Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2002, 17:30
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
hm ik vond m niet zo leuk eerlijk gezegd...
alleen dat Rory ging uitleggen aan Lorelai heo haar vriendschap met Jess nou zat was wel grappig
en Luke die echt helemaal uit zn dak ging tegen die Taylor, wat zei tie nou precies? iets met one sweeping arm lenght ofso? kweet t nie meer maar t was een erg grappige uitdrukking
en kan iemand me t einde uitleggen want ik vonnet vaag, want ze gaan nou toch weer niet verhuizen? of juist wel?
Hij heeft het gebouw gekocht waar de diner en die bloemenwinkel ernaast inzitten, geloof ik.

(En zoveel geld is 10000 dollar helemaal niet voor een groot gebouw? Aansteller, hij!)

En ben ik de enige die nu opeens een goeie plaats weet voor Lorelai en Sookie's restaurant?
Advertentie
Oud 13-11-2002, 18:56
heldin
heldin is offline
Citaat:
Morgan schreef:

En ben ik de enige die nu opeens een goeie plaats weet voor Lorelai en Sookie's restaurant?
ghehe nee, dat was ook het eerste wat ik dacht, maar hij gaat er gezellig met Jess wonen
Oud 13-11-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
mijsje schreef:
ghehe nee, dat was ook het eerste wat ik dacht, maar hij gaat er gezellig met Jess wonen
Je weet niet hoe groot het is he, wie weet hoort het hele blok er wel bij...
Oud 13-11-2002, 21:15
heldin
heldin is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Je weet niet hoe groot het is he, wie weet hoort het hele blok er wel bij...
voor $100000???
ik had eerst nog bedacht dat Luke en Jess bij Rory en Lorelai in konden trekken Gelukkig doen ze dat niet, was écht niet leuk geweest
Oud 13-11-2002, 22:50
scala
scala is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
Ja hij werd helemaal gek, en dan op het laatst komt ie binnen zegt niets pakt die pijl of wat dan ook slaat een gat in de muur dit is jouw kamer, ga maar verder en daarna gaan we samen dansen
jah dat was echt heel koel
Oud 14-11-2002, 13:06
sublime
sublime is offline
luke had uiteindelijk toch niet dat grote gebouw gekocht, maar die winkel naast zun huidige huis? dacht ik tenminste. das dus een beetje klein voor lorelai en sookie. lijkt me...
Oud 15-11-2002, 23:07
Slashy
Slashy is offline
Hmm, ik dacht eigenlijk dattie dat hele blok gekocht had? Zal het maar weer ff opnieuw gaan kijken dan, om het zeker te weten.
Oud 16-11-2002, 17:00
sublime
sublime is offline
maar dat ene huis (beheerd door taylor) was niet naast de diner, en later hakte hij de muur naar de buren door; waar dat winkeltje met borden van taylor zou komen.... dus het lijkt me dat ie dat pand gekocht heeft
Oud 16-11-2002, 17:30
heldin
heldin is offline
Citaat:
sublime schreef:
maar dat ene huis (beheerd door taylor) was niet naast de diner, en later hakte hij de muur naar de buren door; waar dat winkeltje met borden van taylor zou komen.... dus het lijkt me dat ie dat pand gekocht heeft
heeft ie toch ook snap niet waar iedereen nu moeilijk over doet
Oud 16-11-2002, 17:30
FireCracker
FireCracker is offline
hij had toch het pand gekocht waar dat ene appartement inzat waar hij met lorelai ging kijken?
Oud 16-11-2002, 17:40
heldin
heldin is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
hij had toch het pand gekocht waar dat ene appartement inzat waar hij met lorelai ging kijken?
ja, maar dat bleek van Tailor te zijn en toen ging het niet door. tailor wilde de winkel naast Luke kopen, maar toen heeft Luke dat dus gekocht.

