Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2016, 18:39
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Niet zo bot doen jongens, laat Axel11 het nu op zijn eigen manier verwerken.
Advertentie
Oud 23-05-2016, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Niet zo bot doen jongens, laat Axel11 het nu op zijn eigen manier verwerken.
*vinger in hol Schrödinger steek*

Zo, lekker ff kietelen, zo verwerk ik.
Oud 23-05-2016, 21:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omg een rel
Ja het is superkut en het is best extra werk om wel lief te blijven voor mijn meisje. Het is namelijknogal verleidelijk om alle mensen weg te duwen en me in mijn kamer te verstoppen maar dat gaat niet echt als je samen op een kamer woont dus ik ben best nog eens kribbig.
Maar ja ik doe mijn best dat het leven doorgaat. .
Oud 23-05-2016, 21:58
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
(k)
Oud 23-05-2016, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Omg een rel
Ja het is superkut en het is best extra werk om wel lief te blijven voor mijn meisje. Het is namelijknogal verleidelijk om alle mensen weg te duwen en me in mijn kamer te verstoppen maar dat gaat niet echt als je samen op een kamer woont dus ik ben best nog eens kribbig.
Maar ja ik doe mijn best dat het leven doorgaat. .
Ik hoop dat je je snel beter voelt Flappie. Knuffel.
Oud 25-05-2016, 22:53
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Omg een rel
Speciaal voor jou gedaan Maar ik weet dat jij mijn post wel begrijpt, dus ik laat de rest maar lullen
Oud 25-05-2016, 23:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dat doet goed axeltje
Oud 25-05-2016, 23:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb in elk geval weer een klein beetje orde in mijn relatie hier in Wenen.

En mijn professionele leven gaat niet slecht. De korte films die ik draai zijn supercool. Ik heb piano gespeeld in de Nederlandse Ambassade voor een film. Ik ben gevraagd voor een betaald moderneoperaproject inNederland vanaf januari 2017 en voor een film van een kunstenares die in oktober dit jaar hoofdbestanddeel van een expositie in Bayern is.
Oud 25-05-2016, 23:15
Axel11
Axel11 is offline
Klinkt goed, fizzle!

Staan er ook van die korte films online?
Oud 25-05-2016, 23:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nog lang niet Ze worden nog gedraaid, dan moeten ze nog gesneden worden en geedit en dan mogen ze niet gepubliceerd worden voor ze naar een festival zijn geweest.
In het fototopic staat wel een aantal fotootjes van op de set!
Oud 26-05-2016, 09:59
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:

En mijn professionele leven gaat niet slecht. De korte films die ik draai zijn supercool. Ik heb piano gespeeld in de Nederlandse Ambassade voor een film. Ik ben gevraagd voor een betaald moderneoperaproject inNederland vanaf januari 2017 en voor een film van een kunstenares die in oktober dit jaar hoofdbestanddeel van een expositie in Bayern is.
Oud 26-05-2016, 16:41
Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:

Wow tof zeg!
Oud 26-05-2016, 20:33
Verwijderd
Citaat:

Wow, je wordt nog eens beroemd
Oud 28-05-2016, 11:36
Verwijderd
Citaat:

Cool!
Oud 28-05-2016, 12:13
Megatron
Megatron is offline
Zit ik gisteravond te cashgamen bij een homegame te Zoetermeer, worden er links en rechts spelers aan tafel geinformeerd dat een paar kilometer verderop een toernooiorganisatie is opgerold door douane, ME, FIOD en de burgermeester himself Wat een mal wereldje

