Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2015, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel een zwak voor kleine vrouwen die verdrinken in grote truien, maar als je je er niet lekker in voelt moet je 't niet doen Dat is uiteindelijk het belangrijkste criterium voor kleding.
Ja ik ook! Het heeft iets heel liefs/elfjesachtigs, ofzo.
Advertentie
Oud 28-11-2015, 00:05
Verwijderd
Maar, al heb ik Quis nooit gezien, ik kan me wel voorstellen dat ze niet het type is dat voor de klein-meisje-in-een-grote-trui-stijl zou gaan.
Oud 28-11-2015, 00:09
Verwijderd
Zijn jullie graag alleen?
Oud 28-11-2015, 00:11
Quis.
Quis. is offline
Elfjesachtig?! Grappige associatie.
Ook bij andere vrouwen vind ik het niet zó. Of bij kleine mannen. Hele grote mannen in nog grotere truien dan weer wel.
Oud 28-11-2015, 00:13
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Zijn jullie graag alleen?
Vroeger wel, tegenwoordig niet zo. Of nouja, alleen zijn is niet minder fijn geworden, maar ik wil wel veel minder vaak alleen zijn dan ik dat vroeger wilde. En jij?
Oud 28-11-2015, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Elfjesachtig?! Grappige associatie.
Ook bij andere vrouwen vind ik het niet zó. Of bij kleine mannen. Hele grote mannen in nog grotere truien dan weer wel.
Oh dat laatste vind ik dan weer niks. Kleine mannen in grote truien vind ik juist wel leuk. Maar grote mannen vind ik dan weer een beetje lachwekkend groot worden. En als ze slungelig zijn heeft het bij associeer ik het vooral met het type van 'ik, mijn rechterhand en mijn rubik's kubus'.
Oud 28-11-2015, 00:17
Quis.
Quis. is offline
Hahaha, ik zie t voor me. Wat ik bedoel zijn niet de slungelige types maar de "mijn moeder was een halfreus uit Noorwegen types".
Oud 28-11-2015, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Vroeger wel, tegenwoordig niet zo. Of nouja, alleen zijn is niet minder fijn geworden, maar ik wil wel veel minder vaak alleen zijn dan ik dat vroeger wilde. En jij?
Ik weet het niet. Ik kom uit een heel plakkerig gezin. Niet dat we altijd alles samen doen, maar bij ons thuis zijn (waren) gewoon altijd mensen. Ook 's avonds enzo zaten we vaak met z'n allen op een kluitje, terwijl we allemaal met iets anders bezig waren. Toen ik nog thuis woonde, vond ik dat best vervelend, maar toen ik op mezelf ging wonen, merkte ik dat ik het toch heel fijn vind om mensen om me heen te hebben, gewoon zodat er iemand is om af en toe mee te praten. Niet per se de hele tijd in één kamer ofzo, maar pure eenzaamheid is toch niet zo mijn ding.
Mijn vriend is hier eigenlijk altijd, dus ik ben heel erg gewend aan zijn aanwezigheid. Nu is hij een weekendje naar zijn ouders en het is niet dat ik hem dan super erg mis. Eigenlijk vind ik twee dagen alleen af en toe wel fijn. Maar aan het einde van de dag merk ik toch dat ik graag even met iemand zou praten, dat ik liever samen met iemand in bed lig, samen eet, dat soort dingen. Terwijl ik een dagje met niemand rekening houden en alleen zijn best leuk vind op zijn tijd.

zoiets
Oud 28-11-2015, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, ik zie t voor me. Wat ik bedoel zijn niet de slungelige types maar de "mijn moeder was een halfreus uit Noorwegen types".
Ja, als ze echt van het Noorse visserstype zijn heeft het inderdaad wel iets.
Oud 28-11-2015, 00:21
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
het type van 'ik, mijn rechterhand en mijn rubik's kubus'
Oud 28-11-2015, 00:22
Quis.
Quis. is offline
Nou dat heb ik ook wel! Heel normaal toch? Maar tegelijkertijd heb ik als ik op plekken ben waar (veel) mensen zijn nog wel soms een ik-wil-weg-gevoel.
Oud 28-11-2015, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Nou dat heb ik ook wel! Heel normaal toch? Maar tegelijkertijd heb ik als ik op plekken ben waar (veel) mensen zijn nog wel soms een ik-wil-weg-gevoel.
Ja, het zal voor de meeste mensen wel ongeveer zo gelden. Ik vond het vooral grappig om te merken dat ik, tot ik uit huis ging, mezelf best een allenig mens vond, terwijl ik mezelf nu veel meer in de categorie 'kluitjesmens' zou plaatsen. Terwijl ikzelf wat dat betreft niet echt veranderd ben, het is meer mijn omgeving.

