Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 12:37
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 29-03-2003 @ 13:35:
irritant jochie is het
Zeker.

En dan de reden van Dr Brown: He needs his father.
Komop, je hoeft toch niet zo irritand te doen alleen omdat je je vader mist. Of het nu bewust of onbewust is.
Oud 29-03-2003, 13:11
Pla
Pla is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 29-03-2003 @ 13:37:
Zeker.

En dan de reden van Dr Brown: He needs his father.
Komop, je hoeft toch niet zo irritand te doen alleen omdat je je vader mist. Of het nu bewust of onbewust is.
Dr. Brown zei dat omdat dat mannetje het steeds over zijn vader had.. Naja.. dat ene stukje dat dr. Brown met dat jochie praatte was het steeds, : Ja en als mijn vader terug is dit, en als hij terug is dat blabla"
Daar concludeerde hij eruit dat hij gewoon zijn vader mistte..
Oud 29-03-2003, 13:27
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Pla schreef op 29-03-2003 @ 14:11:
Dr. Brown zei dat omdat dat mannetje het steeds over zijn vader had.. Naja.. dat ene stukje dat dr. Brown met dat jochie praatte was het steeds, : Ja en als mijn vader terug is dit, en als hij terug is dat blabla"
Daar concludeerde hij eruit dat hij gewoon zijn vader mistte..
Joh, maar hij relate dat met het feit dat het kind zo druk was etc.
Oud 30-03-2003, 22:13
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 28-03-2003 @ 10:51:
ps: ik heb niet echt eerder gereageerd, maar ik heb wel elke aflevering gezien
Welcome

Ik heb de aflevering pas vandaag kunnen zien. Coole stukjes met de hasj en aardig van dr abbott (met die jointjes).
Colin zat op dat feest allemaal van 'who the hell are you?' en iedereen maar doorpraten enzo, bluh irritant voor hem.
Amy is echt een doos (volgende aflevering helemaal, wanneer ze Ephram 'verbiedt' om met Colin om te gaan).
Sam vond ik grappig, heel dat huis overhoop gehaald en Delia uitgeput.

Tot over 2 dagen.

en The Senna Fan, door jou onzinnige gechat over de sluiting van MIJN () topic zijn we alweer 10 posts verder.
Oud 30-03-2003, 22:20
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 29-03-2003 @ 14:27:
Joh, maar hij relate dat met het feit dat het kind zo druk was etc.
ja, omdat hij merkte dat ie met druk zijn meer aandacht kreeg.
of zoiets

Citaat:
en The Senna Fan, door jou onzinnige gechat over de sluiting van MIJN ( ) topic zijn we alweer 10 posts verder.
454 posts alweer !!! Zo gaat het wel hard ja. Ik ben meteen nog effe gaan kijken naar de top10 posters en Talon heeft opeens veel minder dingen gepost
Ik ga hem nog inhalen joh . MAar ja....nog effe en een nieuw vers everwood topic

Talon 78
G.T.C. 72
sublime 34
The Senna Fan 31
*Juliah* 22
scala 22
Shibby 19
martijn1985 16
Penishapper 15
Andijvie 9

Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 22:26.
Oud 31-03-2003, 05:02
scala
scala is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 30-03-2003 @ 23:20:
454 posts alweer !!! Zo gaat het wel hard ja. Ik ben meteen nog effe gaan kijken naar de top10 posters en Talon heeft opeens veel minder dingen gepost
Ik ga hem nog inhalen joh . MAar ja....nog effe en een nieuw vers everwood topic

Talon 78
G.T.C. 72
sublime 34
The Senna Fan 31
*Juliah* 22
scala 22
Shibby 19
martijn1985 16
Penishapper 15
Andijvie 9
wow verveelde je je ofzo
(kd8 dat ik minder had gepost haha grappig)

Everwood heb ik ook pas vandaag gekeken leuk, want ik hoef nu maar tot overmorgen te w88

kvond het wel goed van Amy, dat ze het gewoon opnieuw ging voorstellen...iedereen heeft allemaal verw8ingen van colin en hij moest het maar uitzoeken eigelijk(dat spiekbriefje aaah) en nu kunnen ze samen opnieuw beginnen zeg maar....

trouwens, die ephram is echt een goede vriend...sjee je zou maar zo iemand kennen "i wish i was here first but i wasn't" "if i was smart, i wouldn't tell you to go back to ur boyfriend" wauw.
Oud 31-03-2003, 07:11
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 30-03-2003 @ 23:20:
ja, omdat hij merkte dat ie met druk zijn meer aandacht kreeg.
of zoiets

