Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zwarte ribbroek (stuka)
Donkerrood satijnen hemdje Zwart shirt met 3/4 mouwen Daarover zwart shirtje met vhals en korte mouwtjes Gestreepte olilly sokken, groene string, bh van spijkerstof haar: IK HEB EXTENSIONS!!! ( roze, paars, zwart ) in 2 knotjes, bovenkant van een paarse panty als haarband en daarover nog een dun felroze bandje. Make-up: Mascara (zwart )en een beetje eyeliner met steepje en puntjes naast m'n oog ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik lees 't meestal ook wel hoor (niet van iedereen)
Het is wel leuk, zo doe je nog eens wat inspiratie op. ![]() Ik heb aan: lichtblauwe iets wijdere nette broek met persvouw hilfiger zwart coltruitje met korte mouwen hilfiger zwarte nette instappers met een beetje een punt (van mams ![]() Haar in een knotje/staartje, lipgloss, twee zilveren armbanden en twee dunne zilveren ringetjes.
||
![]() |
Citaat:
![]() ehm, een rood-wit gestreepte polo een lange baggy spijkerbroek powerpuffgirlssokken (ja 1 van de 20) vans lange zwarte stoffen jas met opstaande kraag ![]() haar in twee staartjes met een roze sjaal erom gebonden klein beetje make-up
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
strak wit shirtje Replay met knalroze bedrukking
lichtroze ribbroek Riverwoods (gewoon rechte pijpen) witte riem lichtroze leren laarsjes Sacha haar in hoog losvallend staartje (jaja all part of the nieuw kapsel met mijn mooie lok ![]() Gekleurd kettinkje om, gekleurd armbandje, roze hangdiamantjes in oren, horloge
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
Hoe lifestylish was jouw dag? Verwijderd | 500 | 17-09-2004 23:24 | |
Lifestyle |
Wear Yellow scarf | 371 | 11-09-2004 17:24 | |
Lifestyle |