Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2016, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Als je hem nog hebt, heb je hem gekregen
Ook goed!
Advertentie
Oud 09-08-2016, 23:27
df
df is offline
Citaat:
Ja, stel je voor dat je zelf mag bepalen hoe je een spelletje speelt!
Goed argument ook. Ik zal zaterdag op het voetbalveld de bal wel eens oppakken en in het goal van de tegenstander gooien. Ik mag toch zeker zelf wel bepalen hoe ik een spelletje speel
Oud 09-08-2016, 23:28
df
df is offline
of met mens erger je niet gewoon direct naar het einde lopen en in één beurt winnen

fuck mensen die willen bepalen hoe ik een spelletje speel!
Oud 09-08-2016, 23:30
df
df is offline
ohja en voordat het argument 'maar met dit heeft het geen invloed op andere spelers' komt: jawel. Gyms worden verneukt door cheaters
Oud 09-08-2016, 23:34
Verwijderd
Laat ze cheaters dan gewoon cheaten, maar wel markeren. Dan kan je ze neerhoeken.
Oud 09-08-2016, 23:43
df
df is offline
Niantic moet een mooie massaban doen. Optyfen met cheaters.
Oud 10-08-2016, 04:55
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
ohja en voordat het argument 'maar met dit heeft het geen invloed op andere spelers' komt: jawel. Gyms worden verneukt door cheaters
Tja, je hebt ook geen kans tegen spelers die een week eerder begonnen zijn dan jij. Tegen autisten met een uitkering die de hele dag niks anders doen dan grinden. Tegen kinderen met zomervakantie. Tegen mensen die toevallig net terug zijn van twee weken vakantie op Kijkduin.

GPS cheaten is wel irritant, mensen die automatisch gyms overnemen zonder erheen te lopen. Maar beetje Pokestops farmen of automatisch eieren hatchen of digitaal naar Kijkduin in plaats van fysiek, who the fuck cares.

Neem het allemaal wat minder serieus, zou ik zeggen
Oud 10-08-2016, 05:06
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik kan met m'n magere lvl19 praktisch iedereen in m'n eentje uit hun gym knikkeren. Heb niet eens bijzondere sterke Pokemon, de aanvaller heeft gewoon een enorme voordeelpositie. Bovendien zijn cheaters gelijk verdeeld over de drie teams, dus je kunt je aansluiten bij een sterke gym van jouw team en dan lekker iets langer blijven zitten.

Het heeft echt nauwelijks invloed.
Oud 10-08-2016, 05:56
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Neem het allemaal wat minder serieus, zou ik zeggen
Dat argument kun je ook omdraaien. Het is maar een spelletje voor de lol, waarom maak je het zo belangrijk dat je valsspeelt en de regels breekt? Mensen aanvallen op over hoe serieus ze iets al dan niet nemen is volgens mij vrijwel altijd een drogreden.

Maar dit is weer zo'n situatie waar ik het meer oneens ben met de argumentatie dan het standpunt.
Oud 10-08-2016, 05:57
Verwijderd
Precies. Als het zo'n issue is, waarom maak je het dan niet onmogelijk om vals te spelen. Zo moeilijk is dat niet.
Oud 10-08-2016, 05:58
Verwijderd
Ik heb er vrij veel mensen over zien klagen maar het zijn wel dezelfde mensen die walkthroughs gebruiken voor bepaalde dingen. Hurdurrdurr.
Oud 10-08-2016, 07:12
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik heb er vrij veel mensen over zien klagen maar het zijn wel dezelfde mensen die walkthroughs gebruiken voor bepaalde dingen. Hurdurrdurr.
Muah dat vind ik toch niet helemaal hetzelfde. Alhoewel een walkthrough letter voor letter volgen net zo saai is om te doen.
Oud 10-08-2016, 08:10
Mort'n
Mort'n is offline
Wat vinden jullie trouwens van de trailer voor het nieuwe trackingsystem??
Oud 10-08-2016, 11:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat vinden jullie trouwens van de trailer voor het nieuwe trackingsystem??
Trailer? Link? Of bedoel je gewoon hoe het er nu uit ziet?
Oud 10-08-2016, 13:41
Mort'n
Mort'n is offline
Stond een filmpje van op twitter
Oud 10-08-2016, 13:47
Mort'n
Mort'n is offline
Volgens dat filmpje zie je een foto van de plek waar de pokemon zit (foto van de pokestop waar hij zit) en als je erop klikt dan zit er een knopje 'view'. Als je daar dan op klikt zoomed de map uit en komt er een pinpoint waar hij zit(op die pokestop dus)
Oud 10-08-2016, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Muah dat vind ik toch niet helemaal hetzelfde. Alhoewel een walkthrough letter voor letter volgen net zo saai is om te doen.
Kan zijn maar cheaters vinden vaak moeilijke en creatieve dingen uit. Kan je gaan lopen stomen, je kan ook gewoon je schouders ophalen en zelf doorspelen. Het is in dit geval toch niet zo dat jij er minder snel beter door wordt geloof ik?
Oud 10-08-2016, 14:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Volgens dat filmpje zie je een foto van de plek waar de pokemon zit (foto van de pokestop waar hij zit) en als je erop klikt dan zit er een knopje 'view'. Als je daar dan op klikt zoomed de map uit en komt er een pinpoint waar hij zit(op die pokestop dus)
Dat is de beta, die is momenteel alleen in San Fransisco werkzaam. Wij hebben gras voor nu.
Oud 10-08-2016, 14:51
Mort'n
Mort'n is offline
Citaat:
Dat is de beta, die is momenteel alleen in San Fransisco werkzaam. Wij hebben gras voor nu.
tja gras. Tis maar wat je een trackingsystem noemt
Oud 10-08-2016, 15:04
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Kan zijn maar cheaters vinden vaak moeilijke en creatieve dingen uit. Kan je gaan lopen stomen, je kan ook gewoon je schouders ophalen en zelf doorspelen. Het is in dit geval toch niet zo dat jij er minder snel beter door wordt geloof ik?
Precies dit Alle cheaters die ik ken zijn verveelde programmeurs die ergens mee willen puzzelen, of superfanatieke autistische jongens rond de 25 die hoe dan ook meer tijd in 't spel zouden stoppen dan 'wij'. Zonder die eerste groep waren er ook geen pokemaps/radars/insider info over het spel/etc. Zonder de tweede groep had de eerste groep geen betatesters.