Talon 78
G.T.C. 72
sublime 34
The Senna Fan 31
*Juliah* 22
scala 22
Shibby 19
martijn1985 16
Penishapper 15
Andijvie 9

maar nogsteeds bovenaan...

maar je mag me best inhalen hoor, geen probleem..
Oud 31-03-2003, 07:13
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef op 31-03-2003 @ 06:02:
kvond het wel goed van Amy, dat ze het gewoon opnieuw ging voorstellen...iedereen heeft allemaal verw8ingen van colin en hij moest het maar uitzoeken eigelijk(dat spiekbriefje aaah) en nu kunnen ze samen opnieuw beginnen zeg maar....

trouwens, die ephram is echt een goede vriend...sjee je zou maar zo iemand kennen "i wish i was here first but i wasn't" "if i was smart, i wouldn't tell you to go back to ur boyfriend" wauw.
mjah die ephram toch.. zoals hij het zegt is wel oke.. maar zoals hij erbij keek
nee het zal nooit mijn favo acteur worden met die rare jank-blik in zijn ogen.

en die amy vind ik eigenlijk ook maar een domme doos.. vooral toen ze zich opnieuw voorstelde... hoezo dit verwacht de kijker nooit?
Oud 31-03-2003, 07:14
Talon
Talon is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 30-03-2003 @ 23:13:
Welcome

Ik heb de aflevering pas vandaag kunnen zien. Coole stukjes met de hasj en aardig van dr abbott (met die jointjes).
Colin zat op dat feest allemaal van 'who the hell are you?' en iedereen maar doorpraten enzo, bluh irritant voor hem.
Amy is echt een doos (volgende aflevering helemaal, wanneer ze Ephram 'verbiedt' om met Colin om te gaan).
Sam vond ik grappig, heel dat huis overhoop gehaald en Delia uitgeput.

hm.. zo zit ik ook altijd op een feest

en die sam zou ik hebben vastgebonden achter in de kofferbak, wat een etterjochie hee
Oud 31-03-2003, 17:20
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 30-03-2003 @ 23:13:

en The Senna Fan, door jou onzinnige gechat over de sluiting van MIJN () topic zijn we alweer 10 posts verder.
Hehehe, was ook mijn bedoeling

Nu al op 459 ofzo...
Oud 31-03-2003, 17:20
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Talon schreef op 31-03-2003 @ 08:14:

en die sam zou ik hebben vastgebonden achter in de kofferbak, wat een etterjochie hee
Me too, echt vervelend hehe.

(460)
Oud 31-03-2003, 17:23
HiepMiep
HiepMiep is offline
volg et elke week ghehe bez wel leuke serie, en die ephram is bez een lekker ding
Oud 31-03-2003, 17:45
Orsino*
Orsino* is offline
Nou ja, BEST WEL, precies.
Lekker late reactie enzo, maar ik vond het een leuke aflevering Vooral bij die flipperkast, zo van "oehh tough talk..", hehe. Het komt wel goed tussen hun, ik voel het.

Ik ben geheel bekeerd. Ik vind Everwood leuker dan de Gilmore Girls. Holé..
Oud 31-03-2003, 18:46
Verwijderd
Ik weet het niet. Everwood is een erg meeslepende serie, maar de Gilmore Girls hebben erg veel humor. Ik heb het liefste allebei en erna nog even Sex & the City, om het af te maken

(463)
Oud 31-03-2003, 19:40
Verwijderd
ik von girlmore girls anders.. ja je kon gewoon kijken zonder je de hele tijd mee te laten slepen.. er gebeurde wel dingen enzo maar toch anders.. dr zat ook veel meer humor in

hier sta ik figuurlijk al minstens 10 afleveringen tegen amy te schreeuwen dat ze gewoon met ephram moet nemen en colin moet laten stikken..

everwood is gewoon veel meeslepender
Oud 31-03-2003, 20:32
G.T.C.
G.T.C. is offline
damn, dit topic zit al vol voordat we de volgende aflevering hebben gezien
Oud 31-03-2003, 20:34
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
******** schreef op 31-03-2003 @ 20:40:
hier sta ik figuurlijk al minstens 10 afleveringen tegen amy te schreeuwen dat ze gewoon met ephram moet nemen en colin moet laten stikken..

everwood is gewoon veel meeslepender
haha, ik zie het al helemaal voor me . JIj maar tegen die tv aan schreeuwen. Maar je gaat idd wel helemaal meeleven met die serie.

