Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn vriend is hier eigenlijk altijd, dus ik ben heel erg gewend aan zijn aanwezigheid. Nu is hij een weekendje naar zijn ouders en het is niet dat ik hem dan super erg mis. Eigenlijk vind ik twee dagen alleen af en toe wel fijn. Maar aan het einde van de dag merk ik toch dat ik graag even met iemand zou praten, dat ik liever samen met iemand in bed lig, samen eet, dat soort dingen. Terwijl ik een dagje met niemand rekening houden en alleen zijn best leuk vind op zijn tijd. zoiets |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En grote groepen onbekende mensen zijn inderdaad intimiderend. ![]() |
![]() |
|
Ik ben wel heel graag alleen. Maar liefst wel op steenworp afstand van niet-alleen, mits bij mensen die snappen dat ik ook elk moment weer kan vertrekken. Een beetje als een kat die niet op schoot wil, maar wel graag bij de kachel in de woonkamer ligt terwijl iedereen televisie kijkt.
Volgend jaar ga ik verhuizen naar een studiootje in hetzelfde pand als mijn vriend en mijn lieftallige metamour. Vijf minuten fietsen van Turk. Met een beetje geluk een gedeeld atelier op de benedenverdieping. Dat is ideaal. <3 |
![]() |
|
Dekaloog: Benetton heeft vaak basic wollen truien.
Bijvoorbeeld: https://www.zalando.nl/benetton-trui...1i07f-k11.html
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb qwerty met dvorak instellingen, maar als ik als een lamme tak met een hand snel iets probeer te doen, kijk ik toch vaak naar de qwerty letters per ongeluk.
Doet me altijd hier aan denken: ![]()
|
Dude, ik heb met voor 't eerst m'n migraine-pillen getest, en ik voel me zo raar nu. Eerst werd ik superwazig en kreeg ik hartkloppingen en daarna leek 't net of ik kneiterstoned was en kon ik alleen maar op bed liggen en niet bewegen. Nu voel ik me nog steeds stoned-ig en m'n vingers tintelen, maar de hoofdpijn is iig wel weg. Ben benieuwd hoe dit gaat als ik niet thuis ben.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Migranten" (ik moet iedere keer chucklen om de term) zijn vrij ernstig guess & hit en kunnen ontzettend nare bijwerkingen hebben. Dit klinkt nog best goed eigenlijk. En vaak worden de bijwerkingen veeeeel minder binnen een week of 4. |
![]() |
|
Oh ja, dat voelde ik idd wel. Ik dacht eerst dat ik moest kotsen, maar toen zakte dat weg en lag ik gewoon als een baksteen op m'n nest. Met keiwarme poten, dat schijnt er ook bij te horen. (Nu al op vliegers.
![]() Jij hebt van die clusterfucks toch?
|
|