Advertentie | |
|
![]() |
|
Amores Perros
Erg sterke film, alle drie de verhalen, die zich op de vreemste momenten kuissen, konden me wel boeien. Het tweede verhaal paste niet helemaal in de stijl van de film(wel in het thema), maar was ook zeker niet slecht. Lekkere vlotte beelden, humor, drama en goed geacteerd. Ik heb 148 minuten vermaakt ![]() |
![]() |
|
Rumble fish, toevallig uit de dvd-bak gevist, echt heel erg indrukwekkend, had bij FF Coppola altijd meteen de associatie "Godfather" en ik hou helemaal niet van mafiafilms, maar dit is totaal anders, gaat dat zien!
|
gisteren gehuurd: 'The anniversary Party' van Alan Cumming en Jennifer Jason Leigh. Echt een fukking mooie film. ik heb aan het eind bijna zitten janken en dat zegt heel wat, want dat doe ik normaal nooit. Als je van vage en niet zo happy end films houd moet je deze echt zien.
|
Citizen Kane. Weet eigenlijk niet wat ik er van denken moet. Schijnt een van de beste films ooit te zijn.... Na de film was ik eigenlijk een beetje chagerijnig
![]() ![]()
|
Ik heb eindelijk Lost Highway gezien..
Eindelijk eens een spannende film die met weinig dialoog en met minimalitistische effecten overdonderd over komt.. Geweldige film van de heer Lynch.. Hoewel ik na het kijken van de film nog een beetje op mijn hoofd aan eht krabben was van verwarring, ben ik er nu een beetje uit.. Film is gewoon een meesterlijk kunstwerk..
|
Hoihoi,
De laatste film die ik gezien heb was: "Van God Los". Voor een Nederlandse film vond ik hem best aardig. Alleen dat accent hadden ze weg moeten houden. Het klinkt ook heel erg gemaakt en omdat je weet hoe ze gewoon praten klinkt het heel raar. Maar verder vond ik het wel een goede film.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Vrije tijd |
laatste voetbalwedstrijd die je gezien hebt en wat vond je ervan ? L1 | 19 | 31-10-2003 11:36 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? Verwijderd | 499 | 18-08-2003 11:55 |