Maar girlmore girls heb ik nooit gezien. Was dat echt een komedie, of eigenlijk ook een drama, maar dan met heel veel grappige dingen?
Oud 31-03-2003, 20:42
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 31-03-2003 @ 21:34:
haha, ik zie het al helemaal voor me . JIj maar tegen die tv aan schreeuwen. Maar je gaat idd wel helemaal meeleven met die serie.

Maar girlmore girls heb ik nooit gezien. Was dat echt een komedie, of eigenlijk ook een drama, maar dan met heel veel grappige dingen?
was gewoon comedy. zat niet echt drama in
Oud 01-04-2003, 10:05
Verwijderd
Als je van veel dom gelul houdt, dan vind je de Gilmore Girls erg leuk. Maar Everwood is inderdaad een stuk meeslepender.

(Note to self: haast je na het trainen. Je bent namelijk op z'n allervroegst om 20:15 klaar. Dan nog douchen en naar huis.)

(468)
Oud 01-04-2003, 11:59
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 01-04-2003 @ 11:05:
(468)
Zullen we dan maar na vanavond al een nieuwe openen
Oud 01-04-2003, 12:01
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 01-04-2003 @ 12:59:
Zullen we dan maar na vanavond al een nieuwe openen
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=433985
Oud 01-04-2003, 12:12
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Talon schreef op 01-04-2003 @ 13:01:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=433985
ik zei NA vanavond
Oud 01-04-2003, 12:16
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 01-04-2003 @ 13:12:
ik zei NA vanavond
maar nu ben ik de eerste
vanavond niet meer
Oud 01-04-2003, 12:21
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Talon schreef op 01-04-2003 @ 13:16:
maar nu ben ik de eerste
vanavond niet meer
ik had al zo'n vermoeden . Ik had de eer aan Juliah over willen laten . maar ja.......
Oud 01-04-2003, 12:27
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 01-04-2003 @ 13:21:
ik had al zo'n vermoeden . Ik had de eer aan Juliah over willen laten . maar ja.......
oh zo ben ik niet
Oud 01-04-2003, 12:30
G.T.C.
G.T.C. is offline
hahaha, nee dat heb ik gemerkt. Je was er in ieder geval ruim op tijd bij

BTW.....als wij nou nog effe snel 25 posts plaatsen zitten we op de 500, dan kunnen we vanavond al in de nieuwe beginnen
Oud 01-04-2003, 12:30
G.T.C.
G.T.C. is offline
wat zijn we trouwens weer onzinnig bezig
Oud 01-04-2003, 12:31
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 01-04-2003 @ 13:30:
hahaha, nee dat heb ik gemerkt. Je was er in ieder geval ruim op tijd bij

BTW.....als wij nou nog effe snel 25 posts plaatsen zitten we op de 500, dan kunnen we vanavond al in de nieuwe beginnen

ik ben haast nooit te laat
is toch een goede eigenschap

en wat is nou nog 25 posts?

ze wonen ookal meer dan 25 dagen in everwood
hee.. zie je de link ook... ontopic zelfs
Oud 01-04-2003, 12:32
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 01-04-2003 @ 13:30:
wat zijn we trouwens weer onzinnig bezig
onzinnige is toch een afkorting van on(voorstelbaar) zinning?
Oud 01-04-2003, 12:42
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Talon schreef op 01-04-2003 @ 13:31:

ik ben haast nooit te laat
is toch een goede eigenschap

en wat is nou nog 25 posts?

ze wonen ookal meer dan 25 dagen in everwood
hee.. zie je de link ook... ontopic zelfs
whahaha, wat een prachtige link !!!! Maar ja, ik denk dat je die 25 posts toch in je eentje mag gaan doen, want ik ga maar is effe mijn werkstuk maken.
We spreken elkaar vanavond wel weer. EN wie weet wel in het nieuwe topic
Oud 01-04-2003, 12:49
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 01-04-2003 @ 13:42:
whahaha, wat een prachtige link !!!! Maar ja, ik denk dat je die 25 posts toch in je eentje mag gaan doen, want ik ga maar is effe mijn werkstuk maken.
We spreken elkaar vanavond wel weer. EN wie weet wel in het nieuwe topic
nou ja zeg... ik ben anders ook mijn tijd op het werk aan het verdoen hier hoor
Oud 01-04-2003, 17:13
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Nog een paar, maar ik zie dat wel begonnen zijn in die van Talon?

Ok, dan gaan we daar maar heen he.

*pakt zijn biezen en moved*

Regels voor berichten