Het had overigens niet veel gescheeld of ik had precies daar, die avond, aangeschoven bij het toernooi maar wilde toch liever cashgamen. Leipe shit, ouwe
Oud 28-05-2016, 14:58
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Zoetermeer heeft het allemaal he, zoals ze daar zelf graag zeggen. Zoeterméér.
Oud 28-05-2016, 14:58
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
maar heb je nog gecasht of alleen maar gegamed?
Oud 30-05-2016, 15:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik werk hier nu sinds 1 oktober, en krijg vandaag mijn zorgpasje binnen. Franse bureaucratie.
Oud 30-05-2016, 18:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kreeg vandaag een smsje van Google dat een onbekend apparaat had ingelogd in mijn mail. Meestal vind ik die meldingen onzin, want ik ben het vaak zelf, maar nu dus niet! Een of andere dude in Soest heeft ingelogd en een nieuw wachtwoord voor Facebook aangevraagd. Tenminste, die mail stond ongelezen in mijn inbox. Dat heb ik geannuleerd en de wachtwoorden van allebei mijn mails veranderd, maar wtf.
Oud 30-05-2016, 18:41
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik kreeg vandaag een smsje van Google dat een onbekend apparaat had ingelogd in mijn mail. Meestal vind ik die meldingen onzin, want ik ben het vaak zelf, maar nu dus niet! Een of andere dude in Soest heeft ingelogd en een nieuw wachtwoord voor Facebook aangevraagd. Tenminste, die mail stond ongelezen in mijn inbox. Dat heb ik geannuleerd en de wachtwoorden van allebei mijn mails veranderd, maar wtf.
Mijn mail is vorig jaar vanuit Nigeria gehackt en m'n hele contactenlijst (incl. ouders van leerlingen en potentiële werkgevers) kreeg een mail in gebrekkig Nederland dat ik hard geld nodig had in Engeland. Met veel gedoe uiteindelijk mijn account weer kunnen reactiveren en toen meteen dubbel beveiligd. En voor m'n facebook kreeg ik laatst ook zo'n melding, maar die heb ik dus ook dubbel beveiligd, dus die persoon die iets probeerde, kon er lekker niet in.
/eindeverhaal
Oud 30-05-2016, 18:42
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik werk hier nu sinds 1 oktober, en krijg vandaag mijn zorgpasje binnen. Franse bureaucratie.
Misschien hopen ze wel dat buitenlandse gelukszoekers in die tijd iets terminaals krijgen?!
Oud 30-05-2016, 18:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nu ook maar mijn wachtwoord voor Facebook aangepast en ingesteld dat ik een melding krijg als er ingelogd wordt, én als je probeert in te loggen via een onbekende browser/onbekend apparaat, moet je via mijn telefoon of een speciale code extra inloggen.
Ben wel blij dat Facebook en Google zo ingesteld zijn
Oud 30-05-2016, 18:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En gelijk mijn verstuurde mail gecheckt, maar er is niets verstuurd vanuit mijn naam.

Hoewel ik er ook wel een beetje vanuit ga dat mensen me beter kennen en weten dat ik geen spelfouten in mijn mails zet.
Oud 30-05-2016, 18:50
bloodyb
bloodyb is offline
Oh, doe je dat alleen hier?
Oud 30-05-2016, 18:52
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik heb nu ook maar mijn wachtwoord voor Facebook aangepast en ingesteld dat ik een melding krijg als er ingelogd wordt, én als je probeert in te loggen via een onbekende browser/onbekend apparaat, moet je via mijn telefoon of een speciale code extra inloggen.
Ben wel blij dat Facebook en Google zo ingesteld zijn
Ja, dat dus. Is een goede methode
Oud 30-05-2016, 18:55
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
En gelijk mijn verstuurde mail gecheckt, maar er is niets verstuurd vanuit mijn naam.

Hoewel ik er ook wel een beetje vanuit ga dat mensen me beter kennen en weten dat ik geen spelfouten in mijn mails zet.
Als dat wel was, had je al genoeg bezorgde appjes, fb-berichten, smsjes en telefoontjes gehad, geloof mij maar Nondeju, ik ben nog een week lang gestalkt geloof ik. Mijn telefoon ontplofte echt.

Edit: bezorgd natuurlijk omdat ze wel doorhadden dat m'n mail gehackt was
Oud 30-05-2016, 19:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, doe je dat alleen hier?
Ja natuurlijk. Ik bewaar graag al mijn slechte spelling en grammatica voor de plek waar taalnazi's zich verzamelen
Citaat:
Ja, dat dus. Is een goede methode
Zeker, ik ben fan
Citaat:
Als dat wel was, had je al genoeg bezorgde appjes, fb-berichten, smsjes en telefoontjes gehad, geloof mij maar Nondeju, ik ben nog een week lang gestalkt geloof ik. Mijn telefoon ontplofte echt.