toch?
Oud 16-11-2002, 20:56
sublime
sublime is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
dat pand had ie NIET gekocht; dat contract had ie ja in de prullenbak gegooid... nadat hij van taylor gehoord had dat het zijn gebouw was én dat taylor dat pand naast luke's wilde kopen, voor die bordenwinkel. toen is luke naar de bank gegaan en heeft dat pand gekocht, zodat ie taylor niet als buurman kreeg. dat andere appartement waar ie met lorelai was, ging niet meer door....
Oud 17-11-2002, 16:28
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
sublime schreef:
dat pand had ie NIET gekocht; dat contract had ie ja in de prullenbak gegooid... nadat hij van taylor gehoord had dat het zijn gebouw was én dat taylor dat pand naast luke's wilde kopen, voor die bordenwinkel. toen is luke naar de bank gegaan en heeft dat pand gekocht, zodat ie taylor niet als buurman kreeg. dat andere appartement waar ie met lorelai was, ging niet meer door....
ja maar dat was t contract van dat ene appartement, en uiteindelijk heeft ie toch juist dat hele gebouw gekocht? naja we zien t dinsdag wel!
Oud 17-11-2002, 22:52
sublime
sublime is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
ja maar dat was t contract van dat ene appartement, en uiteindelijk heeft ie toch juist dat hele gebouw gekocht? naja we zien t dinsdag wel!
laatste opmerking; maar waarom zou ie dan een gat naar de buren slaan???

maar ind we zient dinsdag wel denk (alhoewel; op teletekst stond waar het over ging, en tgaat volgens mij niet heel erg over luke deze x)
Oud 18-11-2002, 11:02
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
sublime schreef:
laatste opmerking; maar waarom zou ie dan een gat naar de buren slaan???
ooooooooooooooooooooooooowwwwww....

(laat maar )
Oud 18-11-2002, 12:17
sublime
sublime is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
ooooooooooooooooooooooooowwwwww....

(laat maar )
nee toch niet; want ik snap ur echt helemaal nix meer van

hoezow ooooooooooooooooowwwww?
Oud 18-11-2002, 12:34
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
sublime schreef:
nee toch niet; want ik snap ur echt helemaal nix meer van

hoezow ooooooooooooooooowwwww?
dat je gelijk hebt
Oud 19-11-2002, 18:07
heldin
heldin is offline
lalalalaaa

dinsdagavond de gexte
Oud 19-11-2002, 20:35
heldin
heldin is offline
arme Dean..

wel kei leuk dat Jess zelf al dat eten kwam brengen, en dat Paris Rory ineens hielp. Rory had best gewoon kunnen vertellen hoe het kwam dat Jess er was, er is toch niks gebeurd of zo??
jammer dat Emily de gezellige avond met Lorelai verpestte..
en dat met die paraplu in het begin

ik vond het een hele leuke aflevering!
Oud 19-11-2002, 20:41
Iduna
Iduna is offline
Dus Luke heeft toch het gebouw gekocht waar zn eetdinges in zit. Mjah, 't was wel leuk today. En Jess is leuker dan Dean, mensen. Anyway Paris was ook wel cool vandaag, normaal vind ik dr maar irritant.
Oud 19-11-2002, 21:05
sublime
sublime is offline
vond ut een hele kewle aflevering en jess is zelfs met bouwvakkershelm leuk
Oud 19-11-2002, 21:05
Verwijderd
Jaah was leuke aflevering, arme Dean, die Jess moet echt oprotten zeg
Woei jammer dat het niet langer dan 3 kwartier ofzow duurt

Echt zo grappig, dat hoofd van die moeder van Lorelai toen die man haar ging versieren..echt zo ongemakkelijk en hooghartig..ik lag echt dubbel
Oud 19-11-2002, 21:14
Verwijderd
Zat ik helemaal klaar voor de tv, belt een vriendin me op net op het moment dat het begint...*grrrrrr*
Oud 20-11-2002, 08:13
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Why can't we have what you and Rory have
Oud 20-11-2002, 09:17
heldin
heldin is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
Why can't we have what you and Rory have
ja, echt erg! ik moet er niet aan denken beste vriendinnen met mn moeder te zijn en dat ze dan daarna pas mijn moeder is... blegh, niet echt een gezonde moeder-dochter relatie lijkt me
Oud 20-11-2002, 11:44
marlies
marlies is offline
Waarom stopte Rory, Jess niet door de achterdeur? Je wist al gewoon dat Dean tegelijk op de stoep zou staan.

