Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar ind we zient dinsdag wel denk ![]() |
![]() |
|
![]() |
arme Dean..
wel kei leuk dat Jess zelf al dat eten kwam brengen, en dat Paris Rory ineens hielp. Rory had best gewoon kunnen vertellen hoe het kwam dat Jess er was, er is toch niks gebeurd of zo?? jammer dat Emily de gezellige avond met Lorelai verpestte.. en dat met die paraplu in het begin ![]() ik vond het een hele leuke aflevering! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaah was leuke aflevering, arme Dean, die Jess moet echt oprotten zeg
![]() ![]() Woei jammer dat het niet langer dan 3 kwartier ofzow duurt ![]() ![]() Echt zo grappig, dat hoofd van die moeder van Lorelai toen die man haar ging versieren..echt zo ongemakkelijk en hooghartig..ik lag echt dubbel ![]() |
![]() |
|
leuke aflevering leuke aflevering!!
kmoest wel lachen om emily en lorelai ![]() ![]() en ik vond t wel aardig van Rory dat ze vroeg of Paris wou blijven slapen, want kvind Paris altijd een beetje zielig eigluk, echt zo'n meisje zonder vriendinnen, en dat Rory ook zei dat ze vriendinnen zijn,vonk zoo lief ![]() en Dean is stom! wat een stom jaloers ventje zeg, verschrikkelijk! Rory mag niet eens met andere jongens Praten! bah, dumpen die jongen... *oow waar komt die Paris eigluk vandaan? want die praat altijd een andere taal als ze naar huis belt ofso, welke taal is dat? ![]()
|
Ja, het was zeker een zeer leuke aflevering, maar wel zielig voor Rory dat er niet veel van haar allenige avondje terecht kwam, hè? Zooo herkenbaar, Rory is exact the same as me! (nou ja... met uitzondering dat zij niet uit de schoolkrantredaktie wordt geknikkerd en niet op meisjes valt dan)
En welke taal Paris spreekt? Ik dacht Engels, maar ik herinner me dat ik er geen letter van kon verstaan toen ze telefoneerde. Weet het dus eigenlijk niet.....
|
![]() |
Dean deed ontzettend moeilijk toen hij Jess uit Rory's huis zag komen. Pfffft! Als ie Rory niet vertrouwt, dan moet'ie het maar uitmaken. Te veel jaloersigheid van zijn kant.
![]() Was trouwens heel aardig van Paris om de schuld op zich te nemen, hoewel ze alsnog een vervelend kakelwijf blijft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
volgens mij is het de volgende aflevering uit:\ dean is wel jaloers maar daar heeft ie ook alle reden toe want stiekum weet iedereen wel dat rory jess leuk vindt...!! ik vraag me af of ie dan nog in de serie blijft btw...
ow en Dean was nog te bewonderen in ER deze week ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus eigenlijk hoop ik dat Rory voor Jess kiest, dat maakt de serie wat spannender, nie?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en Lorelai moet iets met Luke krijgen, want dat vind ik, want die zijn lief samen ![]()
|
ben ik de enige die merkte dat dean niet in het voorliedje voorbijkwam?!?!?!! ik schrok heel erg...het is nu wel erg duidelijk dat hij niet meer zo lang in de serie blijft en een belangrijke rol meer speelt
![]() ik vond het trouwens een saaie aflevering, en om een een of andere reden vond ik rory ontzettend irritant ![]() waar gaat de wereld naartoe...ik vind gilmore girls irritant worden, waaaaaargh!!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 21:11 | |
Eten & Drinken |
Hoelaat avondeten? KiMZz | 106 | 14-10-2005 06:57 | |
Lifestyle |
kenkie kenkie hoe was je dag. Haligh | 500 | 14-08-2005 14:41 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls Mara | 500 | 18-11-2003 20:27 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Topic 2 Talon | 476 | 02-10-2003 21:38 | |
Muziek |
gevraagd=ska-punk Verwijderd | 42 | 18-10-2002 07:04 |