Marleen
-Marleen is offline
Het betekent dus dat ik alle spelregels ken. En vanaf 1 juli (morgen dus ) moet ik verplicht een spelregelbewijs hebben omdat ik volgend jaar A-jeugdcategorie ga spelen. En ik kan er volgens mij wel mee trainen/fluiten maar alleen lager dan de C-jeugd. Anders moet ik nog een trainer- of scheidsrechterscursus volgen.
Oud 31-05-2015, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Het betekent dus dat ik alle spelregels ken. En vanaf 1 juli (morgen dus ) moet ik verplicht een spelregelbewijs hebben omdat ik volgend jaar A-jeugdcategorie ga spelen. En ik kan er volgens mij wel mee trainen/fluiten maar alleen lager dan de C-jeugd. Anders moet ik nog een trainer- of scheidsrechterscursus volgen.
HET IS MORGEN GEEN 1 JULI DOMME DOOS
Oud 31-05-2015, 11:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
wow
Oud 31-05-2015, 11:37
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
HET IS MORGEN GEEN 1 JULI DOMME DOOS
Juni
Oud 31-05-2015, 11:38
Verwijderd
Braaf.
Oud 31-05-2015, 11:38
Verwijderd
Sorry, crismomentje.
Oud 31-05-2015, 11:41
Verwijderd
Gefeliciteerd Marleen
Oud 31-05-2015, 11:41
df
df is offline
Wtf. Hoezo zou je de spelregels van de sport die je beoefent niet kennen? Ik heb ook een jaartje eerste klasse gevoetbald, nooit zo'n ding hoeven halen, je kent de regels toch gewoon?
Oud 31-05-2015, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Wtf. Hoezo zou je de spelregels van de sport die je beoefent niet kennen? Ik heb ook een jaartje eerste klasse gevoetbald, nooit zo'n ding hoeven halen, je kent de regels toch gewoon?
Als dat zo zou zijn zou geen speler meer kwaad kunnen worden van een rode kaart, toch?
df
df is offline
Hoewel ik wel een keer een Van Breukelentje heb gedaan: vlak voor tijd bij 1-0 voor de bal laten stuiteren, stuitert niet vanwege nat gras, toch oppakken, indirecte vrije trap tegen--> 1-1.

Gelukkig wel zo stabiel om er geen zelfmoord door te overwegen zoals Hansie
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Als dat zo zou zijn zou geen speler meer kwaad kunnen worden van een rode kaart, toch?
een scheidsrechter kan dingen verkeerd zien
Oud 31-05-2015, 11:45
df
df is offline
Citaat:
Van een partijdige clubscheids (of nog erger:grens) kan en kon ik vrij nijdig worden anders
Oud 31-05-2015, 11:47
df
df is offline
1 keertje rood gehad trouwens, blijkbaar mag de keeper geen tegenstanders wegduwen die komen zieken in het muurtje.
Oud 31-05-2015, 11:47
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Marleen
Dankje
Citaat:
Nou ik kende ze echt niet allemaal
Bijna alle situaties die in de eindtoets kwamen, ben ik nog nooit in een wedstrijd tegen gekomen.
Oud 31-05-2015, 11:50
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
1 keertje rood gehad trouwens, blijkbaar mag de keeper geen tegenstanders wegduwen die komen zieken in het muurtje.
stoer van je, ik heb nooit een kaart gehad
Oud 31-05-2015, 11:53
-Marleen
-Marleen is offline
Nog nooit rood gehad. Wel met waterpolo gehad dat ik de hele wedstrijd niet meer mee mocht doen. Verder wel vaak geel/2minutenstraf/Ptje gekregen
Oud 31-05-2015, 11:55
df
df is offline
Ook een keer een kaart aangenaaid, boven iemand gaan staan toen ie was gevallen, wat schreeuwen naar m en dan neergaan toen ie opstond niet zo netjes maarja
Oud 31-05-2015, 11:57
Verwijderd
Citaat:
een scheidsrechter kan dingen verkeerd zien
Citaat:
Van een partijdige clubscheids (of nog erger:grens) kan en kon ik vrij nijdig worden anders
Ja regels zijn ambigu. Tough luck.
Oud 31-05-2015, 11:59
df
df is offline
Ik denk niet dat je hebt gevoetbald als je je niet boos kan maken om partijdige grensrechters, serieus wat is dat fucking irritant zeg.
Oud 31-05-2015, 12:01
Verwijderd
Nee want dat weet je alleen als je hebt gevoetbald natuurlijk.
Oud 31-05-2015, 12:02
df
df is offline
Laat maar
Verwijderd
Drogreden, df. Fuck you.
Macrador
Macrador is offline
Nou deadlock ik denk dat je het ook wel zou kunnen weten als je heel actief betrokken bent bij voetbal zonder dat je zelf speelt en hoopt dat bijvoorbeeld je zoontje wint.
Oud 31-05-2015, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Nou deadlock ik denk dat je het ook wel zou kunnen weten als je heel actief betrokken bent bij voetbal zonder dat je zelf speelt en hoopt dat bijvoorbeeld je zoontje wint.
Ja godverdomme dat zeg ik toch ook; Je hoeft helemaal niet te voetballen om je druk te maken over partijdige grensrechters of scheidsrechters.
Oud 31-05-2015, 12:03
Verwijderd
Ik vind alleen het geëmmer over; MOET JE DAARVOOR EEN PROEVE VAN BEKWAAMHEID GEDAAN HEBBEN?!!?!?!!? zo'n domme uitspraak.
Oud 31-05-2015, 12:05
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja godverdomme dat zeg ik toch ook; Je hoeft helemaal niet te voetballen om je druk te maken over partijdige grensrechters of scheidsrechters.
Je zei toch dit: "Nee want dat weet je alleen als je hebt gevoetbald natuurlijk."

Oud 31-05-2015, 12:06
df
df is offline
Citaat:
Bedoel je dat.. natuurlijk kan je je als supporter er ook druk over maken. Maar door je 'regels zijn ambigu, deal ermee' leek het alsof je uberhaupt partijdige grensrechters ontkende, vandaar mijn reactie.
Oud 31-05-2015, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Je zei toch dit: "Nee want dat weet je alleen als je hebt gevoetbald natuurlijk."

Ja, sarcasme much?
Oud 31-05-2015, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je dat.. natuurlijk kan je je als supporter er ook druk over maken. Maar door je 'regels zijn ambigu, deal ermee' leek het alsof je uberhaupt partijdige grensrechters ontkende, vandaar mijn reactie.
Oh nee echt niet. Alleen computers zijn onpartijdig.
Oud 31-05-2015, 12:07
df
df is offline
Citaat:

Sarcasmemeter kapot?

Regels voor berichten