Ik vond het een leuke aflevering verder
Oud 20-11-2002, 13:10
Blubje
Blubje is offline
leuke aflevering leuke aflevering!!
kmoest wel lachen om emily en lorelai vooral toen ze door die vent versierd werd, dat gezichttt! whaha en dat ze heeelemaal blij was met die badjassen toen ze die gingen jatten! hihi
en ik vond t wel aardig van Rory dat ze vroeg of Paris wou blijven slapen, want kvind Paris altijd een beetje zielig eigluk, echt zo'n meisje zonder vriendinnen, en dat Rory ook zei dat ze vriendinnen zijn,vonk zoo lief
en Dean is stom! wat een stom jaloers ventje zeg, verschrikkelijk! Rory mag niet eens met andere jongens Praten! bah, dumpen die jongen...
*oow waar komt die Paris eigluk vandaan? want die praat altijd een andere taal als ze naar huis belt ofso, welke taal is dat? *
Oud 20-11-2002, 14:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, het was zeker een zeer leuke aflevering, maar wel zielig voor Rory dat er niet veel van haar allenige avondje terecht kwam, hè? Zooo herkenbaar, Rory is exact the same as me! (nou ja... met uitzondering dat zij niet uit de schoolkrantredaktie wordt geknikkerd en niet op meisjes valt dan)

En welke taal Paris spreekt? Ik dacht Engels, maar ik herinner me dat ik er geen letter van kon verstaan toen ze telefoneerde. Weet het dus eigenlijk niet.....
Oud 20-11-2002, 14:33
heldin
heldin is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:

*oow waar komt die Paris eigluk vandaan? want die praat altijd een andere taal als ze naar huis belt ofso, welke taal is dat? *
ze hebben een spaanstalige dienstmeid/oppas ofzoow, en daar heeft ze meer contact mee dan met haar ouders
Oud 20-11-2002, 16:13
marlies
marlies is offline
Citaat:
mijsje schreef:
ze hebben een spaanstalige dienstmeid/oppas ofzoow, en daar heeft ze meer contact mee dan met haar ouders
Ja inderdaad dat is het
Oud 20-11-2002, 17:02
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
Jaah was leuke aflevering, arme Dean, die Jess moet echt oprotten zeg
hoe durf je??? (hier zat je op te wachten hè?) ik ben dean echt zat.. meuh... jaloerse zak...
Oud 21-11-2002, 14:41
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
mijsje schreef:
aha ok weet k dat ook weer
Oud 21-11-2002, 17:02
Slashy
Slashy is offline
Dean deed ontzettend moeilijk toen hij Jess uit Rory's huis zag komen. Pfffft! Als ie Rory niet vertrouwt, dan moet'ie het maar uitmaken. Te veel jaloersigheid van zijn kant.

Was trouwens heel aardig van Paris om de schuld op zich te nemen, hoewel ze alsnog een vervelend kakelwijf blijft.
Oud 22-11-2002, 17:57
heldin
heldin is offline
Citaat:
Slashy schreef:
Dean deed ontzettend moeilijk toen hij Jess uit Rory's huis zag komen. Pfffft! Als ie Rory niet vertrouwt, dan moet'ie het maar uitmaken. Te veel jaloersigheid van zijn kant.

Was trouwens heel aardig van Paris om de schuld op zich te nemen, hoewel ze alsnog een vervelend kakelwijf blijft.
Rory zorgt er ook wel voor dat Dean een reden heeft jaloers te zijn. Zoals ze probeerde te vertellen wat Jess bij haar thuis deed.... als ze het gewoon verteld had was er niks aan de hand
Oud 22-11-2002, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
hoe durf je??? (hier zat je op te wachten hè?) ik ben dean echt zat.. meuh... jaloerse zak...
wtf dean is tenminste lief en betrouwbaar en niet zo achterbaks, bah
Oud 22-11-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
mijsje schreef:
Rory zorgt er ook wel voor dat Dean een reden heeft jaloers te zijn. Zoals ze probeerde te vertellen wat Jess bij haar thuis deed.... als ze het gewoon verteld had was er niks aan de hand
Dan was er nog wat aan de hand... wassie ook gaan zeiken. Nee, Dean ziet er geweldig lekker uit, maar hij is ontzettend irritant
Oud 23-11-2002, 00:15
scala
scala is offline
volgens mij is het de volgende aflevering uit:\ dean is wel jaloers maar daar heeft ie ook alle reden toe want stiekum weet iedereen wel dat rory jess leuk vindt...!! ik vraag me af of ie dan nog in de serie blijft btw...