En grote groepen onbekende mensen zijn inderdaad intimiderend. Maar dan voelt het voor mij ook niet meer als een sociale situatie, maar als een muur van beweging en geluid waar ik heel moe van word.
Oud 28-11-2015, 00:33
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik ben wel heel graag alleen. Maar liefst wel op steenworp afstand van niet-alleen, mits bij mensen die snappen dat ik ook elk moment weer kan vertrekken. Een beetje als een kat die niet op schoot wil, maar wel graag bij de kachel in de woonkamer ligt terwijl iedereen televisie kijkt.

Volgend jaar ga ik verhuizen naar een studiootje in hetzelfde pand als mijn vriend en mijn lieftallige metamour. Vijf minuten fietsen van Turk. Met een beetje geluk een gedeeld atelier op de benedenverdieping. Dat is ideaal. <3
Oud 28-11-2015, 00:33
Dekaloog
Dekaloog is offline
Grote groepen onbekende mensen vind ik ook geen sociale situatie, meer een aangenaam soort ruis.
Oud 28-11-2015, 00:41
Dekaloog
Dekaloog is offline
In de zin van een druk stadsplein, dan, niet in de zin van een verjaardag waar je niemand kent behalve de jarige.
Oud 28-11-2015, 00:47
Dekaloog
Dekaloog is offline

Oud 28-11-2015, 00:48
Verwijderd
Ze is een heks.

Spoiler
Oud 28-11-2015, 00:49
Dekaloog
Dekaloog is offline
Zara appelleert aan seriemoordenaars met een latexallergie.
Oud 28-11-2015, 00:49
Verwijderd
En wat betreft het alleen-zijn - hopelijk heb ik binnenkort een huisdier! dan hoef ik nooit meer alleen te zijn!

Spoiler
Oud 28-11-2015, 00:53
Dekaloog
Dekaloog is offline

Heb je al een naam of wil je eerst afwachten wat z'n persoonlijkheid is?
Oud 28-11-2015, 01:00
Verwijderd
Citaat:

Heb je al een naam of wil je eerst afwachten wat z'n persoonlijkheid is?
Ik noem hem denk ik naar de heilige van de dag waarop ik hem ontmoet! Tenzij hij meteen al duidelijk maakt een moslim-tak te zijn, dan noem ik hem Achmed.

Spoiler
Oud 28-11-2015, 01:05
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik ben benieuwd naar de foto's. Wanneer is het zo ver?
Oud 28-11-2015, 01:17
Dekaloog
Dekaloog is offline
"Oke liefje, wintercollectie 2015, Zara. Kun je voor ons doen alsof je geestelijk gehandicapt bent?"

Oud 28-11-2015, 02:18
Lorelei
Lorelei is offline
Dekaloog: Benetton heeft vaak basic wollen truien.

Bijvoorbeeld: https://www.zalando.nl/benetton-trui...1i07f-k11.html
Oud 28-11-2015, 02:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Champagne
Oud 28-11-2015, 02:46
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Dekaloog: Benetton heeft vaak basic wollen truien.

Bijvoorbeeld: https://www.zalando.nl/benetton-trui...1i07f-k11.html
O hey, ik had wel bij Benetton gekeken maar kennelijk deze over 't hoofd gezien. Dank!
Oud 28-11-2015, 03:34
Dekaloog
Dekaloog is offline
Uitverkocht in oversized-trui-formaat :'(
Oud 28-11-2015, 06:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik noem hem denk ik naar de heilige van de dag waarop ik hem ontmoet! Tenzij hij meteen al duidelijk maakt een moslim-tak te zijn, dan noem ik hem Achmed.

Spoiler
Ik vind jou en je vriend cool
Oud 28-11-2015, 06:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb bij zulke dingen een beetje hetzelfde gevoel als bij IS die explosieven begraaft rondom massagraven. Ze doen dat om de rouwende nabestaanden te pakken. Het werkt goed en bereikt z'n doel, en 't is slim en daarom ergens fascinerend, maar ik zou toch liever leven in een wereld waarin het niet gebeurde.
Dat vind ik toch een beetje totaal niet helemaal hetzelfde ongeveer zeg maar.
Oud 28-11-2015, 08:31
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Dat vind ik toch een beetje totaal niet helemaal hetzelfde ongeveer zeg maar.
Het is inderdaad niet echt helemaal hetzelfde. Beetje heroïneverslaving tegenover een kwart pakje sigaretten per dag. Maar toch, in essentie is het allebei verslaving. Of in geval van mijn voorbeeld, exploitatie van menselijke psychologie.
Oud 28-11-2015, 08:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
"Oke liefje, wintercollectie 2015, Zara. Kun je voor ons doen alsof je geestelijk gehandicapt bent?"