Vind het goed dat ze bestaan.

Citaat:
tja gras. Tis maar wat je een trackingsystem noemt

Laatst gewijzigd op 10-08-2016 om 15:24.
Oud 10-08-2016, 15:13
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Alle cheaters die ik ken zijn slimme programmeurs die ergens mee willen puzzelen, of superfanatieke autistische jongens rond de 25 die hoe dan ook meer tijd in 't spel zouden stoppen dan 'wij'.
Oke, en luci2.
Oud 10-08-2016, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Oke, en luci2.
Nou.
Oud 10-08-2016, 15:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er zijn geen pokémaps/radars/whatevers meer. Allemaal uit de lucht gehaald.
Oud 10-08-2016, 15:59
Mort'n
Mort'n is offline
Citaat:
ach gebruikte t toch al niet #pidgeys4thewin
Oud 10-08-2016, 16:19
Ieke
Ieke is offline
Ik vind het gras systeem raar.
Oud 10-08-2016, 16:22
Mort'n
Mort'n is offline
Citaat:
Ik vind het gras systeem raar.
je bent niet de enige
Oud 10-08-2016, 16:36
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Mensen aanvallen op over hoe serieus ze iets al dan niet nemen is volgens mij vrijwel altijd een drogreden.
Dat is ook wel weer waar. Oke, df mag best boos zijn op de cheaters, ik hoef niet per se te begrijpen waarom 't 'm zoveel doet.

Denk dat ik 't irritant vond dat hij zich wel druk maakt om Pokémon, maar in feministische discussies vooraan staat om te roepen dat je je niet moet druk maken om sociale ongelijkheid in de echte wereld.

Citaat:
Het barst van de maps en radars Alleen op wat minder toegankelijke plaatsen, misschien.

Hoewel de app store er ook een paar heeft.

Citaat:
Nou.
Vind het wel cool, hoor. Niet iedereen krijgt cheats aan de praat.
Oud 10-08-2016, 16:40
Dekaloog
Dekaloog is offline
Deze vuile cheaters hebben een tooltje geprogrammeerd waarmee je je Pokedex kunt delen met je vrienden, en handig de stats van je Pokemon kunt zien.

Oud 10-08-2016, 16:54
Carn
Carn is offline
Ze moeten gewoon wat degelijke publieke APIs uitrollen voor dat soort dingen; maar dat zal nu vast even geen prioriteit hebben Wat dat betreft moeten ze misschien eens babbelen met Bungie en Blizzard; die hebben complete frameworks voor dat soort dingen die je gewoon kan gebruiken; dus als je van knutselen houdt kan je lekker je eigen inventory-management of progresstracker bouwen bijvoorbeeld.

Maar als ik dit artikel mag geloven zijn ze bij Niantic gewoon een beetje prutsers. Overigens vind ik dit echt een debiel argument over het gebruik van bots:

Citaat:
Why cheat?

For many, using a bot to play Pokémon Go misses the point, which is to actually go outside and search for the hidden augmented reality monsters. But MyGoBot community manager Jake (who didn't provide a last name out of privacy concerns) sees a valid role for bot use by people who can't do that for a number of reasons. "Some people do not have the physical ability to get up and go play this game, which I think is most of the people who have gotten the bot," he said. "They may have medical conditions which prohibit it. I think some of it may be people who just don't want to go outside, or even just don't have gyms or Pokéstops near them due to rural areas. There are many different people I think our app is targeting."
Oud 10-08-2016, 16:55
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Deze vuile cheaters hebben een tooltje geprogrammeerd waarmee je je Pokedex kunt delen met je vrienden, en handig de stats van je Pokemon kunt zien.