ow en Dean was nog te bewonderen in ER deze week hij ging bijna dood
Oud 23-11-2002, 10:53
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
wtf dean is tenminste lief en betrouwbaar en niet zo achterbaks, bah
Ja, je hebt gelijk. Maar hij houdt helemaal niet van boeken en zo, en hij is ook jaloers. En Jess ziet er ook veeeeeel leuker uit dan Dean, nietwaar?
Dus eigenlijk hoop ik dat Rory voor Jess kiest, dat maakt de serie wat spannender, nie?
Oud 23-11-2002, 13:18
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:
volgens mij is het de volgende aflevering uit:\ dean is wel jaloers maar daar heeft ie ook alle reden toe want stiekum weet iedereen wel dat rory jess leuk vindt...!! ik vraag me af of ie dan nog in de serie blijft btw...

Jah hij blijft wel in de serie. Ik weet of het uitgaat of niet en of het weer aangaat of niet... maar Jess en Dean blijven iig nog in de serie. Misschien dat ze soms een aflevering niet langskomen ofzo, maar dat komt wel vaker voor.
Oud 24-11-2002, 00:03
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
scala schreef:
speelde hij die jongen die een autoongeluk kreeg met zn vader? want dan heb ik 'm niet herkend ( /ik heb de verkeerde aflevering in mn hoofd/ik heb niemand anders van die leeftijd in ER voorbij zien komen)
Oud 24-11-2002, 11:56
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Wallah!
Mensen nog 2 nachtjes!
En ik voel dat Rory iets met Jess krijgt. Dat moet gewoon want Jess is lief
Oud 24-11-2002, 14:24
Verwijderd
versmobielondernemer ? waar blijft dat slot
Oud 26-11-2002, 16:47
marlies
marlies is offline
Het is weer dinsdag mensen!
Oud 26-11-2002, 17:15
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
marlies schreef:
Het is weer dinsdag mensen!
jaaaaa en ik vind dat Rory iets met Jess moet nemen ofso, want Dean is stom en jaloers bah.
en Lorelai moet iets met Luke krijgen, want dat vind ik, want die zijn lief samen
Oud 26-11-2002, 18:13
heldin
heldin is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
jaaaaa en ik vind dat Rory iets met Jess moet nemen ofso, want Dean is stom en jaloers bah.
en Lorelai moet iets met Luke krijgen, want dat vind ik, want die zijn lief samen
hier ben ik het he-le-maal mee eens
Oud 26-11-2002, 18:46
marlies
marlies is offline
Citaat:
mijsje schreef:
hier ben ik het he-le-maal mee eens

Luke en Lorelei wel, maar Rory en Dean for ever
Oud 26-11-2002, 19:28
Verwijderd
Nee, Dean is voor mij zodat ik hem kan gebruiken voor zijn lichaam
Oud 26-11-2002, 20:27
Verwijderd
leuke aflevering, wat een paddestoelen...

en wanneer krijgen luke en lorelai nou wat??
Oud 26-11-2002, 20:49
the tourist
the tourist is offline
Het was wel een leuke aflevering idd. Met die bruiloft van Sookie enzo. Alleen jammer dat het niet over Rory&Dean&Jess ging En ik vind dat Lorelai en Luke nu ook wel wat moeten krijgen
Oud 26-11-2002, 21:09
fruitmand
fruitmand is offline
ben ik de enige die merkte dat dean niet in het voorliedje voorbijkwam?!?!?!! ik schrok heel erg...het is nu wel erg duidelijk dat hij niet meer zo lang in de serie blijft en een belangrijke rol meer speelt

ik vond het trouwens een saaie aflevering, en om een een of andere reden vond ik rory ontzettend irritant

waar gaat de wereld naartoe...ik vind gilmore girls irritant worden, waaaaaargh!!!!

Regels voor berichten