Edit: bezorgd natuurlijk omdat ze wel doorhadden dat m'n mail gehackt was
Dat is waar ja en lief dat ze dat doen.
Oud 30-05-2016, 20:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Misschien hopen ze wel dat buitenlandse gelukszoekers in die tijd iets terminaals krijgen?!
Nou, ik heb hier nog twee gepeperde rekeningen ŕ 20 euro die ik nu mooi kan declareren. Dat zal ze leren!
Oud 30-05-2016, 22:07
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Mijn facebook was laatst ook geblokkeerd omdat iemand uit Chili erop had ingelogd. Meteen dat wachtwoord maar overal veranderd.
Oud 30-05-2016, 22:08
aumgn
aumgn is offline
Hoeveel verschillende wachtwoorden gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb een /care wachtwoord voor de meeste online dingen en een paar verschillende serieuze wachtwoorden voor mail, bank en digiD.
Oud 30-05-2016, 22:18
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoeveel verschillende wachtwoorden gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb een /care wachtwoord voor de meeste online dingen en een paar verschillende serieuze wachtwoorden voor mail, bank en digiD.
Precies dit eigenlijk. Laatst wel wat dingen veranderd omdat ik niet wilde dat mijn ex nog bij mijn media en op mijn computer kon komen.
Oud 30-05-2016, 22:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb meestal een wachtwoord met meerdere varianten. Ik ben blij dat mijn telefoon ze allemaal onthoudt
Oud 30-05-2016, 22:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik gebruik gewoon 123456 voor alles.
Oud 31-05-2016, 07:36
Verwijderd
Ik heb overal iets en dan met 01 of 1 of 1! of 123. Meestal na vijf keer proberen heb ik het goede wachtwoord pas..
Oud 31-05-2016, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Ander wachtwoord voor ieder account. De meesten zijn 25 of langer, willekeurig gegenereerd en opgeslagen in een password manager.
Oud 31-05-2016, 13:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb er geen verstand van hoor, vandaar mijn vraag: is zo'n password manager niet juist gevaarlijk? Dan hoeven ze maar één ding te hacken om bij ál je wachtwoorden te komen, toch?
Oud 31-05-2016, 15:31
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Is het uit Eline?
Oud 31-05-2016, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er geen verstand van hoor, vandaar mijn vraag: is zo'n password manager niet juist gevaarlijk? Dan hoeven ze maar één ding te hacken om bij ál je wachtwoorden te komen, toch?
Ja. Maar toch niet.
Oud 31-05-2016, 18:54
bloodyb
bloodyb is offline
Hoezo dan?
Oud 31-05-2016, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Hoezo dan?
Omdat het risico minder bij een thuiscomputer ligt een vooral bij de aangeboden dienst. En zijn password manager kom je niet zomaar in. Zelfs als je het scherm kan meelezen niet want de wachtwoorden zijn encrypted.
Oud 31-05-2016, 19:10
Dekaloog
Dekaloog is offline
Welke manager gebruik je?
Oud 31-05-2016, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Welke manager gebruik je?
KeePass want Oss.
Oud 31-05-2016, 22:23
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is het uit Eline?
Ja het is uit! De break up (na een maand time out) was wel oké, maar daarna kwam nog wat drama, verwijten en onbegrip. Ik denk dat het beter is zo. Ik ben in elk geval een stuk minder snel en vaak gefrustreerd de laatste tijd
Oud 01-06-2016, 06:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook stukken minder frustraties sinds jullie uit elkaar zijn
Oud 01-06-2016, 06:08
Elin3
Elin3 is offline
Dit klinkt of we naast je wonen en jij altijd in ons geruzie zat
Oud 01-06-2016, 06:33
Verwijderd
Dat is met een forum ook zo.
Oud 01-06-2016, 08:28
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ja het is uit! De break up (na een maand time out) was wel oké, maar daarna kwam nog wat drama, verwijten en onbegrip. Ik denk dat het beter is zo. Ik ben in elk geval een stuk minder snel en vaak gefrustreerd de laatste tijd
Wat goed en knuffels want relaties die uitgaan zijn stom.
Oud 01-06-2016, 09:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat goed en knuffels want relaties die uitgaan zijn stom.
Dank voor de knuffels <3
Oud 01-06-2016, 11:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit klinkt of we naast je wonen en jij altijd in ons geruzie zat
Citaat:
Dat is met een forum ook zo.
Ja, precies!
Oud 01-06-2016, 14:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline