Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En zijn er dingen die je vanaf het begin dat je dreads hebt kunt doen om te voorkomen dat ze bovenaan helemaal dun worden ofzo? Of er andere dingen mee gebeuren die eigenlijk niet horen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar mijn wax (murrays) ruikt ook wel erg lekker ![]() dus... maar ag ik dagt misgien ruikt het wel wat lekkerder met droogshampoo maar ook omdat ik veel last hep van huidschilfers of roos.. volgens mij huidschilfers.. meer dan dat ik anders had maar dat komt omdat ik niet kan wassen. hebben meer mensen last van huidschilfers? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar wat is het versgil dan tussen murrays en wax zonder petroleum? |
![]() |
||
Citaat:
en aan regardless; wax met petroleum zorgt ervoor dat je haar niet vervilt (iig een stuk minder snel) oftewel dat het niet vast gaat zitten. Bovendien kun je dan na een paar maanden je dreads uitwringen van de wax want dat blijft er allemaal inzitten en het trekt bovendien erg veel stof aan. niks is beter, gewoon veel draaien . |
![]() |
||
Citaat:
ik hep ze nu net een maand. Zie er nu al naar uit dat ik ze kan wassen haha |
![]() |
|
![]() |
mijn dreads zijn heel pluizig ed, ik denk er over ze er uit te halen en dan weer overnieuw te laten zetten. maar ik heb wel erg dun haar.. is het dan wel verstandig? ik dacht namelijk zelf van niet, omdat mijn haar dan misschien echt té breekbaar is om overnieuw te touperen. maar worden je dreads 'voller' naarmate ze meer vervilten, of worden ze alleen maar dunner enzo?
||
![]() |
Citaat:
Dreads gaan meer strakstrekken naarmate ze vervilten, en dan trekt ook dat pluis weg. |
![]() |
||
Citaat:
Verder zorgen dat jebij je uitgroei je dreads over je hoofdhuid rondjes draait zo lang mogelijk, dan gaat dat ook in de knoop en dan kun je er desnoods elastiekje omheen doen . Hoe langer je dreads worden , hoe dikker ze meestal ook worden omdat ze in het begin meestal aan de onderkant nog heel dun zijn, maar als ze langer worden kun je het onderste eraf knippen. Ik zou ze dus als ik jou was niet uitkammen, het kan wel, maar pluizen is altijd in de begin zo. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil ook dreads maar ik heb nog een paar vraagjes;
1. waarvoor dienen die rollers? als je geen krullen wil in je dreads kun je dan ook gewoon zonder rollers doen? En zonee, hoelang duurt het ongeveer voor de krullen uit je dreads zijn 2. ik heb best wel last van een 'schilferige' hoofdhuid, is het dan slim om dreads te nemen want ik heb geen zin in vieze bahdreads met allemaal witte puntjes of iets in die richting 3. als je je dreads nog niet mag wassen, maar ze stinken wel erg..zou je dan geen fybreze (ofzo?) kunnen gebruiken of is dat een heel onslim idee/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 van die rollers krijg je geen krullen, die zorgen ervoor dat je dreads dreads worden en strak worden,en geen opgeklitte getoupeerde hoopjes worden 2 je kan je hoofdhuid gewoon verzorgen met scalp verzorgings spul werkt tegen schilvertjes 3 febreze ofzoiets is voor textiel lijkt me dan ook geen goed idee maar op zich zou het wel kunnen, maar je kan dan net zogoed dreadsspray gebruiken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar die dreads van Muckymouse..die krullen wel heel erg, zoiets wil ik niet, ik wil gewoon stijle dreads (no effens hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is na een maandje of 2 helemaal stijl hoor, maar das alleen alsje het heel strak en op een bepaald emanier indraait |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ff ontopic: zijn dr al mensen die gezwommen hebben met hun dreads in chloorwater??? mijne kunnen namelijk wel tegen zeewater maar niet tegen zwembadwater ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadlocks Ivon* | 6 | 10-01-2006 20:43 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel 11 alweer! Verwijderd | 495 | 30-09-2004 21:02 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 | |
Lifestyle |
Ben jij een meeloper of doe je gewoon aan wat je zelf leuk vindt? anonieme_teddybeer | 65 | 13-01-2003 11:00 |