[afbeelding]
http://www.dictionary.com/browse/cheat
Oud 10-08-2016, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ze moeten gewoon wat degelijke publieke APIs uitrollen voor dat soort dingen; maar dat zal nu vast even geen prioriteit hebben Wat dat betreft moeten ze misschien eens babbelen met Bungie en Blizzard; die hebben complete frameworks voor dat soort dingen die je gewoon kan gebruiken; dus als je van knutselen houdt kan je lekker je eigen inventory-management of progresstracker bouwen bijvoorbeeld.

Maar als ik dit artikel mag geloven zijn ze bij Niantic gewoon een beetje prutsers. Overigens vind ik dit echt een debiel argument over het gebruik van bots:
Ik hoop dat er een REST of SOAP API komt. Dan ga ik knutselen met wat software.
Oud 10-08-2016, 17:07
Dekaloog
Dekaloog is offline
Achter cheatbots en dit soort 'goeie' projecten zit 't zelfde type mens.
Oud 10-08-2016, 17:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het barst van de maps en radars Alleen op wat minder toegankelijke plaatsen, misschien.

Hoewel de app store er ook een paar heeft.
Link? Die in de appstore heb ik allemaal geprobeerd en zijn óf offline óf sheit. Ik mis Pokevision.
Oud 10-08-2016, 17:12
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:

[afbeelding]
Citaat:
Ze moeten gewoon wat degelijke publieke APIs uitrollen voor dat soort dingen
Mwah, ja, maar eigenlijk en nog beter zou zo'n overzicht en een manier om het te delen gewoon standaard in het spel moeten zitten.
Oud 10-08-2016, 17:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit nu trouwens fucking tientallen Pokémon te evolueren met een eitje aan, lekker snel XP pakken /cheater?
Oud 10-08-2016, 17:14
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
. "Some people do not have the physical ability to get up and go play this game, which I think is most of the people who have gotten the bot,"
Hahahahaha.
Oud 10-08-2016, 17:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hahahahaha.
all those damn fat americuuhnnnsss
Oud 10-08-2016, 17:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mwah, ja, maar eigenlijk en nog beter zou zo'n overzicht en een manier om het te delen gewoon standaard in het spel moeten zitten.

Check mn mattie in Destiny bijvoorbeeld! Ik word wel een beetje verdrietig van mn time played :v
Oud 10-08-2016, 17:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
83500 XP erbij, level 25 nu
Oud 10-08-2016, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Vind het wel cool, hoor. Niet iedereen krijgt cheats aan de praat.
Ik kan er wel heel wijs mee gaan doen, maar eerlijk gezegd is het voor me geďnstalleerd en hoef ik het alleen maar op te starten.
Oud 10-08-2016, 18:07
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Link? Die in de appstore heb ik allemaal geprobeerd en zijn óf offline óf sheit. Ik mis Pokevision.
Deze voor Android. Qua app store schijnt GoRadar voor iPhone wel goed te werken, mits je in een druk gebied bent.

Verder kun je hier kijken.

Citaat:
Yes pls.
Oud 10-08-2016, 18:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb iOs, maar zal Reddit checken thanks.
Oud 10-08-2016, 18:17
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik zit nu trouwens fucking tientallen Pokémon te evolueren met een eitje aan, lekker snel XP pakken /cheater?
Intentional design
Oud 10-08-2016, 18:18
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik kan er wel heel wijs mee gaan doen, maar eerlijk gezegd is het voor me geďnstalleerd en hoef ik het alleen maar op te starten.
Bluestacks adverteert er zelfs mee, de GPS spoofer zit al voorgeinstalleerd
Oud 10-08-2016, 18:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Intentional design
Ja, vind ik ook
Oud 10-08-2016, 18:43
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ja, vind ik ook
Daar valt weinig aan te vinden, dat is letterlijk waar Lucky Eggs voor zijn
Oud 10-08-2016, 18:48
Mort'n
Mort'n is offline
Wow we moeten al bijna pokemon GO #2 gaan aanmaken
Oud 10-08-2016, 20:12
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
En heb je meegekeken om te zien hoe je 't de volgende keer zelf kan?
Oud 10-08-2016, 20:39
Verwijderd
Citaat:
En heb je meegekeken om te zien hoe je 't de volgende keer zelf kan?
Moet vast wel lukken!

Misschien.
Oud 10-08-2016, 22:04
Methuselah
Methuselah is offline
Nog iets meer dan 8000XP en eindelijk lvl 20.

Regels voor berichten