Advertentie | |
|
![]() |
|
of met mens erger je niet gewoon direct naar het einde lopen en in één beurt winnen
fuck mensen die willen bepalen hoe ik een spelletje speel!
||
Citaat:
GPS cheaten is wel irritant, mensen die automatisch gyms overnemen zonder erheen te lopen. Maar beetje Pokestops farmen of automatisch eieren hatchen of digitaal naar Kijkduin in plaats van fysiek, who the fuck cares. Neem het allemaal wat minder serieus, zou ik zeggen ![]() |
![]() |
|
Ik kan met m'n magere lvl19 praktisch iedereen in m'n eentje uit hun gym knikkeren. Heb niet eens bijzondere sterke Pokemon, de aanvaller heeft gewoon een enorme voordeelpositie. Bovendien zijn cheaters gelijk verdeeld over de drie teams, dus je kunt je aansluiten bij een sterke gym van jouw team en dan lekker iets langer blijven zitten.
Het heeft echt nauwelijks invloed. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dit is weer zo'n situatie waar ik het meer oneens ben met de argumentatie dan het standpunt.
||
Citaat:
|
![]() |
Volgens dat filmpje zie je een foto van de plek waar de pokemon zit (foto van de pokestop waar hij zit) en als je erop klikt dan zit er een knopje 'view'. Als je daar dan op klikt zoomed de map uit en komt er een pinpoint waar hij zit(op die pokestop dus)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Vind het goed dat ze bestaan. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 10-08-2016 om 15:24. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Denk dat ik 't irritant vond dat hij zich wel druk maakt om Pokémon, maar in feministische discussies vooraan staat om te roepen dat je je niet moet druk maken om sociale ongelijkheid in de echte wereld. Citaat:
![]() Hoewel de app store er ook een paar heeft. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Deze vuile cheaters hebben een tooltje geprogrammeerd waarmee je je Pokedex kunt delen met je vrienden, en handig de stats van je Pokemon kunt zien.
![]() |
![]() |
||
Ze moeten gewoon wat degelijke publieke APIs uitrollen voor dat soort dingen; maar dat zal nu vast even geen prioriteit hebben
![]() Maar als ik dit artikel mag geloven zijn ze bij Niantic gewoon een beetje prutsers. Overigens vind ik dit echt een debiel argument over het gebruik van bots: Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Check mn mattie in Destiny bijvoorbeeld! Ik word wel een beetje verdrietig van mn time played :v
|||
Citaat:
Verder kun je hier kijken. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Best betaalde bijbaantje! Scholier10 | 72 | 22-08-2018 07:18 | |
Onzin |
Pokémon GO #3 Mr Soija | 500 | 21-03-2017 17:07 | |
Onzin |
Pokemon Go #2 Mr Soija | 500 | 25-09-2016 19:51 | |
Onzin |
[Pokemon Go] Welk team heb jij gekozen? En waarom? Mr Soija | 17 | 29-07-2016 08:46 |