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Oud 28-11-2015, 09:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Voor welk beroep is dit de werkkleding?
Oud 28-11-2015, 09:16
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
passieve gymjuf met smetvrees
Oud 28-11-2015, 09:24
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Patiënt in een gesloten psychiatrische instelling?
Oud 28-11-2015, 09:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb een mooi nieuw toetsenbord. Echap. Entrée. Fin. Arrêt défil. Ctrl en alt zijn dan wel weer gewoon ctrl en alt.
Oud 28-11-2015, 09:47
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
AZERTY ook, neem ik aan?
Oud 28-11-2015, 09:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, het is een azerty-toetsenbord, maar ik gebruik qwerty-instellingen.
Oud 28-11-2015, 10:14
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik heb qwerty met dvorak instellingen, maar als ik als een lamme tak met een hand snel iets probeer te doen, kijk ik toch vaak naar de qwerty letters per ongeluk.
Doet me altijd hier aan denken:

Oud 29-11-2015, 02:27
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Zo, Anita is echt veranderd zeg

Oud 29-11-2015, 10:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Met al hun vrienden in de kroeg
Oud 29-11-2015, 11:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
The Sting heeft vaak ook simpele truien. Gaat best een tijdje mee maar niet warmer dan 30 graden wassen.
Oud 29-11-2015, 11:56
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Met al hun vrienden in de kroeg
Dat wijf met die chihuahua!
Oud 29-11-2015, 12:35
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
't lijken net Adriaan (van Bassie) en Bonnie st Claire.
Oud 30-11-2015, 00:15
Holland Oates
Holland Oates is offline
Dude, ik heb met voor 't eerst m'n migraine-pillen getest, en ik voel me zo raar nu. Eerst werd ik superwazig en kreeg ik hartkloppingen en daarna leek 't net of ik kneiterstoned was en kon ik alleen maar op bed liggen en niet bewegen. Nu voel ik me nog steeds stoned-ig en m'n vingers tintelen, maar de hoofdpijn is iig wel weg. Ben benieuwd hoe dit gaat als ik niet thuis ben.
Oud 30-11-2015, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Dude, ik heb met voor 't eerst m'n migraine-pillen getest, en ik voel me zo raar nu. Eerst werd ik superwazig en kreeg ik hartkloppingen en daarna leek 't net of ik kneiterstoned was en kon ik alleen maar op bed liggen en niet bewegen. Nu voel ik me nog steeds stoned-ig en m'n vingers tintelen, maar de hoofdpijn is iig wel weg. Ben benieuwd hoe dit gaat als ik niet thuis ben.
Welke heb je gekregen?

"Migranten" (ik moet iedere keer chucklen om de term) zijn vrij ernstig guess & hit en kunnen ontzettend nare bijwerkingen hebben. Dit klinkt nog best goed eigenlijk. En vaak worden de bijwerkingen veeeeel minder binnen een week of 4.
Oud 30-11-2015, 00:53
Holland Oates
Holland Oates is offline
Sumatriptan. Weet verder niet wat voor soort dat is. Watvoor nare bijwerkingen hebben die migranten dan? (Damn migrants! )
Oud 30-11-2015, 00:56
Verwijderd
Deze? Slaperig, vermoeid, duizelig, mag twee uur niet rijden (lees: Blijf In Bed Godverdomme). Die komen ook vaak voor bij medicatie die dingen met je bloedvaten doet is me opgevallen.
Oud 30-11-2015, 01:00
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh ja, dat voelde ik idd wel. Ik dacht eerst dat ik moest kotsen, maar toen zakte dat weg en lag ik gewoon als een baksteen op m'n nest. Met keiwarme poten, dat schijnt er ook bij te horen. (Nu al op vliegers. )
Jij hebt van die clusterfucks toch?
Oud 30-11-2015, 01:04
Verwijderd
Ja! Maar daar heb ik nu al sinds errr april denk ik, geen last van gehad. Bij mij werken pijnstillers trouwens alleen als ik ze neem als ik de aanval aan voel komen en ook alleen dan.
Oud 30-11-2015, 01:08
Verwijderd
Blowen helpt trouwens ook. Ik word er wakker van, soms zelfs met pijnstillers. Paar hijsjes joint en ik ben weer onder zeil. Zonder blowen is er geen houden aan, dan zit ik rustig twee uur op de rand van m'n bed of ijsberen in de woonkamer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten